9. ledna 2012

Cvičení na zpracování strachu

Mým významným učitelem na duchovní cestě se právě stala Inelia Benz, viz předešlý článek a video. 
Vysvětlila mi přesně to, co potřebuji, tak, jak potřebuji, v době, kdy potřebuji. (Takhle mi pomáhají neustále i Eckhart Tolle (každý měsíc několik hodin nových nahrávek) a Matthew, každý z jiného světa...  Inelia znamená podstatné rozšíření mojí perspektivy ...) 


Hodně se mluví o duších z jiných dimenzí, které jsou inkarnovány na Zemi, aby nám pomáhaly, ale konkrétněji se zatím moc neví, "jak to dělají". Taky bychom to až dosud nebyli moc schopni pochopit, ale teď už nám svítá ... Znám jednou napohled zcela obyčejnou osobu ve svém okolí, která má podobné schopnosti a projevy jako Inelia, má za úkol uzdravovat ze smrtelných nemocí a zranění, a navíc ji navštěvují kolegové z mateřské civilizace (UFO). Takže nejen že věřím, ale vím, že Inelia je tím, čím je.


Její web je ascension101.com . Myslím, že jsou tam informace o další stupeň výš než ty, kterými jsme se zde až dosud zabývali. Určitě z toho něco ještě přeložím, jelikož mě to naprosto nadchlo...

První, o co se chci podělit, je cvičení na zpracování strachu. Je to taková snadná meditace, která má okamžitý konkrétní výsledek ... Komentáře k tomuto cvičení na jejím webu jsou nadšené. I já už mám vyzkoušeno, funguje to skvěle - na jakýkoli strach. Možno použít i na své bližní/děti.


(Abyste se nedivili, k čemu potřebuje Inelia odstraňovat strach, když pochází z Jednoty: jelikož je v pozemském těle, tak její tělesné obaly podléhají pozemským potížím, má třeba fobii z pavouků ...) 


Inelia Benz: Cvičení na zpracování strachu

Toto je cvičení, které osobně užívám při své vlastní práci na vzestupu, a pokládám ho za klíčové. Je to velmi účinný, základní a postupný krok pro rychlou cestu vzestupu. Je to nejen, základ vzestupu, ale i klíčová složka manifestace našich snů v tomto světě 3D.
Rovněž zmírňuje stres a úzkost.

(Možno si ho  namluvit jako nahrávku a cvičit dle ní.)

Toto cvičení můžete dělat kdykoli, když cítíte strach.

Pro nejlepší výsledky je nejlepší dělat ho na klidném nerušeném místě a předem si napsat seznam svých strachů.

Posaďt se nebo se položte s rovnými zády a zavřete oči.

Pomalu a zhluboka se nadechněte do břicha, pak vydechněte, co nejrychleji můžete.
Opakujte pomalý nádech a co možná nejrychlejší výdech.
A ještě jednou se pomalu nadechněte a rychle vydechněte.
Nyní pokračujte v dýchání svým normálním rytmem.

Prociťte své fyzické tělo od hlavy k prstům na nohách, abyste našli energii strachu.

Podívejte se na něj. Pokud ho nemůžete najít, přečtěte si jednu položku na seznamu svých strachů a projděte si opět své tělo.

Jakmile ve svém těle najdete strach, prostě se na něj podívejte.
Neanalyzujte ho, jen se na něj podívejte.
Dovolte mu být zde.
Dovolte mu existovat.
Dovolte mu růst a být.

Může to být fyzické nepohodlí, jako sevření, bolest, umístění energie, anebo skrze myšlenku či emoci to může být jenom emoce strachu.

Jenom se na to dívejte.

Pozorujte to.

Prociťte to.

Dovolte tomu být zde.

A řekněte: „Strachu, vítej zde.“

Vítej zde.

Přivítejte strach a dovolte mu růst.

Nechte ho, aby byl stále větší a větší.

Dovolte mu vyrůst co možná nejvíce.

Dovolte mu, aby se vám projevil.

Ale neanalyzujte.

Prostě nechte přijít cokoliv.

Ať jsou to slova,

myšlenky,

vzpomínky.

Sledujte, zda se to mění v jinou emoci,
nebo mění umístění ve vašem těle.

Ať se projeví cokoliv,  přivítejte to znovu slovy „jsi zde vítána, myšlenko ...
jsi zde vítána, emoce ... slova ... vzpomínky, jsi zde vítán, strachu.“

Jsi zde vítán.

