15. března 2013

Rozhovor s Teal pro Novou zem 28. 3.

Ahoj Orgo, podarilo sa mi okrem ineho dohodnut rozhovor s Teal, bude
to 28.3, viac info v článku

Juraj


http://www.novazem.info/skype-rozhovor-novazem-s-teal-scott-28-3-2013/


Tak a je to vonku . Po niekoľkých dňoch komunikácia sa mi podarilo dohodnúť rozhovor s touto veľmi sympatickou osobou. Jej videá majú za pár dní tisíce pozretí a jej informácie súznejú s veľmi veľkým počtom ľudí, k tomu si pridajme jej nezameniteľný šarm a máme pekný príklad “inšpiratívneho učiteľa”

Takže sa môžete začať tešiť a samozrejme mi posielať otázky, ktoré by ste sa jej chceli opýtať, je otvorená akejkoľvek téme, záleží iba na mne (nás) akým smerom bude rozhovor smerovať. Otázky môžete písať buď pod tento článok, alebo na môj email nova.zem5@gmail.com

Všetky prejdem a zoradím do témat, dúfam že sa mi podarí ich opýtať čo možno najviac, aby sme sa vedeli zase posunúť o kúsok ďalej

Pripomeniem ešte dátum: 28. 3. 2013

Teším sa na otázky

Juraj

P.S. S Teal budem spolupracovať aj na jej ďalších projektoch ktoré pripravuje a je sa na čo tešiť. O tom ale až neskôr

10 komentářů:

  1. Juraji a Orgo DÍKY, taková čarokrásná zpráva hned po ránu...krásný den Všem a spoustu inspirativních myšlenek...už se těším na tu spoustu zajímavých otázek ...s Láskou V.

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda bych se zeptala, co se to s námi od začátku roku děje. Mé pocity jsou, jako na horské dráze. Jednou je mi skvěle, směji se a vzápětí, během obyčejné sekundy se radost promění v nepřetržitý pláč. Chvíli mne nic netrápí a vše je mi jedno a potom jsem přecitlivělá a nic nemá smysl. Zdá se mi, jakobych vlastně ani nežila. Ba naopak mi příjde tohle vcelku, jako utrpení. Už mě nebaví neustálé výkyvy nálad, změny energií a to všechno kolem. Dala ybch všechno za to, aby to ustálo a aby existoval způsob, jak by to mohlo přestat..

    OdpovědětVymazat
  3. položil by Teal jednu otázku,ale položím jí klidně zde...jak to,že nemám žádnou otázku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takto může pokládat otázky jenom Bůh, o čemž ve vašem případě silně pochybuji, ale myslete si, že jím jste, klidně dál !

      Vymazat
  4. Moja otázka: je zadaná? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevíme jistě, naopak víme, že má syna,a že jí ještě není 30 (27,28let ?) :-)))

      Vymazat
  5. Ahoj zajímalo by mě,jak Teal prožila porod svého dítěte,jak rodila a jak vidí budoucnost u nás ohledně porodů doma. Děkuji Terka

    OdpovědětVymazat
  6. Co se děje se sluncem? To je jedna otázka a druhá, zásadní otázka je - žijeme na planetě - nebo uvnitř planety Země? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slunce prochází nějakou zásadní změnou (zvětšuje se !). Žijeme na povrchu zemského globu, ale vnitřní dutá Země není zcela vyloučena. O principu či zásadě dutosti planet a velkých měsíců při jejich tvoření psal již zesnulý slavný astronom Karel Sagan v 70.letech 20.stol.!

      Vymazat
  7. Zdravím, také bych poprosila o odpověď na osobní otázku, nebo spíše můj problém, který teď dost prožívám.a možná se najde i tady někdo, kdo by poradil.stalo se mi to poprvé asi před měsícem, chodila jsem na jedno školení s velmi příjemnou paní lektorkou a zjistila jsem, že po duchovní stránce si rozumíme a máme velice podobné názory, často její slova mi pomáhaly, i když šlo o maličkosti a po pár dnech se mi stávalo, že jsem začala jakoby "ulítávat".pocit, jako když vás někdo praští do čela a pak jakobych nějakým trychtýřem z hlavy popolétla nahoru a zase se po 2-3 sekundách vrátila zpět.den co den se to zintenzivňovalo a poslední den školení to bylo neskutečné.tenhle pocit jsem měla snad každých 5 minut a trvaly déle a byly intenzivnější a 3x během toho dne se mi udělalo až na omdlení, zapomínala jsem dýchat a mohla jsem dýchat jen velice povrchně, byla jsem pořád nervozní a ve strachu.odpoledne jsem šla do lesa a vše se zklidnilo a pak i v následujících dnech.týden na to jsem byla u kartářky, také velice příjemná a opět se mi vrátilo o "ulítávání".po návratu domů se opět ztratilo...Nevím jestli je to vhodná otázka zrovna pro Teal, ale článek mi přišel jako vhodný k umístění mého dotazu.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.