25. října 2011

Dvě zajímavosti od čtenáře z Českého Krumlova

Zdravím OrgoNeta,
a zasílám dva zajímavé příspěvky :



(Fotka: Odpařování u Českého Krumlova 8. 2. 2011.)

1) Odpařování pohoří Blanského lesa v těsném sousedství Českého Krumlova ve dnech 23. a  24.10.2011.
Všiml jsem si tohoto jevu v neděli 23.10.11 ráno. Nejvyšší hora Blanského lesa Kleť (1084 m n.v.) byla celá jakoby v oparu, takové divné bílookrové mlze. Jinak všude byla modrá obloha. Odpařovalo se tam celé dopoledne  (viz obrázky k článku Pálení dřeva v lese? Ne, cílené odpařování ze dne 24.10.2011 na OrgoNetu : http://orgo-net.blogspot.com/2011/10/paleni-dreva-v-lese-ne-cilene.html ). Odpařování zdejší mělo také podobu, kterou ukazuje snímek v příloze ( Vypařování lesa asi HAARPem dne 8.2.2011 Č.Krumlov). Až po poledni jev pomalu ustal a "mlha" se rozptýlila. Škoda, že jsem neměl k dispozici foto, abych udělal pár obrázků.


V pondělí 24.10.2011 se situace opakovala (ani tehdy jsem neměl k dispozici foto). Byl tu však rozdíl. Mlžný opar odpoledne prořídl pod uměle se tvořící mohutnou "olovitou"oblačností, která "stála" až do večera (přibl.18.hod.) na místě, tedy nad Blanským lesem, a stále se zvětšovala (tedy rozšiřovala). Po 18.hod. jev pomalu ustal, a oblačnost se začala přesouvat severním až severovýchodním směrem. Nejzajímavější na celém odpoledním jevu bylo, že ten řídký mlžný opar sahal od země až do mraků jako nějaká gigantická clona !!! Na přiložené mapce (bmp.mapa okolí CK) je zakreslen přibližný rozsah této clony. Je zajímavé, že tvoří přibližně kruh o poloměru asi 6 km. Není bez zajímavosti, že na vrcholu hory Kleť stojí civilní vysílač vysoký 182 m, a v jeho těsném sousedství na téměř poloviční výšku věž vojenského vysílače. Mám dojem, že to odpařování může s těmi věžemi nějak souviset. V Č.Krumlově a v jeho okolí je také řada menších věží či stožárů na bezdrátový přenos (TV,mobil.operátoři), ale jistě mohou v druhém plánu sloužit i k těmto neblahým účelům. Nejvíce mě však udivil jev, který je dobře zdokumentován na tomto videu z 11.6.2011 ( http://www.youtube.com/watch?v=A7ed3RMa8mc&feature=player_embedded ), kde jsou patrné desítky snad až stovky esovitých jako had se kroutícíh mikrovírů od země do oblak, složené z nějakých drobných tmavých až černých polétavých částic. Viděl jsem to u Č.Krumlova již jednou na konci letošního jara, ale dnes to bylo patrné i pouhýma očima asi na 3 - 4 km dálky !!!  Co to je za víry, a co v nich poletuje za částice, to by mě tedy moc zajímalo !!!




2) Druhý příspěvek se týká zajímavé anomálie, kterou jsem osobně vyzkoušel autem ... a fungovala !!!   Jeden známý mi říkal, že zná místo nad Litoměřicemi, kde auta mohou jezdit s vyřazenou rychlostí pozpátku do kopce bez použití motoru. A dokonce se ta jízda postupně zrychluje !!!  Tak jsem se tam příležitostně vypravil, a ono to opravdu fungovalo !!!  Je to neuvěřitelný pocit, když takovou událost zažijete !!!  Kdo bude mít zájem, může si tu jízdu vyzkoušet osobně jako já, a pak může referovat své zážitky a pocity. Přikládám dva obrázky. Jeden obsahuje turistickou mapu s okolím Litoměřic ( bmp.mapy.4b - viz výše ), kde červená šipka označuje ono kritické místo. Druhý obrázek ( bmp.Fotomapa anomálie Litoměřice) obsahuje záznam leteckého snímkování onoho místa pro přesnější dohledání lokality v terénu. Červená úsečka přiložená k silnici označuje rozsah, na níž se popisovaný jev demonstruje. Funguje to jenom v tomto úseku, nikde jinde !!!


Nevím zda tuto anomálii přičíst zdejšímu složení hornin (Kamýk 455 m, Hradiště 545 m, Plešivec 509 m, Bílá stráň se skalami 354 m, a Kočka 271 m) údajně magnetických, nebo zdejším geologickým zlomům, telurickým či jiným proudům. Nebo možná vliv pohřbeného tajného vojenského programu v dosud neobjevených částech podzemí bývalé nacistické podzemní zbrojní továrny a dolu Richard, jejichž vstupy jsou od tohoto místa vzdáleny necelé 3 km.

S pozdravem a přáním úspěšného drcení globalismu

přeje čtenář z Č.Krumlova

3 komentáře:

  1. Mám dotaz.. Kterým směrem ty auta samy jezdí? Směrem na Litoměřice ( ze severu na jih), nebo opačně?

    OdpovědětVymazat
  2. Příště si vezmi vodováhu a změř sklon té silnice. Samovolná jízda "do kopce" je jen optický klam, způsobený konfigurací okolní krajiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Směrem na Litoměřice, do kopce. No, vodováhu jsem sice neměl, ale opticky jsem jel skutečně do kopce. Ne do nějakého "trháku", ale do kopce. Schválně jsem vystoupil, a šel kus nad auto. A skutečně jsem se díval na silnici, upadající dolů ke křižovatce (tedy opačným směrem - jakoby od Litoměřic). Navíc, kdybych jel pozadu z kopce, jak bych mohl mít za zadkem auta polygon neboli horizont, za nímž Litoměřice již nejsou vidět !!! Prostě ten fenomén tu je, to mi nikdo nevymluví. A není jenom tady. Slyšel jsem kdysi, že nějaká taková místa jsou i na Moravě a na Slovensku.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.