11. března 2013

Krásné orgonity z Liberce

Ahoj Orgonete

Dneska jsem byla nucena navštívit Liberec ( už i to je na mě moc velké město, tak jsem rozmazlená z naší samoty u lesa   :-D   )
A dostalo se mi úžasné odměny. Do cesty se mi postavil stánek s kamenama a bylo tam i několik nádherných kousků orgonitu. Neodolala jsem a koupila dětem tygra a velrybu přesto, že orgonity doma sami vyrábíme také.
Dostala jsem super výklad a kontakt i a webovkama. Dovoluji si poslat odkaz. Pokud uznáš za vhodné je zveřejnit, děkuji. 
Přeju krásné dny
Jana


Orgonet: Děkuji, ty přívěsky jsou krásné a zajímavé originální kousky, dá se říct, že po všech těch klasických tvarech jsou to "orgonity nové generace"! Zde je pár fotek jako ozdoba a upoutávka a věřím, že stránky navštívíte!




2 komentáře:

  1. http://www.haarp.alaska.edu/haarp/scmag/latest-1h.html

    Tak to to som ešte nevidel 11.03.2013 - 12.03.2103 0:30 hodinový graf

    OdpovědětVymazat
  2. moc krásné orgonitky, já osobně miluju a vlastním orgonity i jeden šitý na míru od této moc milé ženy :-) http://www.orgonite.cz/

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.