5. září 2012

Film z UFO kongresu, Praha, květen 2012

Zdravím Vás,

jsem bývalý člen exopolitiky žijící v Ostravě. Zajímám se o naše bratry již řádku let. 
...
Jsem také kamarád zakladatele ufoklubu v Polsku pana Roberta Bernatowicze, www.nautilus.org.pl
Zde je jeho video z kongresu v Praze v květnu 2012.
http://www.youtube.com/watch?v=I-0yMAQzBkU

V příloze Vám zasílám jednu loď, co jsem vyfotil v Hlučíně nad bunkrem pro začátek.

R.


Orgonet: Díky za vše, velmi zajímavé!

UFO v Hlučíně nad bunkrem (klikněte pro zvětšení).
(Update o hodinu později: A už mi přišlo několik komentářů, že na fotce není žádné UFO. ale normální bunkr. To už je jako u blbejch, prosímvás zvětšete si tu fotku kliknutím a podívejte se na to cosi, co letí NAD bunkrem  trochu vpravo. NAD bunkrem!!!! )


Film z přednášky Výskyt UFO v Polsku:




9 komentářů:

  1. Jsem z kraje bunkrů (Kralický sněžník), viděl jsem jich bakulu a ač na naše bratry věřím, tak toto mě připadá jako normální střílna. Chtělo by to fotku bez střílny ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nad bunkrem vpravo !! Vypadá to jako malinkatý objekt, při zvětšení podivné létající cosi..JaJi

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to mne fakt rozesmálo !
    Více těchto žertovných pořadů.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to určitě červený trpaslík !

    OdpovědětVymazat
  5. to ufo vypadá jako betonový bunkr :D... Tento článek mě na orgonetu parádně rozesmál... je to jako u blbejch :D
    L.

    OdpovědětVymazat
  6. na UFO verim, ale na tejto fotke je jasne vidiet pri max. priblizeni, ze je tam objekt dorobeny umelo, pekne vlozeny obdlznik, odniekial zrejme vystrihnuty :-(

    OdpovědětVymazat
  7. I want to believe..., fotku jsem projel přes 2 grafické programy a nenašel jsem žádný fake a jestli ano tak ten člověk se s tím hodně napracoval pixel po pixelu, je to podle mě originál bez úprav, pták to není ani letadlo ale diskovitý objekt!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem na to hleděl. Souhlasím. Pro mě to fake není. I úhel stínu je v pořádku. Paul

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.