4. února 2013

Aolian: Jak pomoci Gaie


Od čtenáře:

Zdravím a omlouvám se, ale potřeboval bych poradit, jestli by bylo možné, a také bych prosil přeposlat Aolianovi můj sen, nemám na něho kontakt. 
Děkuji Oldarthur


Sen:
Než jsem šel spát, dne 1. 2. 2013 chvíli jsem se modlil a meditoval a pak jsem požádal Gaiu, že bych si přál vědět, jak můžu pomoci, co bych měl udělat, aby se současná špatná situace na planetě Zemi změnila.


V noci jsem měl naprosto živý sen a v něm jsem se viděl ještě s nějakým člověkem, nebo bytostí, tvář mi nebyla ukázána, jak stojíme s vlekem, který mám asi 25 roků na parkovišti podél silnice , pár desítek metrů od silnice, prostor kolem parkoviště se silnicí byl obklopen smrkovou houštinou. Kolem nás bylo plno lidí, vypadali, že někam cestují a já jsem natíral vlek a rozmlouval s tím neznámým člověkem. Lidé kolem se ukládali k odpočinku a byli nepříjemní, okřikovali nás, ať už jsme tiše. Smrková houština byla silně poškozená, asi od exhalací ze silnice, jehličí nažloutlé a stromky umírající od něčeho čemu jsem nerozuměl, nebe bylo šedé zatažené. Měl jsem na vleku vzadu dvakrát zatočený provázek do kruhu skrz spony vleku. Zároveň jsem začal chápat, že naše nezáviděníhodná situace na planetě Zemi je způsobena pokusy s Philadelfským experimentem a následně projektem Montauk, takže žijeme v paralelním časoprostoru a bylo by potřeba se vrátit do minulosti a ten problém uměle vytvořený člověkem a ET bytostmi opravit. Když jsem se zeptal jak, že nevím, jak se to dá opravit, bylo mi ukázáno, abych konec provázku na svém vleku prostrkával zpět přes sponky proti směru jak byl navinutý 2x dokola o 360 stupnů a až ho prostrčím, abych najednou zatáhnul a ty 2 kola proti směru vytáhl zpět. Člověk nebo bytost, co byla se mnou mi radila, jak to s tím provázkem udělat, protože jsem opakoval, že sám si nevím rady, co je potřeba na pomoc Gaie udělat. Když jsem to udělal najednou jsem se ocitl se svým neznámým na tom samém místě jako před tím, jenom s tím rozdílem, že nebe bylo nádherně modré, smrky ty samé, ale naprosto zdravé se silnými dlouhými a tmavě zelenými jehlicemi. Jinak bylo všude prázdno, všichni lidé byli pryč nikde nikdo, jen já sám se svým vlekem a tou neznámou bytostí a Gaia byla úplně zdravá……Druhý den mi to nedalo a podíval jsem se od kterého roku mám vlek , protože celý tento výjev se odehrával tak, že jsem viděl jen zadní část vleku a nic jiného, ani vozidlo, které by mělo být zapojené vpředu a lidi se vším popsaným okolo. Vlek jsem koupil v červenci 1987, uvedený do provozu byl 5.5.1967. Na doplnění chci poznamenat, že mě se vidění budoucnosti plní a někdy až neskutečně přesně, takže se nejedná o žádný ojedinělý případ a den před tímto snem nebo viděním jsem strávil v lese na samotě v meditacích…..
Oldarthur
Aolian:
Ahojky, tak tohle mě totálně nadchlo, posílám k tomu v příloze svoje poznatky a zkušenosti. Pokud by bylo něco nepochopitelné, rád dovysvětlím další věci. Zažil jste ještě něco dalšího, podobnému tomuhle?

V letošním roce se začínají dařit skvělé věcičky, které byly předtím dost nepěkně zablokované :-) Určitě bychom to měli nechat zveřejnit, myslím, že to povzbudí spoustu osob, které touží spolupracovat na pomoci naší planetě a životu vůbec.
Zdraví
A. 

Ahojky,
srdečně zdravím a děkuju za príma zprávu. Píšu vám oběma k tomu své postřehy a zkušenosti.

