24. ledna 2014

Výpovědi supervojáků o tajném pozadí Země, Měsíce, Marsu

Podobné přitahuje podobné, čehož je důkazem, že se nám tu díky čtenářům scházejí zajímavé informace - nejen o tajném pozadí globální pozemské vlády, ale i o jejích vesmírných programech na Marsu a Měsíci.
(Nenechte si ujít, je to opravdu síla. Navíc to zcela rezonuje s informacemi a závěry, které na toto téma činí Daniel, viz článek Nové světové náboženství: Zotročení lidského ducha.)

Velký dík čtenáři Petrovi za zaslání odkazu na nově přeložený seriál známého projektu Camelot. (Zapněte si slovenské titulky.)

Výpovědi supervojáků odhalují skrývané pozadí na Zemi, Marsu, Měsíci
(Původní video anglicky: Supersoldiers Uncensored http://www.youtube.com/watch?v=yLzRgKNkBEE)

Informace k původnímu videu:
Zveřejněno 29. 05. 2013

Tento rozhovor možná nebude pro všechny. Obsahuje několik dosti šokujících upřímných sdělení supervojáků, kteří volně přiznávají, že jsou ve službách Čtvrté říše a že pracují jako vrahové.

Není pochyb, že toto sdělení je jakýmsi sdělením jedné frakce kabaly, které je určeno frakci Rotschildů a zbytku světa. Myslím, že mohu bezpečně říci, že se na světě dosud nikdy neodehrálo a nebylo zveřejněno podobné necenzurované interview.

To naznačuje změnu v taktice kabaly. Dalo by se říci, že sundavají rukavičky …

Nenechte si ujít.

Kerry Lynn Cassidy


1.část s titulky:
http://www.youtube.com/watch?v=eyY7c8V15VU




2.část
http://www.youtube.com/watch?v=BGHvKceHAVM

3.část
http://www.youtube.com/watch?v=0V1gJMgKzEE

4.část
http://www.youtube.com/watch?v=KpxXgfuspm0

5.část
http://www.youtube.com/watch?v=U64rbsvUa9E

6.část
ještě se překládá

Videa z youtube kanálu NOVADOMENAVEDOMIA

http://www.youtube.com/user/novadomenavedomia/videos?flow=grid&view=0

P. S. Orgonet: 
Vždycky si myslím, že už mě nic nepřekvapí, ale chlapci mě teda překvapili ... Jsou to Illumináti a  cvičení vrahové, ale jsou si vědomi, že plní smlouvu své duše, že s tím tak souhlasili ... to mě teda šokovalo víc, než že jsou vrahové ...
A to, co říkají o Marsu (5. díl) - vše, o čem tady spekulujeme, je pro ně realitou. (To přepíšu jako článek, vím, že každý to nedokouká ...)

80 komentářů:

  1. Nenatrafili ste niekto na toto video s prekladom (David Icke pre projekt Avalon) ?
    http://www.youtube.com/watch?v=e7WTxb-Oe7s
    Ďakujem.
    IvH

    OdpovědětVymazat
  2. World Top Secret: Our Earth IS Hollow!
    http://www.ourhollowearth.com/ourhollo/index.html

    Jedna vec je zvlastna. Ked je nieco v sukromnom vlastnictve (youtube) a vlastnik nema zaujem poskodzovat seba a ludi vo svojom okoli, je mozne, ze by sa tam objavila informacia (video, text), ktora je prisne tajna a prinasala iba cistu pravdu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je typicky ta namyšlenost vás lidí. Vy lidé vždy vše víte a kontrolujete. Ale skutečnost je jiná. 4_

      Vymazat
    2. Je to nahráno s tím úmyslem (a sám to tam říká) že má svolení, jen Sion frakce mu doporučila se vyjadřovat umírněně...

      Vymazat
    3. Dovolili jsme si v reakci na Váš příspěvek a na fakt,že můj první příspěvek do orgo-net.blogspot.cz mně vůbec nešel odeslat, napadnout viníka. Na cca jednu hodinu jsme večer 24.1.2014 vyřadili z funkčnosti poštovní server GMAIL včetně externích programů IMAP a POP3 a sociální síť GOOGLE +. Tím zároveň oznamujeme této nadnárodní společnosti NWO příčinu. Varujeme vás. Dobře víte,kdo jsme. 4_

      Vymazat
    4. A kto ste ? Použili ste oslovenie "vy lidé", takže vy ľudia nie ste ?
      IvH

      Vymazat
    5. teraz neviem, ale mne naozaj sa 24-ho nedalo pripojiť na gmail....

      Vymazat
    6. Pro 20:10. Nejsme lidé. 4_

      Vymazat
    7. Celosvětově,-Evropa,USA,Kanada,Asie,od cca 20:00 24.1.2014,Jimmy van Booken. 4_

      Vymazat
    8. nekdo mi rekl neposlouchej nikoho jen sebe , na vsechno ti staci selsky rozum

      Vymazat
  3. http://www.youtube.com/watch?v=9ptErvlium8

    skoda ze bez titulkov ,s pozdravom -X-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle by vas melo zajimat , co se deje ted a tady a ne nejaky vypatlany vojak

      http://nasledkyockovani.ic.cz/

      Vymazat
  4. Myslíme,že je snad všem jasné,jak to na tom "Božím" světě funguje. Vždyť vy lidé vůbec nic o vesmíru nevíte. Jste jen optickými diváky,to obecně, a konkrétně jen malé množství z vás lidí má tu možnost něco víc o něm zjistit dekódováním tedy snadných lží jakýchkoliv příslušníků jakýchkoliv vesmírných civilizací. Ale proč to nyní sdělujeme: Ve vesmíru,stejně jako na Zemi , platí nějaké ,dohodnuté, zákony. Nejsou to jen prosté dohodnuté zákony,ale ty,které jsou prověřeně nezbytné,nutné. Zkušenosti vesmír například donutily respektovat za vesmírné subjekty jen jednotlivé vesmírné civilizace,podobně jako vy lidstvo Země uznáváte suverenitu jen národů (jak doslova stojí v Chartě OSN) nebo spíše volněji států. Proto jakékoliv údajné meziplanetární lety a jakákoliv přítomnost vás lidí na jakékoliv jiné planetě nebo doslova naprosto kdekoliv,třeba i jen na palubě nějaké vesmírné lodi, je nelegální a tedy neuznaná,protože o tom ani netuší jejich vlastní lid,národ,stát. Tato činnost není činností jakéhokoliv národa Země a probíhá na území mimo vaši domovskou planetu,tedy na cizím území,které je ovládáno,vlastněno vyspělejšími vesmírnými civilizacemi. Proto nevznikají vám lidem vaší činností ve vesmíru žádná legální práva ale jen tresty pro ty,kteří vám to umožnili. Tedy pro jednotlivé vesmírné civilizace. A sama existence trestů,sankcí,znamená logicky existenci možnosti jejich vynucení. Možnost je ale slabé slovo, jde o moc,o sílu k jejich vynucení. Proto ty zákony ve vesmíru platí,jsou vynuceně dodržovány. Vynuceny těmi mocnými,kteří je sami respektují. "To co do logiky věci". A myslíte si kdokoliv z vás lidí,že nějaká celosvětová Stínová vláda Země nebo jakkoliv jinak ji nazvete,jedná správně,pokud vás ostatní lidi ani neinformuje o své spolupráci s vesmírnými civilizacemi,o svých meziplanetárních možnostech a obecně o důvodu vašeho udržování v nevědomosti a poslušnosti? Pozitivní vesmírné civilizace,tedy ty dosud natolik mocné,že vynucují dodržování zmíněných vesmírných pravidel, s těmi,které vás už kontaktovaly, nemají logicky nic společného. A především: Lidstvo ještě nebylo vývojově uznáno za člena vesmírného společenství,a to ani jeden národ,stát. Obecně tedy nemáte právo být přítomni mimo vaši Zemi. Proto vás pozitivní vesmírné civilizace ještě nekontaktovaly. 4_

