14. listopadu 2011

Už se stalo

Je 1.00 HOD a svítí mi do očí ne božské světlo, ale monitor. Vzbudila mě intenzivní myšlenka "UŽ SE STALO" a teď tu sedím a píšu. V SRDCI TOUHU.  Obrovskou touhu po tom krásném světě, ke kterému zbývá CO? Krok? Běžela bych mu vstříc! A už vím, že ne sama. ( Tolik mě oslovil komentář Pavla - psal v pátek 11.11., že má narozeniny, že mu je 15let a že má sváteční pocit očekávání...Také mám děti a vím, co pro ně chci a jaká jsem měla očekávání v 15-ti....... )

Měli jsme včera dokonalý podzimní den. Nádherné počasí. I neděle bude dokonalá. Už se stalo. Dokázali jsme to. Z okna na mě teď svítí v čistém nebi hvězdy. Já pro ocet celičký den nesáhla.. Mám radost. Děkuju! Ale je to jen počasí.
A moje bytost volá a volá a volá: Chci víc! Kde to je? V očích slzy. Střádalo se to ve mně od sobotního rána. Střádalo se to ve mně něco přes 40let. Chci domů! Lépe řečeno: Chci mít domov tady na planetě Zemi s vámi všemi. Opravdový domov, kde je Jednota, bezpodmínečná Láska a Harmonie pro všechny a všechno. Zlo a vše s ním spojené je jednou pro vždy PRYČ. V minulosti, přítomnosti i budoucnosti. Svět, ve kterém není, co odpouštět, protože nikdo vám nic špatného neudělá.
Svět, kde je hojnost a čistota záměrů i dělání.
Svět, kde jsou jen pravdy a nikoho nezraňují.
Svět, kde je moudro.
Svět, kde je radost být.
Kde všechno dává smysl.
Svět, kde je planeta Země a bytosti na ní v harmonii.
Překrásný nádherný svět! Pro Pavla k narozeninám! Pro všechny naše děti! Byla jsem v tom světě na chvíli, v r.1993. Nechtěla jsem zpět dolů na Zem, ale byla jsem jen na návštěvě. Prý si to tak máme udělat na Zemi :-)
Pojďme, máme klíč: UŽ SE STALO! Je jednoduché s ním otočit, ale musíme SPOLEČNĚ. MY VŠICHNI SPOLEČNĚ.
Pojďme to udělat dnes! Teď!

Modlím se za tento svět
Modlím se za všechny lidi,
Modlím se za dobro, lásku a osvícení..
Nechť dobro zvítězí nad zlem a zlo se stane neznámým pojmem navždy a nadobro.

UŽ SE STALO! :-)

Žena Malvína - Pozemšťan

16 komentářů:

  1. Moc krásné přání k "narozkám".
    N.

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8_Kz0QppkL0
    Moc pekne...
    Napadlo me oslovit obecni urad z zadosti zda nemuzou vyclenit kousek pozemku na obecni sad, oslovit nejaka zahradnictvi (sponzorsky dar - neprodejne stromky), poprosit o pomoc nejake duchodce (domov duchodcu?) jen tak, pro radost.
    rimi

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ženo Malvína a spolupozemšťanko,

    velmi se mi líbi tvůj pohled situaci. Dnes ráno jsem sfotil slunce pod čárami chemických splodin. Velmi smutný pohled, který ve mně vyvolal lítost a nechuť vůčí těm, kteří nás stále potlačují. DOST, už bylo DOST. Přišla ke mně myšlenka otevřeného dopisu prezidentovi jakožto veliteli ozbrojených sil, o chemickém útoku nejen NÁS ale i na přírodu. Jde o to shromáždit důkazy, a že jich máme a začít něco dělat. Nedělám si iluze, že otevřený dopis pomůže, ale přinejmenším otevře dveře pro další akce.

    Přeji pěkný zachemtrailsovaný den,

    Tomáš

    OdpovědětVymazat
  4. ... jak podobní si všichni jsme...co na orgonet chodíme......

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo by se s takovým přáním neztotožnil! Děkuji za vyjádření myšlenek většiny lidí na této planetě.:-) N.B.

