12. března 2011

Dnešní chemický útok na střední Evropu

Nedávno jsme si tady stěžovali, že jsou teď málokdy vidět na satelitních fotkách pořádné chemtrails. A vida, stačilo počkat pár dní, než nám tu bude zaveden jarní vysoušecí režim s chemtrailsovou clonou, a máme tu chemtrails jako vyšité. Dnes jich bylo i u nás v ČB opravdu hodně.
Mimochodem, dneska mé dva teploměry (lihový a meteostanicový) zaznamenávaly mimořádné rozdíly - digitální ukazoval ve stejném místě a ve stejnou dobu o 5 stupňů více než lihový (19° a 14°). 

Čtenář r.m., kterému tímto děkuji, právě poslal následující komentář a prima dokumentární snímky s dnešními chemtrails (Eumetsat). Děkuji i těm, kteří poslali své dnešní fotky oblohy. Dobře, že jste se dívali, fotky použiju, jak se to bude hodit.


Dnes by mohl být i slušný úlovek chemtrails z meteokamer, ale nemám zrovna čas se s tím piplat ... kdyby se někomu chtělo z toho něco sestříhat, rádi se kouknem (nejlepší snímky jsou ráno).

Dobrý den,
Pro dnešní den nemám jiné pojmenování chemický útok na Německo, který spláchnul část Belgie, Čech a Polska.
Ať je to na obloze co chce, brání to na podstatné části Evropy dopadu normálnímu slunečnímu záření. Děje se tak opakovaně prakticky každý třetí den.
Je to umělý zásah monstrózních rozměrů. Proti tomu je hamižné úsilí místních těžařů prolomit těžební limity na uhlí zcela nevýznamnou banalitkou.

Připadá mi podivné, že Greanpeace mlčí jak zařezané. Peněz na analýzy máte dost, ale zřejmě neuděláte nic, co vám vaši noví naftařští bossové nedovolí.
Zabýváte se tím vůbec? Kdo má pod tím zglajchšaltovaným bílým světlem žít? To má být jako naše příroda, to pod bělavým příkrovem umělých exhalací? Kdo to platí? Čí jsou to letadla?
S pozdravem
r.m.
(Fotky kliknutím zvětšíte.)

Chemtraíls 12. 3. 2011


(MSG 7.30)

22 komentářů:

  1. Všechny moc zdravím. U nás v České Třebové bylo dnes na nebi hotové dopuštění. Raději jsem ani prádlo nevěšela ven, aby mi na něj to svinstvo nespadlo. Beata

    OdpovědětVymazat
  2. Také se ptám, jak to, že Greenpeace a Zelení mlčí.? Vždyť snad už nikdo, kdo trochu sleduje oblohu, si nemůže plést contrails s chemtrails.Vždycky, když slyším ve zprávách, jak kritizují třeba Čínu za znečišťování životního prostředí, chce se mi křičet. Jak to, že nevidíte,nebo nechcete vidět, co se děje dnes a denně? Zelení, tady je vaše velká příležitost!Hned byste si spravili reputaci!

    OdpovědětVymazat
  3. Tady na Litoměřicku nemám pod tou clonou z letadel chuť ani na vycházku.

    OdpovědětVymazat
  4. To je na "vzít kulomet do ruky a postřílet ty kr*tény z*sraný "...a udělat si svou planetku zdravou a bující!! Jinak já cestoval po Jížní moravě autem a taky jsem koukal na tyhle "slabí mráčky"...:o(

    OdpovědětVymazat
  5. velmi legrační byla Alena Zárybnická v dnešní 12.03.2011 "předpovědi" počasí.
    Pokud vím dostává peníze za svůj výkon od koncesionářů České televize a neměla by nás jen trapně ujišťovat, že přes tuto oblačnost slunce proniká, takže teploty jsou téměř stejné jakoby nebyla.
    Takové s prominutím kydy ať si nechá do soukromé televize placené Ronaldem Lauderem, synem staré Ester z Maďarska.
    http://www.ct24.cz/vysilani/2011/03/12/211411000410312-19:50-predpoved-pocasi/
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  6. Po dnešku i lidé co na mě celou dobu koukali jako na blázna pochopili co se děje, doopravdy šílená a hlavně smutná akce.

    OdpovědětVymazat
  7. Surya to do zítra rozpustí. Najíždí na plnej výkon a její síla ještě nebyla plně využita.

