10. května 2011

Záblesk od Holandska až k Itálii

Když už dnes prohlížím satelitní snímky, tak tu je jedna zajímavost, zvláštní žlutý "záblesk" ve 14.27 od Severního moře u Holandska až k Jaderskému moři v Itálii. Možná je to jenom nějaká porucha ... jiné satelity to nezaznamenaly. Ale možná družice NOAA zrovna fotila, když si blejskli haarpem ... (Kliknutím zvětšíte.)
P. S. Jeden čtenář vzápětí poslal komentář, že se jedná o odraz slunce, a že 7. 5. krásně zářily i Labe s Vltavou. Tak tady máte, jak zářilo Labe, Vltava, dokonce i Dunaj a Českomoravská vysočina. No dobře, tak teda odraz slunce, ale stejně se mi na tom něco nezdá. Až mi dojde co, dám vědět.

Ještě zvláštní seřazené blesky na Meteoxu, které k nám tlačí umělou "frontu". No, kéž by ji dotlačily až sem, aby sprchlo, sucho je už neúnosné, už jsme v režimu vysoušení moc dlouho. (Kliknutím zvětšíte.)

17 komentářů:

  1. Koukali jsme se někdy v létě na vodní hladinu? Pak určitě víte, jak krásně dokáže odrážet sluneční světlo. To co je na tom obrázku je jen a pouze odlesk vodní hladiny moří, jezer a řek. Ze sedmého května ve 14:00 UTC je stejný obrázek, kde takto zlatě září Labe s Vltavou. To jsou probůh všichni tak naivní? Hledáte lidský zásah v jevech, které tu byly odjakživa - a ti kteří odmítají používat vlastní hlavu tomu věří.

    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi naivní, protože se mi to zdá také velice podivné. Všimli jste si někdy někdo v minulosti na satelitních snímcích takových zlatě zářících vodních ploch? Já tedy ne. Navíc zvláštní "suchý" déšť u Rakovníka(také 7.5.),záhadná gigantická bílá řeka na obloze (7.5.). Trochu moc záhad najednou.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jestli to náhodou není post morfologické znázornění kolísavě pulzující energie vycházející ze středu Země skrze intergalaktickou trhlinu v časoprostoru, jde tedy o zjevný přechod do vyššího stavu bytí ob minimálně dvě dimenze na druhou milánkové a dovolte mi podotknout, že dle mého skromného závěru zlaté zbarvení (viz. výše) přesně tomuto jevu odpovídá (pro ty co mají stále pochyby měřeno ultra sonic hyper měřičem typu země vzduch).
    doc.ing. Ladislav Vševěd, csc.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už mě začíná otravovat to hledání tajemných spiknutí i za tím, že už celé 2 dny nepršelo. Neodsuzuju všechny konspirační teorie, na leckerých kus pravdy určitě je, ale někteří přispivatelé by se fakt už měli dát léčit.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že nesprejují (přes den je extrémně čistá obloha) ale po ránu (rozpadnou se i když jsou souvislé čáry do 9:00 vidět) a navečer těsně po západu je vidět masivní čárování. Silné UV paprsky totálně spálí mladé rostliny vysazované ven. Nové listy se ale přizpůsobí. Horší je že to pálí i přes okno a ničí sazenice (i přes chemo). Připadá mi, že odstín? paprsků (nebo jejich sklon) někdy připomíná konec srpna nebo začátek září....

    OdpovědětVymazat
  6. mě už léčili čižikrat a je mi poho
    http://aircrap.org/category/chemtrail-evidence/

    http://www.katc.com/news/contrails-and-chemtrails/
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  7. ... na každým šprochu pravdy trochu...to říkal selský rozum.. :-) Dneska jsemna vlastní oči viděl, jak sprejují a kolem H.Králové, vypínali. V Náchodě už pak bylo nádherně azurově, než to tam začli k večeru taky kropit. ps kdy teda to nebyl sprej, tak jim tedy došel kerosin a měly by padat jako švestky, ale oni vám letěli dál!!!...a propo...když už od dubna marně hledám včely, od rozkvětlých třešní taky....mám se jít taky léčit??? :-) Milan

