16. ledna 2013

Rozhovor s Alanem Rowlandsem

Díky čtenáři za toto krásné video přesně pro mě!

http://youtu.be/Jl1yMOvPd28

9 komentářů:

  1. http://www.kaduceus.cz/online/poznani/442/bezhlava-cesta-richarda-langa.aspx

    OdpovědětVymazat
  2. Orgonete, já mám pocit, že sem dáváš čím dál zářivější příspěvky! Tohle videjko je taky paráda, až mě mrazí z toho, jaká je to svatá Pravda. Vždyť my jsme fakticky docela něčím jiným a neskutečně hlubším, než jsme si donedávna o sobě mysleli..:-)JaJi

    OdpovědětVymazat
  3. Ano. Je to snad úžasné, ale já prostě nestíhám číst rychle titulky a zároveň chápat obsah přednášky.Není čas na jedinou myšlenku.Můj problém.Nestíhám.Vladimíra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to zastav, přečti titulek, pusť to dál ...

      Vymazat
  4. Krásné a čím dál bližší.Jako kdyby už jen lehoučký závoj nás dělil od našeho skutečného poznání.
    S láskou Jarmila

    OdpovědětVymazat
  5. je to mimo téma ale tohle už vypadá seriózně...
    Odhalení :)
    http://www.paradigmresearchgroup.org/CitizenHearing/press_releases.htm

    OdpovědětVymazat
  6. holt přestavěl makifimy....Ovšem tomu muže pomoci někdo odjinud..shury...pitvoření a meditace...léta trvají,až kádrováci nahoře zjistí,že je člověk zralej,pak přijde PROCITNUTÍ...

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.youtube.com/watch?v=bZ_BuyjvFH8

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, mohu slova pana Rowlandse potvrdit. V momentě, kdy jsme ve své věčnosti, je náhle všechno,nač ve svém nynějším životě neznáme odpověď, jasné jako facka.
    Ze svých poznatků mohu říci,že v takové chvíli mi bylo jasné cokoliv, nač jsem právě vzpoměla. Na pouhou otázku "proč" jsem okamžitě věděla odpověď a i viděla původce děje,příčiny, následky a i cokoliv jakoby skryté "pod pokličkou".To znamená,že opravdu nic mi nebylo skryté.viděla jsem i myšlenky jednotlivých osob,dávno ztracené předměty jsem viděla někde zapadnuté...a naprosto jsem nechápala, proč se na to stále ptám, když to přeci vím!
    A tak,je mi dávno jasné,že hledat na něco odpověď má smysl jen tehdy,pokud člověk hledá Pravdu(Boha).Až svá těla opustíme,bude nám lhostejné,co se s tělem děje.Neexistují tzv.vazby na cokoliv. A to ani na milované vlastní děti.Láska k nim bude stejná, jako ke kterým koliv jiným lidem na Zemi,ale velmi hluboká a na svůj život budeme pohlížet jako na zajímavou knihu, kterou jsme právě dočetli. Nejvíce mě fascinovalo, jak je možné, že jsem zapoměla ?!Ta paměť lidské duše je prostě obrovská.
    Jednoho dne bude člověk ve svém těle stejně inteligentní, jako je ve své podstatě. A o to tu jde především. Splynout se svoji podstatou. Ale k tomu máme ještě dlouhou cestu.

    dan.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.