3. února 2014

Aolian: Úvaha ke komentářům

Díky za mnohostrannou podporu, tradičně po každém zveřejnění svého příspěvku vnímám, jak se ke mně skrze džungli technosítí prodírají hory myšlenek, že "je to fantazie, sci-fi, bláboly apod." :-)))))))))))))))))

Už mám nakoukáno, že to plodí hlavně technické ego. Tak ho nechám vyblbnout a ty jeho výplody potom hromadně přemetamorfuju na očistnou energii pro likvidaci energetických blokád v časoprostorovém kontinuu. Ale trvalo mi nějaký čásek, než jsem se to naučil. Taky už vím, že kontakt s technickým egem vs skutečnou duší osoby je jako nebe a dudy. Duše většiny osob jsou většinou neskutečně zastrašené a nic nepodnikají, když se mi ale poštěstí navázat s nimi telepatický kontakt, najednou jakoby se probraly ze sna a začnou si stěžovat, kdo všechno je ubíjí, aby se neprojevovaly a zůstávaly pasivní. 

Už se mi taky vícekrát stalo, že duše v různých osobách mi poslaly energetické kódy se vzkazem: "Máme strach pracovat, ale máme zajímavé kódy, které by se ti mohly hodit a tak ti je předáváme." Nebo na rovinu řekly: "Když nás vidíš a slyšíš, tak honem něco udělej, ať na nás temnáři přestanou útočit. Odpoj nás úplně od všeho, kvůli čemu máme problémy, protože tohle všecko je pěkný podvod. Přišli jsme sem pracovat, mělo to probíhat tak a tak a místo toho dostáváme facku na každém rohu, jakmile něco podnikneme. Tak na takovouhle práci se tedy můžeme rovnou vykašlat!"

Ono je sice hezké, že po druhý světový byla celá řada bytostí hrrr se sem nainkarnovat a hnout tady s něčím k lepšímu, ale ono nestačí se rozhodovat jen na základě emocí, ono to taky chce v klidu zvážit všechna případná rizika a pořádně se na ně připravit. A když si prohlížím stav "duchovní ochrany" celé řady dušiček, které teďka žalují, jak je to tady otřesné, na každém rohu samý temnář apod., nemůžu si pomoci, ale jasně se mi u nich ukazuje jako základní problém propastné podcenění osobní duchovní ochrany. Kolem spousty inkarnovaných osob se pohybují jejich blízcí kamarádíčci, které si tyto osoby vybraly za své duchovní ochránce nikoliv na základě jejich schopností, ale na základě emocí typu "šíleně ho miluju a tak se musí stát mým věrným ochráncem" apod. 

Přitom jsou tady v záloze připraveni řádně proškolení pomocníci, kteří dokážou aktivně posunout osobní vývoj jedince kupředu, žel však zatím nenacházejí plné uplatnění. Spousta dušiček ve své naivitě totiž jaksi stále nedospěla do stadia poznání, že mazání medu kolem huby od svých tzv. přítelíčků je trapný přežitek, který spíš než k posunu vpřed vede ke stagnaci ve starém. Spousta dušiček ale jaksi není schopna akceptovat za své průvodce bytosti, které jim 50x denně neříkají, jak je milují, jaké jsou to zlaté dušičky plné světla apod., ale namísto toho je zcela věcným způsobem vedou k tomu, aby cvičili své schopnosti v náročných životních situacích (v nichž jim samozřejmě dělají pevnou duchovní oporu, ovšem prostou zbytečných změkčilostí). 

No a pak to tady dopadá tak, že spousta osob dříve či později odpadne ze svých úkolů a improvizovaně je přebírají náhradníci. Jo, náhradník - to je i můj případ:-)))))))))))))) V téhle inkarnaci jsem měl v plánu aktivně působit v rámci několika lesoochranářských organizací a ze všech sil se podílet na osvětě proti devastaci lesních ekosystémů. Čili absolutně nic ezoterického a duchovědného, to jsem před svou inkarnací naprosto radikálně odmítl s tím, že "na spravování průserů se musí jít pěkně od lesa:-))))))))))))))))))))))))))))))) a že na nějakou duchovní práci se po všech těch karambolech tedy rozhodně necítím". 

