28. září 2011

Náš domov: mystický film o životě v astrálním městě

Máme svátek a volno, tak můžeme koukat na telku: krásný duchovní film na doporučení čtenáře:
AHOJ O., POSÍLÁM ODKAZ NA FILM, KTERÝ MNE OPRAVDU OSLOVIL A MYSLÍM, ŽE BY BYLO FAJN HO VYSTAVIT NA STRÁNKÁCH. MOŽNÁ BY SE MĚL PROMÍTAT I NA NEBI :-).....JE S TITULKY.....HEZKÝ DEN PŘEJI
MILAN


NÁŠ DOMOV - mystický film o životě v astrálním městě, (Nosso Lar, Brazílie, 2010)


O člověku, který umře a poznává svět jako "duše z druhého břehu". Film byl natočen podle knihy Chico Xaviera, která popisuje život jeho duchovního učitele - duše, se kterou byl Chico Xavier ve spojení. Hrají: Othon Bastos, César Cardadeiro

17 komentářů:

  1. Parádní filmeček díky za něj.. a mimo to nevíte náhodou co je to za píseň v čase 48:10 na klavír a pak i 91:25 rád bych si ji někde sehnal nebo i noty by se mi hodili děkuji..
    A mimo to všimli jste si symbolu v té hlavní budově jak je ten vedoucí tak je na zemi něco jako 5cípá hvězda teď nevím čí je to znak..

    OdpovědětVymazat
  2. Měsíční sonáta - Ludwig van Beethoven.

    Nibiru,B.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si toho všiml, jen se mi tam nelíbil ten kříž a to druhý nevím co bylo židovská hvězda? Film byl supr, ale tohle mě v tom filmu zkrátka vadilo. Přeci tam nahoře nemají náboženství, jako tady dole a vůbec, náboženství je tady na Zemi chápano jinak a dělá z lidí jen fanatiky...A kříž sám o sobě není dobrý, tak to cítím já...Tauri

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak písnička se jmenuje : Beethoven - Moonlight Sonata, užívej song a relaxuj ;) měj se s pozdravem Tauri.

    OdpovědětVymazat
  5. Pekný film, koho to oslovilo, prečítajte si knihy od Michaela Newtona - Osudy duší, Učení duší atd., vyšlo v Eugenike ... je to presne o tejto problematike... a čo sa týka skladby L.v.Beethovena-Mondschein sonate, tu je link: http://www.youtube.com/watch?v=3TIN955FYeg

    OdpovědětVymazat
  6. opravdu mooc hezký film xxx

    OdpovědětVymazat
  7. týmy symbolmy chceli povedať že všetky náboženstá sú v úplných základoch o tom istom...že jeden je všetkýmy,a všetci sú jeden:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kdy se to asi dostane do našich multikin?

    OdpovědětVymazat
  9. je to tak nádherný film, je mi krásně, že vše co se mi objevuje ve snech existuje, děkuji za tento film naplnil mě láskou a štěstím.

    OdpovědětVymazat
  10. Jeden z nejkrásnějších filmů co jsem kdy viděl! Nádherný film o skutečné pravdě a lásce. Takové filmy s takovou tématikou by měli vysílat celoplošné televize v hlavní vysílací čas. Žádné krváky a vraždy, žádné horory či bezduché seriály.

    OdpovědětVymazat
  11. Krasny film ,sirte ho dalej ,tento film v nas prebudi ,co uz v nas je .Laska a sucit s druhymi

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím, sháním film, který jsem viděl kdysi dávno, ale bohužel nevím jak se jmenoval. Byl o klukovi, který se nějak dostal do vymyšleného města, kde se vše dělo každý den stejně, na minutu přesně projelo auto přes křižovatku, lidé chodili přesně kolem domů a tak. To město bylo jakoby ostrov, takže byla kolem voda, vypadalo to jako širé moře, jenže když ten kluk jednoho dne plul dál, zjistil že je na konci umělá zeď a za ní skutečný život. Nějak tak to bylo, ale nemůžu si vzpomenout na název filmu. Kdyby někdo věděl, napište mi jej prosím na mail sus.tacek@seznam.cz
    Mockrát předem děkuji. Kuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) buď zdráv, dle Tvého popisu se domnívám že je to Truman show http://www.csfd.cz/film/9568-truman-show/prehled/

      Vymazat
  13. Úžasný...někdo natočil to, co dávno znám. Kéž tento film osloví hodně lidí *Maruška*

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné.... v pravý čas pravý film pro mě. a vysvětlilo mi to několik věcí a především jednu podivnou vzpomínku. :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.