12. listopadu 2015

Něco pro kuřáky: Cigarety obsahují papír

Dobrý den,
českou veřejností se ústním podáním šíří návod na rozbor v tuzemsku běžně prodávaných cigaret, s jehož pomocí si může úplně každý zjistit, že součástí náplně cigaret je papír. Přesněji, ruličkami hnědého papíru připomínající stonky. Proto jsem tento návod sepsal a zdarma nabídl asi deseti nezávislým webům k zveřejnění. Myslel jsem si totiž, že kuřáckou veřejnost tento návod bude zajímat a potažmo i redaktory webů. Překvapením pro mne bylo, že ho nezveřejnil nikdo. Jeden z redaktorů mi pouze poděkoval a další ho odmítl s tím, že v něm chybí rozbor celulózy akreditovanou laboratoří. Redaktor evidentně nepochopil, že tento návod je pro lidi kteří mají vlastní oči, vlastní rozum a ví že zfalšovat jdou i akreditované rozbory. Jinak z oslovených nereagoval nikdo.

Bylo mi to divné a probíral jsem záležitost s kamarádem. Vyjádřil přesvědčení, že těmto redaktorům bourám jejich svět - jejich Matrix, protože kuřáci by si museli přiznat že kouří hezky zabalený odpad a nekuřáci by si museli přiznat že na cigaretách jim smrdí nejvíc papír nasáklý bůhvíčím. Řekl také že i když se zdá že tito redaktoři jsou v opozici vůči Matrixu, ve skutečnosti s ním jsou hluboce provázaní. 

Tak to zkouším u Vás, třeba se vám téma bude líbit.

S pozdravem V. S.

Orgonet: Díky, líbí se mi!


Všem kuřákům cigaret!

Stává se vám, že žádná z tuzemských značek cigaret vám nechutná na první pokus a musíte si na ni "zvyknout"? Zejména kuřáčtí pamětníci by si měli pamatovat jak za komárů chutnaly "ameriky". Také se vám zdá, že už ani "ameriky" nejsou to co bývaly?



Příčina je jednoduchá, tabák je v cigaretách "nadstaven" papírem. Přesněji řečeno, miniaturními ruličkami na hnědo obarveného, velmi tenkého papíru, které vypadají na první pohled jak tenké stonky tabáku. Délka imitace tabáku činí 10 - 15 mm, průměr do 1 mm..Jsou podezřelé tím že jsou ideálně rovné. Nevycvičené oko tuto imitaci v cigaretové směsi lehce přehlédne. Pokud je cigareta suchá. Pokud ale cigaretu namočíme do vody, začnou se dít divy!

Návod:

1) Z cigarety odlomíme filtr a cigaretu vložíme do skleničky s vodou na cca 12 hodin.

2) Po této době opatrně slijeme vodu tak, aby ve skleničce zůstal všechen "tabák". Všimněte si že voda je zbarvená do krémova či do hněda.

3) Odstraníme papírek a domnělý tabák vyhrábneme na bílý talíř.

4) Potřebujeme dobré osvětlení, dvě pinzety nebo párátka a dobré oči. Kdo nemá, ať použije brýle.

5) Pinzetami oddělujeme jednotlivá vlákna domnělého tabáku od sebe. Tabák, ač byl kolem 12 hodin ve vodě, si uchoval svou barvu. Je nařezán na cca 0,9 mm široké proužky, které jsou různě zprohýbané podle přírodního profilu listu.

6) Dříve nebo později narazíte na podivné chuchvalce něčeho podezřele světlého. Vypadá to jak hlen, nebo snad nějaký druh světlé řasy. To je papír. Pinzetami se ho snažíme z původní ruličky rozvinout. Papír je na většině plochy bílý, pouze na okrajích zůstává zbytek hnědého barviva. Toto barvivo obarvilo vodu kterou jste vylili.

7) Pokud máte dost trpělivosti, odkládejte tabák a papír zvlášť. Po dokončení rozboru uvidíte kolik papíru v cigaretové náplni je.



