19. ledna 2013

Něco hezkého: Hrajeme pro změnu

Díky čtenáři za tip!

Hrajeme pro změnu 
Hrajeme pro změnu je multimediální hnutí, které má inspirovat, spojovat a přinášet světu mír prostřednictvím hudby. Myšlenka projektu vzešla z běžného názor, že hudba má moc zlomit hranice a překonat vzdálenosti mezi lidmi. Nezáleží na tom, že lidé pocházejí z rozdílných geografických, politických, ekonomických, duchovních či ideologických základů, hudba má univerzální moc to vše překonat a spojit nás jako jednu lidskou rasu. A tuto myšlenku jsme se vydali sdílet se světem.
Více na: http://playingforchange.com/




Stand By Me  Stůj při mě

This song says, no matter who you are, Tato píseň říká, že je jedno kdo jsi,

No matter where you go in your life Že je jedno, kam v životě jdeš, 

At some point you're going to need V určitém bodě budeš potřebovat

Somebody to stand by you. Někoho, aby stál při tobě.


Oh yeah! Oh my darlin' Stand by me! Ach ano, moje zlato, stůj při mě!

No matter who your are, no matter where you go in life Je jedno kdo jsi, je jedno kam jdeš v životě,

You gon need somebody, to stand by you. Budeš potřebovat někoho, aby stál při tobě.

No matter how much money you got, or the friends you got, Je jedno, kolik máš peněz, jaké máš přátele, 

You gon need somebody, to stand by you Budeš potřebovat někoho, aby stál při tobě.


When the night has come, and the way is dark, Až přijde noc a cesta bude temná,

And that moon is the only light you see. A jediné světlo, co uvidíš, bude měsíc, 

No I won't be afraid, no I-I-I won't be afraid, Ne nebudu se bát, nebudu se bát,

Just as long as the people come and stand by me. Protože lidé přijdou a budou stát při mě. 


Darlin' darlin' stand by me, Ooo stand by me Oh stand Zlato stůj při mě, stůj při mě,

Stand stand by me C'mon stand by me stand by me Stůj při mě, tak pojď a stůj při mě




2 komentáře:

  1. Až........hned jsem si vzpomněl na něco z českých luhů a hájů........
    " Až se bude psát rok 2006, až se všichni přestěhujem do obrovských měst. Pak bude možná pozdě na to jít se ptát - a co děti? Mají si kde hrát? "..........

    OdpovědětVymazat
  2. partička čingischánu mě elegantně dokope do PŘÍTOMNOSTI...a chrochtám si k tomu svuj alikvotní ton...ZADARMO...http://www.youtube.com/watch?v=i0djHJBAP3U

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.