30. dubna 2014

Pilot zapomněl vypnout chemtrails: vysvětleno

Videem se zapomnětlivým pilotem se zabývá i Prison Planet, a má docela rozumné vysvětlení.

Pilot zapomněl vypnout chemtrails: Vysvětlení
S pomocí videa http://www.prisonplanet.com/pilot-forgets-to-turn-off-chemtrails-debunked.html
(Paul Josef Watson, 29. 4. 2014)
sepsal OrgoNet.

Prison Planet: "Po Internetu se virálně šíří video s letadlem, jehož pilot zapomněl údajně vypnout chemtrails. Má už fantastických 223 tisíc shlédnutí, lidé si to přeposílají přes sociální média a jsou z toho úplně v šoku. Což je důkazem, že youtube slouží čím dál více k šíření poplašných zpráv, které mají odvrátit lidi od skutečných problémů. Přitom se jedná o běžný jev zvaný aerodynamické contrails."

To nám napsal i čtenář do komentářů:
Anonymní 30. dubna 2014 8:13 
Vysvětlení pro "nekonspirátory" :-). (Konspirátoři prosím nečíst, pro Vás jsou to samozřejmě chemtrails!) Nazývá se to Aerodynamické contrails. Kondenzace vzniká v podtlaku nad povrchem křídla a ve vírech vycházejících např. z konců křídel nebo vnějších konců vysunutých klapek. Tento typ kondenzace se vyskytuje často při přistávání za vysoké místní vlhkosti (1), např. při mlze, ale i za letu ve vyšších hladinách při dostatečné vlhkosti vzduchu (2). (1) http://www.airliners.net/photo/Qantas/Boeing-737-476/0887624/L/&sid=1007c36bcdae504e071053e66888d45f (2) http://www.airliners.net/photo/Cathay-Pacific-Airways/Boeing-777-267/2213426/L/&sid=0b512dfe498efba828a2189aca22fac6)

A totéž se píše na wikipediii, viz http://en.wikipedia.org/wiki/Contrail

Zřejmě to tak v tomto případě je. Vysvětlující video je pro mne přesvědčivé, protože uvádí několik dalších příkladů, kdy k podobnému jevu při přistání dochází, a je vidět, že nejde o chemtrails.



Takže zde souhlasím, že se jedná o běžný jev způsobený přírodními zákony, jak ukazují příklady ve videu.

I když, proč by to nemohl být "přírodní jev" vymyšlený lidmi k vysvětlení oněch stop obsahujících chemikálie, bez nichž by se netvořily, nebo aspoň jen skutečně výjimečně? Něco podobného jako irizace (duhové jevy), které jsou dle vysvětlování meteorologů přirozené - ovšem k v současné době jsou tak časté možná právě proto, že se světlo odráží na částečkách sypaných z letadel ...

Faktem je, že globalisté i meteorologové se nám snaží namluvit, že tímto jevem jsou způsobeny veškeré stopy letadel, které vidíme nad hlavou. Že to vše jsou aerodynamické contrails ... 

S tím však nemůžeme souhlasit. Některé možná ano, ale většina těchto stop je evidentně určena k vytváření umělé oblačnosti a jiných efektů nutných pro manipulace počasí ...

12 komentářů:

  1. To není mozne,ze by se chybička vloudila?Vždyt je to přece tak přísne utajená operace.

    OdpovědětVymazat
  2. Pre "Anonymní 30. dubna 2014 8:13": Ty mudrlant, ktorý si uťahuje z tzv. konšpirátorov o jave chemtrails: Ty chceš zneužiť tento, možno ojedinelý úkaz contrailsu, na presvedčenie jadra vedomých, že chemtrails neexistuje? Áno, pri väčšine letov vo vysokých výškach vzniká za lietadlami s prúdovými motormi parná stopa v dĺžke niekoľkých dĺžok lietadla a tieto sa v priebehu niekoľkých sekúnd rozpadnú. Ale my - zdravé jadro tzv. konšpirátorov - tvrdíme, že väčšina letov vojenských USA lietadiel bez identifikačných znakov za sebou zanecháva stopy chemických kokteilov - vedome úmyselné akty geoinžinieringu a klimaterorizmu na postupnú otravu vody, pôdy, vegetácie, živočíšstva a ľudskej populácie. Ak si to doteraz skutočne nevedel, naštuduj si z množstva príspevkov mainstreamom neovplyvneného internetu, mnohé s komentármi renomovaných vedeckých kapacít, s chemickými rozbormi týchto "kokteilov".
    Nerob z ľudí blbcov, blbec si tu Ty alebo si platený manipulátor! Mlč!

