19. října 2012

Reklamy O2: divné věci na obloze

Zdravím Orgonete,
zasílám odkazy na reklamu O2. NEJDE TADY VÚBEC O O2 REKLAMU, ale o obrazovou náplň reklamy, respektive oblohy.
Jako by nám nenápadně něco podsouvali a zvykali nás na tento neobvyklý pohled na oblohu... ?
Co si o tom myslíte Vy???
Já z toho mám takové zvláštní mrazení.
Zaměřte se i na text v začátku videí, proč tam padají postavy z oblohy, atd, je tam toho dost  :-)
Paja

Orgonet: 
Možná na tom něco je, ale nevěřím, že O2 by bylo takhle rafinované. Myslím, že se to prostě jen napadlo nějakého jejich reklamářského omezence, že k ostatním nesmyslům, trapnostem a nechutnostem v reklamě (vycpané zvíře) by se hodily i nesmysly na obloze. 



38 komentářů:

  1. Nic kospiracniho bych natom nehledal :) ... je to opet jen zahlcovani mysli hmotnym prozitkem :) co vic k tomu dodat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Už mockrát jsem se také pozastavila nad touto reklamou ale nikam sem to nepsala. Jsem ráda, že to zaujalo i někoho jiného. Další reklama, která mne zaráží je na TV Prima Cool.

    Tam se pořád mluví o apocoolypse a poslední slova zní: O světě jaký bude.
    Zkraje mne to i pobavilo ale časem jsem na tyto jejich upoutávky alergická a hodně mi to vadí, připadá mi to jako podsouvání něčeho a příprava na něco - budoucnost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenechte se manipulovat, protože ONI těmito videoclipy podprahově programují kolektivní mysl lidí, aby se ty "věci" staly realitou. Pokud jim na to skočíme, a budeme ve svých myslích vytvářet vzorce apokalypsy, tak k ní dojde ! A JIM se to samozřejmě náramně hodí "do krámu" v rámci projektu NWO - New World Order čili Nový světový (otrocký) řád ! Nereagujme proto na jejich stupidní obskurní zhovadilosti, a udržujme v sobě klid, mír, pokoj a Lásku. A to vše šiřme i okolo sebe dnes a denně ! Jiná cesta pro změnu z tohoto současného pekla není !

      Vymazat
  3. tohle se probíralo na www.orgo.cz už někdy v dubnu: http://orgo.cz/viewtopic.php?f=23&t=506&p=17075&hilit=sna%C5%BE%C3%AD+nazna%C4%8Dit#p17075

    OdpovědětVymazat
  4. O2-Oxygen-Kyslík - oni vedia, dostali od niekoho zaplatené. Možno ten čo robil návrh reklamy nie je zo "zlých" ale zas sa chcelo vytiahnúťego, alebo naopak chcel pripomenúť ????
    Bed

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak vám uniká i slovní spojení "tři měsíce zdarma". Dokud jsem si nepustil i zvuk, tak jsem v tom hledal spojení na Slovansko-Árijskými Védami a měsíce Fattah, Lelia a Měsíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím..."tři měsíce zdarma" a hezky na očích :-)

      Kaštan

      Vymazat
    2. A možná bude i bonus navíc.Pro věrné zákazníky.

      Vymazat
  6. Autor článku má správný postřeh ! Světovládci nás pomalu nenápadně připravují na událost, která nás všechny čeká ! Průlet velkého objektu (možná jich bude i víc) skrze Sluneční soustavu v blízkosti Země. Něco na tom bude, poněvadž stará proroctví říkají, že uvidíme novou zemi od obzoru k obzoru - tzn.prakticky něco jako na horizontu od východu k západu !

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že si všimli i další,a taky se zamysleli. Možná jim to podsunul nějaký "reklamářský omezenec" a možná to omezenc nebyl a podsunul jim to záměrně....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty "věci", jichž si všímáme my v reklamách a filmech, jsou tam záměrně, cíleně. V tomto ohledu tam není nic náhodou ! A je to dobře, protože alespoň někdo konečně prohlédá očima a intuicí, a může ty poznatky předat dál. A tím napomáhat k "probuzení" ostatních !