Tento návod není z mé hlavy. Vyzkoušel jsem ho, papíry jsem našel, ale neměl jsem trpělivost dodělat ho. Mám jej od kamaráda, který dělal rozbor cigarety v bílé krabičce, která stojí bezmála stovku. Tvrdil, že rozbor mu trval asi 30 minut a v náplni bylo údajně 50% papíru.

Čím víc light, tím víc papíru!

Pokud si výše uvedené ověříte a budete se rozčilovat nad tím že kouříte hezky zabalený odpad, mějte na paměti že na krabičce cigaret je uvedeno množství:

- cigaret

- nikotinu

- dehtu.

O tabáku ani slovo!

38 komentářů:

  1. A některé druhy granulí pro psy jsou zase nastavovány pilinami.

    OdpovědětVymazat
  2. ten papír tam je. Ale to že se nastavuje vím dlouho. Zajímavější je čim ten papír napouštějí hlavně od dob co přišly na trh ty samozhášecí cigarety. Látky kterými se toho dosahuje jsou velmi podobné látkám které už delší dobu zkoumá agentura DARPA pro vojenské využití. Pravděpodobně jako bojové drogy. Taková která udělá z lidí poslušné zabijáky. Takže pokud jste jako já kuřáci tak se nemáme na co těšit. Nejspíš se jednoho krásného dne proberu na cizím bojišti umírající s dírou v břiše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .. ale dáte si ostatnú cigošku,. Ako spieva Rišo Muller "cigaretka na dva ťahy, ani dlhá ani krátka.." BE

      Vymazat
    2. ne ne cigošku si nedám to je mimo moji mísu

      Vymazat
  3. Vím že se tam dodává hodně additiv tak papír proč ne. Proč nevydělat více.. :) Mě by stejně zajímalo kde jdou všechny ty nadnárodní zisky, Philip Morris, Coca-Cola atd, ten vrch ledovce zisků. Asi si je ve finále bere Vojenský Průmyslový Komplex na své stavby reptiliánských doupat a boj proti pozitivním E.T. Zajímalo by mě to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. báby černohorky hulí v dýmkách suché višňové listí a jak vysokého věku se dožívají

      Vymazat
  4. ja teda neviem , je teda pravdou ze cigarety smrdia cim dalej viacej a tabak nieje cim byval . Ale ludia robotnici v tabakovom priemysle by si toho vsimli co robia a nezda sa ze by sami fajcili tento humus . netvrdim ze je to nemozne ale nezda sa mi to . preco sa vklada cigareta do vody ved ten papier na nej sa rozmoci aj lepidlo zanechava stopy na tabaku a vypada to tak ako vypada . Preco sa nenamoci len tabak ??? tento pokus mi pride trochu zavadzajuci .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto si dost kuřáků kupuje sypaný tabák a dutinky. A mají hodnotnější kuřivo než to s obarvenými papírky.

      Vymazat
  5. Je to přesně ze vším co se dá nějakým způsobem ošidit ale zároveň na to vydělat ,hlavně že cigarety budou zase dražší.

    OdpovědětVymazat
  6. To je sila, ale chtelo by to nejake fotky pro ilustraci....

    OdpovědětVymazat
  7. Pošlete to co je tu napsáno redaktorům pořadu A DOST. Je otázka co je pro zdraví škodlivější, jestli kouření tabáků nebo papírů... Petr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No papírů samozřejmě. Zkuste si vyhulit ruličku papíru, tak se hustě zakuckáte, přiotrávíte a ještě k tomu možná pose.ete, to vám garantuju.

