24. května 2010

Little Grandmother: Rok 2010, 2/10

Little Grandmother 2/10:  
Její poselství si nemůžeme nechat ujít ... V r. 2010 vejde ve všeobecnou známost, že nejsme ve vesmíru sami...





Přepis: Little Grandmother, Rok 2010, 2/10

Nikoliv předkové, ale vy tady máte být právě teď. Vy jste ti vyvoleni, abyste tady byli právě teď. Nikdo jiný.
Ne ti, kteří přišli před vámi, ale vy. V předchozím čase na této planetě my jako lidské bytosti jsme uhnuli na cestu myšlení místo cítění. My jsme se všichni narodili do této společnosti a naučili nás rozlišovat dobro a zlo, co dělat a co nedělat, jakým způsobem myslet, ale takhle by to být nemělo.

Velmi dlouhou dobu předtím, než bylo zorganizováno náboženství, jsme byli učeni o náboženství a staré moudrosti pravdivými slovy, byli jsme učeni žít podle svého srdce, a ne podle své mysli. A to je právě to, co jsme po tisíciletí dělali. Žili jsme podle toho, co přicházelo z našich hlav, tak jsme tomu byli učeni od narození. Jak přemýšlet a rozhodovat se.Dělat všechna rozhodnutí podle své mysli. A to teď musíme změnit. My, kteří jsme v této místnosti. Lidé, kteří jsou kdekoliv na planetě. Teď víte, že vy musíte být ti nejsilnější ze silných,
nikdo jiný to nemůže udělat. Nikdo jiný sem nemůže přijít a přepnout vesmír z myšlení na bytí, pokud vy nejste ti nejsilnější ze silných. Ale vaše Velká Já Jsem jsou velmi silná. A když jste praví Bohové a Bohyně, můžete vytvořit cokoli. Chtění vám neumožní vytvoření toho, co si přejete vytvořit, jestliže se omezíte myšlením.Musíme se dostat ven ze svých hlav, vzpomenout si, kdo jsme, a začít tvořit. Jaké hranice jsou pro bohy a bohyně? Žádné nejsou. Žádná omezení. Omezení si klademe jenom my sami.

Vidíme tento svět jako sen, který se odehrává, a myslíme si, že ho musíme poslouchat, dělat přesně to, co chce. Pravdou je, že ho můžeme změnit. Pravdou je, že jsme žádáni, abychom ho změnili právě teď. Pravda je, že strážcové moudrosti jsou tu už po staletí. A když přecházejí jinam, někdo jiný za ně dále předává proroctví.Tato proroctví se všechna do jednoho naplní.

Existuje seznam proroctví, která se týkají celé planety od pradávných strážců moudrosti. Každičké z nich se naplnilo přesně tak, jak řekli. A zbývá už jen jedno: a to, že bytosti světla, naši učitelé, ti, kteří jsou výše než my, se sem vrátí. A my se to dozvíme. To zní myslím trochu nenormálně, jako že jsem divná. Ale proč by to měla být bláznivá myšlenka? Nemusíme být strážci moudrosti, abychom chápali, že nejsme sami. Je to skutečný fakt. Existuje inteligence mnohem rozsáhlejší a vyšší než my sami. Vycházejí ze všeho dobrého a krásného, z lásky a světla. A milují nás. Milují nás jako své vlastní děti. Jsou tu už po velmi dlouhou dobu.
Od počátku nám přinášeli pravdu. Vychovávali nás, jak žít, jak být šťastni, a učili nás, že jsme Velké Já jsem.
Učili nás, že jsme bohové a bohyně. Abychom si pamatovali, kdo jsme. Ale během času jsme to zapomněli, až jsme se dostali sem.

Někteří zůstali. My strážci moudrosti známe některé oblsti, kde zůstávaji, což je pro naši vládu velmi nepohodlné. Důvod, proč zůstali, je ten, aby nám zabránili všechno zničit. Minulý rok na tomto místě jsem řekla, že se to stane, a teď říkám, že se  to už děje.Děje se to právě teď. A v tomto roce dojde k globálnímu poznáni, že se to děje. V průběhu roku to vejde ve všeobecnou známost, a bude vám dokázáno, že to je absolutní pravda.

Rok 2010 bude nejvýjimečnějším rokem, jaký kdy na naší planetě byl. Uvidíte věci, kterébyste si ani nedokázali představit. A já budu velmi šťastná, když vám budu moci ukázat některé z těchto věcí.
Není to lehké být strážkyní moudrosti, protože musíte říkat věci jako já teď lidem a jen se modlíte, aby vám to chtěli věřit, protože jinak mohli zůstat sedět doma. Ale já nacházím odvahu, že vím, že mám podporu ostatních strážců moudrosti, vzájemně se podporujeme a dodáváme si odvahu a že to bude dobré. 

Já nesu moudrost od Nine Pipes. To byl strážce moudrosti žijící před několika sty let, já jsem z linie Spotted Owl, jsem Čikaludži, jsem Little Grandmother. Jsem pravnučka Čikalaloty a Čikalakence, jsem dcera Tintančaly, otce Matthewa, a jsem hrdá, že jsem dnes s vámi tady jako strážkyně moudrosti. Někdy možná budu muset spolknout své obavy, když mám říkat tyto věci. Abyste pochopili, strážcové moudrosti byli požádáni v roce 2008, aby šířili myšlenku o tom, že předkové znali starou moudrost, která už tu byla, a byli jsme požádáni, abychom to vysvětlili lidem. Abychom jim připomněli, kdo jsou. Že jste Velké Já jsem.
Dříve jste byli láska a světlo a všechno, co je možné. Rok 2010 nám přinesl novou výzvu, o čem mluvit.