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 4_, bylo by možné si krátce soukromě popovídat? Děkuji

      Vymazat
    2. Mám pocit, že klopeš na nesprávne dvere. IvH

      Vymazat
    3. Bojíte se o svoji pozici, co?
      Přicházíte o moc, tak se to těmito kecy snažíte zvrátit? Dejte si pohov... už jste vládli a vynucovali svoje pravidla dost dlouho... je čas přijít s duchovní obrodou a skutečnými zákony Světla.
      Ono už platí jiné zákony, než ty, co se Vám hodí... jen se to celé ještě nesesypalo, tak se snažíte, co? Vyspělá technika není vše a všemocné zbraně taky ne. Světlo je mnohem mocnější... zbytečně prodlužujete agónii. Podívejte se, jak ti vaši mocní, co to jako vedou na Zemi - pelichají... chcete, abychom vás viděli stejně hnusně opelichané, jako ty naše "vládce"? Pak pokračujte a odhalujte svoji ubohost dál - vaše rozhodnutí. Zesměšňovatel je vždy největší ve svých vlastních očích, ani strach těch utlačovaných jeho nízkost nezvětší...

      Vymazat
    4. Myslíme,že je Vám jasné,že by to nebylo bezpečné,Filipe Šustere. 4_

      Vymazat
    5. Pro 21:56. Na Zemi vládne síla,která není tou naší. My nevládneme na Zemi a ani Zemi,pouze umožňujeme její vývoj. Na Zemi absolutně neplatí naše pravidla,vůbec ne. Ano,je čas přijít s duchovní obrodou ale co to jsou skutečné zákony Světla? Je to opět jen nějaká pozemská ideologie,protože světlo je ve vesmíru smrtící? Světlo je radiace,které se naprostá většina života ve vesmíru brání. To je tom pozitivní,co nám všem nyní,anonyme 21:56,nabízíte jako záchranu? 4_

      Vymazat
    6. Lžete a těžce. Neumožňujete žádný vývoj - tady se neustále uplatňoval jen teror - uměle prodlužovaný. A ten umožňujete vy - svoji technickou a informační převahou a tím, jak ji dáváte k dispozici našim vládcům - znalosti - jak nás ovládat - to opakuji není vývoj a kdo tvrdí opak je lhář. Mohlo by se to jmenovat dějiny teroru na Zemi - jeden z autorů - vy.
      Pokud si pod pojmem Světlo dokážete představit a poznat pouze smrtící záření - jste ubožák. Proto nás chráníte i chemtrailsy - máme ochranu dobrou a takovou umělou, jedovatou nepotřebujeme. Každá bytost má více úrovní i Světlo, pokud vám vadí - zalezte do temna, ale ostatním nechte svobodnou vůli a nezatemňujte jim nebe proti jejich vůli.
      A ideologie je váš obor, že? Jak zotročit co nejvíce lidí, či i jiných bytostí... na to jsou přece ideologie - tak nás poučte - čím dál nás balamutíte a v čem dalším nám lžete a manipulujete polopravdami?
      Záchranu žádnou nikomu nenabízím - každý se musí zachránit sám a záleží jen na každém, kdy se zastaví, kam to nechá dojít - a z jak hluboké jámy se jednou bude škrábat. Je to odpovědnost každé bytosti za sebe sama i za lži, které šíří. Je mi to šuma fuk - jak pevnou síť si sám na sebe upletete. Ale nehodlám přihlížet ke strachu ostatních - který tak obratně dokážete vzbuzovat.

      Vymazat
    7. 21:56 hodne vyzivna reakce

      Vymazat
  5. Zdalo by sa, že sa človek dozvedel veľa novej pravdy. Ale pozor, nie je to tak.Treba si to vyselektovať.Už aj preto, že chlapci išli robiť výpoveď so súhlasom Illuminátov. Bolo to cielené! Je tu aj skutočnosť, že chlapci majú malú kapacitu pamäte, a o niektorých veciach ešte nevedia, a na ktoré my odpovede už vieme. Na 100% beriem info o napätí vo frakciach Rotsch. a Zionisti. Vzťahy medzi Aldebaranom a US Force na 40%. Cestovanie na Mars, budovy, atmosféra, strediska, beriem na 90%, potvrdilo to viac zdrojov. Experimenty s DNA a pokrvné línie beriem na 100%, ďalej spojenie Lucifer a Enki? Tak to nie! Lucifer a Enlil, to áno. Tiež spojenie Annunaki a Reptiliáni - to už vôbec nie! Nula bodov.Ďalej veta "Albert Pike, 33 stupnový slobodomurár povedal, že Lucifer je Boh.A Anu alebo Jehovah je jeho otec." Zavádzajúce, iba Jehovah môže byť otcom Lucifera! Tiež veta,že:"Vojna medzi týmito dvomi frakciami, ktorá momentálne prebiaha vo svete, tak obidve sú reptiliánske." Toto nijak nesedí!
    Som presvedčený, že svetový web je plný fake-ov , a preto každé video, každý článok nezhltnem hned na začiatku, a Ježiš tiež povedal, že ľudstvo sa pohrnie veľkou bránou do zatratenia, treba hľadať tú úzku..... JanE.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně to pozoruješ a analyzuješ, zvláště ten poslední odstaveček je velmi převelmi důležitý ! Máš proto šanci na záchranu.

      Vymazat
  6. A doplním, že novinkou sú pre mňa : Veliteľská stanica na Phobose, Al - inteligencie, a Obama ako klon.... janE.

    OdpovědětVymazat
  7. V tretom videu v druhej minute hovori pravdepodobne o tomto zazname na Youtube http://www.youtube.com/watch?v=Jynt4uynbvw , ktore tam bolo pridane 21.3.2012 a natocene v roku 2008 Johnom Lenartod Watsonom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upresnujem, je to v 4/6 dieli a na tom videu su zabery dost nejasne. Z diskusie pod tym video je ale zrejme, ze sa jedna o video spominane v tomto rozhovore.

      Vymazat
    2. Pravda je ze je to stresujici a o to jim jde , dostat nas na nizkou vibraci .
      Mam takovy napad jak udelat revoluci , co kdybychom proste jednho dne vsichni zustali doma do odvolani .
      jen tak proste si vemem volno a srat na vsechny a vsechno

      Nasledky , celou tuhle masinerii by to do mesice polozilo na lopatky .