Dne 1.2. jsem se od rána cítil velice dobře, v optimistickém naladění, energie mnou proudily ostošest a vřele jsem se pozdravil se Strážkyní Univerzální předlohy přírody. Doslova jsem prožíval jakési osobní obrození a cítil, že je vhodný den zajet na obecní úřad vyjednat dlouhodobý pronájem pozemku na pěstování léčivých bylinek pod láskyplným vedením spřátelených přírodních bytostí.
Celý den probíhal velice prímově, večer se ale objevily nějaké rozpory v energiích. V časoprostorové trhlině Vesmírného orchestru způsobené při pradávných andělských válkách se objevila temnářská elitka a snažila se obnovovat slábnoucí spojení mezi přírodním a iluzivním časoprostorem na naší planetě. Zkusili jsme to s kamarádem Nemem vymést. Pak se nám docela dobře spalo.

Teďka k Vašemu živému snu, kde popisujete speciální akci na pomoc přírodnímu světu. Gratuluju k príma zásahu! Povedlo se mi již vícekrát zažít něco podobného a také se to přihodilo buď v živých snech nebo v polospánku. Naše vlastní podstaty (duchové) jsou totiž během spánku či polospánku mnohem pohyblivější a akčnější než za denního vědomí. A pokud se vhodným způsobem, za pečlivé asistence spřízněné astrální bytosti (či vícero bytostí), podaří skloubit duchovní schopnosti našeho vlastního já s elektromagnetismem našeho fyzického těla, máme skvělou příležitost zmaterializovat naše přání na pomoc přírodě, planetě, bytostem života atd.

Myslím, že přesně chápu, k čemu byla ve Vašem snu nasměrována Vaše duše, aby se jí podařilo zmaterializovat své přání pomoci naší planetě. Tenhle proces se začíná ve větším měřítku rozbíhat na různých úrovních právě od letošního roku za vydatné energetické podpory vibrací čísla 13, které sem vnáší tolik potřebné energie 13. rozkladného elementu. A celý tenhle proces vlastně není nic jiného než Odzasvěcování naší planety (a potažmo i celé naší sluneční soustavy) od vadných forem konání a svévolného znásilňování Přírodního světa během temnářské epochy Věku Ryb. Toto Odzasvěcování organizuje skupina velmi zkušených Pomocníků z různých řídících systémů včetně rozlehlé Říše Životní Síly (pracovní platforma VITALIO), včetně bytostí ze Stromu Života a samozřejmě zde nechybí ani akční pracovní skupina bytostí z Univerzálního Rozkladu. Celý tento sehraný tým usiluje o to, aby ono Odzasvěcování od temnářské epochy Věku Ryb probíhalo tím nejjednodušším a nejpřirozenějším způsobem. A tím není nic jiného než vyvolávání řetězových reakcí pro úspěšný NÁVRAT UDÁLOSTÍ V ČASE ZPĚT AŽ DO OKAMŽIKU CHYBNÉHO ROZHODNUTÍ, které způsobilo nežádoucí chybu v systému. Tímto návratným procesem je možné vcelku elegantně uzavírat celé plejády negativních karmických kruhů až po hlavní Příčiny, které měly za následek rozvoj ego-rozumu a pád celé řady bytostí života do vadných úrovní, kde zatížily své duše vadným konáním a uvalily na sebe mnohé kletby, zejména v souvislosti s černou magií.

Pokud je tedy nakažený a nemocný systém uzdravován postupným navracením událostí v čase zpět až po hlavní příčiny průšvihů, nemůže zde v žádném případě chybět ani důsledná a pečlivá asistence zkušených Strážců Času (měl jste tu čest setkat se s jedním z nich ve svém snu, byl to onen Poradce, který Vám dával instrukce, jak postupovat. Sám to udělat nemohl, potřeboval k tomu Vaše pracovní nasazení, Vaše materializační kódy pro zhmotňování budoucnosti a elektromagnetický potenciál Vašeho fyzického těla). Nemusíte se nikterak podivovat nad tím, že po ozdravném zásahu krajiny zcela zmizely ze scény lidské bytosti. Náš astrál je kvůli chorobně přebujelé výstavbě doslova přeplněn kvantem virtuálních duší, které nemají základ v žádné úrovni přírodního řádu, nýbrž vznikly klonováním skrze různá staroatlanská technická zařízení umístěná v časoprostorových trhlinách. Radikálním ozdravěním krajiny se docela jednoduše uzavřelo časoprostorové pásmo jejich existence a ony nenávratně zmizely spolu s tímto aktem.