      Vymazat
  8. Nechci dělat cigaretám obhájce, ale skutečná pravda o současném obchodu s komoditami skrývá velmi krutou skutečnost. Není na trhu jediný výrobek, který by byl prost nějakých machinací a "přimýchávání" levnějších náhrážek. Zde papír v tabáku je tudíž levnější náhrážka. Problém všeho je, jak nás učil už Marxův Kapitál, že kapitalismus je založený na neustálém růstu, pokud neroste, umírá. Další problém je, že veškeré komodity už jsou v rukách ne stovek či tisícovek obchodníků, ale pouhých pár jedinců (skrývající se pod logy různých firem, ale majitel už je vskutku jen jeden. např.) Takže kupec musí koupit za jednotnou cenu ,v zájmu přežití tak musí "experimentovat" a dostat na trh produkt "na gram stejný, avšak co do hodnoty mizernější". Naše dietní párky také jeden příklad z tisíců. Rok od roku horší kvalita. No, víme přeci, že kapitalismus měl už na kahánku před 25 lety. My , východní blok, jsme tu kapitalistickou bestii vzkřísili k životu. A chvíli se z toho i radovali a " šli v obdivu za ní", než jsme pochopili, že naší oběti si nikdo neváží. A hledáme zase jinou alternativu.
    Takže, ne jen cigareta 21. století je hnůj ! Zdraví

    dan.

    OdpovědětVymazat
  9. Vynikající článek. Já začala kouřit po 40tce a ne každý den, slimky s obsahem 0.1 ty 'uplně nejslabší, na trhu jsou pouze jeden, dva výrobky.
    No nepřestanu, ale přejdu po tomto článku na e-cigatretku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíte, že uděláte terno, když přejdete ze silnějšího jedu na slabší ? Myslet mnohdy není to samé, co vědět !

      Vymazat
    2. Já nepřešla ze silnějšího na slabší, jak jste k tomu došel???
      Já kouřím pořád od začátku lehké slimky, akorát jsem začala až ve čtyřiceti letech.

      Vymazat
  10. S cigaretama je to jako s vakcínama. Nikdo se nedoví, co všechno obsahují a co všechno způsobují. U vakcín o to horší, že vlády nařizují povinné vakcinace. Jinak pančování a falšování potravin patří ke standardním praktikám dnešní doby.

    OdpovědětVymazat
  11. Vím, že Halina Pawlovská si vozí z Francie Bio Cigaretky. Jednou jsem zkoušela indické rostlinné cigaretky, teď už jsem je dlouho neviděla, dalo se to. U nás se dříve pěstovala na Moravě Nocotiana tabacum, třeba někdo začne sadit, semena se dají koupit běžně, možná by se to dalo pěstovat i doma v květináči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, říká se tomu Tabák selský. Pěstuju ho za oknem pro chuť. Netrpí na škůdce, všichni zhebnou po pár kousnutích.
      Jen hnědý slimáci jeho mladý listy milujou.
      r.m.

      Vymazat
  12. prestante hulit a mate klid, s manzelem uz nehulime 6. rok. a muzu potvrdit, ze napraveny kurak je hruza :-). cikara citite uz na sto honu. vzdicky se smejem, jak ty lidi venku pred restauraci kouri, protoze by je jinak vyhodily. krci se tam zimou nebo pred destem schovavaj to cigo, no sranda!
    proste moje rada, PRESTANTE HULIT a bude vam jedno, jestli tam davaj treba susene psi trusy.

    mirca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne každý má na to gebír, kapíto ?

      Vymazat
    2. Tá škodoradosť (smejem z lidi venku) - je spôsobená závisťou :D

      Vymazat
  13. Je to hnus, když mi o tom říkal před rokem známý tak jsem se nestačil divit. Přitom výkupní cena za kilo tabáku je u pana Morrise něco přes deset korun.
    Já jsem kuřák, ale balím si a než bych vykouřil normální cigaretu, tak raději nebudu kouřit. Bohatě stačí, vykouřit krabičku normálních cigaret a 20ks balených cigaret se stejnou gramáží jako normální cigarety. Potom prvním si člověk ráno vykašle plíce, potom druhém nic. Navíc sortiment běžně prodávaných tabáků je široký a každý si může vybrat co mu chutná. Také se prodávají pákové baličky se kterými lze ubalit 100 cigaret během 40 minut a cigarety jsou ubaleny velmi dobře vč. krajů, dokonce lépe než normální protože člověk tam dobrovolně nenacpe kolky.

