9. října 2012

Chemická obloha a sundogy v západních Čechách

Aby nám v záplavě jiných témat nezpadlo to naše hlavní, úpravy počasí, zvěčněme si zde, co bylo včera na obloze v západních Čechách: uměle nasprejované mraky, jejichž chemikálie způsobují odraz Slunce - tzv. sundog. Příspěvky od dvou čtenářů - velký dík..

Zdravím orgonete. Už ráno jsem pozoroval aktivní snahu o co největší zaprasení nebe a proto jsem vytáhnul foťák a něco jsem nafotil. Nakonec z toho na večer vzniklo druhé "chemické slunce", tak jsem si řekl, že ti to třeba k něčemu bude a proto posílám. Snad zbytečně neotravuju s tak bohužel už banální a téměř každodenní podívanou. Nalož s tím jak chceš ;-)

S pozdravem a přáním příjemně prožitého zbytku dne přeje : Sviccc z K.Varů







Ahoj ve spolek,
   posílám dnešní západ slunce nad Plzní a tím aktuální příspěvek do galerie sundog. Celý den tu létala letadla s chemtrails, veškeré "mraky" jsou chemtrails, jinak by bylo nebe bez mráčku. Nepršelo, s normální duhou to nemá nic společného.
S pozdravem Helena







29 komentářů:

  1. Přesně takto to vydalo včera 8.10. v Holandsku, nakonec šedá ocel. To jsem si myslela, že u nás je to nejhorší. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Toto se dá pozorovat už skoro každý den,takže když budete chtít, poskytnu vám galerii, do které budu přidávat další a další fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý týden v pondělí jsem podobný sajrajt, jen asi "nenakudrnacený" HAARPem, vyfotila na východě Orlických hor:
      http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/36327_497911213555027_1112253940_n.jpg

      Vymazat
  3. Děkuji za zveřejnění. Něco podobného jsem nafotila minulý týden - ten odraz byl tak jasný, že jsem ho zprvu považovala za Slunce - až za chvilku jsem si všimla, že Slunce zapadá o kousek dál vpravo... Dost mě to šokovalo... Tak jsem ráda, že vím, že se to stává v chemtrailsových mracích... Díky...
    Paty

    OdpovědětVymazat
  4. Kde se daj sehnat nejake rakety zeme-vzduch? To preci neni normalni,to mohou delat jen absolutni ignoranti,jeste ze to dychaji(doufam) taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně normální,logický,reálný a smysluplný dotaz :o) !!Já jen dodám : "člověče,braň se".

      Vymazat
    2. Kamion raket i do Prerova tady je deFUCKto denne letadlo za letadlem chemtrails . A zaroven ve stejny vysce letadlo s obycejnym contrails . Takze cil lehce rozpoznatelnej :)

      Vymazat
    3. Koukám, že je po raketách všeho druhu sháňka po celém světě :)))

      Vymazat
  5. Tato 'duha' spatřena i v Mostě.
    Hans

    OdpovědětVymazat
  6. jel jsem včera kolem pul sedmé na Plzen od jihu a koukal na oblohu jako blázen,bylo to docela pěkné na pohled,kdybych nevěděl co je to za svinstvo. Ale co mě dostalo málem do kolen, bylo černý (letadlo) o rozpětí křídel tak asi 8m, které se mi ztratilo za valíkem (kopcem)tak sem šlápnul na plyn že ho na kopci ještě možná stihnu. Stihnul,ale už mi to nepřišlo vúbec jako letadlo. Byl to DRAK přesně takovej jak ho známe z pohádek. Nedělam si srandu.Čekal bych spíš ufo, ale tohle bylo i na mě dost. Jinak děkuji ti za tyhle stránky a pokračuj,děláš moc pro všechny dobrý lidi. Oldřich

    OdpovědětVymazat
  7. Pánové a dámy, jak to dělají že je obloha zatažená
    a na předpovědích o počasí není v aktuálním zobrazení ani náznak oblačnosti.To je mi záhada.
    Asi mám mlhu v očích.

