11. června 2011

Chvála spinované vody

Před pár dny tu byl zveřejněn návod na zlepšení zdraví "spinováním vody".

Protože už skoro týden piju jenom spinovanou vodu a nápoje (taky jím spinovanou polívku, okurkový salát, jogurt ...), musím se podělit o její převratné účinky na mé tělo i duši.

Hned po první sklenici se dostavil příliv energie, který mě od té doby již neopustil.

Moje zdraví bylo i předtím normálně v pohodě, žiju celkem zdravě, největší neřestí je vysedávání u počítače, ale celkem je to kompenzováno pohybovou aktivitou. Chodím k homeopatce, která mě podle potřeby "dolaďuje". Stěžuji si jí jenom na to, že se mi zdá, že mám málo energie, nebo že mi někde uniká a nevím kde. Svádím to na pracovní zatížení až přetížení. Beru nějaké "superpotraviny" na posílení. Ale pořád mám pocit, že mi něco někde zbytečně uniká.

Po vypití první sklenice spinované vody se začalo jevit, že problém byl asi ve vodě. Jak je to logické, a nikdy mě to nenapadlo? Člověk do sebe denně dostane dva litry vody, a to je v současné době energeticky "zmatená" tekutina, která v sobě nese různé nepříznivé informace, viz filmy Voda a Paměť vody. Takže to člověka nutně musí ovlivnit. Myslím, že na všech úrovních, jak na fyzické, tak na duševní a duchovní.

Od doby, co piju spinovanou vodu, mám mnohem více energie po celý den, kafe nepotřebuju povzbuzení, ale jen pro chuť. Večer přijdu domů a můžu normálně fungovat, mám chuť jít sportovat a tak. Zlepšilo se trávení. Noční spánek je po dlouhé době nepřerušovaný, nebo jen jednou. Cítím i duševní pohodu, zmizely dotěrné myšlenky a úzkosti. Dokonce, s prominutím, stolice se stala ideální.

Někdy si kyvadlem měřím, zda jsou pro mě vhodné některé potravinové doplňky, ale nikdy mě nenapadlo změřit si, nakolik je vhodná voda/tekutina, kterou piju. A kyvadlo mi ukazuje, že voda z vodovodu nebo balená je pro mě vhodná na 40%! čili vlastně mi škodí, odebírá více energie než mi přináší! (Můj žebříček: do 50% škodí či málo vhodné, 50% - 80% živící potravina, 80-100% - léčící potravina). Spinovaná voda je pro mě vhodná na 100%, čili je to pro mě lék!

Mnozí čtenáři, kteří to zkusili, vyjadřují podobné nadšení, přečtěte si pod původním článkem jejich komentáře.

Domnívám se, že síla této metody není jenom v gestu, které způsobí průtok elektrické energie mezi dlaněmí. To gesto není žádné kouzlo, proudění mezi dlaněmi je fyzikálně měřitelná záležitost. Důležitým faktorem je, že po dobu 30 sekund soustředíte svou myšlenku na "vyladění" té vody na vaši frekvenci, nebo na její spinování, nebo uhlazení, srovnání... Voda přijme jak vaši elektrickou energii, tak myšlenku. Ona stačí i samotná myšlenka, jak někteří píšete, ale gesto rukou jí pomůže.

Já si přidávám ještě mantru Brahmarpanam ..., kterou používají před každým jídlem jogíni. Je to malý rituál, kterým se změní podstata jejich jídla - ať byly do něj při přípravě vloženy jakékoli myšlenky, třeba i negativní, neutralizují se a jídlo se stane prospěšným, živícím, léčícím. 3x mantra je přesně 30 sekund.

Prostě, celé to spočívá v oné chvilce klidu, přítomnosti, soustředění. Ostatní jsou pomocné techniky, ale pro většinu lidí potřebné.

Takže spinování vody mohu všem vřele doporučit.

DODATEK - Odpovědi na vaše dotazy: vím jenom, co je v těch 3 videích.

