6. října 2011

Léčivé účinky orgonitu

Následující příběhy od čtenářky zní opravdu až neuvěřitelně...
Já si taky někdy orgonit přikládám, ale takovéhle story nemám ... možná proto, že je všude kolem mě a preventivně mě chrání?
(Veroniko, můj podíl na tom všem je mizivý, to ty sama jsi uvěřila a zkusila ...)



DRAHÝ ČLOVĚČE!!!Chci Ti vyjádřit svůj obdiv. Tys mě zachránil.... ORGONITEM jsi mi NEUVĚŘITELNĚ POMOHL!!! Opravdu - díky ti za to.... Docházejí mi slova, jak je to neuvěřitelný....

Pracovala jsem jako makléřka. Strašlivě jsem se přetelefonovala a když jsem se poté přiblížila k mobilu, abych volala, třeštila mi hlava dle obrázku, který uvádíš na svých str., na kterém je vidět, jak je mobilním zářením zasažen mozek dítěte, puberťáka a dospěláka... Při telefonování jsem cítila ostrou bolest půlky hlavy a pocit, jako bych právě padala s vozíkem na horské dráze... Takže hooodně nepříjemný...

No, hledala jsem na internetu, jak z toho ven, protože jsem nemohla telefonovat a volání mě mělo živit... Našla jsemTebe, ORGONETE, a nastudovala si a vytiskla vše o orgonitu. Pak jsem někde vyčetla, že ho jen tak někdo nemůže udělat, že to prostě neúčinkuje tak, když ho udělá "správná" osoba.. - a to už jsem měla koupený křišťál, pryskyřici, atd.. Abys věděl, měla jsem z toho fakt vichr, že mi to nebude fungovat a že se mi uvaří - spíš dovaří hlava...., až mi někdo zavolá.. 

Křišťál jsem nabila přes srdce, které se mi vytvořilo uprostřed pravé dlaně, když jsem prožívala rodinnou tragédii. Hliníkové hobliny jsem musela nadrtit na svém starším kuchyňském robotu, který jsem tím pádem zničila.... No a dala se do výroby. Do silikonových formiček jsem dala trošku gliterů jako ozdůbku, pak naprogramovaný na léčení a nato rozmlácený kladivem kříšťál, pak nandala rozdrcený hliník a to vše zalila pryskyřicí... Propíchala špejlí, abych vyhnala bubliny a čekala na vytuhnutí, což bylo za chvilku.. Vybrousila jsem jemnějším smirkovým papírem na železo a zkusila použít. A začala dělat pokusy... ;) 

Přiložila jsem kolečko orgonitu na telefon a začala volat na infoslužbu, abych si to celé prověřila...A ejhle - MOHLA JSEM VOLAT BEZ NÁZNAKU BOLESTI A ZÁVRATĚ....Když jsme přilepila orgoš oboustrannou lepící páskou, jeho síla byla snad poloviční - tak jsem to aspoň já cítila. Proto jsem si udělala z alobalu kuličku, kterou jsem stlačila na placku, nůžkama obestřihla do kruhu a vložila jej mezi telefon a orgonit, který jsem po obvodu přilepila k telefonu tavnou pistolí. Alobal mezi mi garantuje, že všechno záření je odvedeno do orgonitu..... Když mě BOLELA HLAVA, přiložila jsem orgoš na místo, kde bolela a ona, mrška, do několika sekund BOLET PŘESTALA. Začala mě bolet o kus dál a orgonit jsem dala o kus dál a ono to zas zafungovalo... Takže jsem bez BOLESTI HLAVY, BEZ BLBĚ OD ŽALUDKU ČI ZÁVRATĚ. 

Naše mladá slečna, trpící na menstruační problémy a beroucí na ně Ibalgin se vploužila do kuchyně a měla ztrápený, silně bledý až skoro nazelenalý obličejík... Dala jsem jí orgonitek, ať jej zkusí také. Dala si jej na bříško a za cca 5 minut přišla s růžolícím obličejíkem a jiskrnýma očkama, že je v poho.. Z tohoto jsem byla podruhé v šoku...

Další šok přišel, když jsem blbnula se svým 3letým synem. Skákali jsme v obýváku na sedačce a já se svalila na bok a klouček padal kolínkem na moji bradavku... Fakt hodně aúúúúúúú.... Asi se mi tam udělala cysta, nebo nevím... Jde o to, že se ještě sem-tam kojíme, a když synek zatoužil, já myslela, že udělám díru do stropu..., jinak jsem necítila žádnou bolest... Za cca 3týdny jsem měla "cystu" ,nebo co to bylo, .velkou cca 1,5cm a pořád se mi zvětšovala... Uvažovala jsem o lékaři, ale měla na paměti, že s útvarem o pár cm jinde moje kamarádka byla bez vlásků z chemoterapie....Tak jsem vyzkoušela orgonit. ale po dni nic moc... Napadlo mě, abych použila černou mast - přesněji PERU BALZÁM. Mám jej v lednici několik let. Takže na postižené místo pod podprdu dala Peru balzám, křekryla gázou, přiložila orgonit a sedla k internetu.. Za chvilku jsem "na postiženém místě" cítila strašné lechtání, svědění... Tohle jsem udělala ve 12:00 a večer jsem necítila při kojení ŽÁDNOU BOLEST. Před tímto rostoucí "CYSTA" se mi za 5 DNŮ ZCELA ZTRATILA.. 