    OdpovědětVymazat
  8. Doporučuji vyzkoušet C6H5COOH tj. kyselina benzoová neměl jsem ocet, ani citron. šťávu ba ani lák z okurek tak jsem v pátek použil 2 sáčky DEKA nálevu na okurky či zeleninu! Rozpustil v horké vodě během 10 minut byla na obloze díra, jak ,,vrata,,! Zašívali to na obloze i druhý den a vykreslili mi ze 3 čar hvězdičku na obloze a posléze se protáhla v trojúhelník s vrcholem směřujícím k nám! Nevím, ale benzoany jsou docela zajímavá věc a možná, že tam zabralo i NaCl tedy obyčejná sůl asi to nějak zreagovalo...Vyzkoušejte blíží se nám v této chvíli pěkné,, víry,,. Zdravím Orgonet a přátele se sluncem v duši a s láskou v srdci pro vás - Indy. P,S. K těm výfukovým plynům u letadel - stahněte to video z IDnesu sekce TECHNET, Reportáže to je ten výlet nad Prahou, kdy v ůrovni Václaváku začali cosi bílého vypouštět...Je to důkaz pro chemtrails i pro ty nevěřící hygieniky z hygieny komunální ze Státního zdravotního ústavu v Praze! Kašlou na to a nehlídají ovzduší, ani nemají nove normy pro současnou dobu. Pac a pusu pac a pusu...

    OdpovědětVymazat
  9. Před stmíváním je obvyklé a běžné, že se nasadí směna a práškuje se až do ranních hodin. V letošním roce se před svítáním začaly zjevovat takoví proužkovaní červánci.Tedy,většina oblohy je pruhovaná.Zpravidla červeň na obloze oznamovala, příchod studené fronty.Takže, nyní ta studená fronta přichází v pásech??
    No, ale k uvedeným obrázkům.Myslím, že chování, jakým se nám Slunce tento rok "zobrazuje", je dosti jasným důkazem, že v obloze je obrovské množství kovu.Žádné výpary ani oblaka nemají tu schopnost odrážet obraz.Pouze kovy.Na obrázcích je patrné,že jde o odraz paprsků, ale ne slunce jako takového.To se nachází za nánosy špíny, což je dobře vidět na obrázku č.2

    Dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť tu někde byl článek na Orgonetu, že se drasticky zvýšila hodnota reaktivity prostředí díky rozprašovaným kovů v ovzduší ze stupně 1 na stupeň 3. Což má za následek vysokou vodivost magnetických a elektromagnetických vln, a co způsobuje v poslední době se častěji vyskytující podivný jev tzv.spontánní poožáry(neboli samovznícení) a spontánní uhoření (samovznícení) zvířat nebo osob.Prostě lidi se stali tak vysoce vodivými, že stačí málo, aby začali sami od sebe hořet. Má to údajně hodně společného s tzv.bodem vakua, které je v srdci každého člověka (nevím jak je tomu u zvířat), které tam cosi jako hoří nebo spíš svítí, a tím se v srdci ohřívá krev, a teplo je pak roznášeno krví po celém těle. Těch ohřívačů má každý člověk celkem 7 ve vzájemně propojené síti...

      Vymazat
  10. pro Sviccc - zdravím tě a mám radost z dalšího koukajícího Varáka!
    Zdravím Namur

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno všem, děkuji velmi za obrázky sundogů, které jsem pozorovala při cestě z práce z K. Varů do Sokolova se slovy: "Tak tohle jsem ještě u nás neviděla." Ale hlavně se připojuji ke skupině probuzených Varáků!! A všechny zdravím!!!

      Vymazat
  11. mám v archivu dvd Na vlastní oči s jedním vědeckým pracovníkem z Lenory,který zminuje rozklad hmoty pomocí svých ověřených měřících přístroju....zaroven jmenuje papaláše,co jsou OČKOVÁNI proti všemu,co smrdí na nebi,či na Zemi...mimojiné pány HALÍKA A KLAUSE...přežil několiv ukladných vražedných utoku na svou osobu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Halík je mi podezřelá osoba již řadu let. Mám za to, že má tajné spolky s jezuity a dominikány(exorcisty),kteří údajně mají zase spolky se sionisty !!! Takže tajnou příslušnost k zioncons nevylučuji !!!