No všecko se to samozřejmě vyvinulo úplně jináč, než jsem měl v plánu, chudák planeta:-)))))))))))))))) No ale úplně nejkurióznější na tom je, že ty komentáře k mým příspěvkům typu "fantasmagorie, bláboly, sci-fi apod." velice často chodí od osob, které si sem naplánovaly zajímavou "duchovní" práci, ale jejich duše se s tím moc okatě chlubily, takže jim v tom temnáři udělali radikální utrum. Což je ovšem pěkná škoda, protože jsou mezi nimi duše, které byly schopné jít poměrně rychle kupředu a doslova táhnout dění za sebou. 

Já se tím vším prokousávám jak horkou kaší a každou chvíli na mě někde vybafne nějaká "opozice". Ale nějak z toho nemám strach, už jsem si zvykla, že ona opozice se po oddémonizování poměrně rychle promění v bývalé přátele, kteří se poněkud neohrabaně vyhrabávají ze svých válečnických splínů a pod vlivem Sémě zla byli nuceni páchat kolem dokola špatné skutky a terorizovat své okolí. Ale pořád je tady šance, že s tím, jak bude ubývat teroristů, přestanou mít další a další duše strach pracovat a pořádně se do toho opřou. Tím "pořádně se do toho opřou" mám na mysli, že začnou aktivně pracovat a né, že mě na ulici zasypou haldou energetických kódů a pak se zase honem schovají za svůj technický hologram:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Můžu zkusit příležitostně prokonzultovat se svými přáteli v astrálu, co by se dalo napsat na téma skutečná podstata věci vs fantazie. To jsem z toho fakt jelen, že tady mají ty překryvné hologramy takovou sílu... To by se z toho jeden vážně picnul.

Přeju akční víkend, naše děcka jdou ke známým, tak už se těším, že budu mít parádní klídek na proštudování novinek na Tvém webu:-)

Lesům zdar a hologramům zmar
A.

13 komentářů:

  1. Ja si ho vzdy rad precitram, pokial to nie je na hodinu citania. Pise trocha inak, tak je to pre mna trosku "zlozitejsie a dlhsie" citanie. Ale rozhodne nemam pravo povedat, ze co pise je fantas magoria, alebo ze mu to zerem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Aoliane,
    jsi bytost, která přesně popisuje dění za oponou s velkým věděním a tím mě obohacuješ. Pro mě znamenáš mnoho, protože se mě potvrzuje hodně z mých zkušeností i když né s takovým hlubokým vhledem. Řadu let mě zajímá podstata bytí a prostoru ve kterém žijeme a opravdu není mnoho lidiček se kterými tolik rezonuji. Díky za skutečné zprávy ze zákulisí zvané život.Fandí ti a dál posílej zprávy. dík Tom

    OdpovědětVymazat
  3. Aoliane díky.
    Určitě, dovolí-li to pracovní nasazení, by článek na téma "podstata věci vs. fantazie" mnohým měl jistě co předat.
    Sám osobně se momentálně zabývám v myšlenkách pojmem karma. Mám dojem, že karma momentálně nefunguje tak, jak si mnozí představují. Že i karmu lze zfalšovat buď jejím "zneviditelněním" (schováním za zrcadlo nebo jiné balastní informační vrstvy) nebo vystavením jejího umělého technického duplikátu.
    Kdyby fungovala dle našich představ, svět by rozhodně nemohl vypadat tak, jak vypadá. Protože rozhodně neplatí, že "co zaseješ, to sklidíš".
    Majkl

    OdpovědětVymazat
  4. Chtělo by ráj a harmonii a určitě tuší, má schopnosti tomu dát kontury a směřování a mnozí cítí že ano, či má vlohy vnímat a učit ostatní a jdu si pro orgonit na zharmonizovaní protože rámec podpory přínosu mne lumpa na rozdíl od schopnějšího-ích nenapadá. Samozřejmě že děkuji za činnost a vím že mám resty vůči zemi protože tu bytost miluji a bez ní jsme namydlení, tak alespoň vytvářím hórovi tyče imaginárně či ze uschlých stébel a na chemtrailsáky dělám bububu a přeji si aby jim projekt chcípl nebo se jim substance stali obratem milión dní staré. Tuhle jsem se spletl a za obzvlášť burácivého projevu motorů jsem si představoval že jim to zatrhne kopí osudu a nevím jestli to bylo předtím než jsem to uslyšel nebo až potom :-) , ale co nezmatlu.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj! Několik Aolianových (Nebo je to snad žena? "už jsem si zvykla" o.O ) vyprávění jsem si už přečetl a musím přiznat, že vůbec ničemu nerozumím :-) Ale krásně se to čte a podněcuje fantazii...

