18. září 2011

Declan Galbraith: Řekni proč

 Pro potěšení další krásný hlásek: Declan Galbraith nazpíval tuhle píseň v r. 2002, když mu bylo 11 let. Úžasný malý zpěvák, a ví, co zpívá ...



Declan Galbraith – Řekni proč

V mém snu děti zpívají Píseň lásky pro každého kluka i dívku Nebe je modré a pole jsou zelená A smích je jazykem světa Pak se probudím a všechno co vidím Je svět plný lidí v nouzi

Řekni proč To takhle musí být? Řekni proč Je tu něco, co mi ušlo? Řekni proč Protože to nechápu Když tolik lidí potřebuje někoho Proč jim nepodáme pomocnou ruku Řekni proč?

Každý den se ptám sám sebe Co budu muset udělat, abych byl mužem? Musím povstat a bojovat Abych každému dokázal, kdo jsem? K tomu má být můj život? Má se promarnit ve světě plném válek?

Řekni proč To takhle musí být? Řekni proč Je tu něco, co mi ušlo? Řekni proč Protože to nechápu Když tolik lidí potřebuje někoho Proč jim nepodáme pomocnou ruku? Řekni proč?
Řekni proč, prostě mi řekni proč, proč, proč?

Řekni proč To takhle musí být? Řekni proč Je tu něco, co mi ušlo? Řekni proč Protože to nechápu Když tolik lidí potřebuje někoho Proč jim nepodáme pomocnou ruku? Řekni proč?
Řekni proč, prostě mi řekni proč, proč, proč?

Může nám někdo říci, proč necháváme hořet lesy? Proč říkáme, že se staráme? Řekni proč stojíme a zíráme? Řekni proč delfíni pláčou? Může nám někdo říci, proč necháváme umřít oceán? Proč, když jsme všichni stejní? Řekni proč to svádíme jeden na druhého? Řekni proč to pořád nekončí? Může nám někdo říci, proč nemůžeme prostě být přátelé?

Proč proč?

3 komentáře:

  1. An, prečo ? Chceme vôbec inak, skutočne chceme ?
    Bo

    OdpovědětVymazat
  2. Tento chlapec ma uchvátil.
    Bo

    OdpovědětVymazat
  3. Tento text mi pripomína What about us ?
    Michaela Jacksona. Sila..
    Hi

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.