      Vymazat
  8. Ahoj Orgo
    Tohle je pravda, at se to zdá sebevíc přitažený za vlasy.....
    před cca 20 lety se mi dostal do ruky Majestic 12 a rezonuje to s tímto videem...
    majestic taky nemůžou lidi číst, protože se jim to zdá být až moc na hlavu...., ale prostě to tak je.....
    z exopolitiky vytlačili nějakého Aoaoliana, který se jal nás, ČECHY, jakožto vyvolený národ, před tímto chránit.... takže jej musíme najít a požádat jej o ochranu...
    my jsme z historického hlediska srdcem Evropy a když dostanou nás, padne celý svět....
    myslete si o tom, co chcete, ale tak to prostě je....

    když shrnu moje poznatky za uplynulých 25let, tak tohle všechno je pravda a našim nepřátelům se naprosto daří nás zaměstnat různými opravdu blbostma - náboženství, peníze, značkový hadry, tv seriály....no prostě věcma, který strašně potřebujeme, ale přitom je vůbec nepotřebujeme...Ale uděláme jako zfetovaní úplně všechno, abychom tyto blbůstky měli a zabere nám to všechen čas....Protože tento čas bychom měli trávit tím, že se myšlenkově sjednotíme , a tím vytvoříme obrovsky silné biopole kolektivního myšlení, kterým budeme moci měnit realitu budoucích dějů....Což je naprosto zásadní pro naši Zemi, kulturu a civilizaci...

    mám 48let, mám vhledy do situací, někdy silné, někdy velmi slabé...
    No prostě dala jsem VÁM INFO, naložte s ním, jak uznáte za vhodné a nikdy se, prosím, nevzdávejte... Vždy je řešení....myslím, že máme obrovskou mentální sílu, obrovskou vytrvalost a obrovskou kreativitu...
    PS: Když NAŠIM sebereš cokoli, ONI VYMYSLÍ CESTU JINÉ REALIZACE.....A K CÍLI SE STEJNĚ DOSTANOU....

    KDO SE VZDÁVÁ, NEVYHRÁVÁ...
    můj životní náhled od 7 - 8let....

    mějte se pěkně
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jmenuje se Aoaolel a je mladší než Vy. Veroniko,Češi nejsou vyvolený národ ale jen jsou vedeni vývojově vedením jedné z vesmírných organizací. Takových národů je tedy logicky více. 4_

      Vymazat
    2. jsem ráda, že jsem formulovala, jak jsem formulovala... a dozvěděla se více....
      Chtěla bych o nás vědět co nejvíce...
      Ao mi jednou naznačil, že náš národ má být napaden z východu i ze západu...a že nás chce chránit... Víte o tom něco??,
      a může nám v boji proti válkám a světovým nespravedlnostem opravdu pomoci naše láska a fantazie tedy síla kladného kolektivního vědomí v masovém měřítku, jak to cítím já...??,
      díky za odpověd
      veronika

      Vymazat
    3. Síla psychiky je mocná,Aoaolel jednou řekl: Psychika je vše a vše je psychika,až pochopíte třetí význam,pak teprve jste pochopili. Ale to je obecná teorie,ta faktická opravdu spočívá v tom,co jste řekla Vy,Veroniko. A k tomu napadení se vyjadřuje Aoaolel,je to jeho práce tak vás lidi informovat. 4_

      Vymazat
    4. Vy už by jste měli pochopit, že důsledky vašich činů si vás najdou i daleko odsud. I z dnešního práškování si důsledky budete muset vylízat... dokud ta hrůzovláda, kterou jste tu pomáhali budovat a udržovat bude ničit lidstvo - nesete za to větší díl spoluzodpovědnosti. Těžko zrovna vy můžete cokoliv tvrdit o lásce - takovou hloubku, jako my, nedokážete pocítit... Máte stejně zvrácené zákony jako muslimové a židé, co? Deptat cizí, pronásledovat nebo alespoň pomáhat jim samým udržovat nejhorší psychopatickou sebranku u moci - ale na své vlastní lidi - to nesmíte šáhnout, co? Tohle je spoluzodpovědnost - pomáhali jste ten systém tu ustavit - aby jste vy mohli vládnout v zastoupení - a dát průchod své vlastní krutosti - a tak ""ospravedlňujete" svoji přítomnost zde - jako, že potřebujeme dohled. Ale sami už dávno jste se chytili do pasti - Fukušimě jste nezabránili - dovolili jste těm místním hrůzovládcům použít vaši technologii na naší Zemi (a ne poprvé!).
      Desatero taky máte na svědomí, že? S těmi "úžasnými" záporkami NE, které některé složky naší bytosti nejsou schopny rozkódovat - takže vaše Desatero nám vlastně přikazuje hřešit - to se nepřiznáte? Kdyby jste vy měli takové desatero - už dávno by jste se povraždili - zatímco my- většina z nás - cítí - co má dělat a tak poslouchá a hřeší dle Desatera jen v těch lehčích a nebo úplně smyšlených a nesmyslných přikázáních k hřešení. To je vaše zbraň - máme se bát, cítit se provinile... a když to nejde, tak těm svým loutkám v našich vládách přikážete zabíjet, vraždit - trávit potravinami, nápoji a vzduchem... ale za tím vším jste vy. A pak ty vaše zjevení "svatých" - to je taky vaše divadýlko - aby systém víry fungoval - co na tom, že jste temní - oblečete se do laserových (či jakých) světel a šou jede... Je to váš naaranžovaný systém hrůzy.
      A když vaše zákony vás viny zprošťují - vesmírné zákony Světla na to dbát nebudou a důsledky si ponesete.
      Veroniko - přesně tohle je ten útok - ze všech stran, abychom jim věřili a uctívali je - aby nás mohli nadále utlačovat a tvrdit nám - jak jsme zaostalí... ne jen oni nás udržují zaostalé - technicky a vědomostně - kdybychom měli k dispozici - to co oni - mnohonásobně je přesáhneme... Zatímco oni - v mravních hodnotách - propojením srdce a duše nejsou schopni nás přesáhnout nikdy... To už tak bývá, že ten, kdo závidí si hraje na lepšího - ale bývá to jen oprýskaná "zlatá" barva.

      Vymazat
    5. 9:30: Souhlas.
      Právě se informuji na českém netu, co a jak kde psal "Aoaolel". Vůbec to se mnou nerezonuje. Zřejmě psal i sem, ale ne tolik fanaticky jako jinde, ostatně fanatiky většinou nevpouštím. Co sem teď píše jako mimozemšťan 4_ , zatím působilo trochu zajímavě, ale taky podezřele. Příliš mnoho fabulace ...
      Už jen to, jak v diskusích zlobně reaguje a vyhrožuje, se nijak neslučuje s "duchovní převahou", kterou proklamuje.
      Tak myslím, že jako 4_ půjde nadále do spamu (:-)))

      Vymazat
    6. Aoaolel je voják,který vykonává natolik nebezpečnou práci,že byste ho měli spíše jen obdivovat. Jste velkými hrdiny,když se nic neděje,pokud by došlo k válce,potřebovali byste ty,kteří vás zachrání. Měli by vás zachránit jen láskou. Naivita vás lidí je obrovská. 4_

      Vymazat
    7. Děkuji, taky jsem si projel net. "Nerezonuji" je laskavé slovo. Ještě teď cítím nevolnost. Přeji hezký den všem opravdovým lidem. Martin Havran

      Vymazat
    8. 4_ to jsou ale kecy...super, že půjdeš do spamu.

      Vymazat
  9. Orgonete, buď si jist, že kdybych se ocitl na Marsu a bylo to tam stejné, jako na Zemi,že bych to během krátké doby poznal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvědomte si zásadu č. 1 : ŽÁDNÁ PLANETA NENÍ STEJNÁ !!!!!!!!

