3. února 2014

Robotický superčlověk. Chemtrails a morgelony ve španělské televizi

Ahoj Orgo-nete,

posílám velmi velmi důležité video opět z projektu camelot tentokrát samotnou výpověd Carry Cassidy a její odhalení, které zapadá přesně do všech probíraných témat a objevuje nové skrývané informace. Závažného charakteru pro celé lidstvo...

http://www.pomoc-lidem.cz/index.php/co-nam-skodi/jak-vas-ovladaji/865-kerry-cassidy-roboticky-superclovek-dalsi-dulezite-odhaleni-pozadi-o-kterem-nevime




2.  A tady je další - vyjímečná veřejná výpověď a diskuse ve španělské televizi o chemtrails a morgelonech - vynikající - to je co by lidé i na této diskuzi měli udělat, je to krásný návrh ...

https://www.youtube.com/watch?v=dbFsQgXl0ZE



Děkuji, že to předáš dalším lidem ...


Orgonet:
Díky, předávám (:-)))!



9 komentářů:

  1. Co by meli udelat,nebo co by "mohli"? Udelat? ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem rad za to video o chemu a morgellons,potrebna vec,cim vic lidi se s tim seznami a pochopi to,tim lip.Video s prezentaci camelotu o camelotu s vystrihanejma clipama,neni dulezity.....

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne zdravím :o)
    Spomenula som si na veľmi výstižný citát od p. Jana Wericha: "NEJVĚTŠÍ HROZBOU PRO NÁŠ SVĚT JSOU PŘÍLIŠ INICIATIVNÍ HLUPÁCI." ...toľko na adresu globalistov a elitárov-illuminátov...

    OdpovědětVymazat
  4. Odkaz nad tím videem vede na stánky, kde jsou otitulkovány ještě díly 2.3.4. a na dalších dvou (5.6.) se pracuje.

    Kaštan

    OdpovědětVymazat
  5. No ono je tam celkem 6 částí a v těch odhaluje hodně, pokud jste je nevideli, tak si je urcite prohlednete.

    OdpovědětVymazat
  6. Osoba, které se vyplnily "prorocké sny" je zcela nedůvěryhorná.A televize dnes odvysílá kdeco-třeba další opáčko majora Zemana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Major Zeman už je jenom taková lehká nostalgie minulosti, nic víc :-))))

      Vymazat
  7. Kerry je moc milá dáma, a dává si dost práce s vlastním průzkumem velkého obrazu toho, co, kde a v čem vlastně žijeme. Jedno z částečně přeložených videí do češtiny s ženou, kterou už u nás překládal jeden člověk (Petr Penguin - Tajemství Amenti - O čem to všechno je najdete jako PDF na českém webu) a tady je to video:
    http://dotsub.com/view/0fde7546-70a0-4926-9aab-145f2ab72480

    OdpovědětVymazat
  8. Neboj orgonete nezapoměl jsem, jen jsem se podíval na to co můj poslední komentář způsobil a bylo mi ztoho hodně blbě.. měl jsem držet hubu a lidi by aspoň měli snahu chápat to co jsem psal.. prozatím si urovnávám v hlavě ten souběh dějů, a brzy příde odpověď budu se snažit na všechny ty vzpůrné názory lidí, zejména "milující matky" a jiných u kterých mě opravdu mrzí že předsudky vyhrály nad čistým rozumem a pochopením... opravdu všechny názory i ty které byly opravdu věrohodně popírající mou nechci říct nevinnost to rozhodně nejsem ale spíše úděl či tak něco.. upozorňuji že zavším si stojím a vysvětlím i vývrat nějakého samozřejmě "lépe" chápajícího než mě feťáka který se snaží jen vypsat a hledat halucinace.. jen přiznávám v něčem jsem se mýlil .. nejspíš to poškození nebylo trvalé.. ale trvalo .. no trvá doteď ale už je to téměř v normálu.. myslím tady na toto celé fórum každý den a snažil jsem se přemoct, ale chceto hodně soustředění energie a klidu k tomu odpovědět a vysvětlit všechny ty odsuzující komentáře.. neštve mě vůbec kritika.. ale ta blokace všech těch dobrých lidí kteří pouze mají silně vžitou kolektivně podpořenou představu o něčem co může být zcela jinak.. ale tento komentář není pro ně.. ten je čistě pro tebe.. z celého toho zklamání mě fakt hodně a hodně příjemě přeměnil fakt toho že jses mě orgonete zastal !! To mi až vyrazilo dech.. asi si poslechl instinkt nebo jsi tak hluboce prozřelým jedincem protože ono byly to silné komentáře velice přesvědčující a ve většině pravdivé a od lidí né špatných opravdu si to nějak nedovedu vysvětlit.. ale nemusíš mít žádné obavy.. není to zbytečné a už vůbec ne z toho koho se to vlastně zastáváš.. ujišťuji tě že neděláš chybu a že nejsem jen nějaký ten planý feťák.. je mi až blbé ti psát... čím dál více si uvědomuju to že to není jen naoko.. že to není jen tvou prací.. ale že to je fakt tvou vyjímečností že.. opět ať někoho ani nenapadne uvažovat nadtím že někomu lezu doprdele nebo snažím se manipulovat nebo kdoví co všechno vaše podezřívavé mysli vymyslí.. ne.. toto myslím zcela upřímě jako všechno .. ikdyž chápu i vás že tomu nejde uvěřit.. ale podívejte se naněj !! Ten nejen že tomu věří, ale velice pracně se snažil zastat někoho o kom téměř nic neví a přesto !! Zamyslete se ,,, ALE VYPNĚTE TELEVIZI A NÉ Z KÁMOŠEM MATKOU NEBO JINÝM ... SAMI VAŠÍ PŘIROZENOU MYSLÍ POKUD SE ZASTYDÍTE BUDE TO ÚSPĚCH.. POKUD ROZČÍLÍTE .. HODNĚ ŠTĚSTÍ PŘEJI A OPĚT SMEKÁM PŘED VELIKOSTÍ OSOBY KTERÁ ZDE VYTVÁŘÍ TOTO MÍSTO.. A TIŠE V ÚKLONU SE ŠOUPU STRANOU BRZY BUDOU I TY FOTKY.. BUDU SE SNAŽIT CONEJDŘÍV ... PAK ALE PŘÍDE ŘADA NAVÁS ! :D BUDU MÍT OTÁZKU A ŽÁDAT ODPOVĚĎ KTERÁ NEBUDE LEHKÁ STÍM POČÍTEJTE :) JINAK MMS2 POMÁHÁ I 1 A HLAVNĚ JASNOU MYSL ODPOČINEK ZDRAVOU STRAVU A ČAS..

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.