Update: Protože se ozval český meteorolog amatér (viz komentáře) kritickým hlasem ve smyslu, že takové snímky neexistují a že jsme je retušovali!!! :-))), přidávám odkazy na webové stránky chmi NOAA. Dokud ty snímky sami meteorologové nesmažou (za 10 dní) nebo nevyretušují, tak se tam na ně může každý podívat, že jsou přesně stejné jako zde uvedené.
Všechny snímky jsou z tohoto odkazu: http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/index.php Odkazy na snímky ze 6.16: http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/data/201009250616_NOAA16/201009250616_NOAA16_CZ2_RGB124.jpg
http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/data/201009250616_NOAA16/201009250616_NOAA16_CZ_b3.jpg
A odpoledne (13.52) také museli počmárat, aby se spustil déšť. Ale prší hezky mírně, všechna čest :-))) Odkaz: http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/data/201009251352_NOAA15/201009251352_NOAA15_CZ_b3.jpg
A navečer toho nad námi hodně nalítali, aby hodně pršelo. Odkazy: http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/data/201009251607_NOAA16/201009251607_NOAA16_CZ2_RGB124.jpg
http://www.chmi.cz/meteo/sat/avhrr/data/201009251607_NOAA16/201009251607_NOAA16_CZ_b3.jpg
A radar Brdy pilně krouží od 16.00, aby podpořil hojné srážky. (Snímek z idnes 25. 9. 2010).
Proč to vůbec dělají???
OdpovědětVymazatorgonet
OdpovědětVymazatmam otazku preco to kruzkovanie vidno len na tom obrazku dole,je to obrazok kde su zachytene lektromagneticke vlny alebo co?ked na inych to nevidno.
....kdo stále nevěří,že je nad naší republikou neevidovaný přelet "neevidovaných" letadel jistých-společností ať vojenských či jiných "greSSelgruppen",sypajíc to svinstvo většinou v noci a nad ránem,stačí zvednout tu "prdel"od TV-H*VNA......jít ven,poslechnout si hluk motorů byť lítají až ve 13tisících,....a porovnat zda dotyčné letadlo se nachází na evidenci letového provozu nad evropou.
OdpovědětVymazat-zde: http://www.flightradar24.com/
Pak porovnat stav mraků a počasí v následujících dnech se snímky z NOAA.....
...no a,to platí samozřejmě pro ty nevěřící "Tomáše",co zde občas něco plknou o kondenzačních párách,..nebo snad špatně seřízeném "karburátoru" leteckého motoru.
Takže klidně dál čtěte HOVÍNKY.CZ či čučte do rána na TV H*OVNA!
Tuareg.
1. co se týče barvy zde uvedených snímků - jedná se o retušování snímků původních
OdpovědětVymazat2. na snímcích původních nejsou známky čar zde uváděných (a to jsem zkoušel i upravit kontrast u původních - a nic!!!)
3. tato oblačnost (hluboká tlaková níže) nebyla vytvořena, jde o "vlnu" odtrženou od v současné době tropické bouře Lisa
4. snímky jsou na tomto odkaze http://www.chmi.cz/meteo/sat/ k dispozici v časech hodina + 00,15,30,45 min... tedy zde uváděné 16:16, 13:52 a 16:07 jsou z jakého zdroje???
5. kroužky okolo radaru jsou interference způsobené mokrou kopulí - což je fyzikálně prokázaný fakt...
Celkově je zde uváděný článek nesmyl.
Pro anonyma 22.56: O kroužení radaru tu máme spoustu článků, hledej pod tématem Radar a Kruhové vlnění. Čím to přesně je, to bohužel nevíme. Oficiální meteorologové nám sdělili, že je to tím, že déšť stéká po radaru :-)))
OdpovědětVymazatNašla jsem takovou zajímavou definici, ale protože nejsem fyzik, tak nevím, jestli to k něčemu je. Ale první, co mě napadlo byly ty kruhy okolo radarů. Posuďte sami....kdyby to někdo uměl domyslet, tak napište
OdpovědětVymazat"Působí-li pulsující elektromagnetické pole v prostoru, kde již existuje trvalé magnetické či elektrické pole, vytvářejí se gravitační pulsy mající frekvenci shodnou s frekvencí pulsujícího pole".
Nezapomínejme na jeden z nejaktivnějších českých radarů-radar Sokolnice u Brna.Ten je funkční daleko častěji než Brdy a Skalky dohromady.
