22. února 2014

Pozvánka: Víkend v centru Rusava

Milí přátelé,

srdečně Vás zdravíme v letošním roce a dovolujeme si vám poslat pozvánku na víkendové setkání s názvem: "USKUTEČNĚNÍ - SEBEREALIZACE". 

Naše duchovní vedení nás vybídlo k uspořádání setkání s tímto obsahem v následujícím víkendu, a je zřejmé, že je to v přímé souvislosti 
s obrovským přílivem světla na Zemi v těchto dnech, což pravděpodobně každý vnímá a může vidět i ve vnějším světě.

Obsah setkání je prostý, a to, co je "úkolem" dnešního člověka je taky prosté, byť intenzívní. Není k tomu snad více co říct.

Děkujeme vám za sdílení a pokud se vás pozvánka dotýká, vydejte se na cestu ...

S láskou 

Eva a Daniel Krejčí


ONENESS CENTRUM HOSTÝN - RUSAVA
Kulturní centrum ONENESS o.p.s.
Rusava 296, 768 41, Bystřice pod Hostýnem
Tel: + 420 774 90 30 56+ 420 775 90 30 55
Tel: + 420 573 39 20 64 pevná linka
Email: onenesscentrum@seznam.cz
Email: semane@seznam.cz
Web: www.onenesscentrum.cz




5 komentářů:

  1. Ahoj, dneska jsem byl po obědě docela grogy (hodně jsem se narval, poslední dobou mám pořád hlad, několik měsíců jsem si hrál s vitariánstvím a jedl jsem docela málo a teď se zase cpu od rána do večera), tak jsem si šel lehnout a několik hodin jsem chrněl... pak jsem se probral a trošku zmátořil, ale byl jsem v takovém tom stavu polospánku, kdy jsou trochu uvolněné bariéry, znáte to. No a tak mě nějak z ničeho nic napadlo, že by bylo dobré dát si terapii tichem ( týdenního bobříka mlčení). Ve chvíli, kdy mě tohle napadlo, tak ve mě proběhla taková zajíámavá reakce - energie(možná spíš vědomí) se mi rázem přesunulo do hlavy... a bylo to hrozně mocně a přítomně... Uplně mě něco popadlo, až jsem z toho šilhal a koulel očima, v uších jsem slyšel hučení a dokonce jako kdyby takové praskání chrupavek. Bylo to podobné tomu stavu "spánkové obrny", ale nebylo to tak docela ono (taky bylo asi půl čtvrté odpoledne)... Bránil jsem se tomu, tak to za chvíli odešlo, ale pocit co po tom zůstal bylo, jako kdyby mě někdo hodil do pračky a vypral :D No a únava potom hned odešla a já začal zas normálně fungovat. Zájímalo by mě, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti z dneška. Třeba je to tím, že je toho 22.2.2014...

    Ten pocit z toho trvá vlastně až doteď... Takové jako kdyby ostřejší vnímání.

    Jinak vám přeji krásný večer i celý víkend :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimave, citila jsem dne 22.2. velmi silne uklidnujici energie. Byly jsme odpoledne v klastere v Panenskem Tynci a bylo to uplne hmatatelne. Chodim sem casto, ale takhle silne jsem to snad jeste necitila, shodly jsme se na to spolu s moji snachou. Pes tam silne knucel a byl nervozni, chtel pryc. Jinak pocit hladu, huceni v usich a ticho - mam stejne pocity. Milena

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.onenessuniversity.org/
    FYI

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, chtěli bychom zde napsat, že centrum na Rusavě je nezávislé na filozofiích nebo hnutích. Je spontánním projevem našeho životního plánu, který se poprvé zobrazil ve věku 12 let. Tenkrát ještě nebylo zřejmé, k čemu takové centrum slouží, to jsme pochopili až při jeho "fyzickém zhmotnění". Každý člověk má v sobě uložený plán života, jakoby úkol ke splnění, v různých podobách, protože každý jsme jiný, není stejné individuality. Jestliže následujete svůj vlastní plán, cítíte se pak šťastně, objeví se smysl všech událostí, protože vše zapadá do sebe. A to člověka v pravý čas přivede k seberealizaci, k vědomí jednoty. Takže centrum slouží tomu účelu, aby člověk "oprášil" svůj vlastní plán a jeho žitím mohl prožít základní jednotu veškeré existence. Je to velmi zjednodušené, ale život není složitý ! z Rusavy srdečně zdraví Eva a Dan Krejčí

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám žádnou nezávislou filosofii nebo hnutí

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.