19. dubna 2011

Aolian: Octem na chemtrails


Ahoj, děkuju moc, že sis našel při svém nabitém programu čas na zveřejnění mých příspěvků. A taky jsem moc rád za příspěvek od pana V. k alkoholickým sloučeninám v chemtrailsech.
Na anti-chemtrailsový facebook dává jeden príma koumák informace o tom, jak experimentuje s různými přírodními produkty na potlačování chemtrails. Na Youtube má o tom několik videí; nejvíce mne zaujalo video, kde ukazuje "zabíjení" chemtrailsů pomocí výparů z octa a přírodních extraktů s kozlíkem lékařským, levandulí a pelargónií:
http://www.youtube.com/watch?v=cCvQFM99Q30
(Pozn. Sorry, video se během času stalo "soukromým", čili bylo staženo, ale podíváme se po něm.)




Moc se mi jeho pokusničení líbí, tak jsem zkusil po naší zahradě rozmístit několik otevřených láhví nepovedených domácích kredenčáků, které mi na podzim zkvasily na vinný ocet. V té době jsem ještě pil různé domácí alkoholické nápoje, než jsem se s úlekem dozvěděl, že alkohol zapojuje vadné sekvence v DNA řetězcích a vrací zpátky vadné vývojové vzorce minulých životů. 
Tenkrát jsem chtěl všechny ty špatně zkvašené octové patoky vylít, jakobych ale k tomu slyšel, abych je stočil do láhví, že se mi můžou později hodit.
Teď je to už čtvrtý den, kdy z vyvýšených míst naší zahrádky necháváme do vzduchu odpařovat těkavé octové látky a k tomu průběžně energeticky čistíme celou krajinu kolem nás. Užíváme si příjemných jarních vůní, nejvíc se teď těším z opojné vůně sněhobílých třešňových květů. Na naší zahrádce i vedle u sousedů panuje radostná pohoda a chuť do práce.
Už se těším na výrobu dalších octových kredenčáků z našich zahradních plodů! Vlastně není žádný problém ty octové zkvašeniny vyrobit, je to jen trochu náročnější na spotřebu cukru, neboť většina plodů ani nemůže pod tím hliníkovým štítem pořádně dozrát.
Tady je malé ilustrativní foto (viz soubor octem_proti_chemtrails.jpg).  
Koho by zajímalo, jak dlouhou dobu si tady američtí geoinženýři hrají na boha, nechť klikne na tento odkaz:
První oficiální pokusy o manipulaci počasí spadají do roku 1920!
Můžeš, prosím, až ti to časově vyjde, vyvěsit toto info na svém webu? Předem velké díky. A mohl bys tam prosím ještě průběžně dát i ty srovnávací fotky chemtrails, které pořídil Nemo a tu moji reportáž o čištění planety ze 4. dubna? Díky moc.
Mezitím jsme zjistili, že zrůdné geoinženýrské pokusy podporují různé temné civilizace z vícero astrálních úrovní. Holograficky do nich promítají svoje energie, které způsobují další pokřivování slunečního spektra na naší planetě. Postupně je dektekujeme a čistíme. Jedna z těch civilizací, která má mnoho odboček, nese jméno HELL-LIE, zkrátka lež přímo pekelná.
Měj se pěkně, jakmile budu mít trochu času, zas napíšu další pokračování, jak válčíme s temnem. Podle přírodního horoskopu bude teď znamení Ryb přecházet do znamení Berana, tak věřím, že nastanou lepší časy pro boj s temnem, co se použití ohňových sil týče.
Tabulku přírodního horoskopu s 13ti nebeskými znameními taky posílám.
Srdečně zdraví
A.

6 komentářů:

  1. Super. díky za typ.!!! :-) Trocha naděje do hliníkových dnů! Dočetl jsem se a pozoroval jsem v akci Sylfi...jsou to pradávní vzdušní duchové...je zajímavé je přivolávat a pak pozorovat v akci! Pohybují se různými směry. Sna s se naučím sem vkládat videa.... . Ocet je super nápad! Mám taky něco v plánu co ke mě přišlo, zkusím to a pak dám vědět, jestli to funkuguje. Díky moc za super típy :-) Milan
    Jo a minulý týden u nác sněžilo, neváhal jsem a zajel pro vzorky....sníh mi v autě tál v otevřené sklenici fakt dlouho...budu ho dávat na vzorky...jsem zvědav, jestli si to nespletou s úmělým sněhem...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Orgo, vkládám příspěvek(zajímavý) k odloženému startu raketoplánu....
    http://therealworldno.blogspot.com/2011/04/ufos-form-triangular-formation-delayed.html

    Zdravý Milan

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím že zajímavý komentář k heel lie....

    http://www.bibliotecapleyades.net/bb/haley.htm


    Milan

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska zkouším taky "octovat", zatím nevím, zda to pomáhá. Pořád nade mnou sprejujou, rozplývá se to sice, ale někdy se to rozplývá i jen tak.

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem zvědav na ten ocet :)), zní bláznivě, ale což není sprejování ještě větší bláznovství??? Zkusím taky nějakej ocet rozmístit, snad se se mnou už manželka nebude chtít rozvést! :))) Milan

    OdpovědětVymazat
  6. A co kdybych zkusil rozhánět chemtrailsy štěkáním na schody polité kečupem. To vyjde vedle octa nastejno !

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.