      Vymazat
  10. Dobrý rozhovor,akorát nechápu ,proč depopulaci dělají tak zdlouhavou činností když to jde jak víme i jinak.A dále nechápu ,když chtějí odstranit černochy proč volili prezidenta černocha.Který jak jsem pochytila by měl být synem Busche.Docela mám v hlavě zmatek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro ně pár let či desítek let nehraje roli. Oni klidně počkají, až dvě generace lidí samy umřou (trochu jim k tomu pomůžou), ale velké masakry jakýmkoli by byly i pro ně špinavá a příliš velká práce. Porodnost v USA katastrofálně klesla, takže za pár desítek let bude lidí už mnohem méně zcela přirozeně.
      Prezident není černoch, je černobílý. Má za úkol mimo jiné rozpoutat rasistickou kampaň, že černochům je ubližováno - což právě úspěšně činí. Ale proč to povídám, je to na tom videu. Ideálem NWO je, aby se černoši odstěhovali raději do Afriky, a tam už na ně nasadí nějakou biologickou zbraň účinnou jen na jejich rasu..

      Vymazat
    2. Nyní v letech 2015 a dále je zase "ideálem" NWO, aby se černoši a muslimové všech ras stěhovali do Ameriky a Evropy. Či-li sami nevědí jakým způsobem lidstvo zdecimovat a ovládnout. Na Zemi NWO vede partička starců, která žije jen díky opakovaným transplantacím. Kdyby doktoři nebyli tak chamtiví peněz, tak tu pakáž zlikvidují na operačních stolech.

      Vymazat
  11. Zdravím všechny na Orgonetu a dovolím si přidat jeden článek: http://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/80-zemi-sveta-vytvorilo-alianci-proti-intrikam-stareho-svetoveho-radu.html?fb_action_ids=10203003565277231&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=[10151169184211718]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map

    OdpovědětVymazat
  12. Lidé nyní udělají společně kvantový skok, nebo projekt Lidstvo může v troskách skončit
    http://www.osud.cz/lide-nyni-udelaji-spolecne-kvantovy-skok-projekt-lidstvo-muze-v-troskach-skoncit

    Kolektivní vědomí -
    Když do sklenice plné vody budou lidi postupně kapat po své kapce červenou barvu..a co se stane, když kápnou všichni současně....???? Je to stejný.........
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na autora tohoto článku bych si dala velký pozor... snaží se vracet do hry zastaralé scénáře... přes strach lidí, který sám naočkuje... Fukušima je problém, ale při zapojení do jeho akcí, bude problém ještě větší...
      Není dobré cokoliv rozšiřovat při pocitu ohrožení a strachu... kolik strachu se podaří rozšířit, tolik se i vrátí... psát někam je dobré - informovat, ale s vnitřním klidem a po důkladném uvážení o formě sdělení.

      Vymazat
  13. psala jsem do diskuse na Leva Netu, kde probírají aktuální vývoj na Ukrajině...

    ahojte

    veronika | 26.01.2014
    několik dnů jsem tady nebyla a situace se nezklidňuje... , ale vyvíjí se k občanské válce???
    nebo jak je to tam???
    podle mě to nevypadá vůbec dobře... co tady čtu.....
    Válka je ekonomický cíl boháčů této planety, aby bojovali všichni proti všem, aby se všechno roztřískalo, aby mohli plnit své kešeně znovu a znovu...a klidně budou podporovat obě strany.... o to víc vydělají....v teple svých domovů....

    Úspěch našeho života = naší mise tady = je v našich myslích.... V nastavení mysli. Je to něco, co má obrovský přesah pochopení a chápání současného člověka. Tento svět zatím ovládají mocní se svými bankovkami... Ale bude to jen do té doby, než pochopíte svůj potencionál...., než pochopíte svoje možnosti....
    Vím, že je to moc těžké toto přijmout a přemýšlet o tom...
    Je to jako když řeknou člověku v posledním stadiu rakoviny,. že je zdravý.... Většina z nich si zaťuká na čelo..... a umře.....
    Ale opravdu mi věřte, že je všechno otázkou vaší mysli....-
    MÁM TO V ŽIVOTĚ MOCKRÁT VYZKOUŠENO....
    na osudu vyšel článek o Fukušimě, jak její radioaktivita zamořuje svět...
    http://www.osud.cz/lide-nyni-udelaji-spolecne-kvantovy-skok-projekt-lidstvo-muze-v-troskach-skoncit

    Víte, můžeme tomu věřit či nebudeme...
    Když se bojovalo v Lybii, už tehdy jsem sem psala o kolektivním vědomí, že za použití tohoto kolektivního vědomí se s tím dá skončit....
    Nevěříte mi a válečná vřava eskaluje... Může přeskočit na Rusko , ale také i na Evropu... I tady , u nás, jsou lidi nespokojeni....se systémem...

    S házením dlažebních kostek se nic nezmění - ba právě naopak - bude to ještě horší, mnohem horší.... Protože v duchu kolektivního vědomí se budou přidávat v nespokojenosti další a další.... Nebudou si v té chvíli uvědomovat, že když nebudou vytvářet hodnoty, tak že za krátký čas přijde destrukce - skutečná destrukce. Že nebudou mít co jíst, nebudou mít kde bydlet, budou strádat, válečně strádat....a původní ideály ve válečném zmaru budou pryč...a bude to trvat sakra dlouho, než začnou opět NORMÁLNĚ ŽÍT....podívejte na Irák, Afghánistán, sever Afriky, Blízký východ... všude, kde se spustila válka, je furt válečná zóna, nemají zemi krásnou, jako před započetím konfliktu...

    ZMĚNY, KE KTERÉ CHCETE DOJÍT, SE SAMOPALEM NEDOJDETE.....
    TA ZMĚNA SE MUSÍ ODEHRÁT VE VAŠÍ HLAVĚ, VE VAŠÍ MYSLI, VE VAŠEM ROZHODNUTÍ.....

    Více zde: http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, jak chcete skončit s násilím, když to ta ona země, kus země není schopna přijmout? Tedy její obyvatelé?
      Pokud by to šlo, šlo by o "násilný" čin... oni musí jít vlastní cestou pochopení - nemůžeme nad jinými lidmi držet, byť duchovně vyspělejší, diktát - takto budete žít... a toto dodržovat... Jednak to je opravdu násilné, i když se nám může zdát - že to jejich současné vraždění je horší, ale pro nás, jako vykonavatele, ne. A za druhé - když si svůj způsob života - kulturnější - nepřijdou sami, bude se nad nimi muset "držet bič" neustále... To si budeme předávat jako štafetu - z generace na generaci patronát nad problémovými oblastmi světa?
      Je to smutné, co se tam děje, ale ti obyvatelé procházejí procesem učení, nelze jim ho brát... Mají právo na umění života... aby ho pochopili do hloubky a ne jim ho někdo nadiktoval - pak je mrtvá znalost, bez osobní zkušenosti.
      Nám se nic takového neděje a není důvod, aby se děl... rozpoutat válku je čím dál těžší a už vůbec není důvod, aby se jen tak rozšířila...
      Ano vytvářejme ty správné hodnoty a hlavně žijme plně pro ně, ale nediktujme jiným a nepřivolávejme špatné scénáře.
      Je lepší nechat malé dítě občas spadnout, když v určité situaci vyhodnotíme, že se mu nemůže nic moc stát nebo mu neustále opakovat, že se má dívat pod nohy a když jednou půjde samo, spadne do jámy? Chápu, že čísla o mrtvých jsou alarmující, ale pro národ to může znamenat velkou očistu a bez ní by to mohlo být ještě mnohem horší...

