24. února 2014

Bakalářská práce: Elitní spolky

Ahoj :-)

Jsem čtenářem Vašeho orgonetu, je skvělé, že alespoň někdo vyvažuje ty zmanipulované žvásty mainstreamových médií. Nevím, jestli si mě pamatujete, ale chodil jsem občas na přednášky Tomáše Marného. Píši Vám ve věci mé bakalářské práce, za kterou jsem musel dlouho bojovat, aby se vůbec mohla na akademické půdě realizovat. Název práce je Elitní spolky. Práce popisuje, jak spolky jako Bilderberg, Trilaterální Komise atd., tak klan Rothschildů, jeho vliv na dějiny, NWO a další věci. S bakalářkou a její obhajobou jsem měl docela problémy, ale nakonec se mi to podařilo protlačit. 
Původně, vloni koncem června jsem se s bakalářkou nedostal vůbec k obhajobě a ke státnicím, jelikož se oponent mé bakalářské práce vyjádřil velmi rázně v můj neprospěch. Věřím, že si to dovedete představit... Musel jsem tedy půl roku čekat na další termín zkoušek. Nechtěl jsem se práce vzdát, protože jsem chtěl napsat něco přínosného a ne neustále popisovat milion krát popsaná témata. 
Začal jsem se tedy radit s odborníkem - Danielem Solisem. Práci jsem přepracoval. Solis mi napsal i posudek oponenta a nakonec jsem práci obhájil. 
Práci Vám posílám. Pokud by se Vám líbila, byl bych rád, kdybyste ji umístil na Vašich stránkách. Rád bych, aby lidé věděli, že se už i na akademické půdě dá takové téma zpracovat a že se takové informace dostávají do povědomí stále více lidí.

V práci není mnoho řečeno a nemohl jsem o hodně věcech psát na přímo, ovšem jsem rád, že se mi to podařilo protlačit alespoň takhle.

Zdraví

Jakub Vacovský

Orgonet:
Tak toto považuji za mimořádně pozitivní zprávu o průniku pravdivých informací. Uspět s tímto tématem v akademickém prostředí je ještě mnohonásobně obtížnější než uspět s ním u běžné populace. Jakubovi se možná podařil zázrak (:-)) Konzervativnost, sebestřednost a nevědomost absolutní většiny vysokoškolských učitelů jsou totiž extrémní, jak je mi známo z vlastní zkušenosti ((:-))
Viz též zdejší článek, který napsal "netradiční" vysokoškolský učitel Henry Makow: Jak univerzita klame studenty.
Práce je výborným shrnutím základních informací o elitních spolcích.
Je i vynikajícím příspěvkem k pochopení aktuálního dění, třeba na Ukrajině.
Takže, gratuluji, Jakube, k obhájení.

Celou práci si můžete stáhnout na:
http://uloz.to/xstkbMbe/elitni-spolky-vacovsky-pdf

Ukázka z práce:

Elitní spolky





18 komentářů:

  1. Jakube velká gratulace a vděčnost za Tvoji odvahu a vytrvalost v dobrém. Určitě jsi na to nebyl sám! To totiž nejsi nikdy. Jen si to málokdy s pokorou v srdci připustíme. Orgonete, znova díky za Tvůj blog a uveřejňování pravdy. Je krásné ale zároveň vědět, že kolik jí ve světě bude, je jen na nás a souvisí to v první řadě i s tím, že začneme mít rádi sami sebe. Tato láska jde ruku v ruce s přijmutím a láskou universální, vesmírnou, já ji nazývám Boží. S láskou přeji všem krásné dny plné této lásky a porozumění sobě i všemu okolo nás. Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Doslova kaskadérský kousek,protlačit něco podobného do archívu university :-)) Jakube,jsi opravdu statečný muž, Přeji hodně osobních a pracovních úspěchů v Tvém životě.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace je na místě. Velmi ocenitelná je vytrvalost a odvaha toto téma protlačit.
    Udělalo mi to radost. Díky.

    OdpovědětVymazat
  4. jsem potěšen,že TO NEMÁŠ MARNÝ...

    OdpovědětVymazat
  5. Skveleee,gratulujem,...

    OdpovědětVymazat
  6. Někdo s tím přeci musí začít, byť se vystavuje tvrdé perzekuci nebo dokonce předčasné smrti !

    OdpovědětVymazat
  7. Zřejmě máme málo mučedníků. Až jich bude nadpočet, snad se masy konečně zvednou jako tsunami, a smetou to satanstvo ve vládě a moci na Zemi.

    OdpovědětVymazat
  8. Kdekdo by měl dobrou vuli,ale je OHNUTÝ šněrováním tkaničky své HYPOTÉKY...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hypotéka = bezvýhradná loajalita k systému, který ji poskytl = mocná zbraň rudého bratra

      Vymazat
  9. Hltal jsem to včera až do půlnoci. Moc pěkně zpracované. Pokud budeš pokračovat na Magistra, mohl bys ji rozšířit na diplomku a opět zveřejnit. Tvůj počit totiž vyjímá tyto skutečnosti ze sféry "konspirace" a předkládá je běžným lidem ve formě, na kterou jsou zvyklí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není dobré všechno lidem předžvýkávat jak malému dítěti. Musejí se naučit používat i svoji hlavu, ne jen bednu TV

      Vymazat
  10. Jakube mas muj velky respekt

    OdpovědětVymazat
  11. Spojky a spoječky, zákulisní nitky a nitečky - jó těma tečou do kapsiček parazitických garimpeiros miliardy, a pak nám tady žvaní cosi o tom, že jsme je my prožrali (viz sedmilhář kalousek alias temnobratr netopýr)!

    OdpovědětVymazat
  12. Mladý muži, máte můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavý, přečtu, jinak bych v neschválení práce nutně nehledal konspiraci, mám vlastní zkušenost že stupidní akademická témata muzou projít ale cokoliv co není dostatečně podloženo zdroji (a to co možná nejvíc "akademickými" (tzn. suše a nudně napsanými) neprojde, měl a mám s tím vlastní zkušenost :-).

    Na druhou stranu vy tam těch zdrojů máte spoustu.

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluji:) Tak to má být. Práce by měla mít nějaký přínos, být originální, přesně jak píšeš. A je vidět, že pokud člověk skutečně chce, tak toho dosáhne.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.