1. října 2011

Clifford Carnicom: Film Aerosolové zločiny s českými titulky

Od čtenáře. Veliký dík za tu práci!


Dostal se mě do ruky zajímavý dokument a tak jsem neváhal a udělal k tomu titulky. Bylo s tím docela dost práce a navíc mě za záhadných okolností shořel počítač a tak jsem to musel dělat celé znovu. Ale ten dokument je obsahově naprosto jedinečný. Teď už to chce jen co nejvíce rozšířit mezi lidi. Myslím že to hodně lidem pomůže a může to zachránit jejich zdraví. Dal jsem to na uložto a je možné to stáhnout ve dvou variantách. Určitě to chce potom vybízet lidi k co největšímu rozšíření tohoto dokumentu. Je volně šiřitelný. To co se děje na obloze nemá v dějinách obdobu a je to taková lumpárna a už se tady ani nedá dýchat. Jestli to nezastavíme, tak nás čeká zajímavá budoucnost.


DVD Chemtrails - Aerosolové zločiny
Dokument Clifforda Carnicoma o aerosolových zločinech páchaných na obyvatelstvu celé planety.


1) Kompletní DVD včetně grafiky, menu a kapitol ve formátu ISO. Po vypálení je to běžné DVD, které je možné přehrát na každém DVD přehrávači.
ISO je obraz DVD, který je možné rovnou vypálit za použití vypalovacích programů. Můžete k tomu použít například program Ashampoo Burning Studio FREE, který je zdarma ke stažení na Internetu.

Adresa uloženého souboru: http://www.ulozto.cz/10434152/aerosolove-zlociny-iso

Chemtrails - Aerosolové zločiny

2) Soubor ve formátu AVI je ke stažení na následujícím odkaze včetně českých titulků.

Adresa uloženého souboru: http://www.ulozto.cz/10434255/aerosolove-zlociny-avi


České titulky k filmu Chemtrails - Aerosolové zločiny

Adresa uloženého souboru: http://www.ulozto.cz/10434275/aerosolove-zlociny-srt


Krásný a příjemný den plný sluníčka přeje: Z. F. 

8 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, jaká je situace v Kanadě?
    Máte někdo info? Také se tam sprejuje ?
    O Kanadě se moc nikde nepíše, přitom je to největší soused USA.
    Díky za jakékoliv informace.M.

    OdpovědětVymazat
  2. hned uštvaně a nadějně kliknu na Osud.BIS,kde nám to moudře vysvětlí,jaká je to kravina.

    OdpovědětVymazat
  3. Osud.bis spravují ilumináti , takže si tam píšou ze všech sil vyvracování.Iluminátům nevěřím ani čárku, jsou to grázly. Ten co to tam spravuje mě i obtěžoval kvůli tomu že holduji Orgonetu. Já věřím Orgonetu.

    OdpovědětVymazat
  4. To co se dělo nad severní moravou středa-čtvrtek jsem asi ještě neviděl. I můj skeptický otec poznamenal, že tady něco nehraje. Čekal jsem článek a nic.:) Asi už se tomu nikdo ani nediví. Zajímavé, jak se to kryje se současnou aktivitou slunce. Máte teorii?

    OdpovědětVymazat
  5. 10:12
    http://www.alive.com/3669a1a2.php?subject_bread_cramb=161

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, v Kanadě je to obdobné.

    OdpovědětVymazat
  7. Střední Čechy, čtvrtek 29.9.2011:

    http://janah1.rajce.idnes.cz/29.9.2011/

    OdpovědětVymazat
  8. Cituji
    "Frekvenční mříž (chemtrails, pozn.) slouží hlavně k zoufalému pokusu odstínění jemnovibračního pole, které vysílá centrální slunce naší galaxie - ALKYONE. Toto pole upravuje naše DNA a následně zapojuje čakry, které fungují jako rádiové stanice k připojení na informační dálnice naší galaxie."

    Zdroj: http://pratele-nebe.cz/sdeleni_121.htm

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.