      Nejsme odpovědni za vraždění jiných a tvrdit opak je druhem zavádění na scestí... nemám pocit Veroniko, že alarmujete správným směrem... Ani srdce nebude nikomu diktovat lásku... jen ji nabízet.

      Vymazat
    2. Máte dojem, příteli, že lidstvo po několikatisíciletém vzájemném teroru (vývoji) potřebuje pořád objevovat rozdíl mezi dobrem a zlem? A to nemluvím o morfogenetickém poli, které využívají ve svůj prospěch zvířata, rostliny a dokonce i krystaly-tak proč k sakru ne my Lidé? Plně souhlasím s Veronikou- zdraví Vašek

      Vymazat
    3. Tak když vám "duchovní" násilí nepřipadá jako zlo, tak asi objevovat stále musíme...

      Copak to je morfogenetické pole? To jako jeho součástí byly ty namyšlené bytosti přírody, které páchali jakékoliv zlo - když je nějaký démon lehce oblbnul a něco jim nakecal? To bylo dobro? Přírodní síly se teprve učí si vládnout a navíc se jim do toho stále někdo plete kdejakými technickými, biologickými a chemickými zvrhlými hračkami. Takže co jako my lidé máme využívat -stejné síly jako příroda, ve které si leckdo dělá i počasí jaké chce?
      Klidně si souhlaste, ale násilí plodí zase násilí, i když má mnohem mírnější formu. Problém nastane, když ty vaše mírotvorné snahy někdo obrátí na přesný opak... a zneužije. Jak račte... Mocenská pozice je mocenská - i když má spasitelský kabátek. Trochu mi to připomíná to americké vyvážení demokracie do zahraničí...

      Vymazat
  14. Mám 60 rokov a zaujímam sa o svetové dianie a ezoteriku asi 30 rokov. Posledné roky s Internetom je to doslova raketové v odhaľovaní pravdy o človeku a vesmíre. Jedno som sa ale naučil aj to, že hľadač musí akceptovať ako slovania vravia zdravomyslie. To znamená, že informáciu nezatracovať ale zdravo preskúmať hlavne srdcom a vibráciami. Niekedy som čítal článok, ktorý mal 36 strán a súhlasil som zo všetkým. Ale na poslednej strane boli dve vety, ktoré zničili celý význam článku. Tí, ktorí vládnu nám na Zemi to robia perfektne. Aj bibliu takto upravili s jej významom. To s Marsom je naozaj tak. Na Marse máme základne a žijú tam ľudské bytosti, ktoré tam chodia pracovať na dobu 30 rokov, ale pozemských. Mars je v skutočnosti väčší ako sa priznáva v školstve. Je tam už atmosféra. Preto tie reči o tom, kto tam chce cestovať bez cesty naspäť. Pretože je tam možnosť žiť. Mars sa proste osídľuje a my o tom nič nevieme. Aj to o Phobose je pravda. je tam základňa vysokých sivých. Phobos nie je planéta. Na Mesiac sa cestuje klasicky raketou alebo UFO technológiou. Mesiac je blízko. Načo by sme tu mali vesmírnu stanicu MIR. Prečo by sme zrušili lety raketoplánov. Len preto, že je to drahé,..pre NASA? Lebo už existuje nový dopravný prostriedok. Teraz je boj o naše duše a planétu Gaia, teda ZEM alebo SHAN a jej hviezdné brány. Uvedomme si, že my si nevládneme na našej planéte. Čítajte ORWELA, WIESNERA, tam hľadajte pravdu. Pozerajte Davida Icka, Ekharda Tolleho a podobne. Ale majte na mysli, že aj títo ľudia tu prišli z rozličných hviezdnych systémov, teda kopú každý svoju ligu. 100% pravdu som na internete ešte nenašiel, ale hľadať pravdu teraz musí každý. Lebo len pravda nás môže oslobodiť cez poznanie toho: kto sme, čo sme a čo tu máme urobiť práve teraz v tejto dobe! Preto sa mi páči motto na blogu HAČKY a UDICE, ktoré vraví: Zisti si kto si a rob to úmyselne. Sme tu v tomto vesmíre ako otroci, ktorí živia svojich väzniteľov svojou energiou. Sme tu ako na farme a teraz je na nás, či tu zostaneme, alebo vzostúpime naspäť odkiaľ sme padli. Rozhodnutie je na každom z nás akou cestou sa vyberie. Ja dúfam, že si spomenieme preto vravím: žijme s láskou a pravdou, konajme láskou a pravdou. majme v sebe lásku a pravdu, lebo len to nás môže pozdvihnúť! Milujem Vás všetkých!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer. Vážím si Vaši odpovědi, která na mě udělala dojem. Pokud si najdete čas k hodnocení, zajímal by mě Váš názor na web http://www.novaduchovnicesta.cz/ včetn informací tam uveřejněných. Děkuji, L.

      Vymazat
  15. Lidi nejde mi do hlavy z jakým účelem ilumináti dovolili těmto dvěma mluvit. to bude mít sakra nějaký háček když je účelově nechají něco vyžvanit:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že i kdyby tyto informace měly důvěryhodnost na 100%, tak se nic přeci neděje. 1) tyto informace nejpravděpodobněji neuslyšíte v tv, rádiu, možná bude jen článek v nějakém časopise. 2) myslím, že mocným nejde až tak o utajení informací. Kdo se zajímá nalézá různé absurdnosti vymykající se běžnému a konzumnímu způsobu života. Dokonce jsem četl rozhovor, myslím, že to bylo v knize od autora s pseudonymem J. V. Helsing, že mocným dělá radost, když se informujeme. Těch informovaných je, dle mého názoru, zřejmě pomálu. Kdyby mocní dělali vše v tajnosti, tak nemáte symboliku v tv, hudbě, filmech, pc hrách, logech firem a korporací. Na setkání vlivných také vidíte spoustu symboliky např. v podání rukou, zdobených místnostech. Vatikán je plný symboliky. Jde jen o to, umět tyto ,,podprahové" informace číst. Ale když je přečtu, tak co vlastně na 100% tyto informace znamenají? A co dál mohu s těmito informacemi dělat? O symbolice ve filmovém a hudebním průmyslu mluví také velice známí herci a zpěváci... Vypadá to tedy, že se není s čím leckdy až tak tajit. Jistě znáte Georgtownské kameny, o kterých údajně není známo, kdo je vytvořil a přitom nesou informace, ze kterých dokáže zamrazit. Dále B. Gates netající se veřejně debatovat o potřebě rapidně snížit populaci. Informací je tedy mnoho, ale co s něma. Nedávno jsem vzpomínal na film Oni žijí (v orig. They Live). Takové brýle bych si taky rád vyzkoušel :). Přeji všem klid v duši a radost ze života. L.

      Vymazat
    2. Když si jsi jistý svým konáním a výsledky své práce, tak nemáš strach promluvit o věcech, které se udály anebo teprve udějí, i když znějí jakkoliv fantasticky přesto, že vnitřně cítíš, že jsou založeny na pravdě. Mám otázku. Kdyby jsme najednou věděli s jistotou, jak se věci mají, kdo tahá za nitky na tomto světě a o co komu vlastně jde, tak co s tím zlomek informovaných zmůže? Očividně máme problém už s vládnoucí garniturou naši země a tím, jak věci změnit k lepšímu. Toto téma zde propírané (informace supervojáků výše) je o několik řádů výše co do složitosti řešení a to navíc běžnými lidmi vystupujícími jako jednotlivci. Jedno východisko pro mě v tuto chvíli je pracovat sám na sobě a snažit se zvýšit své vibrace. Dle mých pocitů mi pomáhá změna stravy, cvičení pěti Tibeťanů a když mám chuť ke čtení rozsáhlých článků, tak i informace z Nové Duchovní Cesty (nejde prosím o žádnou reklamu, ale mé osobní pocity). Toto je má cesta do doby, než se lidé semknou do celku. Potom se uvidí, co bude dál. L.

