16. října 2012

Video: Očkování proti chřipce má účinnost 1,5%



Video, v němž statečně vystupuje dr. Eleková.

21 komentářů:

  1. Dokument jsem v televizi nezastihl, dík za zveřejnění. Paní doktorka docela podtrhuje a to dvojitou čarou můj názor na očkování jako takové. Dík.

    OdpovědětVymazat
  2. Cením si paní doktorku pro její názor a ochotu ho takto veřejně prezentovat :-)Vidím to velmi podobně. Navíc bych chtěla mimo zdravého životního stylu, občas nějakých těch vitamínů v přirozené podobě zdůraznit sílu myšlenky. Pokaždé, co něco zanedbám a začne se o mě pokoušet nějaká chřipka/nachlazení, si dám 1 bylinkový čaj a řeknu si, že tím je ta "věc" pro mě vyřízena. A světe div se, druhý den jsme naprosto zdravá :-)))) Takže místo injekční stříkačky volím sílu myšlenky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Síla myšlenky určitě nefunguje proti vzteklině.Rovněž černé (pravé)neštovice,nebo dětská obrna přestaly zabíjet a mrzačit lidi,díky očkování.Problém není černobílý.

      Vymazat
    2. Ale naproti tomu, žádný lékař vám nepodepíše, že nebudete mít nějakou komplikaci po očkování, která může být i smrtelná a také vám neřekne, že když jste očkovaný proti nějaké nemoci, že jí nemůžete jak se říká chytit.

      Vymazat
    3. att: anonymní 21:28
      a kde máte důkaz, že právě očkování tyto nemoce vymýtilo ?Časy se mění.Máme větší smysl pro hygienu,vodu už nechodíme pít do potůčků. Je dobré se i nad tímto faktem pozastavit.

      Vymazat
    4. Ahoj všem .-)

      to Anonymní16. října 2012 21:28
      Síla myšlenky není "proti nečemu" :-))) Síla myšlenky či myšlení je absolutně vyšší "level", na jiné úrovni, předchází všechny "nemoci" :-)
      tj ještě NEŽ by se mohlo to či ono projevit ve fyzické forme, je třeba dbát na myšlenkovou hygienu :-)
      A dovol mi anonyme nesouhlasit. I v tomto případě. Myšlenkou lze uzdravit vše. :-)
      krásný úspěšný den všem
      s láskou
      sv.

      Vymazat
  3. žlutá televize idelogicky diverzně meje mozky,aby se ovce nechaly očkovat proti chřipce..člověk se denně pohybuje v prostředí,žeby měl okamžitě padnout a zdechnout na chřipky,chemickou deku na nebi,otraviny,ale nic se NEDĚJE....je v pohodě,čím to asi je?

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem ve zdravotnickém zařízení potkala sebevědomou matku se dvěma dcerami, která se vehementně dožadovala okamžitého očkování proti chřipce. Přišla mi tak arogantní, že jsem se ani neodvážila jí to rozmluvit. Má vůbec smysl, varovat lidi, kteří naletí na každou reklamu?

    OdpovědětVymazat
  5. Mému strejdovi,nemocnému na srdce, doporučil lékař očkování proti chřipce.Prakticky nikdy ji neměl, po očkování onemocněl 40 stupňovou chřipkou.Mysleli jsme, že to a celý průběh této chřipky snad ani nepřežije.No, díky bohu, dostal se z toho.Ale on sám prohlásil, že nějakou takovou "prevenci" už nikdy!!

    dan.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý úlovek. Gratuluju.
    Moje lékařka mi po kratičkém rozhovoru ohledně zdravých potravin, prozradila, že se doktoři na svých simpoziích diví, že dnešní populace ještě dokaže žít z konzumace tak nekvalitních potravin, jaké nám předkládají dnešní obchody. Bohužel tím její odvaha skončila a k žádné akci, kde by zveřejnila alespoň svůj názor se zřejmě nechystá. Shodou okolností jsem vyslechla v rádiu rozhovor s jiným odvážným lékařem Karlem Erbenem, který také nejde v proudu s tzv. oficiální medicínou. Záznam rozhovoru můžete najít na http://www.rozhlas.cz/pardubice/mamehosty/_zprava/karel-erben-civilizacni-choroby-a-jejich-lecba--1121440
    ... po desáté minutě se hovor již točí kolem léčby rakoviny a tzv. vitamínu B17 - získává se prý z jader meruněk. Možná se tato informace bude někomu hodit.
    Zdravím. Beata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. att:anonymní 21:33
      ..jo, také jsem už slyšela, že jadra meruněk dokáží rakovinu vyléčit.Tady mě však zaráží fakt, že před 20 lety nás ve škole, ale i média učili,že meruňka je velmi bohatá na železo aj.látky, přičemž nám bývalo zdůrazňováno, že jádra jsou velmi,velmi jedovatá.Takže,vyberme si.Naopak panuje i takový názor(a já mu vskutku věřím), že příroda je zařízená tak, aby i to jedovaté mělo v jistých situacích léčebný užitek.Např.lysohlávka.Ve velké míře konzumovaná, je halucinogenní droga, jinak je to pomocník při různých nervových onemocněních.Takových zdrojů je velmi mnoho, bohužel nemůžu teď na víc vzpomenout.

      dan.