Sledujte to. Pozorujte to.

Nyní si dovolte přijít blíž a přijměte strach, ať se projevil jakkoli.

Dejte mu světlo a lásku a dovolte mu existovat.

Poděkujte mu za jakoukoli práci, kterou pro vás dělal, a že byl s vámi tak dlouho.

Nyní ho propusťte do Jednoty. Dovolte mu, aby šel volně zpět do Zdroje.

Nyní se zhluboka nadechněte.
Při nádechu vdechněte světlo a lásku. Při výdechu naplňte tímto světlem a láskou prostor, kde býval strach.

Nyní prostě dýchejte pomalu a zhluboka.
Vdechujte světlo a lásku, a při výdechu nechejte toto světlo a lásku, aby se šířily do vašeho těla a do vašeho okolí.

Nyní prociťte své tělo od prstů na nohou k hlavě a sledujte, zda tam zbylo něco z toho strachu. Pokud ano, hned zopakujte cvičení. Pokud ne, můžete se podívat na seznam a opakovat cvičení, anebo ukončit tím, že otevřete oči a důkladně se protáhnete.

Opakujte toto cvičení každý den, tak dlouho, až ve vašem životě nebude žádný strach.


22 komentářů:

  1. Sorry, toto video patří asi pod jiný příspěvek. Nicméně na tento skvělý blog!
    http://www.youtube.com/watch?v=k6iboS2aQBw

    OdpovědětVymazat
  2. Po uvedenom zakladnom cviceni na odstranenie strachu je este http://ascension101.com/ascension-information/34-november-2010/106-firewall-to-ascension-the-program-they-dont-want-you-to-find.html

    Je to na odstranenie programov, ktore sme si do seba nedali sami a ani o nich nevieme.

    This expansion of awareness comes naturally when we remove fear, as well as debilitating programs and firewalls, and other low vibrations, from our lives.

    Why is it called Ascension? Because our overall vibration becomes higher, and we are able to tap into and work within higher "dimensions".

    OdpovědětVymazat
  3. dle našich rodinných zkušeností je jídelníček jeden z podstatných hnacích prvku získání nejen sebeucty,ale i k zbavení strachu....bezmasá strava náramně pomáhá ke zklidnění a odstupu od ruzných strachu.

    OdpovědětVymazat
  4. Dotaz, pokud se ještě bojí pavouků, tak meditace nezabírá ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den, problem s pavouky bych urcite neresila meditace. Zamerila bych se na duvod a zpracovala to. vice na doteksrdce.webnode.cz

      Vymazat
  5. Ahoj, to je dobře, že tě napadlo překládat články z jejího webu - chtěl jsem ti to navrhnout :-) Mám úctu a respekt i Inelii Benz, ale spíše si myslím, že strach je pouze reakcí mysli. Opravdu v nás strach zůstává? Totiž nemůžu mít strach z něčeho co není, co se neděje. Třeba zrovna u pavouků - nemůžu mít strach z pavouků, když nikde není pavouk. Nebo taky nemusím mít normálně strach z pavouků a pak uvidim nějakého ohavu a toho se bát budu :D - reakce . Vím o podobných cvičeních zaměřených na vyrovnání se s minulostí, se vzpomínkama nebo obdobné cvičení na odpuštění.. ale to je všechno co se stalo - co v nás zůstává. Ikdyž teď mi došlo, že většina fóbií/strachů má kořeny v minulosti.. no nějak jsem se v tom zamotal :D původně jsem chtěl říci, že je to spíše o vnitřní vyrovnanosti, ale v závěru mi vyšlo že jsou 2 "druhy" strachů: 1. ten z minulosti a 2. aktuální reakce. = k odbourání 1. je dobré právě tohle cvičení 2. chce umět ovládat mysl viz. např. Eckhart Tolle

    OdpovědětVymazat
  6. Na druhou stranu... když jseš 100%v přítomné chvíli, tak by minulost neměla mít vliv. (pokráčování k tomu dlouhýmu komentu předtím :D )
    velice mě zajímají názory dalších - prosím o zveřejnění obou kom.
    B.W.

    OdpovědětVymazat
  7. JO! Super! Tohle může přinést lidem, kteří to udělají o b r o v s k ý p o s u n!