  • Ptáte se na zvířátka a kytky: pan Kaas říká, že pro psy je spinovaná voda vhodná, ale pro kočky (a hmyz) ne, ty mají opačnou točivost (mám to i v původním článku). 
  • Pokud se týče rostlin, o tom na těch 3 videích nic není, snad se o tom píše v knize, kterou ale nemám. Zatím zkouším zalejvat spinovanou vodou 2 kytky. Knížku snad do prázdnin budu mít!
  • Která ruka dělá co? Pan Kaas říká, že nezáleží na tom, která ruka dělá které gesto, a zda je ukazováček nahoře nebo dole. Je to vidět i na videích. Já to dělám na obě strany, jak se mi zrovna zachce.
  • Mantra před jídlem: Můžu napsat text, ale má to i jednoduchou melodii, tu nevím jak sem dostat. Zeptejte se nějakého jogína, ti to všichni znají (Psáno foneticky): Brahmarpanam, brahmahavir, brahmégnó brahmanamhutam, brahmévaté nagantávjam, brahma karma samádhinam. Jo, tak tady by bylo video, jak to zpívají dva indičtí chlapečci. Sice trochu falešně, ale roztomile. http://www.youtube.com/watch?v=njFtd165NVE  Nebo tady to dospělý vlastně jenom recituje: http://www.youtube.com/watch?v=njFtd165NVE
  • Při spinování není třeba se natáčet k jihu, je úplně jedno, jak si stoupnete.

37 komentářů:

  1. Dobry den, mam stejne dobry pocit i zkusenost ze spinovsnim. Doporucuji i experimentovat s prikladanim rukou k jednotlivym castem trupu, kloubu ci hlavy. Je to pomerne vtipne, co se potom deje.......:))))
    Spinu zdar!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Podla mna si tej vody vypil privela :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dotaz, môže sa spinovať voda aj pre zvieratká?

    OdpovědětVymazat
  4. Už to vidím jak se zase vynoří skeptici a budou nás poučovat o nesmyslech. Pečlivě naše fóra sledují.

    OdpovědětVymazat
  5. Určo to celé spočívá ve chvilce klidu a soustředění? :o)..
    Mě příjde, že u toho spinování do toho pouštím fakt něco navíc, když tam mám přiložený ty ruce a na tu vodu se leckdy ani nesoustředím.. Prostě jen nechám působit energii z rukou

    Nasgol

    OdpovědětVymazat
  6. :) ja tiež spinujem vodu a jediné čo som si všimla bolo to , že som menej pažravá a jem o mnoho menej v menších množstvách lebo mi skrátka stačí nemám chuť sa prežierať :)

    OdpovědětVymazat
  7. a ešte to s tou mantrou pri jedle mohli by ste to trochu rozviť lebo aj to by som rada robila..

    OdpovědětVymazat
  8. Začínám zalívat květiny spinovanou vodou,třeba ušetřím za hnojiva atd...

    OdpovědětVymazat
  9. Keďže kovovlé potrubia otočia rotáciu vody, otočí rotáciu vody aj kovová lyžička? Veď zhruba všetku stravu jeme kovovým príborom.

    OdpovědětVymazat
  10. najlepšie je jesť rukami :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pro anonym.11.6. 14:53

    Spinuju vodu i pro psa. Moc mu chutná. Dřív dával přednost potoku nebo i kaluži.:-) Zdraví Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  12. K dotazu 12.6.11 v 9:00h : Z toho, co jsem se zatím o vodě dověděl, tak kovová lžička v nápoji není takový problém. Můžeš je ale míchat dřevěnou tyčkou, která neničí vitamíny. Vodě nesvědčí když je hnána a udržována v nepřirozeném prostředím - soustavou potrubí a čerpadly.

    OdpovědětVymazat
  13. Po tom, co jsem viděl ten ruský film "Voda" jsem došel k tomu, že není třeba mít žádné gesto, stačí přiložit ruce a mít pozitivitní myšlenky vůči tomu, co chcete ovlivnit - voda, čaj, jídlo. Víte jak - vyjádření díků, lásky atd., prostě pozitivní myšlenky. Jak už někde psal Orgonet, gesto je jen pomůcka, hlavní je ten záměr a to, že tomu dáte svůj čas a energii.

    Mimochodem - dneska mi naplno došla ta úžasná věc, kterou zmínili i ve filmu Voda, že ta voda, která je všude kolem nás je vlastně ta stejná voda, která tady byla miliony a miliardy let před námi, co je tady od stvoření světa... stejně tak jako všechno kamení a skály, vzduch... to je myslím neuvěřitelný zázrak sám o sobě.

    Přeji hezký den!

    Richard

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Vás všechny.Tak teď jsem vyzkoušela mantru před tím než jsem se chtěla s chutí zakousnout do zákusku a ejhle,kousnu a ani mi moc nechutnal,což je divné,protože jsem dost na sladké a spíš se musím od sladkého odtrhávat.Taky mám ten pocit,že co spinuju,mně nepřepádají chutě na sladké.Zřejmě s tímto působením všichni budeme mít chuť jen na ty správné a pro nás zdravé jídlo!!Prima,od teď jen vše spinuju a zpívám před každým jídlem mantru!!Díky za tyto cenné informace!!

    OdpovědětVymazat
  15. Musí být prsty rukou při spinování natočeny směrem k jihu?

