10. října 2012

Haarpová oblačnost nad Prahou

Napsal další probuzený - díky! Tak ať jeho pozorování a hezká fotka poslouží i ostatním.
Jakmile se začnete koukat na oblohu, uvidíte podobný jev - varhánkovitou haarpovou oblačnost - docela často. Ano, vypadá to dramaticky, taky tomu říkám "dramatická obloha" (:-)))

Je to zřejmě jeden z druhů sluneční clony - potřebujou momentálně snížit sluneční svit a tím teplotu. Jak zde bylo již vícekrát psáno, v rámci nácviku ovládání počasí se klimouši učí dodržovat přesně stanovenou teplotu (to je ta, co vám nahlásí zprávy o počasí).

Ahoj,

Je to uz necely mesic co jsem videl pri ceste z prace zvlastni ukaz na Prahou. Bohuzel jsem u sebe nemel zadny fotak tak jsem udelal alespon fotku na mobil.
Jedna se o dost zvlastni oblacnost. Uzky pas tahnouci se pres celou oblohu a jinak vsude modro. Bylo to opravdu podivne.

Treba nekdo napise, ze je to normalni a jenom malo koukam na oblohu.;-)
Ja jsem vsak takhle ostre ohranicenou oblacnost uprostred oblohy snad nevidel. A slunce za tou oblacnosti tomu jevu jeste dodavalo na dramaticnosti.

                Tak treba to i zverejnis.;-) U fotky je I EXIF tak je videt kde a kdy. S fotkou nebylo manipulovano.

Praha 14. 9. 2012



P. S. Orgonet: To samé uvidíte i na následujícím videu z USA.



15 komentářů:

  1. Ja myslím,že to všechno odklánění slunečního svitu,je aby nedošlo k transformaci DNA,ne aby nacvičily nějaké přesné teploty,a fluoridové substance,co tam přidávaj k tomu hliníku,aby nám zazdily epifýzu

    OdpovědětVymazat
  2. V roce 2002 jsem viděl v Norsku na obloze neskutečné věci u nás nevídané na které jsem koukal s úžasem. Pravidelné vlnkování po celém nebi. Dnes je to už celkem všední záležitost i u nás.

    Keramikanos:-)

    OdpovědětVymazat
  3. wooooow :O Hnusný HARP to si nikto z ludí nevšimol nezvyčajné oblaky? ani na ne neukazoval?

    OdpovědětVymazat
  4. Moje zkušenost je ta, že skutečné počasí se často diametrálně liší od meteorologicky předpovězeného, tak jakýpak dodržování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! Někdy je to o hodiny a to pamatuju časy, že se meteorologové v příštích dnEch docela strefovali, před pár lety. Teď je akorát zrušit, není to na NIC.

      Vymazat
  5. Zdravím Vás,
    posílám Vám několik fotografií ze 14.9. a to jak z dopoledne, tak i z průběhu dne a přidávám několik fotek oblohy z 28.9.
    http://leteckaposta.cz/298048572

    Váš věrný čtenář Lukáš

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem velmi silně přesvědčen, že už to nebude mít dlouhého trvání. Vesmírný intelekt a vše, co nás spojuje, bude mít poslední a pozitivní sílu - vzestoupíme............ :-) S láskou a pokorou pro všechny.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, ten prispevek jsem posilal ja. Jsem rad, ze se nasel nekdo kdo to same sledoval a dokonce mu to prislo take natolik zajimave, ze to natocil a vyfotil. Dle Tvych fotek a videa Lukasi to vypada, ze probehlo nejake dopoledni vrasneni , ktere se pak smrsklo odpoledne do jedne oblacne dalnice. Fotil jsem to take odpoledne. Je zajimave, ze mas i dopoledni situaci.

    A pro slovensky mluviciho kolegu: Opravdu ani ne. Vlastne az kdyz jsem to zacal fotit jsem si vsiml, ze par lidi zacalo sledovat co vubec fotim nez, ze by je to nejak samo o sobe trklo, ze je to zvlastni.;-)

    OdpovědětVymazat
  8. I já jsem silně přesvědčena, že tohle nebude mít dlouhé trvání.
    Tohle práškování nemá jistě jiný význam,než oklamat zákonitosti vesmíru (komu se líbí, tak oklamat Boha).Totiž, pokud se Slunce na jaře přiblíží k Zemi, začíná vše kvést.Někdy je to dříve, někdy později.Záleží na síle paprsků.Že ano..A tak je to i v celistvosti.Když přijde čas,Slunce spustí na duše živé blahodárné fotonové záření,silnější než dosud a vše, co má duši živou začíná pučet,rozvíjet se a kvést.Čímž dochází v myslích lidí k probuzení, tedy naše "nechápavost" ustoupí.Což naši vládci vědí a snaží se tomuto přílivu blahodárného světla zabránit.z Důvodů, že jen nynější síla světla přeje vládám a mamonu.
    Vytrvejme,síla světla si bude razit cestičku k Zemi tak dlouho, dokud se jí to nepodaří.Tyto mračna ve všemožných barvách jen prozrazují,že světlo už téměř prozářilo.Až zcela prorazí, pak to bude opravdu pecka!To bude to náhlé vytržení.Kdo nebude připravený, bude mít se sebou opravdu problém.

    dan.

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím všechny, nad Prahou 14.9.2012 ve zhruba 15,30 byly takové pruhy dva, vyfotila jsem je nad Václavským náměstím. Dva nápadné velmi široké pruhy nad jinak bezoblačnou oblohou.

    Jinak mám množství fografií z největšího sprejování nad Prahou, co se mi podařilo zaznamenat. Ráda poskytnu.

    Také věřím, že se blížíme k bodu zlomu.
    Linda

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lindo, tak je hod nekam na web nebo na ulozto.cz.;-) Radi se podivame..David

    OdpovědětVymazat
  11. Já to viděla taky, nad Proseckou estakádou, tam je výhled na celou Prahu, táhlo se to z Berounska k Brandýsu, zkoušeli zase něco nového. Na fotkách je vidět, že Američani jsou dál, umí okraje zarovnat a u nás to ještě mají roztřepené. Viděla jsem to z autobusu a všimla jsem si hlavně toho, že snad nikdo si toho nevšiml nebo jen letmo a nikoho to pořádně nezaujalo. Taky je spousta lidí co nechápou to co my tady čteme a bereme jako fakt.

    OdpovědětVymazat
  12. Praha a Teplice v ten samý den (14.9.2012) a snímky toho pásu z družice:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.155279201277767.34068.134186823387005&type=3

    OdpovědětVymazat
  13. je potreba tyhle veci umet merit ramanuv spektrometr by resil spousta dohadu

    OdpovědětVymazat
  14. nerezova termozka (za 40 kc) s nerezovou lzickou (jako poly) napojit na 12V + naplnit 2*40g kyselina citronova nebo octem, vodou
    navrh kristal pro komunikaci.
    nic velkyho ale neco to na obloze dela mam kazdy den skoro oblacno :)

    giftovani zdar

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.