25. listopadu 2011

Websnadno blokl web o orgonitech

Vážený OrgoNete,
dovoluji si obtěžovat Vás i vaše čtenáře znovu a nyní s takovou osobní zkušenosti. Nabyl jsem dojmu, ač bez opravdu pádných důkazů, že orgonity a témata, která řešíme někomu opravdu moc vadí.
Nechci to již moc řešit, ale zhruba po čtyřletém bezproblémovém fungování mých stránek ORWA na platformě Websnadno, jsem byl označen jako protizákonný živel a provozovatel mého webu byl donucen mě bloknout. Jelikož zastávám názor, že pokud úředník po mně něco chce, tak se musí dostavit za mnou a v dohodnutém termínu a ne abych já někde běhal v mně nevyhovujících hodinách, tak se již zřejmě nedovím pravý důvod mého omezení. No a protože jsem v rámci běžných postupů "nedohledatelný", tak byl vyvinut tlak na mého poskytovatele webových stránek a ten zřejmě nechtěl mít problémy s úřady, takže oželel jednoho platícího "anonyma". Veškeré takové mé peripetie začaly už více jak před rokem, ihned po našem prvním srazu Orgonautů na Kunětické hoře. Přichází mi na mysl i taková "paranoia" , že i dnes si nějaká agenda vede o nás složky a používá hlavně konfidenty, přesně tak, jak tomu bylo v minulém režimu u StB. Tento systém se jim plně osvědčil, tak proč by nemohl sloužit i nadále. Nechci nikoho strašit, ale koukejte okolo sebe a buďte obezřetní. Sice tento systém zla se již řítí volným pádem po celém světě, ale v tom svém pádu Vás ještě svou setrvačností může strhnout k zemi.
Celá tato má patálie má ale velmi pozitívní konec. Byl jsem donucen ke změně a to je velmi dobře. Vše se mění, tak i já jsem začal tvořit nový web se spoustou změn. Teda zatím nic moc, ale postupně to opět rozšířím až nad úroveň mých předchozích stránek.
Pro lidičky, kteří mě navštěvovali, tak zde uvádím nový link na mně   http://serafin.mysteria.cz

A abych zde uvedl taky něco zajímavého a pozitívního. Vyšťáral jsem z archivu TV Markíza takovou malou reportáž o orgonitech.
Je tam i pokus o měření energie v orgonitech, ale bohužel tím nesprávným vybavením. Po vědcích samozřejmě nemůžeme chtít, aby vymysleli novou techniku měření u něčeho, co mají poprvé v ruce.

http://www.youtube.com/embed/hq2JkeXGK6o


S přáním hezkých dnů a čisté oblohy  Pavel Serafin / Orwa

15 komentářů:

  1. Ty problémy co máš serafine si zasloužíš a věšíš paranoidná bulíky s stb. Nikdo jinej je nemá, co sis sám nadrobil, si sám sněz.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdar Búh,ORWO.
    Tak to je hamr,co Ti zrobili.To s tou paranoiou,podle me,nejsi daleko od pravdy.Spicluje se vsude,proc ne na internetu.Tohle je malá bitva,kterou si prohrál,ale dúlezitý je výsledek války,kterou vedes Ty a mnoho "bezejmenných" orgonit warriorú.Zároven je to potvrzení,ze delás(me)dobrou vec.Chcípající kobyla kope nejvíc.Tak sa drz,ci nas neni?
    G.J.

    OdpovědětVymazat
  3. Orwo, nejsi paranoik. Sledují. Zapisují.
    Píšeš "Sice tento systém zla se již řítí volným pádem po celém světě..."
    Nějak mi není jasné, proč máte milí orgonauti tak optimistický pocit. Já naopak vidím, že se systém upevňuje stále víc a těsněji. Na klíčová místa celých vlád kdysi suverénních států jsou dosazování "jejich" lidi. Nechť se systém zla řítí volným pádem k zemi v našich srdcích. Protože ve světě to vůbec na fialky nevypadá.

    OdpovědětVymazat
  4. Držíme palce.Světlo s Tebou.