    Bohužel jsem u nás nenarazil na cigarety které by se dali kouřit, přijde mi že všechny jsou něčím napuštěné aby to mělo nějakou chuť.

    mirca
    Kam se plete stát, to na 90% stojí a nebo bude stát za lejno. V restauraci mě nikdy nenapadlo si zapálit a nesnáším když mi někdo u jídla chce kouřit, proti tomu, když jdu do kavárny tak si rád zakouřím u kávy, ale díky státu jde všechno z extrému do extrému. Podle mě to je celkem postavené na hlavu, u nás jsou 4 kavárny, z toho jedna kuřácká. Nekuřáci si přitom furt stěžují že do té kuřácké nechtějí neb se tam kouří, ale jejich přátelé tam chodí a těší se až bude zákaz kouření všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovolím si oponovat, není sortiment široký. Já užívám)))slimky s obsahem 0.01,tak nějak prostě ty nejslabší a slim a máme na výběr dlouhé slimky pouze jedny...A to už jsem prošla trafik.

      Vymazat
    2. Já myslel široký sortiment tabáku, bez problémů se dá experimentovat co člověku bude nejvíce chutnat. Mimochodem, i ty slimky se dají balit, prodávají se slim dutinky a samozřejmě i slim plničky.

      Vymazat
    3. Tak to zkusím, děkuji za info.

      Vymazat
  14. ...alebo staré dobré Gaulois-ky????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. galusky jsem taky mívala ale jen na asflatě v terénu to strašně drncalo.

      Vymazat
  15. Opět děkuji za vynález e-cigarety, to je nejlepší vynález století, naprosto genialní a přitom jednoduchý nápad. Každý kuřák kdo dnes v době e-ciga stále kouří, dává na jevo buď svou hloupost, nebo nevážení si zdraví a z části i hloupost, neboď argumenty typu : Klasika je klasika, já si z toho nezakouřím, či jiné podobné výmluvy jsou proti logice i zdravému rozumu. Aktualně kuřák cigaret, kouří kvůli nïkotinu, né kvůli dehtu, dehet je to co škodí, smrdí, špiní je tam pro jejich účely naprosto zbytečný a nadbytečný, navíc kuřáci často říkají jak jim cigáro chutná, tak někdy zkuste pozorovat kuřáka tak ať o vás neví, a pozorně se dívejte na výraz ve tváři v okamžiku potáhnutí, kdyby jim to chutnalo tak by se nezašklebili, každý se zašklebí, kouř tohoto typu nikomu nemůže chutnat.. potom elektronika je levnější, narozdíl od klasiky chutná !! neškodí zdraví, nebo jen zanedbatelně, kouříte to co platíte, u normální cigarety, většina nikotinu je zničena spalováním, navíc to smrdí dělá bordel, špiní a prostě neexistuje logicky opodstatněný důvod proč okamžitě nepřejít na e-cigaretu.. Neříkám přestat, neboť závislost na nikotinu je jedna z nejsílnějších a nejhůře zbavitelných, vzniká psychická i fyzická. Já defakto v momentě kdy mi došlo že jsem závislý, jsem se snažil přestat kouřit min. 500x jednou jsem vydržel 14 dnů !! Ale to bylo peklo, kdy jsem nevylezl z domu, byl jsem nonstop podrážděný a nebylo minuty kdy bych netoužil po cigáru, to trvalo celých 14dní bez úlevy tak jsem si řekl to né, celý život takto abstinovat to by mě zabilo dřív než ty cigára a smiřoval jsem se stím že mě cigára brzo zabijou a navíc ten zbytek života značně znepříjemní a znechutí... ale já našel okliku i bez e-ciga, donutilo mě to použít mozek a řekl jsem si dáli se vaporizovat tráva, tak by mohl i nikotin a bingo. Od prvního dne jsem pouze vapoval tabák.. to chce ale zvyk ze začátku vás odrovná z tabáku jedné cigarety čtvrtina, no ale jde kouřit 3/4 javanes v množství 1cigarety a na 1 prda ,bez kašle, ale to je zbytečné, hrozí i předávkování nikotinem což bych taky nikomu nepřál, netrvá to dlouho ale je to tak nepříjemné že chcete vylézt z kůže nebo umřít.. V mém případě by bylo nemožně obtížné přestat, ale nemusím !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-cígo jsem zkoušel, zkoušel jsem jich několik, ale ze všech jsem nehorázně kašlal. Asi u mě za to může návyk na opravdu slabé tabáky, aktuálně kouřím směs kde je 95% viržinko, 3% selský a 2% Lucky strike bez aditiv. Když si mou cigaretu dá kuřák lehkých cigaret tak nechápe proč to kouřím, nic necítí a také mi schází klasické žluté prsty. Tato směs tabáků také nesmrdí jako klasická cigareta.