      Vymazat
  8. Zdravím Orgoneta a čtenáře, já bych tyto společnosti za neviňátka nepovažovala, působí po celé Evropě, kdo ví kdo za nimi stojí. Co šíří a jak - o tom je v podstatě tento web(signál nepozitivní energie + vysílače na panelácích). A ohledně jejich reklam - před 5 lety naše tenkrát 3/4 roční dítě vždy zpozornilo, když byla jejich reklama, myslela jsem si, že ho zaujala hudba nebo obrázek. Pak reklamu vyměmili za úplně jinou a zase. Na nic v televizi podobně nereagoval. Jsem přesvědčená, že tam byly nejaké podprahové informace - manipulace. Před pár dny zase viděl jejich reklamu a zíral stejně. Jsem pro televizní vysílání celkově raději bojkotovat :-) a najít si tvořivého koníčka! :-) Mějte se radostně :-)! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, TV společnosti a některá komerční rádia používají dnes již zcela standartně technologie na bázi projektů PSI (dálkové ovládání mysli). Proto pozor, na co se koukáte, a co posloucháte ! Raději si zazpívejte vespolek nějakou písničku nebo si něco namalujte, jinak budete brzy jak bioroboti s ovládáním na komerční tlačítka těmi, co vám vládnou a vytahují nestydatě peníze z peněženek a účtů !

      Vymazat
  9. Zdá se, že 02 masívně přichází o zákazníky. Třeba naše rodina zrušila v poslední době 3 pevné linky, a oni se mohou přetrhnou zoufalými telefonickými nabídkami, že nám dají tarify za polovic oproti vodafonu, jen ať k nim přejdeme ...
    Já jsem dost paranoidní, ale v tomhle případě mi to přijde opravdu jen jako zoufalý reklamní pokus.
    Ty věže na úpravy počasí a mysli nám sem namontovali, to je pravda. Tu technologii dostali z vyšších míst, to je taky pravda.
    No, tak možná že jim i ty měsíce na obloze někdo nařídil, ale věřím, že kdyby to tak bylo, že by celkově ta reklama mohla být inteligentnější ... i když kdoví.
    Tak možná máte pravdu, máme se připravit, že uvidíme na obloze několik planet. Už se těším (:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluví se o třech velkých kulovitých objektech, které sem k nám letí pospolu v přesně té formaci, co je použitá v té reklamě ! Googl a ještě nějaký další server(teď si nevzpomínám na název)ty objekty po krátkém čase začernil(cenzuroval), takže dnes nejsou přístupné. Ale nějaký filuta si včas stáhl záběry na ty objekty, které prý teď někde kolují po youtube.com. Zatím se mi je nepodařilo najít. Tak uvidíme v dalším pátrání. Rozhodně však určitě nevypadají jako naše Země nebo Měsíc, jak je použito v oné outú reklamě !

      Vymazat
  10. jj zkuste najít reklamu O2 na chemodeku ... náhoda? :-)
    Youtube - do vyhledavače : O2 reklama Texteri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatujte, že NIC není náhoda!

      Vymazat
    2. Oni ví, co předkládají "ovčanstvu". Jenže většina "ovcí" neví, netuší, že to vůbec něco znamená ! A v tom spočívá tragedie "ovcí" ! Že neví - a co horšího - ony ani nechtějí vědět !

      Vymazat
  11. http://www.youtube.com/watch?v=IJ2Lg3UTL_g pozrite si tuto O2 reklamu a budete na to čumiet!"!!!!!!!!!!!!!!"!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chemička jak šumička :)

      Vymazat
    2. Zhlédla jsem, děkuji za odkaz. Tak to už je vrchol. To jako běží na Slovensku v televizi? Jdou do nás hustě!
      Zajímaly by mne názory ostatních čtenářů..... A co na tohle Orgonet? Ahoj Helena

      Vymazat
    3. Teraz som videla a dala som na moju os FB. Svinstvo, dávajte ľudia kde len sa dá, a píšte k tomu trefné komentáre, možno trafia do spiacich hláv.
      ... ta kráva v klipe je fakt výsmech, a stádo zombies mačká gombíky...
      Bed

      Vymazat
  12. omlouvám se,že prudim s operátory...ale všichni by měli,pokud jedou mobilně,najet na předplacenky,tím sejmou z krku první obruč zotročení...mám dual sim,kde mám TWIST data sim...čtyři halíře na 1MB..pro jízdní řády a přes operu si přečíst orgonet....druhá sim v mobilu je Divoká sim karta s dvojkou,kde lze volat z nouze za cenu jedne sms dvoum číslum Vodafonu...ale málokdy používám,nebot jsem zavěšen callbackem z tohoto čísla na VOOCALL,kdo tam najede,NEVÁHÁ a zapojí se.No a třetí je KYSLÍKOVNA NAHLAS NADLOUHO...vykecávání se za 12kaček v KYSLÍKOVNĚ a pevných linkách na 50minut..první minuta šest kaček...to ale zase z nouze,koulím vše přes VOOCALL...kdo je paušalista....toho jaksi lituji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě call centra lámou na paušály téměř denně. Ale narazili na tvrdou skálu, já nejsem "křídový měkký útes v Doveru" :)

      Vymazat
    2. .. načo človek na dôchodku potrebuje tolko opcií :-///

      Vymazat
    3. Každý máme různou potřebu v různém věku. Kolik vám je, že jste si toho ještě nevšiml ?