    OdpovědětVymazat
  5. ahojte :-)

    milý Pavle, vycítil jsi to podle mě správně. Máš mou hlubokou poklonu za tvou práci, děkuji Ti. Sám mám mnoho zkušeností s tímto, tj. např. náhlé zrušení mejlů, pokusy připíchnutí "někoho" do mého pc... Vše je totiž sledovatelné, a to obousměrně :) Budiž toto důkazem, že jsi/jsme na správné cestě. Vždyť je to legrační ne?
    Podle mého - to TY jsi vyhrál :) Jedny dveře se zavřely, aby se Ti jiné už pootevřené objevily, stačí vzít za kliku. Z hloubi srdce Ti přeju maximální úspěch v každém okamžiku!

    Mimochodem pozor-na netu je dohledatelné temeř vše..ale jsou zpusoby, jak to špiclům znepřijemnit.

    Mimochodem, je velmi úsměvné když současní vědci snaží měřit energii, na kterou oficielně nemají vybavení, a která podle nich v podstatě prý neexistuje:))) Inu dobře se tím bavme.

    viz komment 25. listopadu 2011 9:45
    posílám ti lásku

    krásný slunečný den všem
    sv.

    OdpovědětVymazat
  6. Serafine, vsimla jsem si, ze ti blokli stranky. Moc me to mrzi, ale verim, ze se ti podari vse dat do poradku. My se drzime, moc te pozdravujeme Tvoji pratele z posledniho srazu. A diky za orgonity funguji skvele! Myslime na tebe a i ty ostatni a posilame ti hodne sily a energie pro dalsi fungovani!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Pro monach kozma :
    Vidíš to velice správně !!! Už jsou si jisti svým vítězstvím, a proto si drze už i veřejně dovolují to, co ještě před dvěma třemi lety nebylo myslitelné !!! V Africe a Asii zabíjejí vůdce národních suverénních států (však se Mugabe vůbec netěší z toho, co se kolem něj děje. Zabili mu Husseina, teď Kaddáfího. Je otázkou času, kdy dojde i na něho). V Evropě je situace poněkud odlišná, protože se jedná o kontinent jiné kategorie. Zde iluminátští globalisté likvidují národní státy pod falešnou vlajkou eura dosazováním svých oddaných služebníků a národních vlastizrádců, kteří se ke svým lidem chovají jako kdysi Jidáš ke svému Pánu. Budiž nám varováním mementa Řecka, a nyní také Itálie. Demontáž evropských národních suverénních států začala !!! Bude jen unijní prezident, unijní legislativa, banka a vláda. Pod nimi pak budou loajální národní protektoři, direktivně dosazovaní z Bruselu. Žádná svoboda, žádná demokracie. Ty termíny a jejich projevy budou ze světa vymazány unijními zákony. Máme však Boží příslib, že až se satanova synagoga ujme vlády nad celým světem, bude jí to dovoleno jen na 3,5 roku !!! A to už stojí za přetrpění satanské zvůle, kterou musíme snášet stejně jako naši otcové a dědové již po tisíce let.

    OdpovědětVymazat
  8. http://probuzeni.blogspot.com/2011/11/orgonit-masmedialne.html

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že se až příliš necháváme uchlácholit, že to za nás někdo vyřeší. Jednak stále platí, že bez práce nejsou koláče a jednak bych v tom klidně mohl i vidět snahu o nabourání zevnitř - abychom vlastně nic nedělali, že se to "samo" krásně zformuje. Být vámi, byl bych ve střehu.

    OdpovědětVymazat
  10. Nakouk jsem zde, jaké ohlasy má ta reportáž z Markízy a ejhle, samá podpora mně. No teda děkuji moc a především děkuji za tu pozitívní energii vyslanou k mému kanálu. No vidíte, jak to umíte ! "Pohřbení" mých starých, obrázkových, samolibých stránek,má za následek vznik nových, progresivnějších s plánovaným zveřejněním mých vlastních poznatků o orgonitech,chemtrails,mentální komunikaci atd. Jen to bude chvíli trvat,neboť nejsem literarně zdatný a umím psát jen dvěma prsty.Škoda,že většina z vás si to vše i nenapsané neumí stáhnout z mého mentálního kanálu.