    OdpovědětVymazat
  6. Také to tak cítím a připojuji se
    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  7. Celé je to krásné......
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  8. Občas sem k vám zajdu, mnoha věcem nerozumím, něčemu ano. Ženo Malvíno prosím docela by mě zajímalo ke komu se modlíš. Můžeš prosím se vyjádřit?

    OdpovědětVymazat
  9. ?? to spíš pri otvorenom počítači, Malvíno ?

    OdpovědětVymazat
  10. Nestaví-li dům Hospodin, nadarmo se namáhají stavitelé...
    Jinými slovy řečeno - jen bytí v souladu se Světlem má smysl. Naše Země díky špatné cestě lidstva postupně duchovně upadala. Pozemský člověk dostával Světlo, které jen spotřebovával. Nic nevracel. Neděkoval, nebyl vděčný. Jen bral a bezohledně užíval. Až Země duchovné klesla do takové níže, že umožnila vrození duchů z temnějších oblastí. Tito zde na Zemi uchopili do rukou moc, protože my, jsme ztratili kontakt se světlem, jsme se jim bez pomoci Světla nedokázali bránit. Na druhé straně je kolem Země mocný obal Světla nám daný z velké milosti, který teď stále silněji svírá zlo, které je stále víc koncentrované, a protože je hnáno k pohybu, tak se čím dál víc projevuje, cože je vidět na každém kroku. Z dalšího úhlu pohledu vyvstává něco dobrého - že lidé, kteří mají v sobě touhu ke Světlu, jsou tak stísňováni, že se jejich touha násobí a sílí, více se duchovně pohybují. Tito stojí na Zemi, a svým chtěním a konáním vysílají prosbu o pomoc tak vysoko, že dosáhne obalu Světla. Tak se propojí, a vznikne takový "komín", kterým vtéká světlo sem. To, že se tak stalo, poznají, protože budou vnitřně šťastni, aktivně mohou dál "svůj" světelný sloup rozšiřovat, až dosáhne k dalšímu sloupu, a dalšímu... Mějte na paměti, že temnota VŽDY ustoupí před Světlem. Proto se nebojte, pracujte, a v radostném chtění se snažte spojit se světlem, a pak ho šířit dál. Nebojte se, i když to, co nás čeká, nebude zrovna pěkné, protože vše, co je špatně, bude zničeno. Ale mějte na paměti, že tento náš nynější život je jen jednou zastavení na naší pouti, a že náš cíl je vystoupat až domů!

    OdpovědětVymazat
  11. Malvíno, poďme spolu na víno ? :-))

    "Proč jsi tak smutná, kdo sa má na to koukat
    Nic jíst ti nechutná v hlavě máš asi brouka
    Tak nezoufej nic to není, za chvíli se to změní
    Snad jsem to zavinil Já ....... " ?

    Petr Novák

    OdpovědětVymazat
  12. Vrána k vráně.....
    Podobné přitahuje podobné:)

    Já chci jen říct, že kdo se DÍVÁ, tak vidí, jak je svět krásný, slunečný, milující a plný lásky...takže jak se chceme DÍVAT...???.........................
    Coccinelle

    OdpovědětVymazat
  13. moderní barokní muzika nikoho nezabije http://www.youtube.com/watch?v=c4rO4B6iyDI&feature=related

    OdpovědětVymazat
  14. Velmi povzbuzující a radostné to sdělení, děkuji za něj i za to že jsi! Zdraví Bredbery

    OdpovědětVymazat
  15. ano pekne napísané, pravda 13:46

    OdpovědětVymazat
  16. Ke komu se modlíš Malvíno?
    Dovolím si odpovědět místo Malvíny anonymnímu pisateli.

    Malvína je duchovní bytost. Její DUCH má vědomí svého JÁ JSEM.
    Modlí se ke svému STOŘITELI (Bůh, Pán Ježíš Kristus), kdož je absolutním DUCHEM, absolutní LÁSKOU, absolutní MOUDROSTI, absolutní PPRAVDOU, absolutním DOBREM, absolutní JEDNOTOU atd.

    My všichni jsme duchovní bytosti. Naše fyzická forma je projevem našeho DUCHA v zevním prostředí. Naše DUŠE je mentálním procesem DUCHA. Náš DUCH je si vědom svého JÁ JSEM.

    L O ♥ E … Lída ♥

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.