3. října 2011

Orgonitová pyramida - energetický skvost

Přeji krásný den.

Rád bych se podělil s ostatními čtenáři o úžasný energetický skovost, velikou orgonitovou pyramidu v naší zahrádce, kterou jsme minulý týden dokončili. Povídání o výrobě a podnětech k její výrobě najdete na našich stránkách:

http://www.lastura.cz/obchod_s_orgonity/informace_o_orgonitech/velka_orgonitova_pyramida_od_plejadanu.html

 Jen pro představu, základna měří 60 cm, výška cca 70 cm, je odlita z více než 70 kg pryskyřice, celková hmotnost přesahuje 100 kg.

Tímto prosím čtenáře, kteří jsou citliví na energie, nebo je i vidí, zda by nám mohli popsat své pocity a vněmy, případně napsali podněty na její další vylepšení nebo nápady na nové projekty.

Děkujeme.
Milan Vojtíšek, http://www.lastura.cz/

14 komentářů:

  1. Chtěla bych vám z celého srdce poděkovat za nádherné a fungující orgonity . Vlastním jich několik - některé jsou zakopané na zahradě u stromů, další rozmístěné po celém bytě. V létě jsem podarovala orgonity celou rodinu. Jaká náhoda - zrovna dnes mi volala sestra, že se cítí velice dobře, jak už roky ne; jestli si myslím, že je to díky tomu darovanému orgonitu...Ano, sestřičko, je to tak. U nás to funguje také. Ještě jednou díky za lidi, kteří vyrábějí s láskou uzdravující klenoty.
    N.B.

    OdpovědětVymazat
  2. No v jednom obchodě s orgonity jsem četl že mají omezenou dobu funkčnosti, tak nevím jestli to má cenu do toho dávat peníze.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to sa mi nezda, ze by mali omedzenu dobu funkcnosti, je to zavadzajuca informacia. VEd prave ich zlozenie sposobuje to, ze transformuju energiu nepretrzite.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, ty měděné trubky s kříšťálem....to mě potěšilo, taky je mám na zahradě....přišlo to ke mně ve "vizi". Sám jsem viděl z nich vycházet krásnou energii Matky Země.
    Milan

    OdpovědětVymazat
  5. Neuvěřitelné. Podle mého vnímání má tato obří pyramida dosah řádově 500 km všemi směry. Nedivila bych se, kdyby se to někomu hodně nelíbilo..

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tento orgonit ve mě vyvolal zatím tu nejsilnější reakci. Je velice příjemné se na něj jen dívat. Už ho mám jako pozadí na ploše:)

    Moje pocity při tom jsou silný nárůst životní energie - doslova jsme v prvním okamžiku cítil jak přes hlavu a celé tělo proudí velmi příjmená energie která mě krásně naladila a zlepšila náladu.
    Po delším sledování obrazu se vjemy ještě zesilují a dokonce mám pocit jako by obraz vystoupil do popředí a blížil se ke mně se stále se zesilujícími vjemy.
    Večer se zkusím ještě dívat delší dobu až bude v okolí více klidu.

    Opravdu VELMI podařený orgonit, děkuji.

    S pozdravem Radek

    OdpovědětVymazat
  7. Pyramida je úžasná, při delším pozorování se mi rozbušilo srdce... :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Já si dělám pyramidy z tvrdeho papíru a funguje to stejně :) ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Pyramida je úžasná, stačilo chvilku na ni koukat a přišlo mrazení po celém těle a silný pocit radosti děkuji Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je asi největší kus orgonitu v CZ. Celou dobu jsem si myslel že největší mám já :))

    Teď zbývá jen jedno. Ponořil bych to do nějaké velké kádě. Strčil bych do kádě šest měděných trubek o výšce 2m tak, aby byly ponořeny do vody maximálně 8cm. Těch 8 cm bych odizoloval od vody lepící páskou.

    a PAK bych chtěl vidět fotky nebe.

    Pozdrav !

    OdpovědětVymazat
  11. Clark....
    chtěla bych se zeptat jak pyramidu vyrobit a co vše je k tomu potřeba? Dále by mě zajímalo jestli se pyramida musí umístit na nějaké určité místo a nějak nasměrovat nebo je jedno kde a jak ji uložíme.
    Děkuji s pozdravem Simona.

    OdpovědětVymazat
  12. Clark....
    chtěla bych se zeptat jak pyramidu vyrobit a co vše je k tomu potřeba? Dále by mě zajímalo jestli se pyramida musí umístit na nějaké určité místo a nějak nasměrovat nebo je jedno kde a jak ji uložíme.
    Děkuji s pozdravem Simona.

    OdpovědětVymazat
  13. vase pyramida nema spravne proporce, pri vysce 70 cm by mela byt zakladna 110cm. Kdyz toto neni dodrzeno, tak je to nic vic nic min, nez pekna dekorace.

    OdpovědětVymazat
  14. na území Evropy by se měli pro maximální výkon stavěti pyramidy s úhlem 65 stupnů. na území Egyptu je sklo 52 stupňů. takže pyamida má spíše správné proporce.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.