    OdpovědětVymazat
  3. V jiném (nekomentovaném) videu tohoto samého letounu jsou v dálce slyšet sirény (buď hasiči, sanitky nebo policie). Napadlo mě taky, kdo by si natáčel přistání letounu v noci? Zřejmě měl letoun potíže a někdo, kdo se o tom dozvěděl a měl čas a možnost si přistání natočit, tak učinil. Že za jistých podmínek skutečně dochází ke zkondenzování vzdušné vlhkosti, to jsem opakovaně viděl na leteckých dnech. Ovšem tyto kondenzační stopy se ztrácely během několika sekund. Při přistání letounu je vidět, jak se tento kondenzát tvoří téměř po celé ploše křídla (tam, kde jsou vysunuté klapky), ale při pohledu kamerou zpět jsou vidět jenom dva úzké pruhy, které se nerozptýlily.
    Podle mých informací platí, že když jde letoun na nouzové přistání a má příliš paliva v nádržích, tak se toto palivo vypouští do vzduchu, aby se snížila váha letounu. Toto ovšem zcela jistě nebude tento případ, protože vzhledem k nízké rychlosti by se toto palivo mohlo vznítit a podpálit celý letoun.
    Řekněme ovšem, že by v letounu byly zabudované nádrže s nějakou kapalinou (nemám na mysli palivo) která nehoří, tak potom by mělo smysl vypouštět tuto látku do poslední schvíle, aby se váha letounu dostala na podkritickou hodnotu. CZK

    OdpovědětVymazat
  4. Na Opavsku čáry ani tento týden nejsou! Proti loňsku je to, jako by někdo přepnul přepínač. Loni toho bylo plné nebe, najednou prostě prakticky nic. Už minimálně dva měsíce. I to chápu jako důkaz, že se snažili na nás opravdu něco sypat.

    OdpovědětVymazat
  5. No nevím, nejsem technik a moc těmhle věcem nerozumím, ale logicky by se měly klasické kondenzační čáry vytvářet za motory letadla, ne na koncích jeho křídel... Nebo se pletu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletete.Je vice druhu. Na konci kridla je naprosto markantni rozdil proudeni vzduchu kolem kridla a dochazi tam casto k prave popsanemu jevu.Kondenzacni pary z motoru jsou zase uplne jinym prikadem.

      Vymazat
  6. kondenzační stopa ta klasická vzniká na hraně křídla, je to možno vidět i při závodech formule jedna na některých tratích na dlouhých rovinkách vzniká při průchodu vzduchu zadním křídlem malá kondenzační stopa, která hned mizí. U letadla jak známo ta klasická kondenzační stopa také mizí během desítek sekund max minuta. Pokud někdo tvrdí něco jiného tak jsou to kecy a nemá cenu o tom dále debatovat. hajc

    OdpovědětVymazat
  7. Tu je vysvetlenie k tomu lietadlu: https://www.youtube.com/watch?v=izpBNsS2wIY#t=339

    To boli chemtrails z toho lietadla a nie nejaký prírodný úkaz.

    OdpovědětVymazat
  8. Vazeni pratele, konpiratori a nekospiratori chemtarils neni je jenom geo enginnering a ze praskuje Chemikalie do ovzdusi ta CO² mafie o Tom se bavit vubec nemusime.A ten chytrolin ktery o Tom tolik moudreho napsal kdy se vyskytuji kondenzovane cary at vrati skolne a precte si tenhle link ktery vydalo ministerstvo ekologie BRD. http://www.umweltbundesamt.de/sites/default/files/medien/publikation/long/4125.pdf

    OdpovědětVymazat
  9. chemtrails sa vypne/zapne automaticky pri urcitej vyske,pilot ani nemusí o tom vedet

    OdpovědětVymazat
  10. Nemíním zde dělat nějakého chytráka. Z vojny si pamatuji (sloužil jsem u PS na hranicích), kde mimo jiné byl i úkol podávat zprávy PVOS (pro nezasvěcené: proti vzdušná obrana státu) o letadlech pohybujících se podél státní hranice nebo jí přelétající, že letadla za sebou zanechávala bílou stopu tzv. kondenzační páry. Tato stopa se vyskytovala od výšky letadla nad 3 tisíci metry nad zemí a zůstávala za motory.

    OdpovědětVymazat
  11. No, jelikoz program modifikace pocasi se zacal masivne rozvijet asi po 2.sv.v., tak vetsina z nas, co jsme mladsi sedmdesati let, jsme pravdepodobne nezazili 100% nemodifikovane pocasi. Logicky - opravdu jsou zde taci, co veri, tak to je super, ale nic to na situaci nemeni, napr. ze do paliv letadel se nepridavaji zadna aditiva? Verim, ze i ty "kondenzacni" stopy pred nekolika desetiletimi byly plne chemikalii a i soucasti programu ovladani pocasi, dle dnesni mentaliy - clovek by byl blbej, kdyby nevyuzil takovyto nastroj. No - a nyni celime nasledkum, myslim si, ze je to tak daleko, ze kdyby hned ted prestali vsechny sve programy, tak spousta biodiverzity zhyne (shori? Geoengineering dale zmensuje ozonovou vrstvu a UVB jiz nyni zabiji)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, žádné urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností, minimálně 1x denně, proto se nedivte, když se váš komentář třeba neobjeví hned.