19. září 2012

Jak jsem se přesvědčil, že ocet funguje

Dopis od čtenáře, který mi udělal velkou radost (:-))), že octování vyzkoušel a přesvědčil se.

Ahoj OrgoNet,
na Tvojich stránkach býva hodne príspevkov o chemtrails a obrane proti týmto činnostiam.Teraz sa objavili u Teba príspevky o použití kyseliny citrónovej.Popravde napíšem,že som neveril (do dnešného dňa ),že ocot či kyselina citrónová môže mať až také účinky ako bolo písané v príspevkoch. O niečo podobné som sa  totiž pred časom pokúsil a ja a výsledok bol len čiastočný (teraz už viem ,že chybou bolo,že som len zavesil namočené handry do  studeného a mála octu a tak zavesil na balkóne ).
Dnes (18.9.2012 ) bola od rána chemtrailsová obloha a bolo potrebné vyčistiť konvicu od vodného kameňa a tak sa naskytla príležitosť. Popoludní cca 13:30 som sa do toho pustil. Vyvaril som kanvicu  s troškou kyseliny citrónovej a vylial som to na dlažbu pred firmou.
Prešlo cca 20 min a naozaj medzi oblakmi vznikli značné medzery. Hneď som pripravil aj druhú várku.Čo ma ale naozaj prekvapilo veľmi rýchlo sa objavil aj vrtulník ( v akýchsi tmavošedých farbách),  ktorý preletel v blízkosti a aj nízko.Fotoaparát nosievam so sebou všade,ale bol som taký prekvapený,že som nestihol reagovať. Toto sa udialo v Žarnovici . Keď som odchádzal,tak ešte aj pred 16 hod boli v oblakoch diery ,cez ktoré sa ukazovalo krásne Slniečko. Tak ma to potešilo a aj nakoplo,že som sa rozhodol akciu zpoakovať v BB ,kde bola obloha taktiež chemtrailsová.
Tentoraz som navaril cca  0,7 l octu a vylial na chodník (cca o 16:20 hod) . Pripravil som foťák a začal dokumentovať akciu (fotky su v prílohe priložené pod číslami 1 až 14 ,za číslom je čas urobenia záberu ). O 16:38 hod už boli v oblakoch pekné diery a objavilo sa aj malé vrtuľové lietadlo ,ktoré poletovalo v blízkosti cca 5 min. V daľšom čase vzniknuté "diery" začali zaliepať chemtrailsové lietadlá (jedno-foto 14- som nafotil s teleobjektívom 250 mm ), tak som akciu zopakoval druhý krát. Celkove ich letelo 4-5 . Zjavne sa im nedarilo a Slniečko presvitalo cez chemtrailsovú deku až do západu.

  Ak je medzi čitateľmi viac takýchto "neveriacich Tomášov" ,tak vrele odporúčam akciu vyskúšať. Nešetrite na octe (ccca0,7l je treba) a najlepšie bude ,keď ho budete intenzívne variť (pozor na bezpečnosť o ktorej tu už bolo písané) , alebo aspoň rozliať horúci na väčšiu plochu.

Z B.B. pozdravuje vigis

PS:1.) Pridal som jednu skladačku z 15.3.2012
      2.) Prajem všetko dobré pri Tvojej práci. Keby si z tej letargie zobudil len pár ľudí ( a to sa Ti zjavne podarilo) ,tak naša úloha je šíriť to daľej. Raz nás bude dosť a nebude to tak dlho trvať

















12 komentářů:

  1. NÁVOD 0,5l octa + 40g kyseliny citrónové vše nalýt do cel jednotky na výrobu HHO , potom zapojit do nabíječky baterií pro auto , Já použil dvě nerez trubky dlouhé 20cm o průměrch 60mm a 50mm vsazené do sebe ,to jsem umístil do 30cm odpadní trubky na jednom konci zalepené , účinek vynikající , za 3h ani mráček kolem 3km/2. Toto množství vydrží na 14dní . Protékající proud jsem nastavil na 4A.
    Odkaz:
    http://fem7.uniag.sk:8880/kexo/node/7
    http://www.h2shop.cz/index.php

    OdpovědětVymazat
  2. Chlapi sú chlapi, borec....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj orgonete,potřebuju pomoci, vím,že to nepatří do tohohle tématu,ale rád bych se dozvěděl co to je. Takže k věci.Oslovuji všechny diskutující z Olomouckého kraje. Viděli jste dne 17.9 a 18.9 na oblože velká (žluto,oranžovo,červená světla),která se rozdvojovala,roztrojovala a zase se sloučila v jedno. Nebo jen tak doslova skákala po obloze?Např: Ostře svítilo po té pomalinku zhasínalo a skočila z místo opodál. Vypadalo to strašně zajímavě a viděl jsem to 2x skoro ve stejný čas na stejném místě. Ale pokaždé to dělalo jiné kreatury :) bylo by super kdyby to viděl i někdo jinej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      nejsem žádný odborník,ale taky jsem před pár dny viděla něco velmi podivného na obloze. Oslovila jsem mailem společnost Projekt záře. Velmi je to zaujalo a další den už se mnou chtěli mluvit z hvězdárny Ondřejov! Zkuste Projekt záře najít na netu a kontaktovat je. S pozdravem Andrea

      Vymazat
  4. I já jsem poprvé vyzkoušela ocet, cca 1,5 litru rozlitého na rozpálenou dlažbu, v momentě, kdy jsem uviděla, jak se nad naši vesničku sune umělá bouřková hradba. Bylo to naprosto úžasné, to bouřková deka se nade mnou jakoby rozestoupila do stran a vykoukla modrá obloha a sluníčko. Letadélko se objevilo cca za hodinu ( čekala jsem černý vrtulník, ale musela jsem se spokojit s letadélkem připomínajícím hračku :). Moje první octování bylo super - doporučuji všem !!! P. S. Když tak čtu, že se stále "záplatuje" a lítá všemi možnými vrtulníky a letadélky - napadá mě, kde se berou ti piloti - při takovém výskytu
    snad musí být v každé rodině nějaký pilot ... ( kdoví, kam pravidelně mizí můj manžel, pod záminkou, že jde na pivo ...)

    OdpovědětVymazat
  5. ty fotky nejsou moc vypovidajici, jsou foceny na ruznych mistech a to co tam mizi jsou spis obycejne prirozene mraky v nizsich polohach, ktere vanou s vetrem.. tim nechci rikat ze to nefunguje. planuju to sam vyzkouset az bude nalada

    OdpovědětVymazat
  6. super fotodokumentace!

    OdpovědětVymazat
  7. Při zvětšení obrázku s letadly jsem zjistil, že ani jedno nemělo imatrikulační značky dle předpisu pod křídly. malý princ

    OdpovědětVymazat
  8. Caute som z Levic.Par krat som uz octoval ale ziaden vrtulnik neprisiel a tak som si to prial vtedy by so potvrdilo ze natom fakt je nieco.Tento rok si kupim teleskop a dufam ze sa mi podari spozorovat zbliska liatadla.

    OdpovědětVymazat
  9. Slyšela jsem, že někdo zkoušel působit na chemtrails-chemclouds myšlenkou, nevíte o tom něco?

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojte,

    začala jsem octovat před 3 dny. Je to účasné. Musím říct, že jsem se dnes nemohla dočkat, až budu doma a zase to zkusím. Tomu návodu s HHO nerozumím. Jak často a jak moc by se mělo octovat?

    Díky

    A.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.