6. srpna 2009

Konečně dělám "hezký" orgonit

Za rok a půl výroby "polního" orgonitu nevalné dekorativní hodnoty se konečně dostávám k "umělecké" tvorbě. A to z přinucení. Moje americká návštěva totiž usoudila, že výborným a levným dárkem pro přátele v USA bude orgonit, ale ne ten hnědý pracovní ...

Jelikož mi doma nějakou dobu zahálejí barevné špony, tak si s tím hraju a je to docela zábava. Pomalu získávám know-how. Přicházejí ke slovu i barevné kamínky - dárek od minasgerais.

Pryskyřice došla, objednávám novou, a slečna mi volá, že havelpol 1 došel, a není ani u výrobce. Že by už jim ho gifteři vykoupili? To by byla skvělá zpráva. Zatím mi dali slevu na havelpol 2.

2 komentáře:

  1. krásné kousky, hnedle bych se do jednoho zakousl:)

    OdpovědětVymazat
  2. Koupil jsem Orgonit z včelího vosku ;o) Kromě toho, že je dekorativní i docela pěkně voní.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.