15. září 2011

Blogovat či neblogovat?

Zdravím všechny po delší pauze, pouštím komentáře, a doufám, že se tady zase budeme moci scházet denně.

Na pár dní se mi zdálo, že informace, které sem píšu, ztratily svou důležitost. K čemu je ještě dobré popisovat nenávratně se hroutící složky říše Illuminátů, která zanedlouho zanikne?

Současně ke mně přicházelo úžasné světlo z několika duchovních pramenů, a v něm se "konspirační" zprávy jevily jako ještě zbytečnější ...

Takže se ve mně pralo dvojí: jednak se mi chtělo blogovat, (je to moje oblíbená zábava až droga a hodně by mi to chybělo), ale co když to už není třeba nebo to dokonce škodi?

Nakonec přece jen přišel jasný pokyn: jeď dál, ale dávej si pozor na šíření strachu ... tak to beru.

Pro "nový začátek" bude dobrý Matthew, který je výborným kompromisem mezi informací a duchovnem.

21 komentářů:

  1. thumbs up :)

    ohledně pozitivních zpráv..
    před pár dny jsem narazil na úžasnou informaci (hlavně druhá polovina knihy):

    http://lifebibles-zivotnibible.blogspot.com/2011/05/utajovana-pravda-zapovezene-poznani.html

    OdpovědětVymazat
  2. Je to určite dobré rozhodnutie.Myslím si , že tento blog mnohým ľudom otvoril oči a pomáha im :)

    OdpovědětVymazat
  3. Heuréka, Orgonet je s namiiii !

    OdpovědětVymazat
  4. Nibiru - Bohumila15. září 2011 v 17:56

    Vítej zpět, Orgonetku. Scházel jsi...

    OdpovědětVymazat
  5. blogujme-drogujme :-), vitaj chlape, bez teba to nie je ono :
    http://www.youtube.com/watch?v=cI_0Hyn57Lk&feature=fvst

    Bo

    OdpovědětVymazat
  6. Také zdravím Orgonete, jsem rád, že jsi zpět! Celou dobu mi scházel Tvůj blog, především poslední poselství od Matthewa(v podstatě přesně to, co nyní píšeš). Je úžasné, jak to funguje! Chtěl bych poprosit i o překlad srpnového poselství, ten překlad pomocí google nebyl úplně to nejlepší. Moc díky.

    Martin

    OdpovědětVymazat
  7. SEM MOC RAD ZE TENHLE BLOG OPET BUDE FUNKCNI,MOC RAD SEM CHODIM A VELMI STE MY POMOHLY POCHOPIT NEKTERE ZALEZITOSTI,KTERE SE DEJI NA NASI PLANETE,NEMEL SEM OTOM ANI TUSENI CO SE TADY DEJE,AZ SEM ZCELA NAHODOU NARAZIL NA TENHLE BLOG,SUPEEEEERRRRRRR OPRAVDU,DIKY MOC,LUDVIK

    OdpovědětVymazat
  8. urcite pokracuj orgonet! klikam si na tvoju stranku kazdy den aspon dva krat ci uz si naspet vzdy to potesi ked je tu nieco nove tvoj prispevky su mi blizke...taktiez orgonity aj chemtrails samozrejme...ale pravda je taka ze docela skodia

    skus sa zamerat skor nie na temy ako morgelloni a ine pokusy na ludoch a neprijemnosti ale skor zaujimavosti o pocasi alebo tie orgonitove mapy a ine pozitivne spravy aby si prinasal nadej a tak :) tesim sa ze si spet
    "L

    OdpovědětVymazat
  9. Tož vitaj zpatky.už se nám stýskalo..... Odvádíš tu dobrou práci. Bylo by škoda toho nechat.

    OdpovědětVymazat
  10. Orgonet, vitajte späť. Už ste mi chýbali.