    OdpovědětVymazat
  8. Ve středu dopoledne jsem musel něco venku vdechnout.Jako by někdo zapnul vypínač a během chvilky jsem měl rýmu a škrabání v krku.Vzduch byl strašný a jako by mě přímo dráždil.I moje kočka se sebrala a pod nohama mi zdrhla do sklepa,zalezla pod regál a vyhnal jsem ji až večer.
    Já myslím že třetí světová už dávno probíhá.Jenom o tom nevíme.

    OdpovědětVymazat
  9. Dnes když jsem ráno vstával tak si říkám konečně dají pokoj, jaký omyl nebe samá čára. Nad ČB jsem toto snad ještě neviděl, potvrzuji.

    OdpovědětVymazat
  10. Greenpeace ? Bohužel, to jsou jen klauni. Slepí klauni. Již jsem si kolikrát položil stejnou otázku, jako ty, Orgonete. Ale pokaždé mi vyšla ta samá odpověď - NWO klauni. Je to kontrolovaná opozice...

    OdpovědětVymazat
  11. Dnes byl hnusnej hnus. Chemky v rovnoběžných čarách, druhé křižovaly pravoúhle celou oblohu, takže byla jako šachovnice. Jestli nám budou brát Slunce, budeme nemocní. To není jen otázka vit. D. Moje zlatá babička měla nade dveřmi nápis: Kam nechodí Slunce, chodí lékař. A je to pravda.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky nad vysocinou jedno letadlo za druhým.Šel jsem ven se psem,tak jsem pozoroval to dílo ďáblovo.Otázka zní JAK TO ZASTAVIT?

    OdpovědětVymazat
  13. Od Jílového až po Kolín to byl včera opravdu hukot. Chtělo se mi zvracet. Volal jsem všem, kteří mě mají za magora, aby se už konečně probrali. Ogiftoval jsem pár přátel. Nemůžeme dělat asi opravdu nic, než věřit orgonitům. Nechci propadat do nižších frekvencí, ale čím víc čtu a dávám si fakta do souvislostí....tím je mi hůř.... Kdy půjdeme někam konečně dát najevo, že takhle snámi opravdu NIKDO jednat nebude????????????

    OdpovědětVymazat
  14. http://www.barnorama.com/breaking-the-sound-barrier/

    OdpovědětVymazat
  15. Něco na povzbuzení vyšších frekvencí.

    www.dobrilide.cz

    OdpovědětVymazat
  16. 13. března 2011 13:54
    Obávám se, že piloti těch sprejujících letadel jsou pouze tím nejmenším kolečkem v obludném soukolí. Ti, kteří o tomhle zločinu na lidstvu rozhodli, sedí v pohodlí klimatizovaného , luxusního sídla a špinavou práci nechají na "plebs". Tak, jak to vždycky bylo a doufám, v budoucnu, po transformaci Matky Země, už nebude. Posílám lásku Matce Zemi.:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Já myslím, že to slunečné počasí bylo způsobeno přiváděním studeného vzduchu od Ruska. Bylo to vidět na synoptické mapě, kdy přirozené západovýchodní proudění vzduchu bylo úplně otočeno. Když se ukázalo, že už slunce příliš hřeje, tak se změnily plány na tepleji, ale zataženo.
    Fuj

    OdpovědětVymazat
  18. a není to Šura 3?
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  19. Na tech satelitech to opravdu vypada jak nalety na Nemecko se kterymi se veze i CR. Cim to ???
    http://www.youtube.com/watch?v=ZmNqDGakyew&feature=player_embedded
    Reportaz RTL o chemtrails, nem. s angl.titulky. Armada pry dokonce manipuluje meteorolog. mapy. V usa probihaji protesty jiz dlouhou dobu, pripravuji se i v Nem., K.Brandt podava trestni oznameni na neznameho pachatele pro manipulaci s pocasim.
    Jinak nerada to rikam... ale prac. mimo CR (Irs.) a tady nas posypou cca 1x za 10 dnu, jinak je obloha cista. Tzn. ze dostanem svou davku 3x za mesic. Pokazde kdyz priletim do cr tak je to sok, slzi mi oci, skrabe v krku, vykaslavam a odkaslavam kdovico, aniz bych mela chripku.
    Je to vazne velky prusvih... lidi mate nekdo nejaky napad co s tim a jak se zacit branit ?

    OdpovědětVymazat
  20. Ziji jiz 8 let v Severnim Norsku - Nord Norge na Vesteraalen a tady to sypou denodenne v silenych koncentracich, modrou oblohu jsem tu nevidel ani den uz asi 5 let, obloha precarovana od rana. Na rozdil od CR se tady o tento fenomen nikdo nezajima, lidi se na vas divaji jak na cvoka.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.