OdpovědětVymazatA včera v noci Německo vrátilo podezřelé letadlo,zřejmě chemtrails,tzv."nákladní linku" ze Sarjah(SAE),která k nám byla "přesměrována kvůli chybějícím povolením k letu" do finální destinace Franfurt.Letoun B747-21AC(Jumbo)společnosti RAYYAN AIR CARGO(RAB)-PAKISTÁN,reg.AP-BIB,výr.č.23652/669,rok výroby 1987 na trase Galena,Illinois USA-Akrotiri(AKT)-letiste RAF-Kypr-Sarjah(SAE).Dříve letoun sloužil společnostem Girjet a Martinair.
Jinak noční chemtrails lety nad ČR zajišťují zejména letouny Mc Donnell-Douglas MD-11 společnosti World Airways,zastřešenou společností Global Aviation Holdings,což je vlastně Cargo US Army.Tyto stroje startují z Kuvajtu či SAE a končí právě v Německu,například na vojenském letišti Schleswig-Jagel na základně Bundeswehr Luftwaffe(do r.1949 užívaným RAF).
orgo net
OdpovědětVymazathm asika se nehapeme ci? ja se ptal proc to vidno len na poslednom,ze ci to je iny obrazek jak ty horny a vcem
Kdo chce vidět jak vypadají skutečně giga kruhy od radaru,nechť se podívá na SHMÚ/radarové informacie/animacia.Samozřejmě,že je to vidět jen pokud se mají "vlnky" od čeho odrážet,tedy při srážkách.Ve kterém městě to pípátko mají, snad nemá ani smysl psát.Pozná to skutečně každý a stojí to za shlédnutí!
OdpovědětVymazatAnonymní "meteorolog" v 13:10:
OdpovědětVymazatKdyž věcem nerozumíš, radši o nich nepiš - svou neznalostí akorát nahráváš okolí na smeč.
1. Žádné snímky retušované nejsou, rozdíl je jen v použitém spektru
2. V určitých spektrech contrails vidět nejsou
3. Nesmysl, ta bouře byla vzdálená přes 5000 km a v současnosti už ani neexistuje. Jedná se o normální tlakovou níži v mírném pásu.
4. Doporučuji si přečíst něco o družicích MSG a NOAA a jejich orbitálních drahách. Z MSG jsou snímky i po 5 minutách, protože je to geostacionární družice, NOAA jsou družice polární, tj. s nepravidelnou drahou - proto nepravidelné časy.
5. Kroužky jsou způsobeny změnou elevace antény radaru.
Mimochodem otázka pro místní sledovače radarů: V současnosti prší nad radarem na Skalkách a nad Malým Javorníkem. Nad oběmi jsou kruhy - jak to, že ale kruhy nad Javorníkem nevidí Skalky a naopak? Pokud by radary působily opravdu na oblačnost, neměly by pak kruhy být detekovány sousedními radary?
Verthandi
pri vstupu do NATO jsme podepsali open skies treaties a diky tomu muzou pres nase uzemi bez ohlaseni a dovoleni letat letadla NATO a CIA. letaji o par km vyse nez obycejny letecky provoz.
OdpovědětVymazatPro anonymního: Jestli někdo retušuje snímky, jste to vy zaprodaní meteorologové. Je mi z vás nanic! Sloužíte čertu - čímpak se vám asi odmění? Jak to, že vždy, když práškují, jsou snímky z NOAA defektní, překryté nebo úplně chybí. Vy jste meteoroog? A vy nevidíte, co se děje na nebi a s počasím? Tak to jste tedy odborník!!!
OdpovědětVymazatGuess
S těmi kruhy radaru jako důkazu ovlivňování nesouhlasím,
OdpovědětVymazatale ty "čáry" nad děšťovými mraky, to je síla.
Odpovídá to informacím z patentů, že srážková oblačnost se posypává čímsi, co spouští, udržuje a zesiluje déšť. (To "cosi" bylo v patentech popsáno asi jako suchý led, ale to je dávno, dnes se používá asi něco jiného.)
Mejla> celkom konkretne zaujimave informacie, ako sa da k tak konkretnym info dostat? ak si az moc blizko "kuchyne" tak respektujem, ze neprezradis :) A nieco panovi "Meteorologovi" - ak su kruzky na radare dazd, ako to, ze dazd ako nahodny jav (v sposobe dopadu) vytvara tak prekrasne dokonale kruznice?
OdpovědětVymazatOd cikánky se skleněnou kouli se dnes dozvím o počasí víc,než od studovaného meteorologa.A vlastně mě ani jejich tápavé žvatlání nezajímá...
OdpovědětVymazat