    Ono vůbec je zvláštní tenhle web... Hrozně mě přitahuje, protože mám pocit, že mluví pravdivě, nadruhou stranu mě tady všechno mate, připadá mi, že tady je spousta protikladných informací, které když nad nimi pak přemýšlím, ani nejsou tak protikladně, ale stejně ...

    Celý život jsem žil jako "ateista"( i když s vírou v něco většího, o čem jsem ale nikdy moc nepřemýšlel).. znal jsem církev jako "domov boha" a taky jsem vždycky považoval východní mistry jako za nadpřirozené bytosti, které museli strávit 3/4 života v odříkání a meditacích.... A pak se člověk dočte o tom, jak Aolian bacil astrálním kyjem temné mágy po hologramu :-))))

    Co si o tom mám doprčic myslet? Asi je odpověď nemyslet si nic... O tom, o čem píše Aolian nemám šajnu, ale hned říct, že je to blbost, je blbost:-) Nikdy jsem žádného skřítka, vílu, ani elfa nepotkal, anebo jestli jo, tak jsem ho nepoznal... Ale už se snažím rozhlížet se a DÍVAT se, ne jenom se koukat:-)

    No, nebudu vás dál otravovat svýma večerníma výlevama, přeji ti Aoliane, ať jsi kdo jsi, hodně štěstí v tom co děláš; ať už je to mýcení temných sil, anebo jen psaní hezkých povídek :-) V tom prvním bych ti rád byl nápomocný, ale opravdu nevím jak. Tak snad časem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Aolian je určitě žena - ne jen kvůli tomu, ze se občas zapomene a prosakne ji do textu (asi nechtěně) koncovka -a, ale hlavně kvůli tomu, ze její pohled na svět je vysloveně ženský. Tim nemyslím nic zlého - právě naopak - je mi to velmi sympatické - ač jsem sám muž (nebo možná právě proto?)
      Na Aolianovych (nebo spíš Aolianinych?) textech mi porad něco nesedělo - nevěděl jsem co. Teď jsem to pochopil - na to ze to píše muž mi to připadalo příliš ženské. Ted už v tom žádný problém nevidím :-)
      Erik

      Vymazat
  6. Milý Aoliane,zdravím tě po dlouhé době,vidím,že i na tebe dolehl ten nějaký splín,neklesej na mysli a doufej,že bude líp,ono i na orgonetu se to odrazilo,ovlivněním příspěvků,které i jinak vybočují z řady,snad i jiným zaměřením mysli majitele stránek,cítím,nebo i vidím , kolem nich,spleť astrálních sil snažících se i činnost jejich přerušit,Hodně sil,energií lidí z celého světa se snaží dostat k dění moci,jdou za světlem, jsou k němu magicky přitahováni,Někteří jdou, jak slepci za zvukem polnice,někteří ze zvědavosti,jiní podvědomě,někteří z vypočítavosti,jiní,že je to jaksi v módě,jiní přejdou bez povšimnutí,ale to světlo je tu a je tu pro nás a čeká a učí nás.To světlo je podbarveno zvukem nesoucím se z propasti času,Sama země nám dává dar,je to neposkvrněná mysl.Roztáčí se ve víru prostorem,pomalu nabývajíc na objemu a síle,Duchovní lidi při kontaktu s touto energii, energie aurických těl ,jejich se posílí i rychleji roztočí,u lidí se zatemněnou myslí,jejich ztemnělé obaly těl,dostanou neutrální nádech,mysl se jejich zklidní,i oni dostanou šanci.
    Jsem tímto nádherným světlem unášen a kolébán,cítím na sobě ruce celé země,jak vlnky oceánu,je to zatím, jak výron magmatu,světla ze země,nesoucím se prostorem,obalem kolem země.Je to sama energie života.a nic ji nezastaví,prostupuje vším,i technickými sítěmi,které nechává pohřbené pod sebou.,až dosáhne astrálního obalu naší země,projeví se to výboji světla,manifestací vyšší vůle země.Je jenom na lidech zda milují tuto zem, a pomohou nést toto světlo v sobě a dávat tento dar všem.Aoliane stále na tebe myslím,v duchu tě posiluji a prosím o tvou ochranu,zdravím tvé přátelé kolem tebe,i oni si zaslouží dík,S úctou ke všem,

