1. března 2013

Aolian přeje pěkný octovací víkend

Aolian poslal komentář k článku http://orgo-net.blogspot.cz/2013/02/aolian-vikendove-octovani-s-papinakem.html, ale protože je nový víkend, dáme jistě nové octování (:-))), tak i nový článek.
(Snímek "Ocet a jeho neuvěřitelná tajemství" přidává Orgonet.)

Ahojky, sice mi ještě není úplně dobře, ale když vidím tu spoustu nadšení do dalších octování, tak o tomto víkendu do toho jdu znovu taky. Budeme nejspíš odpařovat klasicky přes propan-butanový vařič. Ten se dá vystrčit ven a přitom se dá být pěkně doma v teple za kamny a pucovat k tomu astrální darebné bandičky. S ředěním octa při odpařování nemáme doma zkušenosti, ale vzhledem k těkavosti jeho par by snad nemělo dojít ke snížení účinku. O víkendu to zkusíme prubnout, připalování na pekáčích řešíme každou chvíli :-)))))))))))))) (Pozn. Orgonet: Já ředím, i tak připaluju. Proti připalování doporučuju nařídit si časovač.)


Vlasto, díky za nabídku elektrolyzéru :-) Beru všema deseti!!! Za každou technickou výpomoc jsem rád. Mústr nemám (jestli jsem to blbě pochopil, tak se omlouvám a Nemo mi teďka moc neporadí, neb leží zparalyzován chřipkou). Takže mám rovnou velikánskou prosbu, zda bys nám mohl elektrolyzér sestavit dle svých možností a my bychom se s tebou potom nějak vyrovnali. Šlo by to? Když tak mi napiš do mailu, dával jsem ho v předchozím příspěvku na Orgonet.

Jinak máme další poznatky s těmi podivnými haarpovými pazvuky, co se linou z rádia. Ladička na kytaru nám ukáže, že se kupříkladu jedná o tón G, ale daná frekvence vln tónu G neodpovídá. Navíc jsme zjistili, že tyhle hučivé pazvuky se "protlačují" nejen na dlouhé vlny, ale i na střední nebo dokonce na krátké vlny. Takže to vypadá, že klimouši prostě posílají určitý soubor vln, v němž vyznívá vždy jeden tón jako dominantní. Někdy jsou ty pazvuky dost příšerné, připomínají jakési skřípění. Astrálně to má podobu husté sítě, která doslova jakoby prostupovala prostorem. Asi se nemůžeme divit, proč je ve vzduchu pořád tolik mlhy, určitě je to tímhle vlněním podporováno.

Jinak mě taky moc potěšil článek od Magdy Křepelkové "Láskyplné přijímání nebo duchovní schíza?". Mám spoustu podobných zkušeností. Když se někdo nachází v časoprostoru zla, je houby platné mu posílat nějakou lásku, protože mu žádná nedojde. Nebo pokud mu nějaká láska přece jen dojde, okamžitě se v jeho negativním časoprostoru změní v agresi. Vždycky se mi tak nějak vyplatilo od takovýchto negativních časoprostorů nejdřív odseparovat sebe a teprve pak začít působit na své okolí. Najít příčinu, proč někdo to zlo tvoří a zkusit vyčistit přímo tu příčinu (přes vizualizaci, že se to pálí ve velikánském kotli). 

Asi před třemi roky na mě začal jeden příbuzný posílat zlo, hlavně o víkendech, když měl víc času na sebe. Po opakovaných energetických útocích jsem požádal o pomoc své astrální průvodce. Zanedlouho na to se mi zdál živý sen, že v jednom životě jsem svého příbuzného vyzradil nepřátelům, oni ho oběsili a on mě za to proklel. Zkusil jsem celou tuto kauzu vyčistit a teprve když z mého příbuzného spadly ty nejhutnější negativní emoční obaly a energeticky se dostal do světlejší úrovně, v duchu jsem mu poslal omluvu a energetické vyrovnání. Od té doby je pohodička a klídek :-)


Ahojky, moc se omlouvám, ale zapomněla jsem do toho komentáře ještě přidat, jak to vidím s případným ředěním octa, aby se to tolik nepřipalovalo v pekáči. Můžeš když tak přidat za větu:
"Ten se dá vystrčit ven a přitom se dá být pěkně doma v teple za kamny a pucovat k tomu astrální darebné bandičky." ještě tohle?

Pěkný antiklimateroristický víkend přeje Aolian.