    Kdyby tato práce nešla jednotlivci, najděte si někoho do dvojice, komu důvěřujete a s kým se poté, co najdete v sobě a nahradíte světlem své strachy VYMĚNÍTE a naopak ho tím cvičením provedete vy. To funguje báječně a ten druhý projde cvičením už velmi snadno a rychle.
    Dobré je opakovat stále stejné otázky a pokyny během sezení-tím se odosobníte a druhý se snadněji uvolní. Také platí pravidlo nehodnotit odpovědi, tím by jste odpovídajícího mohli zbrzdit, či úplně potlačit jeho ochotu mluvit dál. Také by jste měli mít dohodu, že co v sezení proběhne zůstává mezi vámi dvěma a slouží to k vašemu zlepšení.
    Začněte tím prodýcháním a pak řekněte: Najdeme teď společně ve tvém těle tvé strachy a nahradíme je světlem. Začínáme!
    Najdi ve svém těle 2 své strachy!
    (počet dva je schválně-když dostanete za úkol najít dva, velmi velmi rychle vás ten jeden první napadne a ten druhý (asi horší, o kterém se vám nechce mluvit) už se jaksi nachystá a půjde potom ven také a rychleji.

    Kde ta energie strachu ve tvém těle sídlí? odpověď osoby a vaše: Děkuju!

    Jak se tam projevuje?...........Děkuju!

    Jaké omezení ti dává?.............Děkuju!

    Poděkuj tomu strachu za zkušenosti, které ti přinesl a nech ho odejít do Zdroje.

    Vdechuj Světlo a Lásku a zaplň jimi místo ve svém těle, kde sídlil strach.
    A znovu: Najdi ve svém těle další 2 své strachy!...............................................a opakuje se vše znovu a znovu. Slůvko "Děkuju" je jako potvrzení toho, co jako terapeut od osoby slyšíte optimální.
    Na úplný závěr bude ten člověk naprosto šťastný,uleví se mu a asi mu dojde spousta věcí a souvislostí z jeho života, ale ještě je dobré na závěr říct: Nadechuj Světlo a Lásku, ať prostoupí každou buňku ve Tvém těle! ( je možné mu pomoci vizualizací a jmenovat části těla, kam Světlo všude proudí...) a pak před sebou uvidíte nádhernou bytost z toho človíčka a to je konec sezení. Takovými bytostmi bychom měli být a takovými se staňme - to je cesta ven!

    To je téma, které mě moc zajímá celý můj "dospělácký" život. Intenzivně jsem taková sezení dělala (přijímala i dávala) od r. 1993-99. Potřebovala jsem se tenkrát dostat z neg. zážitků z dětství. Pak jsem si dala pauzu a podnikala a žila "jako ostatní- normálně":-)) V roce 2008 jsem se pak alternativně -bez lékařů- léčila z rakoviny a metoda byla stejná- jít do toho místa nemoci a podívat se, co je tam za energie,kontaktovat je, rozpustit a nahradit světlem.. A co myslíte, že tam u těch karcinogeních buněk bylo? Strach. A díky němu tkáň jak beton-šedá, chladná a bez proudění energie.
    Takže pracujte tímhle způsobem- je to cesta ven! Velmi jednoduchá a dostupná úplně každému.
    Kdo by chtěl, jsem z ČB a velmi ráda s tím pomůžu :-)
    P.M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přeji úpřimně z celého srdce pěkný večer.Ráda bych se s váma spojila-já jsem začala na sobě pracovat z knižek od Luule Viilma,,Odpouštím si" je jich 8 dílu a v tom prvním byl základ.Věřím tomu a ten strach si ani člověk neuvědomuje -než na to přijde.Cvičení na zpracování strachu tady bych ráda zkusím to tímto způsobem.

      Vymazat
    2. Ahoj, já jsem taky z ČB a chtěl bych s tím pomoct, jestli máš zájem napiš na mail: martin.mozer@seznam.cz

