6. února 2013

"Vše, čím jste, je výsledkem toho, nač jste mysleli." Buddha

"Vše čím jste je výsledkem toho,na co jste mysleli."Buddha
Pojďme žít nový sen zde na Zemi.S láskou Jarmila
http://www.youtube.com/watch?v=smafZFMCkZ0

11 komentářů:

  1. není nad praktické použití...obě manželky byly výtvory mých představ,zejmena ta druhá byla poopravená té předcházející a dosavadní život jede ve spleti exhalací wifi chemického nebe kraválu dopravy již přes dvacet let bez navštěvy doktora....

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Jarmilo ... úžasné, inspirativní video.
    S láskou Áron

    OdpovědětVymazat
  3. :-) Krásné obrázky, hypnoticky pomalá melodie, vemlouvavý uspávající hlas, přesně jak v hypnóze :-D . Poznání není hypnóza. Trochu jsem se musel smát a pozorovat, jak to na mě působí. Ne ne, je to jinak. Jinak díky. Jsem rád, že Vás čtu. Je těžké se ve všem, co přichází vyznat. A s čím se ztozožnit, jde-li vůbec o to. Zdar a sílu. Nod

    OdpovědětVymazat
  4. Krásnééééé....děkuji
    Dneska jsem měla úžasný, slunečný den, jsem úplně nabitá energií...a proto velmi souzním s tímto videem...přeji všem krásný večer, M.

    OdpovědětVymazat
  5. nadherna ukazka iluze! My nejsme telem, jsme energii "jedne podstaty s Bohem", my nevkladame ale ZNOVUOBJEVUJEME kym JSME.Jelikoz si to neuvedomujeme, ze jsme casti Boha, hledame lasku v projevenem zpredmetnenem svete. Kdyz jsem LASKOU souznim s Bohem/Universem Ja vedomi/energie. RAj bez Boha nemuze byt a Buh je laska, pravda,sila, moc,kamen uhelny.Tedy kdyz si Jsem vedom sam sebe nemusim do niceho lasku vkladat, ale vycituji LASKU od vseho. Toto vse viditelne/projevene i neviditelne/neprojevene je Buh, dava se mi "poznat" vsude.Tedy s Laskou s Bohem Jsem.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju
    i pro mě to bylo moooc krásné....
    a opravdu velmi poučné...
    - i když - já se tak snažím žít....a skutečně to funguje.....
    Když říkáme, že směřujeme do Jednoty, tak jdeme = přijímáme láskyplnou Boží náruč, Jeho LÁSKU, která nás všeobjímá a my se stáváme její součástí.... Vnímáme ji jako samozřejmost...a šíříme ji dále...A to je na tom to nádherné....
    veronika

    OdpovědětVymazat
  7. http://inner-light.ning.com/forum/topics/padne-duvody-proc-se-nenechat-vlakat-do-ctvrte-dimenze-coz-jsou-s

    OdpovědětVymazat
  8. Ještě jinak, dávejte si bacha, pěstujte "paranoiu"-je součástí inteligence, nevěřtem, že podezřívavost je choroba, v dnešní době jsou informace velmi rafinované a nevíte ve skutečnosti, co je v nich skryto, aby Vás ovlivnilo. Přemýšlejte. Je to jen o přemýšlení :-)
    Nod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky říkám, bacha na Trojské koně všude okolo nás !

      Vymazat
  9. Krásné video i sdělení se kterým se ztotožňuji. Už několik let právě dech používám ke ztotožnění a harmonizaci se vším. Prociťuji dechem vůni jara, vůni léta, vůni podzimu, zimy, vůni deště, vůni lesa, listí, vůni vody, celé přírody a všeho. Tímto způsobem se harmonizuji v lásce se vším. O to víc mě toto video nadchlo a udělalo radost, že mi to není cizí, že to dobře znám, takže vím o čem je zde řeč.
    Honza.

    OdpovědětVymazat
  10. Text z knihy Čtyři dohody od Dona Miguela Ruize. Dá se zakoupit na CD, úžasně namluveno Jaroslavem Duškem.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.