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem to zkusil a i když jsem byl dost skeptický, musím uznat že příliv jakési pozitivní energie je znatelný, ... otázka je jestli to není jen nějaká forma sugesce.... ale pokud to funguje, tak je to vlastně jedno :))

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě bych doplnil: Je naprosto jedno, jakým způsobem budete provádět tento "rituál". Důležitá je zde afirmace, myšlenka, záměr. Je zde skvěle vidět, jak můžeme hmotný svět měnit pouhou myšlenkou.

    Tímto způsobem si můžete upravovat veškeré potraviny a nejen to, dokonce i předměty. Spousta lidí si třeba povídá se svým autem - se svým mazlíčkem a vlastně tím do něho vkládá své pozitivní myšlenky. A funguje to, nezapomínejte, že jak živé bytosti, tak z našeho pohledu neživé věci jsou tvořeny energií a mají svoji určitou inteligenci i paměť...

    Závěr - to nejlepší jak pro nás, tak pro okolí i přírodu je pozitivní myšlení. Máme dar svobodné vůle, dar myšlení a tvoření, tak s chutí do toho...

    Milan

    OdpovědětVymazat
  18. zkuste zmrazit dva vzorky, spinovanou a nespinovanou z jednoho zdroje ;)
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak včera jsme s kamarádem který studuje vysokou školu zkoušely rozdíl mezi normální a spinovanou vodou. Je technicky zaměřený a částečně skeptický k těmto věcem.

    Test byl jednoduchý, dva stejné hrnky s vodou, jedna spinovaná, druhá ne. Navíc hrnek se spin. vodou byl zespodu označen. Poprvé jsem prohodil sklenice já, on ochutnal a pak opačně. Výsledek byl hodně překvapující. Ze čtyřech pokusů jsme pokaždé poznaly která voda byla spinovaná a která ne. Nakonec řekl že spinovaná voda se mu zdála teplejší a sametová. Když spinoval on tak to poznat nešlo, asi je třeba pozitivních myšlenek a on má zkouškové.

    Tož tak, myslel si že je to placebo stejně jako já a pěkně jsme to vyvrátily. Je to hodně zajímavé.

    Fox

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, zkouším spinovat už od minulého týdne, ale zatím žádné zvláštní účinky necítím. Spinuji vodu i pro ostatní členy rodiny, kteří o tom neví a jediné je, že si dcera stěžovala na velkou únavu. Tak nevím, budu spinovat dál a uvidím .... vilma

    OdpovědětVymazat
  21. Já to vyzkoušel včera na bráchovi a taťkovi,měl jsem dvě sklenice,jedna byla spinovaná,druhá ne,navíc nevědeli kterou jsem spinoval a oba dva to rozlišili správně:-),takže něco na tom bude.

    mentzer's boy

    OdpovědětVymazat
  22. spinování vody v plastu je stejně učiné jako ve sklenici?

    OdpovědětVymazat
  23. plast, sklenice, hmmmm uvidím zítra až to vytáhnu z ledničky
    II. vzorek, tentokrát v plastech, I. vzorek byl v placaticích od vodky a po zmrznutí vypadala spinovaná voda jinak, asi jako zmražená voda ošetřená orgonitem

    Co se týče úpravy mantrou Brahmarpanam....., kamarád mi takhle omantroval Rothmansku. Stála za dost velký prd, ta cigareta chutnala trpce a zbytečně)))
    r.m. zas ponocuju, herdek

    OdpovědětVymazat
  24. To r.m. :
    Rothmanska mozno citila nasilie :-D,

    .... chutnala zbytecne, to bud rad, ja som cigaretu polozila nafurt az ked som/sice nechtiac/ od nej zapalila dom.
    A bolo toco - prisli i hasici, brrr, dodnes sa hanbim.
    Bo

    OdpovědětVymazat
  25. v plastu mi připadají po zmrznutí oba vzorky stejné.....
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  26. Musím se s vámi podělit o zajímavý postřeh ohledně spinované vody. Již od dětství mam problém se zácpou. Skoro týden již spinuji vodu a musim říct, že mé trávící problémy se hodně zlepšili. Dneska jsem byl na velké dokonce dvakrát a oboje v pevném stavu. Děkuji ti spinovaná vodo!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Dáno je mi spinovat a voda pozná to.
    Zajímavé je, že ve skle je to bez problémů.
    Keramika to zadrží a spiny se nenastaví správně.
    Podle měření mého keramika "nepustí" tok energie kolem rukou do hrnečku. /Hlínou to prostě neprojde. Podle mého soudu je za tím "její struktura - hlíny". Ale zase naspinovaná a nalitá voda do hliněného hrnečku "drží" a nikdo ji neovlivní./
    Tak přeliji čaj z hrnečku do sklenice a je to. Pak provedu "spinování"
    Stříbrné příbory spinují správně.
    S úctou
    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  28. zvláštne je, že v Čechách máte človeka ktorý sa vyše 20 rokov venuje telestézii a telestéziu aj vyučuje. Úpravy vody či potravín patria medzi úplne základné techniky. Nielenže vodu a potraviny upravuje, ale pred úpravou otestuje stav vody či potravín, rovnako ako aj po úprave. Výsledky sú merateľné a overiteľné každým, kto techniky telestetickej informatiky ovláda.
    Zatiaľ sú on a jeho žiaci jediní, kto dokáže na tomto poli podať opakovane overieľné výsledky.
    viac o tejto unikátnej metóde na http://taranos.wz.cz/