12 komentářů:

  1. Zkoušel jsem vybrat něco kmitočtově použitelného,ale podle generátoru to je jenom těch 1003-5 Hz.Určit původ jiného kmitočtu je dost obtížné,protože tyto rozsahy jsou velmi náchylné na parazitní kmitočty veškeré techniky,telefony a počítače nevyjímaje(skoro všude jsou spínané zdroje).Změnila se také vodivost vzduchu a vlhkost je pouze málokdy pod 80%,tak to může být způsobeno i koronovým výbojem na stožárech VVn.Příležitostně to prubnu někde mimo "civilizaci".U nás je zase v tomto období slyšet monotóní hučení tak asi 5OHz,zdroj se nedá určit,nezjistili to ani profící s měřákama.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. Takže další octovací víkend? Připojuji se.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, také jsem v sobotu dopoledne začala odpařovat ocet z varné konvice, když nám slunce začali opět zatahovat šedými mraky. Bohužel se stala opačná reakce, bylo to horší. Tak jsem si řekla, takhle to nejde. Přestala jsem a začala s myšlenkami. Nejprve, že každý z nich má rodinu a někoho koho miluje a tomu by určitě přál to nejlepší.
    Ráno dělávám mimo jiné pozdrav "pozdrav slunci", takže to dopoledne jsem se už postavila venku směrem k slunci a začala posílat myšlenky "mám právo na slunce", "mám právo na čisté jasné nebe", "mám právo na čistý vzduch" a ostatní nechala na vesmírné energii.
    Temný energie vás mohou balamutit, taktéž ta sebranka "vyvolených", ale čistá vesmírná energie vás vyslechne. Kolik vám dá tj. nadělí, je na vaší touze po daném upřímném a čistém přání. Ta čistota záměru je nutná, neboť násilím si můžeme něco vynutit, ale pořád to není ono.
    Takže bych doporučovala, když už tedy octujete nebo octujeme, dejte a dejme k tomu i velkou čistotu myšlenek a přání.
    Takto toho vytouženého dostáhneme i dostaneme snadněji a dříve.
    Přeji vše dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechte to na přírodě,prosím......dnes všude krásné modré nebe u nás,i bez "octa"....dejte myšlenky přírodě jako poděkování a nic neovlivňujte - to je "čistota".....

      Vymazat
    2. Jak víte, že bez octa? Možná že někdo jiný se snažil.

      Vymazat
  4. Dnes v sobotu, teď ve chvíli kdy to píšu, ve 12.00 je kolem slunce obrovské duhové kolo. Manžel mi to vyfotil, je to ve foťáku- budu muset ale počkat, až mi to dcera dá do počítače a pak to zašlu Orgonetovi.

    Ráno byla v Praze dokonale modrá obloha, ovšem klimateroristi okamžitě od rána sprejovali, takže v tuto chvíli je již slunce schované za závojem- ale to obrovské tmavé kolo, lemované duhou, je kolem něj stále.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem se dnes přidal poté, co během chvíle téměř čistou oblohu začaly pokrývat ty "krásné bílé pruhy, chránící nás před sluneční záhubou" :) Z vděčnosti za tu jejich starost jsem hned vyrazil do obchodu a už to venku bublá na plotýnce.

    PS: možná už to tu někde proběhlo, ale narazil jsem na jinou metodu regenerace (nejen)atmosféry - Agnihotra.
    viz. http://agnihotra.108.cz/index.php?page=oagnihotre a "manuál" ke stažení na í-drese: http://homatherapy.de/linked/buch_cz.pdf


    OdpovědětVymazat
  6. tady je takový rozhovor.... http://www.cestyksobe.cz/budoucnost-neni-ve-hvezdach-ale-v-nasich-rukach-zeme-je-jako-vesmirna-skola-ad2090/ ale NENÍ Rozhovor jako rozhovor http://www.ulozto.cz/xMBX73g/rozhovor-1974-czdub-80-avi

    OdpovědětVymazat
  7. Tak dnes se octování vydařilo, sluníčko, modrá obloha a jeden kontrolní vrtulník.

    OdpovědětVymazat
  8. minule jsem se podíval pozdě a tak u mě byla jen octovací neděle
    dneska ráno jsem se před odjezdem do práce podíval a koukám další octovací výkos :)
    nelenil jsem a rychle naplnil svuj balkónový odpařovač cca půl litrem...zažnul svíce a odjel...naštěstí to zvládlo celej půllitr odpařit
    věřim že jsem v tom dnes opravdu nebyl sám...krásně azuro i přes strašlivou snahu letadel zaplácat oblohu...vydrželo to až doteď...
    zítra bohužel zas do práce...ale muj litřík bude mezi těma Vašema hezky ve vzduchu ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,ráno jsem vstala a nad Prostějovem bylo modro.Vidím letadlo, tak jsem jen pomyslela, ať se čáry rozplynou jako dřív.Srdcem jsem přála slunečné dny všem na Zemi.Zůstalo slunečno a teď večer je obloha plná hvězd, jak už dlouho nebyla.Krásnou neděli Vám Všem!Ivana

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.