    Zameranie sa na pozitívne veci vítam. Konšpirácií je všade navôkol dosť a ľudia sa pomaly, ku môjmu milému prekvapeniu, prebúdzajú. To ako kedysi nechceli o niektorých veciach ani počuť, dnes sami začínajú diskusie. Svetlo sa šíri a nejde ho zastaviť. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Parada, diky :-)


    rimi

    OdpovědětVymazat
  12. Vitaj, Orgonete!

    U nás na MORAVĚ je letos velmi dobrá úroda.
    Spolu s vírou těch co se o plodiny starají nám pomáhají i křišťálové orgonity a trubkové cloudmustry, které jsme rozeseli do širokého okolí,vod a zahrádek.
    "Pracují jak švícarské hodinky - v tu pravou chvíli a jinak neustále!"
    No a vinařských turistů přibylo také, a to je prosím teprve burčáková sezóna před námi.
    To bude tím vzduchem...
    Tak na zdraví vám všem přátelé!

    Honza

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Orgonete, normálně mám radost. Prostě radost, že jsi se rozhodl pokračovat. Sice se také snažím žít více v pozitivním spektru a zvyšovat vibrace a meditovat a místo televize sleduji hvězdnou oblohu. Ale být informován i o té druhé straně také není k zahození. Prostě nemít strach, nestotožňovat se s tím, jen jednoduše znát informace z obou stran. A Ty prostě umíš vypíchnout to nejdůležitější. Takže díky.
    Ahoj Beata

    OdpovědětVymazat
  14. Milý Orgonete,díky Tobě jsem začala dělat orgonitky a mám velkou radost,že pomáhají...
    O počasí se učím od Tebe,taky jsem plno věcí nevěděla,ikdyž chemtrails...znám a fotila jsem ho,už asi 5-6let...:o)stejně na mně někteří stále koukají jako na blázna...ale když vidím tx starší,jak začínají přemýšlet...to je paráda...:o)já jsem sice také v důchodu,ale nějak jsem asi zůstala v pubertě...:o)přeji Ti,aby Ti to i v Tvém životě pořád šlapalo,hezký den Marta

    OdpovědětVymazat
  15. SLÁVA
    SLÁVA
    SLÁVA

    Mr. ORGO A ORGONET JSOU ZPĚT!

    A LEPŠÍ NEŽ KDY DŘÍVE...

    OdpovědětVymazat
  16. zprava na inespravy.sk – Vypustili sme zdroje Osud a Alternatívny osud z dôvodu šírenia strachu a dezinformácií. a muj prispevek do jejich diskuse na osud.biz = pred chvili jsem zjistil, ze jste zrejme byli smazani z portalu inespravy.sk spolecne s osud.cz, mam z toho radost, uz proto, ze to bylo i na mou intervenci – nepatrite mezi necenzurovane a taky jste smiracky web, tak se tu mejte a diskutujte… papa – boban , opravdu jsem pred 10 dny psal na inespravy a odpovedeli mi, no trvalo jim to

    OdpovědětVymazat
  17. No já už jse si myslel,že Tě přetáhli na stranu NWO :-o Blogovat,to je jasný !!! Alespoň nějaká protiváha k mainstreamu,všimli jste si,jak poslední dobou media tlačí agendu proti tzv. "konspiračním teoriím" ? Jsou toho plné noviny i net,dokonce i televize-zrovna dneska ten televizní kašpar kraus...to nebude náhoda,takový soustředěný útok na vědomí vohnoutů ;-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ani nevieš kolkým ľudom chybali tvoje správy ...
    Myslím že Tvoja práca s blogom stojí za to,
    aj ked tomu rozumie len hŕstka.
    Len tak ďalej

    OdpovědětVymazat
  19. Vítejte zpět. Mám vekou radost..už mi Vaše zprávičky chyběly..

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravím Orgonete :-)
    Ulevilo se mi, že sis to blogování nerozmyslel.... :-) A.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.