      Vymazat
    2. No například marihuana.Cením si lékařů, kteří se nebojí vyjádřit svůj názor.Ještě by měli být více akční a přiznat, že věk lidí se bude v příštích letech snižovat, a to nátlakem na mozkové závity a fyzickou zátěž,protože dnešní politika je založena na šetření - bohužel i pracovních sil, a to ,co dělali dříve 3 lidé teď padá na hlavu a tělo jedince.Je to na nervy a co způsobuje narušený nervový systém? RAKOVINU!!! Navíc lidé nemají už nyní peníze na léky a v mnoha případech si ani nemohou dovolit marodit...

      Vymazat
    3. Podrobně si o tom můžete přečíst v Době jedové. Je to pravda, je tam jedovatý kyanid. Lék z meruňkových jader se dokonce objevil i v lékárnách. Tak si vyberte.
      ass

      Vymazat
  7. pozitivní člověk=zdravý člověk

    OdpovědětVymazat
  8. Odkedy už 3 roky poznám mms kcvapky a koloidné striebro, tak som nezobral do úst žiadnu tabletku...yoshi

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, naprosto souhlásím s kolegyní,ale celý článek je na Sviobodě očkování, dost její rozhovor sestříhali.
    Jinak olej z jader meruněk ANO!

    Dita

    OdpovědětVymazat
  10. Též si cením názoru paní doktorky, že s ním takto veřejně vystoupila. Je to pro mne aktuální téma, protože mi přišla pozvánka na očkování proti hepatitidě B na dceru a já ho zatím odmítla i z důvodu toho, že podstupuje očistnou kůru od parazitů a nehodlám do ní píchat jiné viry, když se snažím o upevnění imunity. Čeká mě rozhovor s doktorkou dohodnout se na oddálení či úplné zrušení očkování, což ještě musím zjistit, zda v tomto státě si to mohu dovolit, když je toto očkování povinné, abych nebyla náhodou stíhaná za porušení péče o dítě. Četla jsem, že ve Francii toto očkování již zrušili.

    OdpovědětVymazat
  11. Je pravda, že na pracovišti Ti, kdož se dali očkovat chřipku dostali a Ti co se nedali se jim jen smáli.Bylo to tak každý rok.Nyní mám dilema zda ano, či ne, neboť můj imunitní stav je téměř na nule a tak např.zápal plic je pro mne konečná. paní doktorce za veřejné vyjádření děkuji.

    OdpovědětVymazat
  12. Klobouk dolů před Paní Doktorkou.. jednou z mála, co konečně napřímo sděluje realitu ! Lidi jsou totálně zotročení.. mají mysl v pasti.. smíří se s minimem.. když netak troskotají a neví proč.. a coseto děje. dotoho extrémní majetková nerovnováha a kompletně vše postavene nahlavu. Je potřeba aby tato paní to vysvětlila především kolegům !! a ti pak hromadně informovali veřejnost !! Jeto hnus.. a nejhorší matom je že jak to těm lidem řekneš jak se jim snažíte pomoct.. tak jeto rozčílí.. měto taky rozčílilo :D mno a většina instinktivně v takové nouzi kdy se cítí silně ublížena a nemá to kdo odnést to odnese osoba nejblíž, to je ale lepší případ .. v horším se vám vysměje a ani se nadtím nepozastaví... a sama se akorád odřízne pohnout se někam k lepšímu pochopit jak nato... ale přeji této odážné paní která nejspíš už přišla o místo aby se jí dařilo nestalo nic zlého.. ono záleží natom jestli si paní uvědomovala jaký to bude mít dopad na její karieru.. to nemusi každy unést kdo to nečeká.. obzvlášť ti dlouhodobě žijící s pevnými základy v iluzi ...

    OdpovědětVymazat
  13. A co chronicky nemocní?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý pátý rok jsem měla chřipku, po které jsem se zotavovala dalšího čtvrt roku. Pak jsem se každý rok nechala očkovat a chřipku jsem nedostala. Možná jsem měla štěstí, možná to byla náhoda,ale ten stav po 40ti stupňových několikadenních horečkách nikomu nepřeji.Takže jsem pro očkování.

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.