    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, Aoliane, ze srdce ti přeji, abys našel vhodné spolupracovníky a pak bude snadnější bojovat proti ničitelům přírody. Ráda bych to pomohla, bohužel ale takové schopnosti nemám. Snad časem

    OdpovědětVymazat
  8. Hola Jindro,
    Tvůj koment se fajně čte. Neboj, ne všechno je všem jasné. Třeba Ti to smysl a inspiraci dá, třeba ne. V obojích případech dobře, alespoň budeš vědět, zda dál koumat, nebo to nechat k sobě přijít. Bytosti třeba opticky nevidíš a nepodáš jim ruku, ale dají se vycítit. Už jenom různá nalazení určitých míst. Někde se cítíš vítán, jiná místa Tě od sebe vyhánějí. Otevírej dál oči, objevuj :)

    A měj se pěkně :)

    Honza

    OdpovědětVymazat
  9. Mohol by Aolian napísať, či sa toto všetko odohráva v snení, alebo sa to odohráva v jeho bežnom dni...resp. ak sa to odohráva v astrale, tak sa tam dostane počas spánku, alebo sa do astralu dostáva pomocou meditácie? Ako by mohol som mohol pomôcť v čistení? veľmi ma to zaujíma...
    krásny deň
    juraj

    OdpovědětVymazat
  10. (½)
    Ahoj Aolian, Orgonete a všicí hledači pravd svých a univerzální,
    v době, kdy jsem objevil zdejší svět Orgonetu, hltal jsem informace jak polévku s písmenkama .-) To bylo cca před dvěma lety. Tehdy jsem hledal intenzivně odpovědi, jak to funguje na tom světě, proč se děje tohle takhle a jak je to s tím Bohem, různými náboženstvími, jestli můžu ovlivnit svůj osud a kdo vlastně jsem. A začali se objevovat lidi a události, které mě hodili do zajímavého víru žití tady a teď. Taková jízda vydá za předchozích deset let :-) Dnes si troufám tvrdit, že chápu úplně ty nejzákladnější principy Božství, co za úžasné bytosti jsme a jaký fascinující svět máme k dispozici na své hraní .-) Také jsem ale zjistil, s čím vším tu lze mít inerakci a že se tu děje unikátní stupeň poznání pro všechny Duše, bez ohledu na to, jak vyspělá svými zkušenostmi je. Stále více a více mě fascinuje naše velkolepá planeta Země a její Duše Gaia a její historie a osud. To jsou totiž poznání, které působí ohromujícím dojmem a zatajuje se vám dech .-) A teď víme, že jsme toho plnohodnotnou součástí. Wau. Už za tohle je člověk nesmírně vděčný. A teď si představme, že nejsme jen diváci. My ten velkolepý scénář našeho světa a našeho Vesmíru tvoříme každým okamžikem. Takže pecka ne? :-) A teď se s tím poper Jaroslave .-) Takže to chtělo nějakou kotvu. Doporučuji skály. Jednak jsou vděčnými posluchači - díru do nich nevykecáte a jednak jsou přímým propojením s matkou Gaiou. Uf, najednoho člověka toho bylo na další dva roky opravdu dost, páč nejen že se vám odkryje, o čem to vlastně celé je, ale zároveň vnímáte svět takový jaký je a i to, co je většině skryto. No a jak se z toho nezbláznit, že? Taky vám často říkají, že nejste normální? Tak to je právě potvrzení, že jste naprosto v pořádku .-) Ale je třeba si nenechat zahltit překladač - mozek tím vším, když jsme teda v té informační době, nebo co :-) A to zjistíte, jak úžasný nástroj je naše tělo a že je to kopie celého božství, Vesmíru a všech zkušeností, které jsme kdy nashromáždili, otištěné do jedinečné podoby našeho Já jsem. To už se konečně dostáváme ke svému srdci - největšímu rezonátoru v celém Vesmíru. Jím dokážeme vyvinout takový magnetoelektrický výboj - šlupku - prdu, že zítra může pro nás být všechno jinak :-) To ale musíme kultivovat své myšlenky, neboť ony jsou hybateli našeho vědomého tvoření a když se to spojí s naším tělem, pak se můžeme směle prohlásit za boží stvoření .-) Jupíííí.