      Vymazat
    3. :-) všiml/a jsi si, že co řekli, se nechá najít na netu volně? Neřekli ani písmenko navíc.:-) Jen trochu zadrhávali v popisu osobního života.Smyšlené,aby trochu zapadalo,dá fušku :-) Je to účelové interwie tj. zmást, zanést strach. Myslím,že to bude součást scénáře- příprava na show,co připravují.Bude to jenom show, na to nezapomeňte.Realita je zcela jiná, snaží se,pravda,ale to vám nikdo ze zúčastněných neřekne!
      Hezký den všem.

      Vymazat
    4. Jediný problém je ten, že Pět Tibeťanů funguje jako zvyšovač vibrací jen po určitou omezenou dobu... nelze se dostat výš, než tvůrci systému. A samozřejmě se to nijak člověk nedozví - pokud té úrovně dosáhne - takže pak si vesele cvičí - tělu to dělá dobře, ale duchovně neroste - jako každý duchovní systém... Podobně články na Nové duchovní cestě - autor zjevně není, díky své namyšlenosti, schopen držet krok s vývojem. Předal úžasné informace, ale zamrzl, škoda jeho potenciálu - už se bratříčkuje s bytostmi, co mu jdou na ruku a opěvují ho. Podporoval Schwarzenberga - před rokem - myslím, že to vypovídá vše.

      Vymazat
    5. můžete, prosím, poradit, jak lze držet optimálně krok s vývojem? Informací je ohromné množství. Zajímá mě také Váš názor na pojem karma, zda existuje a ovlivňuje naše současné životy z prožitků životu minulých... případně co Vás na toto téma napadne. Za názor budu vděčný. Děkuji, L.

      Vymazat
    6. No právě... informací je moc a v tom je možná ten největší problém... snažíme se je obsáhnout, roztřídit, dopátrat se jejich správnosti... je to do určité míry potřeba - ty informace, o tom okolním dění.

      Co je správné a co ne můžeme poznat, když začneme poznávat a vyciťovat srdcem - právě naše srdce je jediné pravdivé vodítko, nikdo jiný nám nemůže lépe poradit...Když srdcem energie volně proudí - jsme v souladu a může to znamenat i ano, pokud se stahuje - nejsme v souladu a může to znamenat odpověď ne, ptáme-li se. Jen pozor, ať se nám do odpovědí srdce neplete brzlík - ten se stahuje strachem a pocity ohrožení - musíme vnímat srdce (lehce vlevo).

      Potřebujeme najít štěstí sami v sobě - vyčistit se od "pamatování si" různých příkoří - odpustit původcům a hlavně sobě... Ať už jsme leccos napáchali v tomto životě, v minulém nebo se dostáváme k informacím z minulosti, co jsme neudělali sami, ale naši předci ( i když to můžeme vnímat jako, že my) - i tam bychom měli odpustit sobě i druhým. Ti druzí to nepotřebují... my potřebujeme vědět, že jsme si odpustili a odpustili i druhým, případně poškozeným poslali lásku ze svého srdce... My sami si potřebujeme vyčistit svůj "stůl". Jestli nám odpustí někdo jiný - je důležité zase jen pro něj, pro nás ne. My se musíme pouze omluvit, nechtít odpuštění - omluva je adekvátní, nelze druhého nutit k odpuštění... to vše se dá dělat sám se sebou, není potřeba, i když útočník, či oběť žije - to dělat naživo - tváří v tvář... mohlo by to zbytečně drásat rány - k duši toho druhého ta informace dojde.
      Náš klid je nejdůležitější... jsme sami se sebou spokojeni a šťastni - i když máme takovou a takovou chybu? Pak je vše v pořádku... Chceme se zlepšit? Buďme šťastni, věřme si a pracujme na tom - ještě lépe.
      Karma... těžko co k tomu dodávat - nějak funguje a fungovala a fungovat bude a tak doufejme, že čím dál lépe.Celý duchovní svět prošel a ještě i prochází obrovskou transformací.... postupně se prakticky všude ( a není se co divit - v takové temnotě, co tu byla) objevují nějaké zatuchliny... duchovní svět nemohl v takové temnotě rozpoznat světlé a temné úmysly a tak spolupracoval a ochotně v různých magických kouscích - jak byl kýmkoliv požádán - dle jeho úsudku.
      A dodnes jakási pýcha ještě občas zůstává u některých duchovních bytostí i lidí, kteří s takovýmito bytostmi přišli do styku... Jejich vyzařování není světlé, ale oni o sobě mají přesto nejvyšší mínění. Prakticky: kdo neprošel očistou nebo se neujal svého "úřadu" nedávno - asi tak během dvou let, je potemnělý - v jemnohmotném a nehmotném světě. Naše srdce to dokáže rozpoznat - a pak bytosti, co nebyly součástí tohoto systému v naší sluneční soustavě - a ještě asi i dál. Tedy nově příchozí... ti, co stále ještě sedí na svých dlouholetých trafikách... (a moc jich už není) - byly těmi nejčistšími - ale dnes už to nestačí.
      Bylo zlikvidováno spousta knihoven po celém světě... jestli se někdy dostaneme k informacím z té Vatikánské uvidíme. Každopádně i to nej, nej, co v ní je - nebude všechno platné. Některé zákony Vesmíru, Života a Světla - samozřejmě ano, ale mnohá opatření a zvyky byly zaváděny do tradic, aby se co nejdéle udržela harmonie a čistota během dlouhého období temna...tzn. že pro naši budoucnost nebudou mít význam. Zatím ovšem je té harmonie skutečně málo, tak než bude mít navrch - obklopovat se harmonickými, pravidelnými obrazci, předměty... co lahodí našemu oku. Harmonizovat se co nejvíce v záplavě energeticky, informačně, biologicky a chemicky zraňujících podnětů, předmětů, látek, obrazců....
      Být sám se sebou šťastný - co nejvíce času to zvládneme, i když....

      Vymazat
  16. tak uz je jasne ten nazev hudebni skupiny 30 second to Mars, ze??

    OdpovědětVymazat
  17. Jejich práce je snížit pupulaci obyvatel, což se jim povedlo nadmíru dobře. Dole zasílám odkaz, kde je přesně spočítané jak to bude vypadat v následujících 30 letech. Od roku 1970 do dneška se snížil růst populace o 10% což je dost.