    Stůjte vždy jen ve světle Serafin

    OdpovědětVymazat
  11. Vite, ono jde o to ze na strance nabizite orgonity za penize tak si mozna mysli ze neplatite za ne dan, prodavate je bez dane, atd. Proste nekdo vas web prasknul s podezrenim a jelikoz jste nedohledatelny tak kontaktovali hosting at web zrusi.. nevidel bych v tom neco temneho

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za objasnění, mnohé by to vysvětlovalo.Až na nabourávání mých emailů. No, ale pokud v případném "prásknutí" nevidíte nic temného, tak já teda ano. Orgonity samozřejmě od samého počátku nezatěžuji žádnou daní a taktéž nevidím sebemenší důvod, proč bych tak měl činit! Již tak mi činí docela problém zatěžovat orgonitky finanční úplatou.Orgonity nabízím jako soukromá osoba, což bylo od samého počátku mých stránek zcela zřejmé a pokud by kdokoliv s tím měl nějaký problém, tak ať si ode mne nic neobjednává. Nikdy jsem orgonitky nebral jako nějaký byznys, nikdy jsem nedodal ani jediný kus do komerčního prodeje. Jsem přesvědčen, že orgonity v komerčním prodeji mají silně sníženou účinnost, taktéž orgonity vyrobené s vidinou zisku. Mám to otestováno, věřte mi. A znovu zopakuji - nejlepší a nejúčinější orgonit je ten, který si vyrobíte sami sobě, popřípadě s láskou pro své blízké, či přátelé. Nedovedete si představit, kolik mně stojí energie a mentálního úsilí vyrobit orgonitek pro někoho neznámého, kdo si ho objednal přes mejl bez jakýchkoli průvodních slov.Naštěstí spousta lidí se okolo objednávky i něco málo poptá, anebo sdělí k čemu orgonitek bude sloužit.Tam si mohu zájemce alespoň částečně "přečíst" a postavit mu orgonitek "na míru". Pokud budeme brát orgonitky jen jako zboží a spokojíme se jen s částečnou účinností, tak se taky může stát, že zakrátko nás zaplaví Čína rozsáhlou sériovou výrobou s cenou za kg, ale bez energetické účinnosti. Nenechme orgonity zařadit mezi běžné zboží !

    S přáním jen krásných dnů P.Serafin

    OdpovědětVymazat
  13. S tím energetickým nabíjením předmětů má P.Serafin pravdu !!! A podobně to platí i o způsobu "nabíjení"a kvalitě "nabití".Poznal jsem to např. na jídle. Jistý člověk, když mi připraví jídlo s láskou a přáním dobrého pochutnání, tak to jídlo chutná jak božská mana. V jiném případě zase šlo o jídlo "rychlovku" z mikrovlnky ve spěchu a shonu, a nebyl jsem je s "chutí" schopen ani dojíst, jak se mi protivilo až ošklivilo. Je to přesně o energiích a symbolech, které nás buď pozitivně nabíjejí nebo negativně vybíjejí !!! A 3D svět tyto pocity zprostředkovává dokonale a přesně !!!

    OdpovědětVymazat
  14. Zdar,
    Delám orgonity ani ne púl roku,ale hned mi neco reklo,ze orgonity jsou zalezitostí "srdce"a ne penez.Podle me prodej orgonitú lidem ,které jsme v zivote nevideli,je neco,jakoby mel krejcí usit saty pro nekoho,koho taky nikdy v zivote nevidel.Zádné míry,zadný styl.Múj názor je,ze penize a orgonity nejak nejdou dohromady.Orwa má múj souhlas.
    zdar vsem orgonautúm.G.J.

    OdpovědětVymazat
  15. Serafine těch tvých stránek není škoda, spousta věcí tam měla zlé vibrace a citlivější jedince z toho i bolela hlava. Jste oba dva malincí služebníčci temnoty aniž to tušíte a trpíte spasitelským syndromem.

    Ten tvůj zlepšovák na octování komínem je taky pěkná blbost, zkusil jsem to a miska je pořád plná, komín se nikdy v domě u spodku nezahřeje tak aby se něco vypařilo. Na tom je jasně vidět že jsi mimo mísu, jen teoretik blbostí. A to jméno k tomu, je pravé že?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.