21. října 2012

Eckhart Tolle: Moc přítomného okamžiku (ke stažení)


Dobrý den,
posílám link, kde si můžete stáhnout knihu od  Eckharta Tolleho...Moc přítomného okamžiku.
V komentářích se vyskytují námitky proti zdarma sdílené elektronické formě. Něco na tom je, ale cítím to tak, že tu nejde o parazitování na cizí práci, nýbrž o dar vesmírného vědomí, se kterým by pan Tolle, a věřím, že i překladatel, souhlasili, a který se nemusíme bát přijmout. 

Tahle kniha už změnila život tolika lidem na celém světě, že v rámci vesmíru nevznikne žádný dluh, když pár Čechům bude takto dána možnost si ji přečíst, nebo aspoň nakouknout zdarma. Je to jedna z forem, jak vesmír pracuje na probuzení vědomí.

17 komentářů:

  1. Sorry za odbočení od tématu. Jen chci podotknout, že celou neděli jede HAARP v Gakoně na plné pecky....co to znamená??

    OdpovědětVymazat
  2. A já také nesmírně děkuji!!! Už to frčí mezi další lidi :-) V duchu hesla "Pošli to dál"(ten dobrý skutek).. (viděli jste jistě film s tímto názvem). šípek u cesty

    OdpovědětVymazat
  3. Milí duchahledající přátelé, něco mi tady smrdí. On pan Tolle tento způsob šíření svého díla autorizoval? Nenapadlo vás, že je to hezky česky - čórka? Ta knížka nestojí tolik, něco přes dvě kilča, a pokud vám přinese důležité informace, proč zasekávat tam nahoře sekeru? Přemýšlejte, nebo raději CIŤTE...

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že není moudré a duchovní stahovat knížku v elektronické podobě. Pokud někdo opravdu touží se něco dozvědět, nebude ho ani bolet když si knihu koupí v papírové tištěné podobě. Myslím si, že knihy v elektronické podobě degradují knižní kulturu a snižují ji vibrace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi :-)) Není nad rozkoš mít právě tuto knížtičku v rukách a studovat si ji...to není beletrie, to je "učebnice", která při každém dalším čtení přináší nová poznání :-))
      A také se mi příčí způsob kopírování z úcty k autorovi, zaplatit oněch pár korun je přece to nejmenší, co můžeme udělat na cestě za novým poznáním, které mění život... :-)) Martina

      Vymazat
  5. http://www2.medard-online.cz/beta/forecast
    Čeká nás dole v nížinách, hnusná, lezavá a studená inverze! :/ To tedy nejspíš plánují kokůtci na tento týden pro ČR.. Jak nejlépe bojovat proti inverzi a proti tomu, aby vykouklo sluníčko.. Ocet ten hnus o víkendu neprorazil.. :/

    Děkuji Filip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Země se nedá, je to přece živý organismus a živel, který má kámoše...Hurá na ně, čím mají víc, tím jsou zranitelnější!

      Vymazat
  6. Jde mi stáhnout jen odkaz na otevřené pdf - ale uložit to přímo jako knížku do počítače nelze. Tak nevím... Ale fakt je, že já jsem na PC jen cosi jako cvičená opice, tak možná jen nevím, jak na to. Poradí někdo? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravým tlačítkem na odkaz http://www.wyda.kvalitne.cz/download/moc_pritomneho_okamziku.pdf
      a zvolit "uložit odkaz jako..." vyberte si kam a potvrďte OK nebo Uložit.

      Mám jiný operační systém (Windows), tak to neberte doslovně.

      Vymazat
  7. Knihu mám, přečetla jsem ji několikrát a snad bych to dala do vyšších ročníků jako povinnou četbu..., Tolle mne velmi oslovuje, dokáže to podat tak nenásilně a dýchá z toho vyrovnaný člověk.
    Lvice

    OdpovědětVymazat
  8. Knihu jsem půjčila a nejsem si jistá, kdy a zda se mi vrátí. Moc děkuji za možnost stažení.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten komu by kniha jakkoli pomohla si ji koupí, ten komu ne si ji možná stáhne, ale nic zajímavého v ni neobjeví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posuzování bere víc tomu, kdo má soudy dopředu. Nikdo nemá právo soudit.
      Knihy od Tolleho mám v papírové verzi (koupené), ale teď jsem mimo delší dobu domov. Stáhnutí pro vzpruhu v těžké situaci (nečekané úmrtí člena rodiny) je zcela v souladu s mým svědomím.

      Vymazat
  10. Tak vim, ze jsem o rok pozadu,jsem zradcem naroda,ctu pouze a jen knihy v anglictine a ne jejich preklady.Ivan.

    OdpovědětVymazat
  11. knihu jsem si stáhl a díky tomu ji doma máme koupenou, jenom egíčku vadí egíčko..

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.