    OdpovědětVymazat
  11. (2/2)
    Opravdu dokážeme všechno? Všechno co chceme? Všechno, co jsme si kdy přáli? Naše nejtajnější touhy můžou být skutečností? Přijal jsem si základní pravidla Vesmíru. Už Einstein prohlásil, že si můžeme vybrat mezi přátelským a nepřátelským Vesmírem. Já si vybral ten přátelský, tzn., že vše co se mi děje, i to negativní, je pro mne přínosem a obohacením. Druhé pravidlo: Všechno je možné vždy a všude. Tzn., že pokud někdo tvrdí, že existují třeba mimozemšťany, ale já jsem ještě nespatřil, tak podle tohoto pravidla je to možné. Připouštím tu možnost, i když s ní nutně nemusím souhlasit v takové formě, jakou je mi prezentována. To se dá aplikovat právě i na skřítky, hologrami, astrál, vyšší bytosti, o kterých zde tak pěkně referuje Aolian a na vše, s tím se v životě potkáme. Třetí pravidlo je: Dívám se na svět širokoůhlím pohledem v souvislostech. Tzn., že nikdy nemůžu odsoudit, někoho, kdo třeba spáchá nějaký zločin, protože to má hodně souvislostí, příčin, které třeba sahají až do předchozích životů. Čtvrté pravidlo: Buď sám sebou, tzn., a't už si o mně bude myslet kdo chce co chce, pro mně je to tak jak to mám nastavené v pořádku a případné osobní útoky si neberu osobně, protože já přece moc dobře vím, že nejsem vůl, kretén nebo debil :-) Páte a poslední pravidlo, co mám je Používej selský rozum, tzn. nehledejme v ničem žádnou složitost, dívejme se na detaily. Ptejme se komu to co činí ten či onen je prospěšné apodobně. A konečně se dostávám k Aolianovým článkům na Orgonetu, které aktuálně vnímám jako důležité informace o tom, co se děje v jemohmotné rovině, která je úzce spojená s tou naší rovinou fyzického světa. Podstatě něco jako operační systém v našich počítačích s uživatelským prostředím, za kterým se skrývá plno algorytmů, nul a jedniček, kódů a jiných nesrozumitelných definic, bez kterých by se to celé zhroutilo to Fatal Eror .-) Aolianova práce je obdivuhodná a nepochybuji, že se brzo najde mnoho duší, kteří si budou přát umět něco podobného. Je tu ještě jedno důležité mé poznání. Tak jako je náš svět tvořen na duálním principu, má i svoje protipóly energie Jing a Jang, Vesmír akci a reakci a božská hra Lásku a Strach. A právě strach je na tomto světě dle mého vnímání tím nevětším učitelem. Proto mnoho z nás jedná ze strachu. Máme to mnoho lekcí na mnoha úrovních. Já nejsem vyjímkou a ačkoliv jsem tu popsal své poznání za poslední 3 roky, nikomu jej nechci vnucovat. každý máme to své. Pravděpodobně existuje univerzální pravda, ale důležitější je naše poznání, naše cesty, naše pravdy, naše pohledy na svět. Každá ta cesta je jedinečná, obohacující celek a je platná svými zkušenostmi do celého řádu. A nejúžasnější na tom je, že si můžeme tvořit úplně nové cesty, není omezení. Je jen svobodná vůle a zodpovědnost za své činny. Děkuji za Aolianové pohledy a přeju mu vše dobré ve všem co dělá, stejně tak jako nám všem.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.