6. února 2014

Pozvánka: Pavel Roško v Olomouci


11 komentářů:

  1. Keď vidím takéto vstupné verím p. Roškovi... :-) B

    OdpovědětVymazat
  2. Pozor, na letáku je špatné číslo, nevolat! (patří paní, která nemá s akcí nic společného). Správné číslo do kavárny je 733 271 086.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam hned zítra volám, už se moc těším =)

      Vymazat
    2. Taky se zúčastním, už jsem si rezervoval místo. Dík pro an. 15:42 za upřesnění telefonního čísla.

      Vymazat
  3. Telefonní číslo přímo na rezervaci místa je 605 883 673

    OdpovědětVymazat
  4. Další možnost ohledně rezervace vstupenky je zavolat na číslo 605883673 - spolehlivé, ověřeno :-) L

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, už mám půlku míst obsazenou :) Můžete zavolat i přímo na 605 883 673 - převzala jsem evidenci - za SUN CAFE Zuza ... Budeme se těšit!

    OdpovědětVymazat
  6. Sežeňte číslo na pana Rošku. Potřeboval bych osobní schůzku

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem volala na číslo 733271086, místo mám zamluvené. Snad to tam nahoře najdu, v té kavárně jsem nikdy nebyla =)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.