Jsem objednaná k zubaři, ale chtěla jsme vydržet... Mám mezizubní kaz na 6 vpravo dole. Začalo mě to bolet tak šíleně, že jsem nevěděla, jak se jmenuju... Jako po injekci mě brněla pusa od půlky brady po 6cm za pravý ucho.. Záněz trojklannýho nervu - tak to okomentovaly přítelkyně, který si podobným prošly.. Vzala jsem 600Ibalgin a zahodinu jsem vnímala, kudy chodím... Prostě řídit auto bych nemohla... Použila jsem elastický obinadlo, pod něj šoupla na tvář gázu s Peru balzámem, přiložila orgonit....a děly se zázraky...Za pár minut jsme cítila, jak mi hučí celá hlava. Cítila jsem z jednoho kousku 3 víry, jak jdou 3 směry. BUď tam mám plomby, nebo záněty.. Orgonit jsme po chvilkách posouvala. Naajednou jsem ho dala na místo, asi to nejdůležitější, protože mě nebrněla jen hlava, ale i ruce a nohy...A straaaašně mě začal svědit ukazovák ze strany palce na pravý noze...Potom mě napadlo, abych v ústech udělala podtlak, vyplivla trochu krve a asi hnisu a jsem 2.den bez Ibalginu, bolesti a čekám na čtvrtečního zubaře....

Takže: Peru balzám, gáza, orgonit a elasťák a máte zřejmě po problémech.... Je to o tom, to zkusit..... ORGONETE, JEŠTĚ JEDNOU DÍÍÍÍKY MOOOC......... NEVÍM, JAK BYCH ŽILA BEZ TVÉHO-MÉHO ORGONITU?!!!!!!!

S pozdravem a přáním moc hezkého dne

Veronika 
V příloze posílám orgonity - myslíš, že by je lidi chtěli?

P.S. Orognet: Veroniko, určitě ...


Dodatek od Veroniky:
ahoj Orgonete
Před chvilkou jsem Ti posílala mail s orgošem na mobilu..
Orgoše používám cca půl roku a musím Ti napsat, že jsem zjistila, že fungují hlavně svým středem, který vytváří  energetický vír. Popisovala jsem Ti, jak jsem si vyléčila zub. Jenže je problém, že mám mírnou paradentozu, (dásně mi sestoupily cca o 1-2mm), a udělal se mi kaz mezi stoličkami v úrovni dásně, který jsem zmíněným postupem vyléčila.  Byla jsem u zubaře, který mi tvrdí, že ho na rentgenu nevidí... Tak teda nevím, jestli jsem já debil a orgoš tak úúúžasnej, nebo doktor je dareba, který mi zalhal a už se těší, jak vydělá na novém zubním implantátu..
No je fakt, že mě po orgonetu zub přestal bolet...  Doktor mi tvrdí, že mám paradentální chobot - já tvrdím, že mám v zubě díru jak Brno... , niť mi zajede v úrovni dásně do půlky zubu horizontálně, nikoli vertikálně... Ach jo..., ty prachy..... Už jsem vyměnila "X" zubařů, plomba mi do hodiny vypadla.. Stejnou zkušenost má "X" mých známých.... Používám orgoše na bolesti a hledám pořádnýho zubaře... Kazíci se asi přestaly kazit, ale je třeba je opravit....

čau
v.

10 komentářů:

  1. Veronika
    Orgonete, opravuju!
    Použila jsem místo Peru balzámu Višňák,který jsem zdědila po svém tchánovi bez etikety a myslela si, že je to Peru....

    OdpovědětVymazat
  2. urcite by chteli, ale neni kontakt Veroniko na tebe

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni. Za pět zázraků jedna láhev octa zdarma. Ušetříte na zdravotním a posléze i důchodovém pojištění.

    OdpovědětVymazat
  4. bych ten kristal nerozbijel kladivem, nechal bych ho vcelku

    OdpovědětVymazat
  5. Paní Veroniko, parodontoza jsou slabé kurděje. Užívejte nějaký čas 1 až 10 gramů vitamínu C a nebudete mít co řešit.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju za radu, zkusím to..., veronika

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Orgonete
    70kousků jsem darovala věřícím lidem. Oni mi poděkovali, ale že Bůh je silnější.... Takže 70 láskyplných suvenýrů.... Znám jen 5 lidí, kteří jsou jako já... Ti orgonit používají, protože jim funguje. Známému v Bratislavě funguje i bez Višňáku - když jsem mu řekla, že ho musí posunovat, až ucítí lechtání, hleděl na mě, jak na magora... Ale když posunul, tak na židli začal poskakovat a prej: " Dži, dži dži" Já na něj, co blbneš? Řekl mi, že to tak lechtá a svědí,že se to nedá...
    Takže kdo ho budete chtít, pište na veronika.triznova@email.cz, nebo na orgonit@atlas.cz, tel. č. 732 541 316..
    Cena - lidi mi sami od sebe dali za kousek 50,-Kč...., tak asi tak....
    Přeju moc krásný den, Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý deň, ja mám tiež orgonity vyskúšané, fungujú super, len sa chcem spýtať, či aj vám vyťahujú stagnujúcu energiu z tela v podobe chladu. Prikladám si ich na čakry a tie ktoré nepracujú dobre, orgonit z nich vyťahuje tento chlad von. Raz mi pomohol aj s bolesťou bedrového klbu, že brnením vytiahol bolesť a pod ním som cítila teplo. Ďakujem za odpoveď Martina

    OdpovědětVymazat
  9. jo, tak fungují.... jsou horké, někdy ledové..., někdy teplé jako kůže....

    nová zkušenost: když jsou "plné", postavím je do výlevky do dřezu a pustím vodu....
    když jsou promyté, jsou zas jako nové..... prostě fungují zas dobře....

    mějte pěkný den
    veronika

    OdpovědětVymazat
  10. orgonit@atlas.cz
    tento mail mi nefunguje...
    v případě zájmu - pište na:
    veronika.triznova@email.cz

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.