      Vymazat
  16. zkušenosti jednoho člověka který byl v dřívější době na cestách v Rusku: ,,tam neměli nic , tam sme kouřili noviny s čajem , když to byl okraj nebo písmenka , tak to šlo, ale óbrázky strašně smrděly..,,,,!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Vzdal jsem e-cigara z technických důvodů,. Prodražovalo se mi stále nahrazovat ucpané atomizéry. Až následně jsem zjistil, že otoky kotníků z té doby měly příčinu v reakci na e-cigarety.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váš příspěvek mi dodal prozření a sílu. Něco se stalo, ama to nechápu.Končím s tím zlozvykem.
      Pořád jsem uvažovala jak to ošulit, ale nezbývá mi, než si přiznat, že v podstatě si škodím.
      Děkuji, vše dobré Vám přeji.
      ps Nebude to lehké, ale jdu do toho.

      Vymazat
  18. PĚSTOVAT TABÁK DOMA SE DÁ,ALE NEJLÉPE VE SKLENÍKU NEBO FOLIOVNÍKU.PRODEJCE SEMEN DÁ NÁVOD I NA ZPRACOVÁNÍ.CENA CIGARATY PŘIJDE NA NĚKOLIK HALÉŘŮ.

    OdpovědětVymazat
  19. přátelé kuřáci
    asi před čtyřiceti léty jsem byl na školení plyn. topení 6 týdnů v tabačce v Hodoníně , hlavní výroba cigaret Clea i jiné Mars atd. díky jedné paní ing.které jsem byl trochu citově blíže no byli jsme mladí a ta ukázala co se mele do tabáku a nemělo byto tam být. Při řezání tabáku vzniká drobný odpad až po skoro prach a ten by šel do odpadu tím pádem ztráty a prý obrovské při x tunách tabáku. Tento prach se naléval na tekutou hmotu barvy tabáku a znovu sušil a nařezal a šel zpět do tabáku a strojů na výrobu cigaret co to bylo nevěděla přesně ani ona možná papír bůch ví. O tom se ale mluvit nesmělo ani zaměstnanci to nevěděli jen ti co byli u toho a za bolševika lidé mlčeli . Kouřil jsem Startky ty vyráběli ve Strážnici a tam ten patent na prach prý neměli Jo svinsto je ve všem i jídlem to začína a cigárama končí děda

    OdpovědětVymazat
  20. Proto je lepší cigarety si balit.... 100% vím co si balím a hlavně si vychutnám i ten akt "balení"....

    OdpovědětVymazat
  21. V dnešní době co prošel protikuřácký zákon je 100% lepší nekouřit, ale vím z vlastní zkušenosti, že to není jen tak jednoduché. Já si koupil Joyetech eGo One a jsem spokojen, ale každopádně klasická cigareta je klasická cigareta. Jen bych se chtěl zeptat, když si balíte cigarety kolik cca měsíčně ušetříte?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.