      Vymazat
    3. Dobrý den , děkuji za motivaci ,kterou jsem potřebovala :-)! Právě pracuju se strachem , který mě svazuje natolik , že ani nejsem schopná popsat , v které části těla nejvíc. Jsem celá v křečovitým stažení - bloky na páteři , svalů atd. , byla jsem na uvolnovací masáži svalů - úžasná paní mě "popostrčila" :-) , radila podobně jako Vy - zbavovat se strachů ,probraly jsme toho hodně ,něco se uvolnilo , odešlo.Přesto mě strach každé ráno budí , usuzuji , že jsem asi nějaký hodně schovala , jen nevím , jak na něj. Každá změna - kterou vnímám jako zbavení se nějaké zátěže - mě hodí zpátky do bloku a to způsobem , který si uvědomím tak , že prožiju až nekontrolovatelný strach. Jsem ještě objednaná na kraniosakrální masáž ,a hledám další možnosti - jen si myslím , že bych asi měla hlavně pracovat na pozitních myšlenkách - jenže ty okamžitě někdo nebo něco dokáže znegovat a já mám pocit , jako by ta negace šla mimo mě.Poznám to vždycky až si uvědomím strach a blok. Myslíte si , že i to je cesta ,která souvisí se strachem? Děkuji moc za odpověd Irena z Moravy

      Vymazat
    4. Irena: Doporučuju velice to cvičení, podle Inelie nebo podle P. M. výše (:-)))
      Není to práce jednorázová, musíš to dělat denně, třeba i víckrát, mnoho dní, možná i měsíců. Nejlépe vždycky, když si uvědomíš nějaký strach, kdekoliv, na chvilku se zastavíš, projdeš si tělo, třeba ve stoje, v autobuse - kdykoliv to přijde. Ony ty strachy budou zpočátku jakoby přibývat - budeš si totiž nově uvědomovat ty, které sis dosud nepřipouštěla - ale každé to cvičení ti uleví. Bude to trvat nějakou dobu, ale jiná cesta není než to takhle pročistit.
      Podpůrné léky a metody ti poradí homeo/naturopat ...

      Vymazat
    5. Ahoj Irenko,já se snažím do duchovna proniknout už pár let,ale moc se mi to nedaří,mám nastudováno neskutečně informací,ale s praxí ne a ne hnout:-( Tak třeba to odsranění strachů....nemám akutní pocit strachu,jsem si ale jistá, že by se něco našlo,na co si asi už ani nepamatuji a vůbec, ale co nechápu je, když píšete, že mám ten strach v těle najít(jak?) a podívat se na něj(jak?), to přece není věc, kterou bych někde v těle uviděla a mohla se na ní podívat,nebo jí vicítit???Tady jsem bezradná:-( Můžete nějak poradit?
      Jsem z Veselí nad Lužnicí.
      Moc děkuji Martina

      Vymazat
    6. No a co když jsi zrovna v pohodě? Já bych tam ten strach netahala.

      Vymazat
  8. Vsechny fasety strachu jsou pred strachem ze smrti. Ten je tim nejvetsim, nejdulezitejsim. Az se podari se propracovat hloubeji, priblizime se k tomu hlavnimu. Nekdy to trva desetileti (vlastni zkusenost), nez se clovek presvedci, ze strach pomohl v danou dobu k propracovani k hlubsimu citeni. Za kazdou cenu se snazit zbavit strachu casto nevede k cili, neni-li doba zrala. Mate-li zajem o kontakt, napiste na adresu alena.wiesner@gmx.de

    OdpovědětVymazat
  9. pokracovani - taky Cinane tvrdi, ze na odbourani strachu staci se vyrovnat s tim, ze se da spat na prkne a zivit destovkama :) - coz neni nic jineho, nez lecba z honby za pohodlim, aneb odpoutani se od zavislosti. Taky si myslim, ze lide, kteri se zivi pranou jsou ve stastnejsi dimenzi beze strachu alespon pred smrti hladem :))
    alena.w

    OdpovědětVymazat
  10. zdravím a děkuji :-) ! Tak to byl ted krásný asi učebnicový příklad , jak to funguje v praxi: poslala jsem dotaz - a až dodones jsem nemohla najít , kam jsem ho vlastně psala...:-) nevěřím na náhody, a protože jsem hledala a nenacházela , kam jsem se obrátila o radu ,začala jsem pracovat podle toho , jak mi tu radíte ....:-) Boží vůle a pomoc je nádherná a já si beru poučení , že mám jen víc důvěřovat , že všechno je pro naše nejvyšší dobro: to se ví , že nemám zpracované všechny strachy, propadám i občas beznaději a smutku , že nic nefuguje , že je to jen moje nějaká "berlička" , že všechno je marnost a z toho pak cítím obrovskou úzkost a zoufalství.To se promítá formou až tak silnou , že mám křeče ve svalech , nejsem schopná udělat sama krok z domu ani řídit auto. V této spuvislosti se ptýám : i toto je součástí celé " cesty " k sobě , prosím? Hraničí to s myšlenkama, co je ještě normální a co už ne - omlouvám se za ten výraz a děkuji moc za odpovědi ! krásný den Irena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkouseli ste intuitivni terapii, vice Na doteksrdce.webnode.cz