      Vymazat
  13. to není nic nového ani divného
    po celou dobu jsme masírováni různými náznaky symbolikou nebo podprahovým sdělováním různých věcí
    prostě je to tak že když se někde objevují nějaké tajné informace z nějakých "iluminátských" apod zdrojů tak jsou to vždy manipulace nebo lži pravda je všude kolem jen je tak roztříštěná že ji 99% lidí vůbec není schopno a nebo ochotno vidět
    je to jako se koukat na obraz který má rozměry kilometr na kilometr z 10ti centimetrů taky uvidím kulový co je tam namalované mi docvakne až získám odstup a dám si to celé pěkně do souvislostí a to se ještě taky nemusí povédst když něco šatně pochopím
    jednoduše a krátce je to řekl bych tak že musíme sami hledat střípky informací a dávat si je do souvislostí a ne věřit všem těm možným prorokům kteří se i na tomto webu zhusta objevují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mít od všeho zdravý odstup, zdravou kritiku, a skládat mozaiku toho, co nás skutečně obklopuje, a co nás záměrně manipuluje a proč !

      Vymazat
  14. Jj je to všude.. Nejvíc hrozný je logo televize CBS http://www.cbs.com/ nebo Tomorrowlandu http://www.tomorrowland.be/. A tohle jsou ještě ty na první pohled jasné symboly, teda aspoň pro nás :-) Ale stejně nemají šanci.

    OdpovědětVymazat
  15. Alcyone, předplacenky… no, dobrá, ale mám lepší příklad. Vlastní. Před sedmi lety jsem zahodil mobil a to byla teprve úleva. Už mi ten krám nesmí přes práh (do kapsy). Abych si platil, ošetřoval a pravidelně upgrade (update) svého osobního špióna? Leda bych se zbláznil. Pár mých dobrých přátel má číslo na pevnou domů. Změnil jsem číslo, zaplatil si neuvedení v seznamu a jinak šmytec. Kdo mi něco chce napíše mi. Nebo mě navštíví.
    RK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu říkám odpoutat se od systému,bravo :)

      Vymazat
  16. vzhledem k tomu že už o2 udelalo reklamu s chemtrails a vyvolavaci koure na zemi (ac tam ani jedno nemuselo být!)
    tak bych se uz nicemu nedivil

    OdpovědětVymazat
  17. Zasílám odkaz na zprávu zveřejněnou na ruském kanále REN TV Novosibirsk o planetě Nubiru, s titulky.
    http://www.youtube.com/watch?v=NnBOa8MA1X8&feature=related
    Může to souviset.
    Ahoj Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to už máme tady http://orgo-net.blogspot.cz/2012/10/o-planete-nubiru.html

      Vymazat
    2. Tak to se omlouvám, to mi uniklo. Těch informací je hodně :) V.

      Vymazat
  18. No tak tedy doopravdy nechápu o co tu jde. Proč na tu bednu civíte, a co od ní čekáte? Pravdu? Návod pro život? Opravdovost. Potvrzení správnosti svého konání nebo návod pro jediné správné vnímání reality? Odpojte se od ní a nebude žádný problém, který vás tak nadzdvihuje resp. slovy někoho jiného ( D. Icke)- Čenu dávám pozornost, tím se stávám!!! Potvrzuji to, zkusila jsem to, a už to nedokážu dělat jinak, resp. stejně, i když bych chtěla. Nejde to, vnímám tu faleš, hru ve hře a kupodivu to zapadá do " Hluchých" míst mého života. Vše co jsem hledala, co mi chybělo, v čem jsem tápala - ta hluchá místa naplnila a uzmula si BEDNA. A nebylo těch okamžiků zrovna málo. Je úplně jedno, kdo si tuto mou energii přivlastnil. odevzdala jsem ji dobrovolně, resp. ve stavu blažené nevědomosti. Není divu, že mi pak chyběla jinde. Děkuji všem, kdo provozují stánky vnášející jiný pohled na realitu, tvůrcům vlestních nepřevzatých myšlenek, i přispěvatelům do diskusí- děkuji z celého srdce, jen díky Vám všem se pomalu skládá moje vlastní mozaika. Vypnětě tu potvoru co Vás okrádá a Žijte i za cenu, že budete v očích většinové společnosti ousider, který není v obraze. ( ale to se stejně nestane- vše " Důležité a Aktuální " se stejně dozvíte .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepokojná duše lidská, dokud nespočine v Tobě, Pane.

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.