5. února 2013

Krásné české orgonity


Dobrý den,
chtěl bych se zeptat na podmínky reklamy na Vašem blogu. Vyrábím orgonity a rád bych se zviditelnil - jednou jste můj odkaz uváděl. Vím, že už máte více odkazů na výrobce orgonitů, ale každý nabízíme něco jiného - v naší nabídce
bude po brzké editaci stránek i powerwand, jež po výstavách už rok testujeme, také meditační pyramidy se zapperem a snad již také chembuster /když mi to vesmír povolí/.

Děkuji předem, s láskou v srdci Miloš Havel
  

MILOŠ HAVEL

Orgonet: 
Reklamu za účelem komerce na blogu nevedu, ale je mi vždy radostí upozornit na práci nadšených výrobců orgonitu. Tím spíše, že v poslední době můj blog na orgonit trochu pozapomíná, asi proto, že z rodinných důvodů teď nemůžu doma odlévat, natož giftovat, což mi velice schází.
Tak se aspoň kochám obrázky orgonitů na Milošově webu a vzpomínám na "vůni" vařící pryskyřice a vzrušení při "vyklápění" nových kousků ...
Koukněte se taky na krásné orgonity na  http://orgon-it.cz/




3 komentáře:

  1. Fakt bude i Powerwand?
    Tak to budu prvním zákazníkem!! :)
    Alfa - Jirka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám pár zářičů ,ale musím dát formu elektronice
      zapperu.Jinak mám vyrobenou podsvícenou power wandovou
      pyramidu.Fotky budou brzy na orgon-it.cz
      Hezký den,Miloš Havel

      Vymazat
  2. Já se letos uz taky snazil.Snad fotky inspirujou anebo potesí.
    http://guitarjoe.rajce.idnes.cz/Orgonity/
    Zdravím vsechny orgonauty.G.J.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.