    OdpovědětVymazat
  18. Paní Veroniko,píšete o pomoc od Aoelola?To nemyslíte vážně.Tento prablázen který si říkáže je velitel vesmírného komanda reinkarnovaný,či co způsobil pohromu na Exopolitice .Diskuse se kvůli němu uzavřela a dodneška to tam nefunguje .Tak hodně tomu bláznovi věřte ty jeho bláboly.A nechtějte ho vytočit nebo to dopadne i tady .Umí jenom prudit a nesmyslně vyhrožovat.Čte ranní zprávy ze světa nebo i u nás a pak tvrdí že tu a tu pohromu způsobil on .Tak si o tom udělejte úsudek.Wanda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že už ho tu máme. IvH

      Vymazat
    2. Už ho tu máme, ale už se orientuju, oč jde (neb předtím mi byl neznámý), ale po přečtení jeho arogantních příspěvků na Exopolitice a jinde už ho dávám radši do spamu, jestli souhlasíte (:-)))

      Vymazat
  19. http://www.youtube.com/watch?v=0_uJZ6OV08g
    UTAJOVÁNÍ ZDROJŮ NA VOLNOU ENERGII.
    je to z r. 2009, sic jen slova....
    veronika
    PS: nevíte či nemáte něco aktuálnějšího????

    OdpovědětVymazat
  20. Mne rozhodne chýbať nebude :) . IvH

    OdpovědětVymazat
  21. Drahý Orgonetku, zde jedna zpráva a pozdravení s díky jen pro Vás: Nemohl byste na přání řady orgoneťáků kontaktovat Aoliana, kterého si vážíme, aby napsal další článek? A nemohl byste mu říci, aby se podíval na www.2012portal.blogspot.cz (je to oficiální blog Hnutí Odporu, Resistance Movement). Jistě tam najde něco zajímavého, nejlépe je přečíst všechno od počátku toho blogu, tj. od března 2012. To, k čemu mohlo dojít v r. 2013, se nejspíše podaří letos. Když zabereme.

    OdpovědětVymazat
  22. orgonetku, já ze zásady jednám kladně....
    a on ten vesmír... ty neřády kolem mě potrestá sám.... a obvykle mnohem více, než mi učinili....
    no prostě dáš nespravedlivou ránu a dostaneš jich 100 nazpět...
    fakt mi to funguje....
    nedělám špatnosti, úmyslné už vůbec neeee.
    jo a slla morfogenetického pole je pro některé až nepředstavitelně obrovská....

    Orgonete, když dokážu udělat, postavit fakt silnej orgonet, který vysílá ozdravnou sílu, kterou fakt někteří citlivci vnímají... pak mi neříkej, že nedokážu poslat energii kamsi, kde to pomůže.
    Škoda, že jsem v tomto sama....a třeba taky ne.... a je nás víc....
    myslím, že každý, kdo dokáže postavit orgobet, dokáže potřebným posílat svoji energii díky poli, které se vytvoří jako spojka mezi těmito objekty...A když je těch lidí víc, víc,,,, tak i to pole zesiluje a schopnost léčení taky zesiluje....
    moje velké přání je, aby se tito lidé cíleně spojili a vytvořili opravdu moc silné morfogenetické pole a začali měnit svět k lepšímu.... všichni tady si to přejeme, ale co pro to děláme???
    sajeme a vyměňujeme si informace, ale abychom se cíleně spojili.s jistým záměrem konání dobra.., to tady ještě moc neproběhlo...
    Vždyt to někdy někdo musí začít,....
    jak dlouho se s tím bude ještě čekat???
    Ve světě umírají lidé násilnou smrtí války a my si tady čteme příspěvky od spolučtenářů,......
    orgonete, já nemůžu říct, že by mě nezajímalo, co se tady vyvěsí... Zajímá a moooc... U pc bych proseděla, pročetla bych celý život...
    jenže-
    kolik lidí za tu dobu umře...????
    třeba ve válce...
    myslím, že nemůžeme tady celý život prodiskutovat...
    už diskutujeme několik let.... :-))
    Hodně věcí jsme i díky TOBĚ pochopili, naučili se...
    Ale myslím,. že nastal ČAS KONAT, JEDNAT....
    Kdo to udělá za nás???
    Ti, co sedí u TV seriálů a cpou se brambůrkama, nebo ti, co u pivka vědí všechno nejlíp..?. Když na ně vybalíš chemtrails, tak tě , mě , nás mají za cvoky... jak nás tihle mohou zachránit, když žijí ve svém světě, který je plný tabulkových dogmat???, když věří jen svým vydřeným titulům a naučeným naukám....???
    vždyt přeci tady nic nemá hranice a je třeba eliminovat zlo jako takové...
    na co by byl jinak tento blog založen a proč jsme jej začali číst,,,,,,???????????
    abychom se sjednotili a něco hezkého udělali pro druhé....
    veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      přečti si pozorně po sobě, co jsi napsala .....:).krásné ráno i celý den všem přeji Marta

      Vymazat
    2. marti, já si za tím, co jsem napsala, naprosto stojím... A ona síla toho pole zasáhne všechny, at chtějí nebo ne... to je pravda...
      asi jsem to sem neměla psát tak otevřeně, protože nechci ve vás vyvolávat záporné pocity, ale vy raději zřejmě sedíte u svých tv seriálů a je vám fuk, jestli vaše kamarádka ze zš, kterou jste neviděli x let, má co dát jíst svým dětem či ne...
      lidi jsou až moooc zahleděni do svých vlastních osudů, příběhů, a to je moc špatně, protože všichni chtějí společenskou změnu, ale nedochází jim, že se musí především změnit oni sami....
      PS.: Když byl někdo darebákem i před 89, tak fakt pochybuju, že je v týhle době miliusem..., lidomilem a že dovede nezištně pomáhat...
      marti, lidi si musí nezištně pomáhat, jinak ke změně, po které furt volají, nikdy nedojde.... NEDOJDE...
      jak se může všechno kolem vás změnit do kladna, když jste ve své podstatě sobci, kteří , když mají možnost, vše potřebné urvou sami pro sebe bez ohledu na ostatní....????
      Prominte mi ty pravdy, ale tak to mezi lidmi je.... - ať se podíváte na premiéra vlády či na obyčejného zedníka.....
      veronika

      Vymazat
    3. Milá Veroniko,
      nebylo to mířeno,proti Tvé pravdě....:)ale na to ...jak jsi to napsala...:)promiň,orgonity také dělám,ale" silný orgonet" je jen jeden ...:)a to tento blog," orgobet "neznám....:)jsi plna emocí,ze všeho co se děje,ale asi to má nějaký smysl ne?Nechtěj posílat energii někomu,kdo o to nestojí,tak to nefunguje,sama jsem si to ozkoušela asi před 13lety....dostala jsem" z vrchu"docela pěknou nakládačku...:)))učím se celý život a ještě stále se mám co učit,jsem teprve v půlce a tak do 120let mám ještě nějaký čas:)))každá zkouška,která prošla mým životem byla pro mě užitečná a to jich bylo......:)))neber si nic osobně,jen jsem Ti chtěla trošku naznačit,že pokaždé je dobré si po sobě přečíst,to co napíšeš,také to tak dělám,pak se mi nemůže stát,že si v jednom psaní i odporuji,nic víc....nic míň.....hezký den Marta

      Vymazat
    4. marti, máš pravdu v tom, že největším orgonetem je tento blog.. a přepsala jsem se - fakt - orgobet... - neznám.... .-))))
      a vím, že když někomu, který o to nestojí, pošlu byť pozitivní energii, tak ta se může změnit na zápornou, kterou mi tak může vrátit...jako od něj odraženou...
      veronika