    OdpovědětVymazat
  8. tak a je to tady ...po dnech intenzivního sprejingu a zvláštních úkazů stojí za to dneska 10.5.2011 kouknout na aktivitu HAARp...jsem zvědav kde se co šustne a co z toho bude...pánové zase víc otočili kohoutkem....Mi

    OdpovědětVymazat
  9. V sobotu 7.5.2011 jsem byl na Vysočině, povrch byl poprášený jemným světle žlutým práškem, někdo říká že je to "pyl" ... Pamatuji, že něco podobného bylo v Praze kolem roku 1980, tehdy to v tisku vysvětlili jako "písek ze Sahary".

    OdpovědětVymazat
  10. Jemne zlty pyl by mohla byt aj radiacia...

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně podle toho druhého snímku se zářícími řekami v Čechách (viz na fotografii podle toho záření patrná přímková stopa mírně k západu od severu směrem mírně k východu od jihu)"postupovala" chemtrailsová "bílá široká řeka" přes jižní Čechy v sobotu 7.5.2011. Psal jsem o tom fenoménu již včera na zdejších příspěvcích. Prostě ten den se ohledně chemtrails dělo něco zcela mimořádného po celém světě v reálném čase souběžně!!! Je dot možné, že tu záři na vodních plochách způsoboval buď onen spad tzv.suchého deště, nebo odraz od stříbřitě se lesknoucích částeček v tomto chemtrailsu!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Taky si všímám, že Slunce svítí poněkud jinak, než tomu bylo ještě asi před 5ti lety. Často, zvláště při východu Slunce, v letošním jaru, mám pocit, že Slunce jakoby vrhá umělé světlo. Ne to přirozené, co jsem znával. Když mě ten pocit přepadne, dívajíc se ven na osvětlené plochy paneláků a domů, vybaví se mi jedno odpoledne v roce 1999, kdy jsem cestoval autobusem, a přímo vizuelně si vybavuji, že tehdy Slunce svítilo úplně jinak, "měkce", přívětivě, přátelsky. Zatímco dnes mám při svitu Slunce lhostejné pocity, světlo je extrémně ostré, pichlavé a pálivé, svým způsobem nepřátelské. Těžko se ty pocity popisují, ale vnitřně cítím, že se Sluncem (a nejenom s ním)se od doby světové hospodářské krize(2008) děje něco velmi podivného, a podvědomě (a dnes již i zcela vědomě) s těmi manipulacemi o nás bez nás naprosto nesouhlasím.

    OdpovědětVymazat
  13. Čínský HAARP?
    http://maps.google.com/maps?t=h&hl=cs&ie=UTF8&ll=40.404052,93.637462&spn=0.025359,0.027637&z=15

    Guess

    OdpovědětVymazat
  14. Dnes ve 14:04 na snímcích sat. NOAA opět zlatě se lesknoucí vodní plochy v naší republice. Asi to bude opravdu odlesk slunce, i když je mi divné, že je to opravdu jen v pásu. Jsem laik, třeba mi to někdo vysvětlí. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ..tak a ods.alo to Španělsko... to je v pytli....
    http://www.emsc-csem.org/#2
    Miln - Mi

    OdpovědětVymazat
  16. To se přece dalo čekat, že magické číslo Iluminátů 11, v datumu 11.5.2011 dokonce zdvojené, přinese zase nějakou světovou kauzu. Jen je mi divné, že ven vypustili kachnu o zemětřesení v italském Římě na tento den, a zatřásli přitom části Španělska. Copak Španělé provádějí vůči globalizaci a potažmo EU tak špatného, že museli být potrestáni podobně jako nedávno Japonci ? Která země příště dostane výprask a kde ? Nebo nás globalisté/Ilumináti připravují postupně na horší životní podmínky,až spustí útok na Írán a jeho spojence, a uvedou do pohybu celosvětovou jadernou katastrofu ?!

    OdpovědětVymazat
  17. ..no třeba se málo zapojilo do akcí proti Libyi...ale hlavně nás informují o strašné hrozbě pro Obamovu babičku....

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.