7. listopadu 2011

Dvě slunce z Lysé hory

Komentář čtenáře Uživatel Anonymní k příspěvku Letadlo a dvě slunce dne 7.11.11:
Zajímavé jsou snímky z kamery čhmú Lysá hora,SZ pohled,6.11.,po 15,30.Je tam vidět v podstatě totéž."Druhé slunce" však s postupem času asymetrický putuje s tím pravým a v jednu chvílí jsou vidět dokonce tři.Snímky jsou nahrané po 5 ti minutách a je k nim volný přístup pro každého.Jedná se tedy s největší pravděpodobnosti o optický klam (zrcadlení,odlesk).To samozřejmě neznamená,že takový pohled nemůže být brzy skutečnou realitou...


Komentář Orgonet: Ze zvědavosti na to právě koukám. Když se podíváte v 15.30, vidíte jasně "druhé slunce". Ale když se podíváte před, zjistíte, že ten světelný bod začíná v pravém dolním rohu snímku už asi ve 14.35 a postupuje doleva nahoru, naposledy je vidět v 16.05. Vzhledem k tomu, že začíná "na zemi" a jde přes hory, tak je to určitě odraz ... ledaže by tam ten začátek někdo přimaloval, že, obezřelost u konspiračních teoretiků je vždy na místě (:-)))
Takže já jsem sice pro dvě i více sluncí, ale ne vždycky to asi jsou... 
Doufám s autorem komentáře, že ta skutečná vyjdou brzy najevo ...


(Zdroj: Webové kamery ČHMÚ, http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/
Lysá Hora, od 14.35 do 16.00)





15 komentářů:

  1. Sakrblé, umažte ten komín ...
    Bo

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, možná to je památník ? :-
    Ten taky smažte ...
    Hi

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je uz fakt jako z materske skolky..! Tohle bych uz fakt nezverejnoval... Bylo to tady nescetnekrat reseno a VYRESENO. Jedna se ocividne o opticky klam zpusobeny focenim proti zdroji silneho svetla, na pozadani zaslu foto me stolni lampy, ktera se na snimku obdobne materializuje vickrat..! A vandruje podle natoceni objektivu k zarovce.

    Pozor, nezamenovat za fatamorgany slunce, ktere je narozdil od techto snimku videt i okem. Tyto jsou pak zpusobeny excesivnim postrikem chemtrails, castokrat spojeny s kruhovitou bezove-oranzovou duhou kolem slunce.

    OdpovědětVymazat
  4. Ke Slunci- měla jsem možnost si ho o víkendu dokonale užít a udělejme vše pro to, ať ho máme i v Čechách a na Slovensku - no vlastně všude. V Alpách- v nížině- bylo ve stínu o víkendu 23, 5 stupně!!! Měla jsem potřebu nastavit tomu slunečnímu svitu břicho - cítila jsem tam strach a obavy( mnohé mi vznikly čtením zdejších článků o světovém dění, další 300km cestou, kdy vidíte to obrovské množství chemtrails a letadel..).

    Cítila jsem na solaru obrovský příjem té sluneční energie, pak když se solar "napapkal", dostala svou porci 1. čakra a pak se to celé propojilo až nahoru, navíc jsem viděla překrásné obrazce. Těžko to popsat, to se musí zažít. Cítím i teď, jak jsem té energie slunce plná. Je velmi silná a přátelská - jiná než dřív, nebo ji jinak vnímám, ALE VÍM, že je potřeba, aby k nám ten sluneční svit mohl.
    Už jsou za mnou dnes rozlité 4l, makejte taky, ať si slunce užijete. Nechci sahat po velkých slovech, ale ta energie Slunce JE transformační.
    Ale kdo je dál ovce v nízkých emocích, tak si pro to nesáhne a možná ho takovéhle řeči jen naštvou. Teplota na koupání a lidi kolem byli nabaleni v zimním oblečení, protože se řídí datumem a ne tím, co cítí PRÁVĚ TEĎ. A ŽE BY NĚKDO KOUKL NA OBLOHU A VŠIML SI, CO SE TAM DĚJE? Díky našim nízkým emocím a zabedněnosti stáda nám mohou troufale sypat ty sajrajty na hlavu!!
    Výzva pro dnešní den: buďte teď a tady a užívejte si to- udělejte všechno pro to, ať se cítíte co nejlépe a šiřte to kolem sebe! Čím víc pozitivních vibrací NA TÉHLE PLANETĚ, tím líp PRO NÁS PRO VŠECHNY.
    Co kdyby jsme se dostali na takové vibrace, že bychom jim rozpouštěli chemtrails svým pohledem, svojí myšlenkou??! Kapacitu na to máme - jen se k tomu vrátit, přátelé!
    M.

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěl bych fotografy varovat před neodborným focením Slunce. Z auta ani z lanovky a taky za jakýmkoli sklem se neudělají moc dobré snímky.
    Právě jsem provedl jeden pokus. Přes svářecí sklo jsem si na ulici prohléd Slunce i jeho okolí. Žádný další Slunci podobný objekt jsem tam neuviděl. Pokud by totiž vedle pravého Slunce bylo ještě jedno stejně jasně svítící, musel bych jej zpozorovat. Pokud se v budoucnu objeví v blízkosti Slunce objekt mnohokrát slabší svítivosti, než je naše Sluníčko, neuvídíte jej. Slunce jej přesvítí, tak jako hvězdy na denní obloze.
    Mnoho štěstí při dalších objevech.
    SkaFin

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde lze ty snímky se dvěmi sluncemi uvidět?