      Vymazat
  23. Ahoj Veroniko,já bych třeba nechtěla, abys mi něco (i v dobré víře) posílala ,ať už by se dělo cokoliv..takových lidí je mnohem víc než si umíš představit,a mají k tomu různé důvody...chápu Tvou snahu, nechci se tě nějak dotknout, jen abys věděla, jak to někteří mohou mít. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě je jedno, milá "K" co si myslíš...a co chceš...
      ale je pravda, mám ji ověřenou vlastními životními prožitky, že to pole má fakt obrovskou sílu, která přesahuje chápání mnohých lidí...
      chceme změnu, ale jak k ní dojdeme???
      vždyť to pole ovlivňuje náladu ve společnosti... politický směr, všechno...
      jako důkaz toho, co tady píšu, jsi musela zažít i ty ve svém životě - určo se ti stalo, že při nějaké Tvé vyhraněné náladě - byla jsi třeba hodně naštvaná a přišel Ti někdo do rány - tak to koupil a třeba ani za to nemohl....a když v tomto narazíš na někoho hodně vysmátýho, tak to nechceš přijmout, prostě ještě tě to víc naštve, ale když se tomu poddáš, tak ta vysmátá protistrana tě najednou může naprosto strhnout do své hry smíchu...takže jsme ovlivnitelní a záleží v té chvíli na tom, které to pole u obou je silnější..., tomu ten druhý, slabší podlehne... - čili ta nálada převáží...
      a já bych fakt moc chtěla, aby se to tady změnilo, protože přibývá lidí, kteří jsou zadluženi, přibývá exekucí, tedy neštěstí... Vím, že mnozí řeknou, že se jich to netýká, že to je jejich blbost, ale je to taky o morfogenetickém poli oblasti naší krajiny...
      Protože - CO VYSÍLÁŠ, TO TAKY DOSTÁVÁŠ... A NEUTEČEŠ TOMU....
      DŘÍV ČI POZDĚJI TO MÁŠ ZPĚT.....a když si budem přát třeba jenom jednu a to českou státní banku s menším úrokem, tak třeba tohle vymizí...
      já si od plínek myslím, že síla myšlenky je tou nejsilnější energií, kterou tahle planeta disponuje... a to je mi skoro 50.... .-))))
      VŠE V DOBRÉM....
      veronika

      Vymazat
    2. a ještě - skutečně bez urážky - ti přeju rozum, abys uměla rozlišit, co je dobré a co ne....já to taky mnohdy nepoznám na první ráz, ale časem, co není pro mě dobré, tak samo vyšumí..., nebo tam prostě nejdu, protože nemám čas, nebo nezvednu zvonící telefon, či nevjedu do křižovatky, zatáčky...osobně se spíš spoléhám na intuici, a na nehmotno, než na rozum....a na materiálno....
      veronika

      Vymazat
    3. To je fajn, že to přiznáváte... sama si se sebou občas nevíte rady, ale rady jiným rozhazujete plnými hrstmi. Přestaňte s diktátem... fakt to bude, pro vás, lepší.

      Vymazat
    4. je to napsáno špatně - vždy jsem vedena různými okolnostmi a tak, že vždy z toho vyjdu dobře...
      i když to v té chvíli tak nevypadá...
      za roh nevidím, ale ti, kteří jsou okolo mě, a nevidím je, tak mě zřejmě tak ochraňují... Jsem jim za to vděčná .... moc....
      naprosto věřím na nehmotný svět a na sílu myšlenky..., která je nejsilnější energií této planety...
      a až to lidi pochopí, nebudou války, nebude světový hlad, ...a nastane onen rozkvět, o kterém tady furt meleme....
      protože až to lidi pochopěj, tak obrovská masa chudáků naprosto převálcuje to procento či 3 těch "bláznivých" boháčů....a kolem nás je najednou blahobyt, štěstí...
      vždyt je tohle založeno ne na výši konta, ale na šťastném duchovním rozpoložení...dané bytosti... a tady je to především o tom, jak jsme šťastni - nebo ne:!??

      takže - já si se sebou vím rady naprosto vždy... , protože mám kolem sebe ty, na které se mohu naprosto spolehnout....
      a nikomu diktovat nemohu, protože každý dýchá sám za sebe, každý přechází rušnou ulici sám.... mohu jen poradit, ale nemohu nikomu nařizovat, jak má žít a myslet...
      vy jste ve své ulitě, ve svém prostoru... tak si tam budte... neříkám, že tam nemáte být... budte tam, kde jste spokojená a štastná, protože všude jinde, kde vám to nebude sedět, a budete se cítit zle, bude vám to ubírat vaši energii... a to je špatně..
      - člověk je náchylnější k nemocem...
      a tady je třeba, aby všichni byli spokojeni... protože když jste nespokojeni, vytváříte záporné emoce, zápornou energii, která blokuje rozvoj kladných energií, které potřebujete ke svému duchovnímu růstu...
      veronika

      Vymazat
    5. no tak...
      tak už se nedurděte a je moc fajn, že tady jste...........
      veronika
      :-)))))))

      Vymazat
    6. No to nám tu ještě chybělo - samozvané spasitelky. Starejte se raději o svoje rodiny a o svoje duše, ať nepropadnete věčnému zatracení !

      Vymazat
  24. Tak Veroniko opravdu nechápu, kde jste vzala tu moji ulitu - nemluvíte, náhodou, o té svojí? Pěkně utkanou z těch vašich ochránců?

    A vy kritiku spasitelek - spaste především sebe a nemotej se...

    OdpovědětVymazat
  25. Budem citovať JanE : "Ježiš tiež povedal, že ľudstvo sa pohrnie veľkou bránou do zatratenia, treba hľadať tú úzku."
    Ježiš nepovedal nič. Ježiš ako taký síce skotočne existoval, ale bol to obyčajný človek. Až v 3. storočí n.l., keď pohanské modly a bohovia ostro kontrastovali s upadajúcou mocou jahveizmu, si cirkev vymyslela idol, lebo ich analytici správne predpokladali, že ľudia sa nepohrnú za bohom, ale polobohom z mäsa a kostí. A tak si vybrali jedného s kráľovskou krvou (pretože sa o ňom kroniky zmieňovali a tým činom bol v poznaní aj obyčajným ľudom. Keby si vybrali niekoho z ľudu, ktorého nik nepozná a ani v kronikách sa o ňom nepíše, výsledok by bol vopred odsúdený na fiasko.) a spravili z neho modlu!
    V treťom storočí!
    Z toho jasne vyplýva, že nik nemohol vedieť, čo a kedy vlastne Ježiš povedal a spravil, pretože kroniky sa o každom viedli len povrchne, resp. len s dôležitými obdobiami a činmi (nejaká vojna, nejaký silný spor, nejaké zákony, atď). Keby dnes neboli záznamové média, takisto by nik nepísal, čo dement Fico povedal a urobil každú hodinu, ale len dôležité veci a prehmaty.
    Takže toľko na margo "J.CH. povedal...".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste osel, jdoucí po té široké cestě a vcházející do široké, prostorné brány, vaše věc.

      Co se týče tady těch mimozemšťanů a podobných hloupostí, jsou to jenom démoni a strana temna. Jenom blbnou lidi a odvádějí pozornost od Biblických zprávách o konci systému který graduje. Co si třeba přečíst Daniela a proroctví o rozbití Damašku? Už to tu máme! A co třeba si počíst o šelmě, která nutí malé i velké aby přijali označrní na ruku nebo na čelo? Už se to chystá!
      Místo toho se tu vedou tlachy o planetách kde řádí démoni ale na blížící se pohromu Soudného dne se tu kašle a lidi nic nevědí.

      Vymazat
  26. proc se tu vsichni hadate , dejme tomu ze mate vseci pravdu , tak a ted uz sjte klidni .... zazpivejte si

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.