19. července 2013

Snižte si IQ, bude se vám líp žít

Díky čtenáři za odkaz na inspirující video.

28 komentářů:

  1. Taký jeden Pitbull tu v bytovke mi dvíha tlak.
    Ktorú pilulku mi odporúčate ??
    :-DD, super, zasmiala som sa... B

    OdpovědětVymazat
  2. No zaujímavé video... A to všade vidiace oko na konci....No toto......

    OdpovědětVymazat
  3. Úzce související video: Jackass po rusky http://www.mojevideo.sk/video/1af5d/jackass_po_rusky.html

    OdpovědětVymazat
  4. Kde se dá koupit? Jdu do to ho:)

    OdpovědětVymazat
  5. Beru, objednávám. Mé IQ před 20 lety 139, letos 136. Utrpení celý život.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. IQ nemá nic společného s moudrostí..a tak zvaným selským rozumem, někdo má pět vysokých škol a může být blbec do smrti..., atd

      Vymazat
    2. Tak to máš recht ,opravdu to tak bývá.IQ je jen o tom jaký výpočetní středisko má kdo v hlavě. Je to vlastně jen jediná vlastnost robota.

      Vymazat
    3. Ať si kdo chce má 5 vysokých škol, ale pokud je blbec pro praktický život, nepomůže mu to změnit ani dalších 10 diplomů !!!

      Vymazat
    4. A roboti, jak víme, poslouchají svoje páníčky na povel ! Tak bacha na ně, až je někde nečekaně potkáte ! Přítel to rozhodně nebude !

      Vymazat
    5. Já nic neřeším, IQ 3,5

      Vymazat
    6. Proc resit IQ ostatních, jestli si o sobe myslim, ze mam určitou kapacitu moudrosti, tak respektuji karmicky rust ostatních, kteří se k me moudrosti také jednou doberou a proto je dnes nebudu nazyvat blbcema, ale budu schovivavy k jejich nedostatkum a když oni budou chtit, tak jim pomůžu, ale nikdy se nebudu citit nadrazeny, protože cim oni prochazeji, tam jsem byl taky.Myslim, ze jsou dva duvody, proc je clovek na svete: 1) aby nikomu a nicemu neskodil a neublizoval, 2) když se mu za 1. povede, tak muze pomáhat vsem a vsemu, kdo o to pozada, jak rekla Matka Tereza: Produkt lasky je služba. Zdena

      Vymazat
  6. Zlyhala som na ostatnej otázke v IQ testu aj tak mi namerali 124, naprdjeto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle testy z lidí dělají akorát pitomce, tak jim ty "srákory" tolik nežerte !

      Vymazat
  7. Stačí aspartam a glutaman sodný. Ten vám zničí mozek taky. Je to dávané do všeho, co jí děti, aby byly blboučké a nepletli se do práce tzv. "odborníkům".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zpívá i Milan Štaindler s Janem Vodňanským v písničce pro děti : "V Berouně, v Berouně, denně mozek mejou mě.Dělaj mi brainwashing,já si jen tak lenošim. Makaj mi na mozku, haraší mi v podvozku. Hrabou se v mozkovně, bude jí mi, bude jí mi líto mě. Rozkošná, milounká teče řeka Berounka,promývá závity, to zas budu blbounká. Rozkošný, milounký, tok je řeky Berounky, bere mi problémy, to zas budu, to zas budu, to zas budu blbounký.Hej hoši, hej hoši,dělejte mi brainwashing.Nečisté myšlenky, patří rovnou do plenky - íkvé mé rekordní, odnáší s tou povodní..." Poslouchal jsem až s podivem, jaké písničky se pro malé děti nahrávají ! Jak výstižné, že ?!

      Vymazat
  8. ...zas nejaká debilovina... ohlupovať ľudstvo a brzdiť jeho vývoj to je tendencia od samého začiatku stvorenia...
    ...ten kto by si to dal, je už aj tak dosť hlúpy, ak by na toto reagoval, už nemusí brať žiadne pilulky :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že už sis pár pilulek dal :-))))

      Vymazat
    2. To nebyly pilule, ale Mozartovy gule :))))))))

      Vymazat
    3. Fuj kanibale :-)

      Vymazat
  9. No to byl videokurs pro skutečné debily, aby byli ještě více debilnější a lehce ovladatelní ! A věřte, že mnoho diváků tohoto videa ty pilulky začne shánět, aby to vyzkoušel, "co je na tom pravdy" :-)))))))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, snižte si IQ, protože jen tak se můžete probudit, nabýt přesvědčení, že víte víc než ostatní a že rozumíte všemu kolem sebe. To jiní neumí, protože je vědci a média zaplavují složitými teoriemi!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsou složité teorie, ale prachsprosté kok.t.ny, za které jim vlády ještě platí granty !

      Vymazat
  11. Mých 133 vrozených (obrázkový test pro letecké navigátory), 138 podle testu Mensy nebo 140 v TV testu národa společně s Hejmou mi nikdy žádný problém nedělalo. Jen jsem nikdy necítila potřebu vybavovat se s tupohlavými, protože mě to nebavilo plkat o hloupostech. Snižovat nic nebudu, i tak jsem (bez ohledu na výsledky těch testů) na matematiku kapánek natvrdlá. :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... radšej si kusnem do jazyka..., ale pani 1:30 je to na pováženou.
      H

      Vymazat
    2. Matematika jako Ma-tématika neboli "má tématika" - to rozhodně není :)

      Vymazat
  12. ten kto si tú tabletku naozaj kúpi ju ani nepotrebuje :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.