Poslední dobou, při okoukávání astrálu ze všech možných stran, se docela často dostávám do situace, kdy mou mysl kontaktují depresivně laděné myšlenky a povzdechy mnoha osob žalostně tesknících nad svou zdánlivou bezmocí a neužitečností. Kdyby si jen všechny tyto osoby dokázaly vzpomenout na to, s jakým elánem, odhodláním a pracovním nasazením vstupovaly do svých stávajících fyzických těl, aby tu s využitím svých zkušeností, poznání a prožitků pomáhaly uzavřít temnářskou epochu Věku Ryb. Kdyby si jen dokázaly uvědomit, kolik je provází zručných, šikovných, spolehlivých a optimisticky laděných astrálních průvodců, kteří se je dnes a denně snaží „vytáhnout z bahna“ dusivého přízemního psychosmogu a naladit na „vyšší vlnu“ příjmu aktivních kosmických energií. Stesky, naříkání a smutnění jsou houby platné, je potřeba přeprogramovat vlastní mysl tak, aby žila přáním pomáhat sobě i naší planetě. Tím se otevřou brány k vytvoření příležitosti, aby se mohl realizovat záměr pomoci takovým způsobem, jakým je dotyčná osoba schopna to provést. Proč to sem píšu? Protože bych velmi uvítal, kdybychom mohli své poznatky a zážitky společně zveřejnit (nejlíp na Orgonetu), abychom dali ostatním povzbuzení, že mají možnost přispět k pomoci naší planetě.

Ve svém dalším příspěvku jsem chtěl psát o tom, jak jsme s kamarádem rozoctovali šedivé mraky s pomocí přesně zacílené vizualizace. Asi před čtvrt rokem se mi zdálo, že jsem byl na jedné zelené louce, kde mě děsily křiklavě zbarvené chemtrailsy tvořící hustou mříž nad mou hlavou. Najednou se objevila příjemná vysoká bytost ve stříbřitém šatu (přítel z Říše Nebeské klenby SILVIO) a s úsměvem povídá: „Neboj se, vždyť je to přece tak jednoduché. Dobře se dívej!“
Po této výzvě třikrát mávnul rukou a v tom okamžiku se rozběhla řetězová reakce, při níž byl celý proces výroby chemtrailsové mříže puštěn v čase pozpátku jako film. Křiklavé barvy chemtrailsů postupně zeslabovaly, mříž se rozpadala na pruhy, až nakonec došlo k úplnému vysublimování všech pruhů a nade mnou se objevila hluboce modrá obloha :-) Užil jsem si to jaksepatří :-))))))
A právě tuto vizualizaci zpětného chodu rozpadajících se chemtrailsových mraků jsem použil se svým kamarádem při našem nedávném octování. Výsledek byl skvělý: do čtvrt hodiny se nad námi objevilo modré kolo a to se stále rozšiřovalo. Sprejeři se potom docela nadřeli, než se jim povedlo oblohu znovu zatáhnout. Asi za půl hoďky jsme jim to roztáhli znovu :-))))))))))

Letos je vážně vynikající příležitost pracovat na likvidaci temnářských úrovní přes procesy návratných dějů v čase. Od počátku roku mi leží v hlavě likvidace klíčové časové smyčky, skrz níž chtějí temnáři vrátit dění na naší planetě na počátek Věku Ryb. Prozatím se mi podařilo vykoumat, že tato časová smyčka energeticky vede od severního pólu naší planety skrze pásmo asteroidů vytvářejících torzo po bývalé planetě Tiamat k temnářskému záhrobí Marsu a odtud zpět na naši planetu. Po několik dní jsem před spaním vyslovoval přání mít možnost s tím něco udělat. V noci z 26. na 27. ledna jsem se v polospánku dostal do pásma asteroidů po planetě Tiamat, kde mi několik průvodců ukázalo, jak mám zapálit květinový podnos s trojčetným květem nějaké půvabné liliovité rostliny. Po nahození Jiskry vyšlehnul nad květem Plamen Života, rozhořel se v celé své kráse a vypálil docela velký kus technicky zkonstruovaného meridiánu té proklaté časové smyčky :-))))))) Pak jsem se probudil, rozrušen a udiven nad tím, co všechno se dá podniknout, když se do toho blbě neplete rozumové myšlení denního vědomí :-))))))))))))

