17. dubna 2009

Nabídka: Prášek místo třísek do orgonitu!

Sláva, konečně se ozval odborník, který může něco nabídnout. Zde je jeho vzkaz. Ten sympatický čokoládový pudink na obrázku je jeho hnědý orgonit, výborná věc. Napište Ondřejovi.

Prášek místo třísek do orgonitu

Ondřej
(orgonit(makrela)centrum.cz):

Ahoj všichni, taky jsem dostal pár mailů, kde se mě lidi ptají jestli mohou použít drátěnky, hřebíky atd. Podle mě je to špatné, poněvadž drátěnka je moc řídká a hřebíky zase husté, stříhání drátu pro 10 litrů orgonitu je práce vhodná leda pro mukly, apod. Chápu, že někdo může mít problém sehnat třísky z obrábění, vzlášť teď v krizi, kdy strojírenské podniky často fungují na 30%, protože nejsou zakázky. Já už dlouhou dobu používám do orgonitu práškovou směs zastupující kov, kterou jsem vynalezl:) Šlo mi o to udělat orgonit maskovaný na hlíně (hnědý) už od výroby, protože pokud bych ho chtěl poté stříkat barvou, tak snížím jeho dosah zhruba o 50%. Další výhody jsou výrazně nižší hmotnost, nestudí do rukou, nemá bubliny, nelze ho nalézt detektorem kovů a vypadá naprosto nezajímavě:) Výstupní energie je jasně příjemnější než z třísek Al+Fe a transformační výkon zůstává zachován nebo je ještě o chlup větší. Není problém mi napsat mail a mohu prášek dodat zájemcům, včetně návodu na výrobu orgonitu z tohoto prášku, atd..

Ondřej
dotazy rád zodpovím

6 komentářů:

  1. Jakej odborník? Vždyť tomu v podstatě skoro vůbec nerozumím:) O.

    OdpovědětVymazat
  2. No a ostatní tomu v podstatě vůbec nerozumí. Takže ten rozdíl z tebe dělá odborníka, ať chceš nebo nechceš. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. to bylo pěkné, Orgonete...
    díky
    asi´s to tak mozna ani nemyslel,
    ale vystihuje to podstatu dnesni spolecnosti
    cloveku je spolecností neustále vštěpováno, že pokud nečtou mainstreem, nejsou doktory, nejsou financne uspesni, nemaji dva tituly pred a za jmenem, tak ze nic nevi, nezna ji a nemohou znat...
    znam sposutu 'nevzdelanych' lidi, kteri chapou prirozene (selkym rozumem) spoustu veci, kterou mnozi akademicti vzdelanci nechapou nebo spise nechteji chapat, nebot by se jim zboril jejich v pevnych mezich uzavreny svet, diky cemuz (tem pevnym mezím) se v nem mohou citit tak jiste a vsevedoucne...

    OdpovědětVymazat
  4. Zde Já.
    V podstatě jaký prášek. Vždyť epoxyd pryskyřice užívaná k průmyslovým učelům pro opravy modelů pro slévártenství obsahuje kov prášek nebo piliny kovových materiálů a v prodeji je prodávána jako EPROSIN pro opravu a tmelení...a pokud tam ještě zamícháme skelnou vatu...nebo skelná vlákna....

    OdpovědětVymazat
  5. je mi jedno jestli budu za blbou kdyz necemu nerozumim.zasadni pro mne je,jestli to funguje:)

    OdpovědětVymazat
  6. Aloha:) ptze jsem měl ze začátku ,,jenom'' plnou tašku mosazných pilin od Kamaráda z práce.. tak jsem si našlel obchod s práškovými kovy a dalšími specialitami jako titanoví špony wolframoé šupinky granulované stříbro 30 kč/graq a hlavně hobliny elektronu 90% Mg 10% Al tak jsem objednal z každého trošku a udělal směs myslím že by stálo za to aby to zkusilo více lidí a uděláme více vylepšených orgonitu:) stále mám hodně směsi a málo času odlévat...mnoho zdaru všem:) Mahalo

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.