17. října 2012

Neznámý doutníkovitý objekt - výzva pro pozorovatele hvězd


Zdravím tě Orgo. 
Píšu ti proto, že jsem narazil na jednu zajímavost. 
Na hvězdné mapě se momentálně dá pozorovat neznámý objekt ve tvaru doutníku. Níže najdeš souřadnice, podle kterých je možné tento objekt nalézt.
To, že se jedná o neznámý objekt je dáno i tím, že všechny objekty mají své identifikační označení, ale tento ne.
Na tento fakt jsem narazil na webu http://x-u-f-o.blogspot.cz/ kde je umístěné i video.
Přes Sky-map.org. lze otevřít hvězdnou oblohu a pak stačí do vyhledávače zadat souřadnice.
Myslím ale, že to znáš. Pokud to půjde tak na to mrkni. Stálo by to za zveřejnění - myslím ty souřadnice.
Původně jsem si říkal, že bych o tom napsal někde do komentářů, ale pak jsem se rozhodl napsat přímo tobě.
Budu tento objekt sledovat, uvidíme co se vyklube, jestli změní polohu, nebo jestli tuto oblast nezaretušují.
Jo, a ještě velký dík tobě za zveřejňování všech informací. Fakt dobrá a záslužná činnost.
Souřadnice: 12h11m52.30s - 06 54' 02.21'' 
Čtenář Honza.

Orgonet: Díky, samozřejmě se mrknu, ale teď právě nemám čas, takže to nemůžu ověřit. Ale věřím, že se na to mrknou hlavně ti, kteří tomu lépe rozumějí než já (jsem amaterský milovník záhad, nikoliv odborník), a napíšou, co si o tom myslí.  

12 komentářů:

  1. Na obloze se toho pohybuje hodně ,v kosmu dále od Země je toho daleko více , ano myšleno _ kosmické "lodě " jiných civilizací!!

    Dnes už to snad nikoho nepřekvapí , nebo ano ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byste se divili, kolik je ještě mezi námi v tomto ohledu Neználků a těžkých popíračů ! :))) Jak ale řekl jeden klasik, blbost lidská a vesmír jsou nekonečné :)))

      Vymazat
  2. Na mém monitoru je tento objekt oranžový. Podotýkám, že mám zkalibrovaný monitor EIZO pro grafiku a prepress. Ale takových oranžových objektů i jiného tvaru je tam mnoho.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi by bylo záhodno říct, že sky-map.org jsou snímky pořízené z observatoří a poskládané do mozaiky. Nic se tu už neaktualizuje, tudíž je to tak, jak to vypadalo, když toto mapování oblohy probíhalo. I kdyby měl někdo z nějakého záhadného důvodu potřebu něco předělávat- případný retuš by proběhl před zveřejněním... Nevím, proč si někteří pořád myslí, že je obloha na netu online? Jediný online vzhled oblohy získáte, když otevřete dveře a pujdete ven...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak !!! To samé se týká Stellaria a dalších programů !!! To, že jsou ty programy dokonale "promakané", ještě neznamená, že je budete považovat za on-line realitu. Kdo ale rád produkty Matrixu, ať si dál žije v umělém virtuálním kriminále, a žere i s navijákem všechno, co mu předloží !!!

      Vymazat
  4. Já teda také nemohu nic ověřovat,také jsem spíš milovník záhad a ne odborník.
    Ale spíše než "doutníkový" tvar by to mohl být obrovský diskovitý tvar,který se "doutníkem" jen jeví, protože je focený spíše z boční strany lodě.A náčrtek? Víte, vzpoměla jsem si náhle, po zhlédnutí tohoto videa na toto.:http://www.youtube.com/watch?v=BIfH9ywe-v8&feature=relmfu

    ..ono, to uprostřed jsou bezpochyby naše známé planety se Sluncem ve středu.Ale ten kruh s "tykadélky" mi spíše připomíná takovou galaktickou loď s bočními světélky, které samozřejmně mohou způsobovat ten efekt, že pozorovatel vidí loď ozářenou celou.No, je to opět jen taková konspirace, takže, pokud jsem tím někoho nudila, omlouvám se.

    dan.

    OdpovědětVymazat
  5. myslím, že pochází z Havany :). L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten doutník z Havany s tykadélky bych rád viděl :))) Jak se vlastně takový doutník kouří ? :)))) To asi umí jen notoričtí vtipálkové, nebo se pletu ? :))))

      Vymazat
    2. Mě to připomíná dvě půlkruhové ploché lodě, přisazené rovnou stranou k sobě s malým přesahem na obou stranách spojení/přisazení, focené z úhlu, takže to vytváří dojem jakési elipsy s "ozuby" uprostřed. Někde na netu jsem zahlédl, že i tajné/černé projekty USA (a snad i dalších svět.mocností) mají ve vesmíru v blízkosti Země funkční obrovské půlkruhové lodě,na jejichž rovné straně jsou umístěny "výfuky" z iontových motorů a uprostřed mezi nimi vstup/vlet do těch lodí. Mohou se údajně spojovat po dvou do disku jako meziplanetární galaktické plavidlo. Pak ale musí mít ještě nějaký jiný druh pohonu, nebo se ten "disk" přemisťuje něčím jako teleportace nebo zkracováním přes jím přímo vytvářené stargate či tunnelgate. Pro bezpečný průchod těmi branami je totiž údajně ideální tvar lodě koule, kruh, válec či trubice !!! Proto asi také vidíme ze záběrů z vesmíru a hlavně u slunce nejčastější tvary objektů jako koule, válce a trubice. Vyskytují se tam i krychle a kvádry. Ale jak ty do tohoto schémata zapadají, netuším !!!

      Vymazat
  6. Vzpomněl jsem si že podobně vypadá ta kdysi dávno sestřelená vesmírná loď co byla nalezena na Měsíci i se zachovalým tělem astronautky.Loď byla dlouhá asi 3,5 km a vysoká tedy její průměr přes 500 m

    OdpovědětVymazat
  7. Tady mi bohužel nejde do hlavy, proč jediný tento objekt je omnoho ostřejší, než vše okolo. Dle mého selského rozumu to zbůsobila pozdější úprava snímku. Že já po dlouhé době vytáhnu 3ds max a ukážu vám, co všechno je dnes možné ;-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.