      Vymazat
  12. Ano tuto duhu jsme viděli i v Mělníku, tedy kdo si všiml

    OdpovědětVymazat
  13. http://spisy.upv.cz/Patents/FullDocuments/283/283966.pdf

    OdpovědětVymazat
  14. A viděl už někdo na obloze chemtrails čáry v tmavších barvách? Kámoška mě na to upozornila před týdnem. Viděla tmavě šedou čáru a nebylo to proti zapadajícímu slunci nebo tak, ale kolem třetí hodiny, kdy je světla dost. Já to neviděla, takže nevím. Přiznám se, že každý den k obloze raději nekoukám, jinak by mě chytala trošku depka z těch hnusů ve vzduchu :-D:-/ M.

    OdpovědětVymazat
  15. předvolební uderka http://www.youtube.com/watch?v=lPbmAAGwLJU

    OdpovědětVymazat
  16. Vertikální odraz (posl.foto) vypadá reálně,horizontální (foto 2) již méně.Víc mi to připadá,jako snaha zakrýt druhý "zdroj světla".Proto také ty večerní sprejovací šílenství.Vysvětlení sundogem může být jen záměrně odvedení pozornosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, že kryjí druhý zdroj světla a hlavně tepla !!! Uvidíte brzy to překvapení, až to konečně vůči veřejnosti praskne !!!

      Vymazat
  17. Tak tohle bylo přímo nad naším domem asi před 3týdny. Nazvala jsem to barevnou mlhovinou- nevěděla jsem co to je.. Zajímavén bylo, že na tom samém místě TO vydrželo celkem dlouho, přitom drobné mraky se volně pohybovaly na obloze, ale tohle bylo stále na tom samém místě..
    Bůh nás ochraňuj!
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase viděla jak se celý ty čáry celkem rychle posunují, aniž by se nějak pokřivily. Zvláštní.

      Vymazat
  18. Ano je toho opravdu v poslední době hodně.... Prosím, octujme apod. Já si např. vozím ocet sebou v autě a když je přiležitost tak někde např. na parkovišti aspon trochu rozleju.. a v autě ten ocet mám i otevřený at je čistější vzduch.
    Jezme a píjme co nejčistší potraviny. Bylinky pijme pro posílení a očistu.
    Osobně si myslím, že to musí skončit-je tady na planetě Zemi dosti duší které jsou tzv.normální a pro které bude život pokračovat dále v tom nejlepším slova smylu.

    Pokud bych měl přemýšlet tím jejich zbůsobem tak mě je jasné, že se onni jen tak nevzdají jejich plánů...
    Myslím si, že jedna z variant může být, že např. slunce ještě více pomůže a vyšle signál a může tím zhatit tu jejich destruktivní technologia apod.
    Nebo...???

    :-)
    Jsme silní, když jsme samy sebou-naše duše jsou nezničitelné a nemá nad naší duší nikdo žádnou moc!

    :-) M

    OdpovědětVymazat
  19. včera v tom skvělým počasí jsem pozoroval éra "v akci". některý stopy se krásně rozlezly do širokých pruhů .. zaujalo mě čtyřmotorový éro, který dělalo 4 pruhy, z nichž dva zmizely téměř okamžitě a druhé dva se rozlezly a zůstaly desítky kilometrů na obloze .. jak patrné

    OdpovědětVymazat
  20. Magnificent goods from you, man. I've take into accout your stuff previous to and you are simply extremely great. I actually like what you've received right here, really like what you
    are saying and the way in which through which
    you are saying it. You make it entertaining and you
    continue to care for to stay it smart. I can not wait to learn much more from you.
    This is really a terrific site.
    Also see my page: a

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.