Zamlčované nesrovnalosti týkající se pádu letadla letecké společnosti GermanWings (příspěvek internetové televize Klagemauer TV z 10. dubna 2015).
Pro všechny, kteří hovoří německy, můžete zhlédnout videoreportáž. Pro ty, kteří raději překlad, prosím pod filmem. Asi se nebudou moci do budoucna titulkovat filmy, protože pokud nejste vlastníkem filmu, YOUTUBE to maže.
Dobrý večer, dámy a pánové, a srdečně vítejte v našem televizním studiu Drážďany.
5. dubna 2015 jsme se ptali, zda zpravodajství běžných hromadných sdělovacích prostředků hlavního proudu o pádu letadla letecké společnosti GermanWings skutečně má ještě něco společného se svědomitým novinářstvím. Christoph Hörstel, novinář a někdejší dopisovatel hlavní německé veřejnoprávní televizní stanice ARD, u pádu letadla letecké společnosti GermanWings už vůbec žádné novinářství nevidí. Redakce s informacemi pracují záměrně špatně a nepřesně. Mnoho nevyjasněných věcí a podstatných rozporů prostě zůstává nepovšimnuto.
Německý spisovatel a novinář na volné noze Heiko Schrang ty nejdůležitější nesrovnalosti kolem pádu letadla letecké společnosti GermanWings nyní shrnul pro známou internetovou burzovní informační službu www.wallstreet-online.de.
Ty jsou oficiálními místy, která se zaměřila výlučně na teorii o sebevraždě druhého pilota, zcela zamlčovány. Podle této teorie druhý pilot s letadlem údajně záměrně zamířil do srázu hory. Abychom ale dostali správné odpovědi, domnívá se Heiko Schrang, musíme také klást správné otázky. Naše televizní stanice Klagemauer TV (Televize Zeď nářků) otázky Heiko Schranga shrnula takto:
* starosta blízké obce Meolans Revel viděl v době kolem chvíle zřícení onoho letadla, jak kolem nejméně třikrát proletěly tři bojové letouny značky Mirage. Proč se o těchto třech tryskových stíhačkách Mirage, které prokazatelně vzlétly a možná dokonce byly na dohled zříceného stroje, už nemluví? Proč piloti těchto stíhaček Mirage nejsou dotazováni?
* Četní další očití svědkové v souvislosti s oněmi třemi stíhačkami Mirage informují o "hlasitém zvuku jako při výbuchu". Jedna místní obyvatelka řekla deníku "Le Parisienne": "…náhle jsem uslyšela hlasitý zvuk jako při výbuchu." Různí francouzští svědkové, kteří ty zvuky slyšeli, řekli, že slyšeli dvě detonace. Proč tato první hlášení z hromadných sdělovacích prostředků velmi rychle zmizela?
* Svědci francouzskému bojovému letectvu také sdělili, že slyšeli výbuch, a také, že viděli kouř vycházející z onoho stroje A320 krátce před tím, než narazil do skalní stěny. Co by bývalo mohlo na jeho palubě vybuchnout?
* Pokud, jak se tvrdí, došlo k čelnímu nárazu do hory, proč není pole trosek přehledně malé s většími, viditelnými částmi letadla?
* V protikladu k aktuálním zprávám hromadných sdělovacích prostředků přijalo francouzské řízení leteckého provozu před vlastním zřícením z pilotní kabiny onoho stroje letecké dopravní společnosti GermanWings nouzové volání. Potvrdili to oficiální zástupci příslušných francouzských orgánů různým hromadným sdělovacím prostředkům. Příslušné zprávy se nacházejí kromě jiného na internetových stránkách Spiegel Online, CNN, France24 a N24. Proč tyto zprávy o nouzovém signálu po krátké době z hromadných sdělovacích prostředků zmizely? Internetová verze bulvárního deníku Bild online je dokonce úplně převrátila a napsala, cituji: "Proč nebylo vysláno volání o pomoc"?
* Proč by měl druhý pilot, který se údajně chtěl zabít, krátce před zřícením ještě volat o pomoc?
* Jak si vysvětlit, že druhý pilot nechtěl svůj život ukončit neřízeným letem střemhlav, nýbrž řízeným klesáním?
* Podle úřadů začali cestující křičet až několik sekund před nárazem, přestože pilotův kolega údajně zpracovával dveře do pilotní kabiny sekerou. Pokud se příběh se sekerou skutečně odehrál takto, proč si přitom první řady cestujících ničeho nevšimly?
* Proč by na palubě vůbec měla být nějaká sekyra, když do pilotní kabiny si nelze vzít ani pilníček na nehty?
* Týdeník Focus informuje o tom, že druhý pilot prý jen několik týdnů předtím koupil dva automobily, jeden pro sebe, jeden pro svou přítelkyni. Proč se oficiální hromadné sdělovací prostředky o této zprávě už nezmiňují? Souvisí to s tím, že by jinak mohl vzniknout dojem, že pořízení nových věcí tohoto druhu by mohlo svědčit proti sebevraždě?
* Univerzitní klinika v Düsseldorfu popírá zprávy hromadných sdělovacích prostředků o tom, že druhý pilot se na této klinice údajně léčil s depresemi. Proč se hromadné sdělovací prostředky ani o tuto zprávu nezajímaly?
* Nálezem tabletového počítače v bytu druhého pilota byl jeho úmysl zabít se údajně nepochybně prokázán. Prý se v internetu informoval o tom, jak spáchat sebevraždu. Údajně také podle státního zastupitelství Düsseldorf hledal informace o zabezpečení dveří do pilotních kabin letadel. Ale neusnadňuje se to vyšetřovatelům spektakulárních případů dnes až příliš? Jako také v případě redakce časopisu Charlie Hebdo, v němž prý pachatelé zanechali svůj občanský průkaz v autě, které použili. Nebo v případu incidentů z 11. září 2001, kde si prý všichni atentátníci příslušné lety objednali na svoje ničím nezastřená vlastní jména. Cestovní pas Mohammeda Atty byl dokonce, jako zázrakem, nalezen Federální vyšetřovací službou FBI zcela nepoškozený ve vzdálenosti asi osmi domovních bloků od Světového obchodního střediska. Tento pas byl důkazem Attovy přítomnosti v letadle letu AA 11.
Dámy a pánové, to je přehled nejdůležitějších otázek a nesrovnalostí kolem zřícení letadla společnosti GermanWings. Proč se však těmito zprávami a nesrovnalostmi nikdo nezabývá? Vážení diváci, je čas zamyslet se nad běžnými názory a hromadnými sdělovacími prostředky, poslechnout si názory opačné a utvořit si vlastní názor. V tomto smyslu vám přeji příjemný večer a těším se, že vás opět budu moci uvítat zde v televizní stanici Zeď nářků TV.
sekera v lietadle, práve som sa pošťal
OdpovědětVymazatUž jsou strůjci atentátu spokojeni, lidi byli dostatečně nakrmeni opakovanými žvásty o šíleném pilotovi, že už o další informace raději nemají zájem. Německá makrela se dostatečně vylekala a teď už bude sekat dobrotu a poslouchat amíky. Jakou roli v tom hrají Francouzi ? Asi roli užitečných idiotů. Zbraň byla vyzkoušena a to cíleně.
OdpovědětVymazatTož to je jednoduché , 11.9. lidi nasekaní na malé kousky a beton na prach. Germanwings - lidi nasekaní na kousky a letadlo taky. Stejná dílna, stejná technologie. Letadlo bylo krátce po startu, plné paliva, stopy ohně a to by byl jo oheň nikde. Shořelo to v luftě těsně nad zemí.
OdpovědětVymazat