Zbývá ještě dodat, který typ energie je klíčový pro uskutečnění návratných procesů jdoucích v čase zpět až do samotné příčiny problému. Je to harmonicky sladěný soubor tzv. Orchidejových energií. Nezbytnou součástí každého rozkladného systému je Velká Orchidejová zahrada s nádhernými květinami vysokými jako statné stromy. Tato astrální velezahrada má zcela fenomenální vlastnosti. Jejím základem je drobné semínko, které pečlivě střeží moudrá Vědma z Květinové Říše FLORIO. Když je potřeba něco rozložit zpětným chodem, nejprve se v místě problému vytvoří černá díra, kam jsou skrze dostředivé síly vtahovány veškeré negativní události. Po průchodu černou dírou se kolem ní vytvoří široký kruhový pás tvořený pestrobarevnými záhony s rozkvetlými liliemi, kam začínají skrze odstředivé síly pronikat ony negativní události strávené černou dírou. V liliovém pásu dochází k rozpouštění nejhrubších a nejagresivnějších negativních energií tak, aby se dalo vniknout do samotné podstaty problému. Za pásem lilií se pak ze semínka na pokyn moudré Vědmy rozvine překrásná Orchidejová zahrada, rovněž do širokého kruhového pásu. Energie rozkvetlých orchidejí umožní, aby se celá podstata problému vytáhla pěkně na světlo a nasměrovala do takového časoprostoru, kde ji bude možné rozebrat na základní součástky, až k její prvotní příčině. Poté celou Orchidejovou zahradu zalije sytě fialové světlo s přesně vyváženým podílem modré a červené složky. Tímto aktem dojde k nastartování rychlé řetězové reakce na dokonalé rozložení celé negativní události. Poté se za Orchidejovou zahradou na všechny strany rozvine unikátní ekosystém astrálního Vodního a mokřadního rozkladu s hlubokými slatinami, ohnivými mužíčky, bublavými mofetami, karovými jezery, kosatcovými a narciskovými loukami. Nechybí zde ani překrásná rojovníková rašeliniště, na jejichž okrajích vesele bují obří masožravé rostliny schopné strávit i ty nejhutnější kousky temna. Zkrátka radost pohledět! A tak si přeji čím dál více, ať se letos pořádně zadaří s tím vším temnem zatočit a kompletně ho prohnat skrze výkonné motory Univerzálního Rozkladu.

Aolian


******************************************************************************************

11 komentářů:

  1. No já včera jak jsem seděl u počítače najednou ucítil energii která voňela Ingoustem , no nejdříve jsem si myslel že to je nějaký démon , ale pak jsem si vzpoměl na slova Drunvala Melchizedeka v knize jak psal o Thovtovy , že on je cítit ingoustem protože je to vlastně písař ze starého Egypta. Jen nevím co mi vlastně chce říci , třeba mi chce pomáhat , už mě navštívil asi dvakrát , jen je velká škoda že s takovým velmi vzácným hostem si nedovedu popovídat, vždycky jen vele mě je najednou cítit ingoust. Kéž bych se naučil s ním komunikovat a možná ho i vidět.

    Akatris

    OdpovědětVymazat
  2. uzasne.dava to nadeji a inspiraci diky..