      Vymazat
  11. Mám teorii ohledně strachů, které člověka limitují v každodenním projevu jeho tvorby života. Tato teorie se u mně z vlastní zkušenosti zakládá na tom, že jsem byl jednou při regresní terapii dobit energii, o které mi nebylo řečeno, že na mne byla použita. Jakmile se tato energie projevila a to ve třech dnech následujících od reg. terapie, nedalo mi to a ihned jsem se ptal osoby, co mě prováděla reg. terapií co že to byl za projev takové užasné energie ve mne. Tehdy jsem se dozvěděl, že jsem byl dobit. Proč to trvalo jen tři dny? Zřejmě nejsem na takový tip energie v tuto chvíli připraven. A projevy této energie? Neřešil jsem jaký druh jídla mám jíst, jaký typ hudy poslouchat, všechny strachy se rozplynuly a cítil jsem, že sny se mohou stát mou skutečností bez své limitace. Ustala mi mysl, byl jsem bystřejší, veselejší, vlídnější, rozdávat lásku a radost bylo pro mne mnohem větším potěšením, ustala dlouholetá bolest nohy... prostě uau, najednou jsem cítil, že se mi otevřel nový život plný jakýchkoliv a chtěných prožitků bez obav a strachu. Nicméně jak jsem psal, tento stav pominul a zamyslil se nad sebou tím, jak zvýšit své vibrace (myslím, že to co jsem prožil byl projev vyšších vibrací) a napadlo mě upravit jídlo a to přejít na živou stravu, více pracovat se svou myslí v meditacích... co si o tom prosím Vás myslíte? Jakou cestou lze ještě zapracovat na vyšších vibracích jsou li ony projevem těchto krásných stavů a prožitků volnosti života? L.

    OdpovědětVymazat
  12. a omlouvám se za pravopisné hrubky v textu výše, teď jsem si co jsem napsal přečetl znova a děs a hrůza :D, nicméně jde o obsah, nikoliv o formu, která bývá taky důležitá v důležitosti sdělení. Prosím tedy o shovívavost. Hezký večer všem a děkuji :) L.

    OdpovědětVymazat
  13. já jsem si svoje strachy řešila ve snu.A by lo to takhle:šla jsem v lese hlubokou úvozovou cestou a najednou se na mne z kopce řítí obrovská obluda na dřevěné káře.Samozřejmě s úmyslem mě zabít a to tím nejhroznějším způsobem.V těchto případech mám nejlepší způsom-útěk.A přinutím se vzbudit.Tak jsem se vzbudila a hned vzápětí jsem si uvědomila-to je špatně-takhle se to nedělá...a vrátila jsem se do toho snu.Počkala jsem si znova na obludu,neuhla jsem,podívala jsem se na ní a zeptala se:kdo jsi?A milá obluda se začala měnit na něco neškodného až se úplně rozplynula.Nutno ještě podotknout,že mě k tomu inspirovala meditace s Jozefem Kořenekem-Sluneční anděl-transformace strachu,je to na you tube a celé to je na uložto.Když jsem si to pouštěla poprvé,dostavila se závrať a vím ,že takto se projevuje přítomnost vyšších energíí.Takže i tudy vede cesta.Inelii Benz znám,a pevně věřím,že je to-co je,myslím si,že jsem potkala podobnou ženu v mém životě-tvrdila jsem,že to musel být anděl,nebo mimozemšťan ani nevím proč? Prohodila se mnou pár slov v našem krámku,ani nic nekupovala,byla menší postavy,černovlasá a připadala mi jako cizinka,i když mluvila česky.Měla jsem tak divné smíšené pocity,když odešla a dodneška to tak cítím.A teď ,když znám Inelii,tak bych jí přirovnala k ní.Děkuji moc každému,kdo přeloží její další přednášky!Eckart Tolle je taky můj miláček-je fakt maximálně milý a velmi,velmi moudrý.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobry den moc bych chtěla pomoc mám pořad strach z muže a s toho že jsem skla mala .Došlo to do fáze že se bojím jít do obchodu i do školky i z bytu pořad žiji ve strachu prosím o pomoc .zdenkaholubcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.