    s Láskou a úsmevom.....mahatma

    OdpovědětVymazat
  29. Taky mám vynikající zkušenosti. Poprvé, když jsem o tom četla, jsem byla pěkně skeptická..., ale 3.den spinování by se energie mezi mými rukama dala KRÁJET! Je tak znatelná a hmotná... do vody vkládám svoje tužby, kterým rozumím já sama - přeji si mimo jiné např. zdraví (i konkrétně vyjmenuji části těla :-)), ale i štěstí, bohatství, odvahu, sebevědomí, lásku, dobrou náladu, energii,prostě všechno, co v daný okamžik potřebuji. Voda je nepopsatelně chutnější, sametová, hladká, jemná. Přitom je to voda z vodovodu.

    OdpovědětVymazat
  30. Spinování je skělá záležitost !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  31. dnes som začal prvým pohárikom vody.... zaujímavy pocit... do všetkych častí tela mi prišiel taký pocit ztuhnutosti... najme na nohy.... niekedy neviem rozoznat ci si len namýšlam lebo verím a chcem verit alebo to čo cítim je naozaj tak lebo sa to deje :D... budem pokračovat a pozorovat sa.. vdaka za typ

    OdpovědětVymazat
  32. Spinování již provádí celá moje rodina přibližně týden. Všichni cítíme velký rozdíl ve spinované a nespinované vodě. Máme také máme více energie a na její obnovení je potřeba kratší čas (spánek). Upravil se nám metabolizmus – ze začátku po 1. nebo 2. dni spinování malý 1 den trvající průjem, poté co se tělo zbavilo toho nejhoršího je již stolice normální. Pozoruji také, že při stejném příjmu tekutin se lépe organizmus čistí -tmavě žlutá moč. Malinko jsem přípravu vody pro spinování vylepšil tak, že vodu pro spinování si připravím do 2 l. pet láhve. Do ní vložím oboustranný krystal (s hroty na obě strany) a nechám přes noc.v lednici. Poté vodu ještě před pitím spinuji. Piji hned ráno jako 1 nápoj nalačno, večer před spaním a samozřejmě i v průběhu dne.
    Nepociťuji potřebu tolik jíst, chuť na sladké a kafé od té doby co spinuji jsem nepil. Syn si v tomto v zápalu ospinoval kafé s tím že bude mít lepší chuť jako voda. Od té doby kafé nepije a na můj dotaz co se stalo, odpověděl. Bylo hnusný a kafe již nechci a pít nebudu.

    OdpovědětVymazat
  33. Chci se zeptat, zda je možné spinovat pouze vodu ve skle a pak přelít nebo je možné takto upravit vodu v plastové lahvi, v hrnku, v nerezovém hrnci (na vaření)? Je možné naspinovat vodu před vařením ve varné konvici a pak použít na čaj? Nebo se vařením v konvici energie spinované vody poničí? Díky předem za odpověď, Hela

    OdpovědětVymazat
  34. http://karolinaloskotova.blog.cz/1108/co-rikam-na-spinovanou-vodu#komentare

    OdpovědětVymazat
  35. čo sa týka tej oblohy, tak u nás je prekrásne modrá a po daždi sa vždy ochladí

    OdpovědětVymazat
  36. bolo by dobre zistit ci sa da naspinovat aj plechovka, alebo 2litrova uzavreta flasa v chladnicke, ktoru chcem pit az o niekolko dní.
    V teorii spinovania je inak velká chyba v tom že je jedno ktorá ruka robí gesto. To je blbost, z kašdej ruky ide predsa iná energia! Z pravej ruky ide lavotočivá, čiže ak chceme lavotočivú vodu, musíme robiť gesto jedine pravou rukou. inak je to zdá sa v pohode, spinujem všetko mariankosnac

    OdpovědětVymazat
  37. dobry den,funguje my to jen na 2-3 dcl.da se spinovat i 2 litrova lahev?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.