    OdpovědětVymazat
  7. A můžete mi smysluplně vysvětlit proč je tam ten optický klam???? A proč se pohybuje? I kdyby to byl "klam", je trochu divný? Rozhodně to ukazuje přinejmenším na divné odrazové "schopnosti" atmosféry.... Někde jsem sem posílal odkaz na kameru z německé polární základny na pólu....i tak si všimly, natočili a nesmazali "druhé slunce", které jde zvláštním směrem.... Trochu to sleduji od doby, kdy mne na to upozornila ona Mayka - Flordemayo... lze o ní něco najít na netu...
    Namur

    OdpovědětVymazat
  8. Ano jsou to odrazové schopnosti atmosféry vlivem chemtrailového sprejování ...vytváří nám nad hlavami atmosférické zrcadlo aby jsme čím dál častěji viděli různé úkazy na obloze i fatamorgánu. Proto souhlasím s M. soustřeďujte se myšlenkou na to že se všechno rozpouští a je čisté všem nám jen prospívá,opravdu máme takovou schopnost všichni jen si ji uvědomovat a používat.Je to náš velký energetický potenciál který zatím používá menšina a stejně je už znát,jsou to všechny změny události které se teď dějí.Opravdu se máme probudit a hlavně tyto schopnosti používat v tom je síla a je nás velmi mnoho. Nikdo to za nás nevyřeší jen my sami, už proto že jsme všechno nechali dojít až tak daleko. Na menší zlo nikdo nereagoval tak muselo přijít silnější aby jsme se tomu začali věnovat každý osobně. I to že jsme se narodili na zemi není náhoda chtěli jsme projít touto fyzicky - energetickou změnou, což je pro každého kdo tím projde velké plus,jsme velmi silné energie jemněhmotné už protože jsme se rozhodli narodit fyzicky. Kdo tento princip pochopí potom se mu žije,lehčeji volněji a radostněji,protože přestává mít strach a bát smrti.

    OdpovědětVymazat
  9. 11.25: http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/kam/
    Lysá hora, 14.35 - 16.00

    OdpovědětVymazat
  10. Jé promiň...jsi mne rozesmál... "prohlédl jsem si slunce přes svářecí sklo..."...no to si toho musel vidět!!!! :-) Nemyslím to zle, ale pobavilo mě to. Koukám se přes filtr na Slunce teleskopem 400*50, používám ještě různé okuláry k rozlišení a musím ti říct - vidím černé skvrny...což jsou chladná místa v Slunci,baví mě to . Ale přesto bych si netroufnul tvrdit, že bych tím teleskopem měl něco vidět víc..ona je to přeci jen dálka! .-))
    Jinak to "druhé Slunce" není vidět stále a všude...safra já ten odkaz snad budu muset najít...
    Namur

    OdpovědětVymazat
  11. http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare

    Ja uz opravdu nevim proc se to tu porad resi, prestoze je to znamy jev souvisejici s konstrukci objektivu fotoaparatu(ne s zadnym atmosferickym jevem).

    Znam ovsem cloveka, ktery to videl na vlastni oci pred zapadem slunce a videl jsem i videa na youtube kde se evidentne nejedna o efekt "lens flare". V tomto pripade sam nevim jak si to vysvetlit, jestli je to atmosfericky jev, nejaky klam, nebo pozorovani nejakeho skutecneho objektu.

    OdpovědětVymazat
  12. Pro zde anonymní ze 7. listopadu 2011 9.59. Děkuji za krásný příspěvek o tvém vnímání a prožívání přírody, Slunce a nynějšího času. Často teď chodím do přírody, ke stromům a taky někdy vlezeme se ženou do rybníka a užíváme si nádherné očistné energie studené vody a pak vystavíme svá těla zářícímu slunci. Je to opravdu krásné užívat si takto tento roční čas. Někdy mi i připadá podivné, že spousta lidí o tyto krásy přichází a vůbec je nevnímá. Připadají mi pak tak nějak CHUDÍ. Luděk

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě něco k anonymní ze 7.11.2011 9.59. To s tou myšlenkou rozpouštět chemtrails mě napadlo taky. Poprvé někdy v létě, když jsem stál pod stožáry vysokého napětí v ruce orgonit a pak mě napadlo poslat mentálně energii orgonitu a svoji vlastní do těch drátů a rozeslat ji do celé sítě. A v poslední době se mi zdávají sny, že rozpouštím temné mraky pohledem a energií rukou. A ty sny se dost často opakují a jsou tak silné, že to vyzkouším i v realu. L.

    OdpovědětVymazat
  14. Musím se taky přidat k tomu myšlenkovému rozpouštění....Občas to i zkouším...je to divné, ale mraky se mi zastavují....zvláštní.... Doufám, že mi tady někteří nedají moc do těla. Ale fakt se mi zastavují...! Snad se podaří někdy i rozpustit....
    Namur

    OdpovědětVymazat
  15. Archymil:

    Moc pěkně to Bob Marley zpívá. Díky za odkaz.:-)
    N.B.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.