    OdpovědětVymazat
  3. Oba pánové Aolian i Oldarthur to dobře popisují. Ta možnost, že budeme žasnout nad tím jakou máme tvořivou schopnost se nás dotýká. Četli jsme o tom hlavně v loňském roce mnohokrát. Aolian ví o čem mluví a sděluje to zcela srozumitelně.- Velmi dobrý konkrétní příklad. Díky a snad podobné příspěvky občas přibudou.
    Honza.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za super popis a nazvání procesu jasně a jednoduše. Já měla do půlky ledna pocit, že To snad nikdy nepovolí a 19.1 jsem dostala sílu "vstát a znovu se vydat na cestu s plnou vírou a ve světle". Toho 19 jsem měla rozhovor s pánem, který mi ocitoval pasáž z knihy Poslové úsvitu. Konkrétně to, jak by vypadala lidská vizitka a co by na ní bylo napsáno. Aktivovalo mi to "návrat do minulosti" do dne kdy jsem své mámě oznamovala,že bude mít vytouženou vnučku a ona mě,že má rakovinu a jde na chemoterapii. Viděla jsem sama sebe jak "odcházím do centra svého stínu" naprosto dobrovolně a "za trest". A u tohoto obrazu mi bylo sděleno, ať změním volbu ( používám kinezku a EFT a vizualizaci a jiné, takže mi to divné nepřipadalo). Akorát ten pán co se mnou mluvil byl lehce vyděšenej, že prej jsem na 15 minut "někam ulítla", ale že mě nechal sedět, když jsem měla takovej blaženej výraz :-)
    Od toho dne jsem plná energie a mám i pocit,že jsem se vrátila pod ochranu světla. A taky stále někde slyším větu : už to začalo........ ve filmu, v knize, v rozhovoru neznámejch lidí v buse ..... a dělá mi to roztaženou hubinu od ucha k uchu :-D
    Při čtení tohoto příspěvku se mi ještě ukázal jeden obraz. Viděla jsem pyramidu a jak z ni je nějakým laserem odřezáván vršek a ten je snesen na Zem ( to u té pasáže s Orchidejovou zahradou ) do té zahrady a tam "zpracováván" a nějak "měněn" na krystal.
    Takže až vyženu z hlavy Helenu Růžičkovou se svojí hláškou - jééé orchijé :-) - tak se na to ještě chci v meditaci kouknout a požádat o návod co s tím mám já osobně dělat.
    Ještě jednou díky za příspěvek.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Octování. Zkoušel jsem to 2x a moje žena 1x, pokaždé to byla nálož. Naposledy tři octy a sedm sáčků kyseliny citrónové. Nestalo se nic. S "dekou" to ani nehnulo. Říkal jsem si, že to nebude o octu, ale o vizualizaci a teď tu čtu o vizualizaci zpětného chodu od Aoliana, díky za jeho texty. Před lety jsem si s počasím trochu hrál, představoval jsem si rozpálenou prosluněnou písečnou pláž u moře a dešťové mraky se protrhávali a sluníčko vycházelo, taky šlo pozastavit déšť, aby se stihlo dojít domů a nezmoknout. Potom jsem si řekl, že bych to neměl dělat, že příroda ví nejlépe, kdy má být hezky a kdy má pršet. Poslední dva až tři roky mám ale pocit, že to není příroda, ale umělá deka a pořád, téměř nepřetržitě. Slunce v létě svítilo jinak, když svítilo, mělo víc červené barvy, bylo ostré a ve stínu byla zima. Bílá mléčná obloha je tuto zimu celé týdny. Myslím, že se v klíčové časové smyčce nacházíme. Bdělý svet mi připadá téměř méně skutečný, než snový svět ve spánku. To je možná důvod, proč mi octování nefungovalo. Octuji tady a támhle je bílá deka "sněhových" mraků. Podívám se tady a podívám se tam, jakoby jeden svět to byl a přitom nebyl, jakoby mezi tím tady a tam byl časový posun. Slunce vyšlo s modrou oblohou až druhý den. Před tím vyšlo jenom při volbách prezidenta, při prvních v sobotu a při druhých v pátek. Martin Havran

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný, Aoliane, já Tě žeru. Super čistička!
    Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Vizualizace na rozpuštění chemodeky funguje:) nyní jsem to vyzkoušel, stačí vyslat úpřímné přání na rozpuštění a vizualizaci modrého nebe. A hotovo pak se soustředit na něco jinýho:) nyní mám nad barákem modré kolo tak jak jsem si přestavoval, a že to byla chemodeka. Ale už vidím,že zase poctivě záplatují

    OdpovědětVymazat
  8. taky přidám trošku do mlýna, začal jsem sázet stromy, na podzim roku 2012 cca 2000ks, žaludy a bukvice, a sázím všude :-)

    OdpovědětVymazat
  9. jseš úžasný, moc děkuji ,že to děláš

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.