25. srpna 2009

Rauni Kilde 6/13


Dr. Rauni-Leena Luukanen-Kilde 6/13


(Resumé: Radiace se posílá na cílové osoby skrze televizi, počítač, lampy. Lidské tělo je přijímač. Důvodem změn v klimatu je elektrosmog, nikoliv CO2. Detektor mikrovlnného záření. Vlády jsou poslíčci tajné vlády. Škodí záměrně svým občanům. Vysoké limity zářeny byly stanoveny kvůli armádnímu použití.)

Rauni: 9000 dětí v Japonsku dostalo epileptický záchvat, když se dívaly na Pokemony – vysílají frekvenci epileptických záchvatů. Mohou poslat frekvenci skrze pohotovostní režim televize, mohou vás televizí zabít. To není paranoia. Lidé se samozřejmě ptají: Jak to dokážete? Já říkám: a jaký máte důkaz, že zde procházejí televizní a radiové vlny, nejsou vidět – nemůžete je dokázat. Musíte mít přijímač. A lidské tělo je přijímač. A výborný přijímač. Další věc je počítač. Počítačem můžete posílat různé frekvence, pro kontrolu mysli nebo fyzickou kontrolu vašeho těla. Mnoha lidem je špatně, když pracují ve dne v noci s počítačem. Měli by se zamyslet, proč. Je pro to důvod. A myslím, že dnes je elektrosmog nejhorším důvodem pro změnu klimatu. Není to CO2, to je hloupost, ale samozřejmě ta hloupost mohla vynést Nobelovu cenu, protože lidé věří tomu, co říkají média. Média lžou a brání své lži. V Anglii děti ve školách nesmějí už používat Al Gorův film, protože je to sice pěkný film, ale poselství ne. Poselství je chybné. A nezmiňuje se ani slovem o elektromagnetických polích. Takže to není najednou CO2, který je důvodem, ale ... jedna otázka: kdo na tom vydělá? Protože je to všechno o penězích. Kdo je dostane? Tahle země má kvótu tolik a tolik miliónů, jiná má kvótu tolik miliónů, tak komu jdou peníze? 

Julius: Když se přestane mluvit o terorismu, mluví se o globálním oteplování, a NWO a mikročipech. Je to tak absurdní. Vy tedy říkáte, že elektromagnetická radiace způsobuje část globálního oteplování? Mně je někdy horko do hlavy, a když si představím všechny ty frekvence, co na mě míří, tak mi musí být horko. Ohřívá to vodu?

Rauni: Ano, můžou vlastně uvařit váš mozek. Třeba v noci na vás namíří elektromagnetické pole a mikrovlny, a když se ráno probudíte, máte úplně červený nebo hnědý oblíčej, jako ze slunce. Mám detektor na únik mikrovln, a viděla jsem, jak v noci, hlavně z lamp nebo někdy ze satelitu nebo někdy od sousedů, protože sousedé jsou vždycky najímáni, aby prováděli rušení nějakého cíle, kterého se elita chce zbavit a chce, aby onemocněl. Takže ten detektror mikrovln ukazoval červeně, to znamená, že člověk v tom poli nesmí dlouho být. A já jsem v tom byla celé noci a pořád ještě jsem. Jednou jsem přijela z Finska domů a necítila jsem se dobře. Zase na mě mířili z lamp nebo od sousedů nebo ze satelitu. Tak jsem si vzala ten měřič, ale nic neukazoval, i když jsem cítila, že na mě jde záření. Jsem naprosto netechnický typ, ale nějak jsem ten měřič rozšroubovala, sundala víko a viděla, že někdo, asi tajná služba, nakapala lepidlo do všech obvodů. Takže přístroj nepracoval. 

Julius: Není to moc paranoidní?

Rauni: To není paranoidní, s tím detektorem můžete dokázat, že je tam radiace, že na vás někdo míří. A pak taky můžete ukázat, že je tam lepidlo, někdo ho tam dal, aby ten přístroj zničil. To není paranoia, to jsou dva fyzické důkazy. 

Julius: Byla jste ve Spojených státech? 

Rauni: Byla, měla jsem v Kalifornii pár hodin času na přestup, tak jsem šla do kina, na film „Nepřítel státu“. A myslím, že je to velmi dobrý film, ukazuje, co vlády dělají svým vlastním lidem. Jak se je snaží zničit. Je to neuvěřitelné. To si myslím, že je paranoia, když vlády chtějí zničit vlastní občany. To pro mě bylo nejtěžší strávit. Ale přece je to pravda. Myslím, že největšími teroristy jsou vlády. Ale vlády jsou řízeny tajnou vládou a ta je nejhorší. První ministři a ministři jsou poslíčci a nemůžou nic dělat. V Norsku si musí objednat letadla z USA, i když ze Švédska by měli mnohem lepší a levnější letadla. Teď o tom parlament
bude znovu diskutovat, ale myslím, že nemají šanci. Příkazy seshora říkají, jak máte hlasovat. A když tak nehlasujete, můžete dostat infarkt. 
Julius: Když se podíváte na slovo government (vláda), tak vidíte, že se skládá ze slov vládnout a mysl. Takže to vlastně znamená kontrola mysli. Gobbels říkal, že úkolem vlády je potlačovat pravdu a udržovat lid v nevědomosti o vojenských, politických a ekonomických záležitostech. A to je přesně to, co dělají. Dr. Robert Becker přišel o peníze na výzkum, když řekl, že vysoké limity stanovené pro elektromagnetické záření jsou stanoveny pro vojenské účely, aby mohli používat tyto zbraně proti populaci. 

Rauni: To je pravda. A těla, americká nebo norská nebo finská, jsou stejná. Jsou nějaké rozdíly v barvě kůže, ale jinak žádné. Ale limity stanovené v letech 85-86 jsou v různých zemích naprosto odlišné. V Sovětském svazu a východních zemích to bylo 10 jednotek na cm2, v Austrálii 400 jednotek, v USA a UK 10 000 jednotek. Vidíte ten rozdíl? Už 10 jednotek je hrozné pro lidi. A lidská těla reagují všechna stejně ... Takže to bylo uděláno schválně, jak říkáte, kvůli armádě. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.