1. října 2011

Orgonitový maják na demonstraci 17. 11. do Prahy



Vážený Orgonete,

pořád hledám slova, jak moc Vám poděkovat za Vaši práci. Prosím Vás vydržte, Váš blog je úžasný.

Máme spoustu zkušeností s orgonity.... Velmi ráda bych se s Vámi o ně podělila, ale to až příště, teď bych Vám ráda poslala ukázat orgonitový "maják", který byl objednán na demonstraci 17.11. do Prahy, aby prý tam pročistil vzduch, ale aby také ty demonstrující ochraňoval. 

Moc Vás zdravím

Orgonity a léčivé šperky Fisinger

Určitě můžete foto našeho majáku použít.....

5 komentářů:

  1. No mně to spíš příjde jako pomůcka pro dámy :D

    OdpovědětVymazat
  2. co ta to napada :D:D ....pri takej velkosti je jasne o co sa snazia len to nema tvar...kedze taku formu nenajdes hocikde

    OdpovědětVymazat
  3. tak tohle by mě v životě nenapadlo a dáma jsem. Je nádherný.tak tohle by mě v životě nenapadlo a dáma jsem. Je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  4. Jako pomůcka pro dámy-fuj,to musíte na jiné stránky!!
    Je to super,nádhera-skvělá práce

    OdpovědětVymazat
  5. No nenapadlo, ale já když uviděl ten "žalud" na konci, tak jsem se jen musel zasmát:D

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.