26. listopadu 2011

Zajímavý východ Slunce

Foceno 17.11.pod Vysokým nad JIzerou před východem Slunce, hezké a klidné předvánoční dny. Mirek



10 komentářů:

  1. Parádní fotka:)

    Nu, a tohle sice není úplně pozitivní, ale jak vidím tu chemtrailu tam, tak jsem dneska narazil ještě na jedno videjko, které ukazuje hodně zajímavou věc. Docela už dávno se na Orgonetu objevily informace se spekulacemi, že k rozprašování se můžou použít něco jako vzdušné plošiny - žeby třeba něco takového, co bylo "oficiálně testováno" už v roce 2006?
    http://www.youtube.com/watch?v=wUkCyXCqUx8&feature=player_embedded

    Přeji hezký den a úsměv na tváři i v duši!

    Richard

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, tak ze včerejška na dnešek se mi zdálo o dvou sluncích. Vzpomnel jsem si na ten sen až jsem uviděl tenhle članek. Nevím jestli jsme jeli v aute nebo se divali na fotky, vim jen to že jsem mamce ukazoval to druhy a vic nevim.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný ukázkový halový jev - tzv. dotykový oblouk.
    Více např, zde: http://ukazy.astro.cz/halove-jevy.php

    OdpovědětVymazat
  4. a taky několik zcela nehalových perzistentních kontrailů, že ehm, ehm
    http://www.outsidermedia.cz/Proc-je-Vondra-neodvolatelny-1.aspx
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak přeci se dějí na obloze před východem Slunce podivné jevy !!! Přesto, že možné přepínání kamer ČHMÚ z nočního na denní režim mohlo světelné fenomény těsně před východem Slunce vysvětlit.

    OdpovědětVymazat
  6. Ad Richard :
    To, co je na tom videu, je jenom balónek proti těm údajným létajícím plošinám !!! Mají mít velikost několika fotbalových stadionů, a létat ve výšce kolem 10 km a snad i výše. Zatím jsem jenom o nich četl několik kusých zpráv. Proto pátrám ve fotografiích a ve videích, zda se tam něco objeví. Na jedné fotografii jsem už na něco narazil,ale nejsem si docela jist, tak to raději zatím nevypouštím do étéru.

    OdpovědětVymazat
  7. Zde jsou vysvětlené ty záhadné dvě slunce a další úkazy na obloze .....,,rudá barva značí agresivitu" http://ukazy.astro.cz/halo-vyska-slunce.php

    OdpovědětVymazat
  8. To Richard : jestli víš co hledat, posílám ti web. Zadej do vyhledávače a určitě něco najdeš. Já ty plošiny již viděl na obrázku a "asi" již i na nebi. Dokonce za světla, vypadalo to, že doplňijí palivo.

    http://www.bibliotecapleyades.net/

    Zadej vyhledávání, napiš potřebné a hodně štěstí..
    :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ad mdnamur :
    Pokud máš nějaké snímky nebo videa těch plošin, můžeš je poslat OrgoNetovi, aby nám je také zde ukázal ? :)

    OdpovědětVymazat
  10. pár jsem poslal, ale nic. Orgo má dost práce, bych tak řekl. Zkusím to znovu, když tak....

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.