Takže já vám teď říkám, že jsme byli požádáni, abychom mluvili o tom, abyste si vzpomněli, kdo jste, a jestli si nevzpomínáte, abyste si to uvědomili. To už proběhlo. A teď když už víte, že jste bohové a bohyně, spojme se a tvořme svět, ve kterém chceme žít. Toto je hlavní sdělení roku, o kterém se bude mluvit ve všech národech, ve 143 zemích, pro 8 miliard lidí. Budeme učit a říkat to všude a každému. Vzpomeňte si, kdo jste.
A nyní tvořte s vědomím, že vaše myšlenky, sny, vaše bdělé sny, vaše přání, chtění, dobrota ve vás může to vše uskutečnit. Vy jste svým vlastním tvůrcem. Vy jste bohové a bohyně. Vy tvoříte. Ztište mysl. Myslete na to, co chcete a uskutečněte to. Buďte si jisti. Uvidíte, že můžete uskutečnit všechno, co si přejete vytvořit. Stane se to. A já vám vysvětlím jak. 

Mnozí strážci moudrosti vidí věci, které jsou velmi výjimečné. Já mám takovou prezentaci obrázků. Nevím, jak to nazvat, tak říkám prezentace obrázků. Vidím, že se něco děje, můžu se spojit s ostatními strážci moudrosti, je to jako velká televizní obrazovka, třeba jako tahle. Takže začnou chodit obrazy, vzájemně se vidíme s ostatními strážci moudrosti. vlastně nevím, jak to vysvětlit, nemám pro to slova. Ale vím, že jsme dostali velmi specifickou lekci o tom, co se bude dít, a tak vám to chci ukázat, abyste pochopili, že je to dobře.

12 komentářů:

  1. USAF včera pilně zakládala základ pro novou divokou oblačnost nad Polskem a námi. Na radarech nebylo nic moc,vše jsem porozoval přímo z vyšších poloh. Chtějí nás a hlavně Poláky letos totálně zruinovat.

    OdpovědětVymazat
  2. To video mi ale neukazuje vůbec žádné pozitivní vibrace. Na rozdíl od jiných materiálů z internetu. Tak poznám,co má smysl sledovat a co ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Uvidíme to nicméně už za pár měsíců,jestli má ta slečna pravdu nebo ne a to její "proroctví 2010" se naplní. Osobně si myslím,že nenaplní.

    OdpovědětVymazat
  4. ale proč Poláky a nás, už mi to leze na nervy dvakrát někdy i třikrát za den bouřka, budu moct pěstovat rýži...

    OdpovědětVymazat
  5. Anonyme, co píšeš o US Air Force... na snímích to bylo jasné, ale podle čeho soudíš, že to bylo US Air Force?

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne ďakujem za prekladanie týchto častí a verím že sa proroctvo naplní!

    OdpovědětVymazat
  7. http://www.paralela.ic.cz/
    podívejte se na Celestýnské proroctví...
    Nejsem tak daleko, že bych ty energie byla schopna vidět, ale slyším uvnitř sebe mužský hlas, který mě chrání, chrání mi život. Myslím, že je to Boží hlas, protože Bůh je v nás...Bůh prostupuje zcela vším. Nemyslím, že Bible je blábol... Lidé, kteří pravidelně čtou Bibli, tvrdí, že text v ní je živá energie, a že tato energie mění v pozitivní prožitá životní negativa. Lépe řečeno: Formuje nás pro pozitivní život. Bůh je Láska... Možná, že náboženství bylo vymyšleno; to já nevím. Nebyla jsem u toho :-)
    Vím jenom, že když jsem řídila a měla vjet do faaakt blbé zatáčky a najednou jsem těsně před ní v sobě uslyšela: "STŮJ!!", zadupla jsem brzdu a v tom vylítlo fáro zpoza rohu v plný rychosti proti mě v mým pruhu... Obdobných zážitků mám hodně. Jednou jsem něco řešila a o půl čtvrtý ráno slyším zas můj vnitřní hlas: "MODLI SE"..Tak jsem vstala a přes hodinu se modlila... Správné náboženství člověka neotupuje, ale naopak, rozvíjí ho. Vede jej do Lásky a k Lásce k bližnímu... Náboženství je církev. Církev je tělo Kristovo. A Kristus je Bůh. Bůh je Láska.

    OdpovědětVymazat
  8. Naopak na mne video působí pozitivně s jistou dávkou naléhavosti, ale i svobody a volnosti. Myšlenka Strážců není nejnovější, nicméně aktuální. Orgonete děkuji za překlad videí (stejně tak díky za Eckharta Tolleho). Pro mne je OrgoNet v této chvíli klíčový web, který přesahuje na poměrně malém prostoru Osud i Matrix (a další tkz. "duchovní" stránky). Díky

    OdpovědětVymazat
  9. ale prosímvás... s tím počasím se jim to nepovede...síla myšlenky je silnější a je nás dost, co to víme....Katy

    OdpovědětVymazat
  10. Já si odpustím posuzování a dlouhé komentáře a chci Ti říct jen jedno...Děkuji Ti za Tvou práci s překládáním této série videí.Už se moc těším na další:)))A jěště jednou...Dekuji Ti
    Ivanka

    OdpovědětVymazat
  11. Zo slecny babicky a Mattheva zacinam nadobudat pocit, akoby vo filmovom klube pre narocnejsieho divaka sa zacal premietat sitcom a soap opera. Stredoeuropske publikum je uz dalej... Verim, ze si to dramaturgia uvedomi. Napriek tomu dakujem za cenne informacie.

    OdpovědětVymazat
  12. Zajimave: http://www.novinky.cz/domaci/201462-za-destivy-kveten-skutecne-muze-sopecny-popel-tvrdi-vedci.html

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.