17. ledna 2013

Chemomraky nad oceánem

Šokující umělá oblačná pokrývka z výšky 40 tisíc stop - Let nad chemomraky:

http://youtu.be/_CCXJdEI4dA



Zveřejněno 10. 01. 2013
"Letěl jsem nad oceánem a měl jsem v sobě divný pocit z toho, že v tomto letadle jsem jediný, kdo má schopnost rozpoznat tu nepochopitelnou hrůzu, kterou jsem viděl pod sebou. Mám na mysli to, že oni dusí samotnou zemi... Teď už je mi zřejmé, že oni sprejují chemomraky stejně tak nad mořem, jako nad osídlenými oblastmi. Tato pokrývka je zbraní genocidy a snaží se pokrýt polovinu země. Byl jsem v šoku, když jsem viděl, jak vážně je atmosféra změněna, je to děsivé."

Dnešní chemomraky nad Atlantikem ze satelitu Eumetsat:



2 komentáře:

  1. Ahoj Orgonet,
    ak máš záujem, aby som nemusela vypisovať o čo išlo , je tu článok Poletíme so SME na kraj vesmíru http://tech.sme.sk/c/6638522/poletime-so-sme-na-kraj-vesmiru.html

    i keď sa im pokus celkom nevydaril, napriek tomu získali niekoľko fotografií /všimni si popis k jednotlivým foto :-D/, úprimne mne osobne bolo z toho veľmi smutno

    http://tech.sme.sk/c/6668005/pozrite-si-fotografie-z-letu-balona-do-stratosfery.html

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem se na to krátké videjko podíval, napadlo mě se zděšením jediné slovo.Katastrofa!!
    Ti,co k tomuto sprejování dali pokyn,chtějí jedno jediné,jsem si v tom jistá: Oklamat vesmírný čas. Vědí,že až se čas nachýlí, musí předat žezlo moci jinému "králi věku", který je v pořadí. Síla Slunečního záření je Pán času ! (aneb čím více Slunce zahřívá zem,tím více vše zraje !)
    Je smutné,co někteří lidé jsou schopny učinit, aby nepřišli o své majetky a pocity moci !Jsem si ale jistá, že Bůh nedopouští žádný problém, který by nebyl řešitelný.Stejně tak, buďme si jisti,že nám bude dána do ruky silná zbraň, abychom dokázali i naši planetě vrátit její krásu !

    dan.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.