19. ledna 2013

Ovce se smajlíkem

Ovce se smajlíkem 
Zdroj: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/4749754/Sheep-branded-with-smiley-face.html
18. 1. 2013
Překlad: OrgoNet

Na boku stovek ovcí po celém UK se objevil „smajlík“.


Podivný obrazec byl zjištěn na 20 ovcích na pastvinách Melton Mowbray, Leicestershire. Byl viděn i na dalších 5 pastvinách, od Pertshire ve Skotsku až po Exeter, což je o 500 mil dále v Devonu. Fotky ovcí se šíří rychlým tempem na Twitteru, svědkové si vyměňují poznatky a spekulují o zdroji onoho „smajlíka“.


Obviňováni jsou především šprýmaři, kteří takto označkovali zvířata, ale někteří lidé na internetu jsou přesvědčeni, že za to mohou mimozemšťané. Farmáři si mezi tím lámou hlavu – diví se, proč si někdo vybral jako cíl jejich stáda.

Ros Turner, jehož stádo v Melton Mowbray bylo „označkováno“, řekl: „Kolemjedoucí motoristé a chodci nemohou věřit tomu, co vidí, a pár lidí se mě ptalo, co se děje. Je to jako kruhy v obilí – ale na ovcích. Nezdá se, že by zvířatům něco bylo. Pasou se a chovají se jako obvykle.“ 


Ellie Stokeld, další postižený farmář z Great Aytonu u Middlesbrough, řekl: „Symbol vypadá podivně, ale je to docela pěkná změna oproti obvyklé bílé barvě ovcí. Když vidíte takové ovce se smajlíkem na boku na pastvině, tak se musíte smát.“

Update 20. 1. 2013: Neuplynul ani den, a čtenář už nám zjistil, o co jde: Je to docela vtipná virální reklama - logo pro novou horskou dráhu v zábavním parku Alton Tower, která bude dána do provozu v březnu (:-))). Takže Orgonet se zájmem o UFO senzace se stal typickým šiřitelem (:-))) No vida, zase poučení (:-)))

Celkem hezka viralni reklama: http://www.altontowers.com/2013/


"Virální marketing funguje na principu spontánního šíření reklamního sdělení mezi lidmi. Obsahuje většinou vtipná videa, různé zlomyslnosti, senzace, situace se známými osobnosti, atp. Sdělení musí být tak atraktivní, že je lidé a celé komunity začnou dobrovolně šířit. K virálnímu marketingu lze využít mix marketingových nástrojů od e-mailů (nepatří tam spam - nevyžádaná pošta), blogů, komunitních a zájmových webových stránek, diskusních fór atd. Název virální marketing odhaluje podstatu principu - lidé jsou "naočkováni" a šíří informační "nákazu" dále. Pokud má být virální marketing úspěšný, vyžaduje mnoho času, přemýšlení a energie. Jsou ale známy případy značných úspěchů v této oblasti."



12 komentářů:

  1. zrejme podvod vypusteny zase - preco?, na bokoch oviec vidiet okraje od nastrieknia...

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to ako : Dve čierne diery a medzi tým nejaké prepojenie mne to smajlíka nepripomína ale môže to byť aj vyčínanie nieakého týpka.

    OdpovědětVymazat
  3. na okrajich je videt ze je to strikany cernou barvou podle sablony, jo dobrej vtipek

    OdpovědětVymazat
  4. Možno to je náznak ľudí ktorý sú zhyptnotizovaný a ani netušia že su závyslí na systéme.

    OdpovědětVymazat
  5. mimozemšťani ? to proboha nemůžete myslet vážně... buďte trošku realisti prosím ;) SW

    OdpovědětVymazat
  6. :-)) asi člověk, ale nějaký význam to má, jedna spirála je pravotoč, druhá levotoč a jsou spojeny - a na ovcích...ryze stádní zvíře, které je symbolem poslušnosti a netečnosti k samostatnosti. Ale to je paranoidní pohled, můj :-DDDD Jinak vtipné:-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Mně to připomíná pohled na žabí hlavu zepředu

    OdpovědětVymazat
  8. Neděste se a neignorujte-brzy očekávejte i jinde a jinak-není to lež

    OdpovědětVymazat
  9. Celkem hezka viralni reklama: http://www.altontowers.com/2013/

    OdpovědětVymazat
  10. Tento symbol se objevuje v obili. Jen uz nevim, co znamena :-D Nejake vesmirne lode nebo tak.. Tyhle asi nekdo nasprejoval.

    OdpovědětVymazat
  11. vedeli že sa toho chytia konšpiratori (aj ked bolo jasne že to nastriekali ludia natie ovce) a takto sa to rýchlo rozsirilo....dobry ťah :)

    OdpovědětVymazat
  12. https://www.facebook.com/GuerrillaAssassin.Resistance

    Základný inštinkt oviec v prípade ohrozenia je bežať. V tomto prípade mali ovce smolu v tom, že ovca, ktorá sa rozbehla ako prvá, sa rozhodla zabočiť smerom k poslednej ovci a vtedy zaúradoval ich druhý základný inštinkt. Nasledovať ovcu pred sebou. Z toho vznikol tento nekonečný kruh. Nie nehovorím o Slovensku, popisujem toto video...i keď podobnosť je zjavná. Berte toto video ako príklad dôležitosti Slobodnej mysle bez postihu tupého nasledovania.

    Mot / Guerrilla Assassin

    Nie len na Slovensku poslednom čase mám taký pocit že sa takto správame všetci.
    dodatok od Tibora


    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pysET6UvN60

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, žádné urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností, minimálně 1x denně, proto se nedivte, když se váš komentář třeba neobjeví hned.